Episode 52 - Compund sex!

'' Kommer du snart?''. ropade Brianna.
'' Eh.. aa!''. 
JAg insåg nu att jag suttit här mycket längre än vad jag trott. JAg öppnade dörren och gick ut.
Brianna satt i min säng i skräddarställning. hon såg direkt att något var fel.
'' Kom här..''. 
Hon klappade i sitt knä.
Jag gick automatiskt dit och la huvudet i hennes knä.
'' Såja.. ''. 
Där brast det, tårarna kom. Hon smekte mitt huvud.
'' Finns alltid här..''. sade hon.
Jag bara lät tårarna rinna. 
 

 
 
'' Är du säker att du kan vara ensam? Jag kan ringa hit Matt..?''. 
Jag skakade på huvudet.
'' Mamma jag klarar mig! Gå ni och ha kul!''. 
Mamma nickade och kramade om mig. '' Bra, jag älskar dig!''.
'' Jag älskar dig med!''.
Hon gav mig ett leende innan hon och Vic gick ut i bilen och lämnade mig.
Brianna hade lämnat mig för några timmar sedan. Hon skulle hjälpa hennes föreldrar att sortera gamla saker.
Just nu ville jag vara själv. 
Klockan närmade sig 19.00 och jag hade inte ett skit att göra.
Jag gick in i köket och öppnade kylskåpsdörren. Inget gott. Stängde kylskåpsdörren.
Öppnar frysen. Hittar en Ben & Jerry. Tar den och en sked och slänger mig i soffan.
Jag var verklgen tjock, haha!
 Mamma skulle antagligen komma hem aspackad i natt. Men det är lugnt, hon är dubbelts så snäll då¨, hehe!
Det är då jag passar på att fråga om saker ajg vill ha!
Jag satt och glodde på Greys Anathomy och alla möjliga tv-serier.
Klockan närmde sig nu 20.30 och jag hade ätit min 3:dje Ben & jerry glass.
Det small till från mitt rum. 
Jag röck till och gick mot trappan. '' Hallå?''. Inget svar.
Jag vände mig om för att börja gå mot vardagsrummet hörde jag ett par fotsteg.
'' Hallå?''. skrek jag ltie högrde, inget svar.
Snabbt sprang jag in i köket och hämtade en kött kniv och gick upp till mitt rum.
Det var mörkt och det åskade och spöregnade ut. Kul.
Jag öppnade min dörr som stog på glänt och gick in. På golvet låg fottot på mig och Justin som jag ramat in för nån vecka sen. 
Det var i tusen bitar. 
Sen var mitt fönster öppet. Jag suckade och gick fram och stängde det. Antagligen hade kortet blåst ner? 
Eller hur, för det var ingen här? eller?
Rädlsan steg och jag la kniven på min byrå och gick fram och plockade ihop alla glasbitar.
Då nån tog ett hårt grepp om min hals.
Ett högt skrik lämnade min mun,.
Jag bet personens arm och et ljust skrik lämnade dens mun.
Selena.
Snabbt reste jag mig upp och sprang ut ur mitt rum. Mot trappan.
'' Du kommer inte undan från mig!''. sa hon och puttade till mig så jag ramlade. 
Ner för trappan.
Smätan steg. När jag tillsut hamnade på golvet med huvudet först, kom tårarna.
Selena tog ett hårt tag om mitt hår och drog upp mig och tvingade mig möta hennes blick.
'' Tja! Har du ont? ''. 
Jag nickade. 
'' Bra, det är meningen! VARFÖR SA DU FÖR?!?!''. skrek hon.
'' Jag..var..t-vungen!''. stammade jag.
'' TVUNGEN!! IDIOT MIN KARRIÄR ÄR FÖRSTÖRD?''. 
Jag fick syn på en blopmkruka på bordet i hallen, inte långt ifrån oss.
'' Jag bryr mig inte''.
Jag tog tag om krukan och var beredd att smälla den i huvudet på henne.
'' Bryr dig inte?''. 
Hon höjde sin knytnäve och då slog ajg krukan mot hennes huvud så hon föll bakåt.
Jag sprang in till köket och letade fram en kniv. Strax efter kom Selena in med handen för pannan.
'' Bitch..''. mumlade hon och tittade upp och såg mig stå med en stor kniv i handen.
'' Backa!!''. skrek jag.
Hon hån log och tog ett kliv fram.
'' Hugg mig då..''. 
'' jag...jag kan!''. tjöt jag och höll fram knven.
hon stog  1 och halv meter ifrån mig. Jag var inte rädd att knivhugga henne.
'' DU GJORDE MITT LIV TILL EN MARDRÖM !!!''.skrek jag och tårarna kom.
 
 
Tumblr_m5k3djkmci1r50pf2o1_500_large
 
Hon bara flinade. DEn tjejen ska in på psyket.
'' Tror du jag bryr mig? Du tog min kärlek ifårn mig och det ska du ångra!''. sade hon med lugn ton.
Hon gick mot där knivvarna var. 
Jag skrek och började springa mot vardagsrummet. Jag skulle dö.
Jag satt coh tittade ut genom fönstret på den platsen Tiffany stått på. Jag saknade henne.
Så oootroligt.
Jag sneglad epå klockan på väggen 20.19.. Jag sukcade.
'' JUSTIN!'. kskre mamma nedifrån.
Jag gick ner och såg mamma sitta i köket.
'' Mm?''.
'' du har inte varit ute på ungefär 2-3 dagar? Vad är felet?''., 
'' Jag orkar itne okej?''. 
'' Vad tror dina fans åd?'.
'' Mamma kan du sluta ta upp mina fans? Jag mår inte bra okej?''. tjöt jag och gick ut i hallen drog ppå mina skor och gick ut.
Det åskade och regnade men det sket jag i. Jag drog på min luva och gick sagta längs trottoaren.
När jag gick förbi Tiffanys hus lös det i vardagsrummet och i köket.
Jag stannade och tittade in. Hennes mamma var antagligen inteh emma för då skulle hennes bli varit hemma.
Jag såg att det stog två personer i köket. Med nån meters mellan rum.
Säkert Tiffany och Matt.
Jag suckade.
Sedan hörde jag ett skrik. 
Jag röck till. Sedan såg jag någon springa från köket. Sedan gick den andra med sagta steg.
Säkert Matt som skojas med Tiffany.. 
Seda hördes ett till skrik, denna gång togs nånting sönder.
Jag slog snabbt koden till grinden och sprang in mot huset.
Det smällde och smällde, och skrik hördes högre och högre hur närmre jag kom.
Jag röck i handtaget och insåg att det var låst. Fan.
Jag tittad ein för vardagsrumsfönstret och se Tiffany ligga på marken med någon stå över och slå henne,.
Selena.
Snabbt slog jag 911.
'' Det är polisen vad kan jag hjälpa er med?''. 
'' En tjej misshandlas.. Det är Justin bieber som pratar.. och.. hon bor på Stratford street 19.. kom fort!''. tjöt jag.
Sedan la jag på.
Jag sprang och tog en av stolarna från terassen och slängde den genom fönstret. 
Dem båda kollade upp.
Jag hoppade snabbt in genom fönstret och såg hur Selena frös till.
'' SELENA STANNA!''. skrek jag när hon skulle precis börja springa.
'' Jag kan inte Justin..''. 
'' Jo.. Selena.. Det kan du visst! Nu stannar du !!! okej?''. tjöt jag.
'' Min karriär är förstörd..''. tjöt hon och började gråta.,
'' Ärligt talat bryr jag mig inte, men du kan inte fly hela ditt liv, okej? ''. fräste jag.
' Jo det kan jag visst..''.
'' SELENA!'. röt jag.
Hon mötte min blick. '' Vad?''.
'' Stanna.. Snälla.. Det blir bara värre okej?'. röt jag och tog ett kliv framåt.
Tiffany låg på marken och grät.
Några tårar kom från mig också när jag såg henne.
'' Nej justin.. ''. sade hon och sprang ut från ytterdörren.
Snabbt sprang jag fram till Tifany som låg på golvet. Vardagsrummet var i en stor röra. Alla hyllor var på golvet soffan stog helt fel. Det var helt kaos.
Jag satte mig ner och drog in Tiffany i min famn,
'' Såja..''. sade jag och kramade hårt om henne.
'' Justin..''. snyftade hon.
'' Det är jag..du är säker nu.. shh..''. sade jag och hon grät ännu mer.
'' Gör det ont nån stans?''.
Hon nickade. '' Lite i revbenen och nacken sen är jag mest öm lite här och var..  ''. 
'' Jag hatar Selena... Jag är så ledsen för allt det här..''. snyftade jag.
'' justin det är inte ditt fel..'. 
'' Jo!! Jag skulle aldrig dragit in Selena i ett fejk förhållande från början!!''. tjöt jag.
'' justin sluta..''. 
Hon satte sig försiktigt upp i mitt knä och satte händerna om mina kinder och mötte min blick.
Hon såg helt förstörd ut.
'' jag är så le-..''. 
Hon avbröt mig genom att trycka sina småblodiga läppar mot mina. Men just i den här stunden sket jag i allt annat.
Jag drog henne förstiktigt närmre mig och våra tungor möttes.
'' jag älskar dig!''. sade hon och jag log.
'' jag älskar dig med!''. 
Dörren öppnades och in kom flera poliser.
'' Är allt okej?''. sade den ena.
'' Hon försvan..''. suckade jag och bar upp Tiffany i min famn och gick fram till poliserna.
'' Nej det är lugnt, vi hittade henne på vägen..''. sade han.
Jag kunde inte låta bli att le.
'' Är ni okej ma'm?''. sade polisen.
Tiffany nickade.
'' Jag vill bara lägga mig ner i sängen och sova..''. log hon.
'' Okej, ni ska få hjälp med att fixa till det här sedan!''. log polisen.
'' TIFFANY!!''. skrek någon. 
In kom Tiffanys mamma orolig.
'' Hej mamma!''. log Tiff.
'' VAD HAR HÄNT??!''. skrek hon.
Tiffany la sig mot mitt bröst och slöt ögonen. Hon var trött.
'' Kan ni förklara?''. sade jag och tittade på poliserna.
'' Men.. Men..''. sade hon.
'' Det är lugnt Ma'm.. Jag bäddar ner henne.. Vi pratar om det här imorgon, kan du ringa min mamma?''. 
Hon tittade förvirrat på mig och nickade sedan.
Jag gick upp till övervåningen och såg bilden på mgi och Tiffany var trasig
Jag la ner henne i hennes säng och bäddade ner henne.
SEdan plockade jag upp fottot och la det på byrån. 
Sedan kröp jag ner brevid henne under täcket.
Jag mig bako henne och la armen om henne.
'' Oh I, Oh I...I love you.. Everything's gonna be alright, Be alright, Be alright, I...You know that I care for you, I’ll always be there for you Promise I will stay right here..I know that you want me too, Baby we can make it through anything Cause everything's gonna be alright, I Be alright, I Through the sorrow, through the fights Everything’s gonna be alright Be alright...''. nynnade jag och smekte hennes arm.
Sedan hörde jag djupa andetag. Hon hade somnat.
Min ängel.
'' jag älskar dig!''. viskade jag och pussade henne på kinden innan jag la mig ner och somnade jag med.
Jag vaknade av att någon tittade på mig. Jag kisade först och såg att Tiffany låg och tittade på mig.
Jag log stort och öppnade seadn ögonen helt.
'' hey!''. sade jag hest.
'' hey!''. log hon.
'' hur länge har du varit vaken?''.
'' fem minuter kanske.. legat och kollat in den vackraste i världen!''. sade hon och smekte min kind.
'' är du okej?''.
'' mm..''. sade hon tveksamt.
'' Tiffany.. ljug inte.. Mår du bra?''.
'' Lite öm bara.. Sen ont i revbenen.. Tror jag fått en spricka.. Men snälla ta mig inte till sjukhuset.. Orkar inte med all press. Massa paps och pressen har varit utanför grinden hela morgonen.. Man har hört dem.. Justin dem kommer säkert tro att du misshandlat mig?''.
Jag skakade hastigt på huvudet. '' Neej det kommer dem inte, jag lovar!''. Jag smekte hennes kind och hon nickade.
Hon reste sig upp och började dra av sig sina pjamas byxor så hon stog i trosor och linne.
'' så.. vart står vi?''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Vem vet..''. sade hon och stog med ryggen mot mig. SEdan drog hon av sig sitt linne och kastade det på golvet.
Tjejen gör mig galen.
'' Vart.. öh.. vil ldu.. stå?''. sade jag och bet mig hårdare i läppen.
'' det ser vi..''. Hon vände sitt huvud bakåt och flinade busigt.
'' åååhh!!''. sade jag och borade ner huvudet i kudden.
Jag hörde hur hon fnissade och sedan tittade jag upp.
Då stog hon naken, men fortfarande med ryggen mot mig. Hon gick mot toan och vände huvudet bakåt.
'' kommer du eller?''.
Snabbt for jag upp ur sängen och drog av min t-shirt jag hade på mig och sprang in på toan.
Tiffany stog redan i duschen, jag drog snabbt av mig mina kallingar coh klev in efter henne.
JAg skådade hennes vackra kropp, daamn.
Hennes kropp är seriölst perfekt. Även fast den hade ett par blåmarken här och var.
Jag mötte sedan hennes blick och hon rodnade lite. Sedan la hon armarna om min nacke och kramade mig.
'' måste du göra mig upphetsad?''. mumlade jag mot hennes huvud.
'' åhh ja!''. flinade hon och började pussa min hals. Jag kände hur hon gjorde ett sugmärke, vilket fick mig mer och mer upphetsad.
Hela jag spännde mig, det var underbart. '' Tiffany..''. småstönade jag fram.
Jag hörde bara hur hon fnittrade till.
'' Nej nu räcker det!''. sade jag och bar upp henne med varsitt ben om mig och började kyssa henne.
'' Justin goes wild!''. fnissade hon och jag flinade. Sedan började jag smeka hennes ena bröst och kysste hennes hals och uppåt.
Nu var det jag som såg upphetsning i hennes ögon.
Hon lyfte huvudet bakåt och stönade lågt.
'' är din mamma hemma?''. flinade jag.
Hon skakade på huvudet. '' Nej, hon skulle.. - stön - iväg och köpa - stön - nya saker!''.
JAg flinade och kysste hennes läppar medans jag fortsatte smeka hennes bröst.
Vattnet rann över oss men det hade vi båda glömt bort efter vi var så upptagna med varandra.
Varje gång jag var med henne kom fjärilarna i magen, så fort hon log. Och det vart dubbelt så mycket nu när vi stog i duschen.
Jag skulle vänta tills hon sa dem fyra orden..
STrax där på sa hon dem..
'' kom in i mig..''. stönade hon
 Jag log stort och tröck den in i henne. Vi båda stönade. Hon var fortfarande upptryckt mot väggen och våra kroppar var genomblöta av svett coh vatten.
Jag åkte in och ut i henne, upphetsningen steg och steg. Det gjorde så jag görade snabbare och längre in.
Hon drog sina händer om min rygg och kysste mina läppar.
'' Justin!!'. stönade hon.
Jag körde lite sagtare och smekte hennes ena bröst och log.
Sedan gick jag ur henne och ställde våra pannor mot varandra.
'' jag älskar dig..''. sade jag andfått..
'' jag älskar dig med, snälla lämna mig inte igen!''. sade hon lika andfått.
'' jag lovar!''.
Vi duschade klart och tog varsin handuk och klev ut.
Den kalla luften träffade min kropp, vilket gjorde att jag rös. Tiffany flinade och pussade mig snabbt.
Jag var så lycklig.
Även fast mina revben gjorde ont och kroppen var öm så var sexet det bästa hitills, första gången i duschen och det var underbart!
Jag smörjde in mig med hudkräm och klev sedan ut ur badrummet. Justin stängde dörren och fixade sig medans jag drog på mig rena underkläder och sedan en blommig kort sommarklänning.
Mitt hår fick tårka av sig själv. Jag orkade inte bry mig.
Justin kom ut från toan, direkt kände jag att han sprutat på sig sin parfym som han lämnat hos mig.
Han hade fortfarande en handuk runt midjan vilket gjorde så det var sexigare.
'' ååh!''. sade jag och gick fram och kysste honom hårt.
'' vad var det där bra för?'',. flinade han.
'' för du är så jävla sexig..''. mumlade jag och han skrattade och bar sedan upp mig fölr att lägga mig i sängen med sig över mig.
'' du är sexigre..''. mumlade han och kysste mig mjukt.
Våra tungor började dansa och fjärilarna i magen kom tillbaka, lyckan bara sprudlade.
Jag drog lite i hans nackhår och hans hand gick upp och ner för min rkoipp.
'' du borde klä på dig.. mamma kommer hem när som helst..''. flinade jag.
Han nickade och pussade min näsa och klev upp och drog på sig ett par kläder som han lämnat hos mig förut.
SEdan flätrade jag samman våra händer och gick ner.
Vardagsrummet var lika stökiugt som igår. Jösses.
När vi kom in i köket satt.. mamma där.. Ops.
Hon satt vid köksbordet och drackkaffe och läste tidningen.
'' Oj.. hej mamma..''. sade jag och mötte Justins chockad eblick.
'' Hej på er..''. log hon.
Yes hon hade säkert inte hört.
Vi gick en bit in i köket och öppnade kylen.
Sedanm gjorde vi i ordning frukost till oss. Vi la det på en bricka och skulle sätta oss i vardagsrummet.
'' Föresten vi är på förstasidan!''. sade mamma och visade framsidan på tidningen.
'' Kan jag få den?''.
Mamma nickade. Jag la den på brickan och vi gick ut från köket.
'' OCH VAR LITE TYSTARE NÄSTA GÅNG!''. skrek mamma.
Fan hon hade hört oss..
Justin mötte min blick och sedan började vi båda skratta.
'' MAMMA DET VAR FÖRENINGS SEX!''.skojade jag.
Jag hörde hur hon skrattade från köket. Jag älskade min mamma, hon var ju pinsam men aldrig för pinsam och alltid på glatt humör.
Vi satte oss is offan och jag började läsa tidningen.
 
'' Tiffany Jones misshandlad? Läs mer på sidan 16!''.
 
Stog det. Justin la armen om mig och vi bläddrade upp på sidan 16.
 
'' På torsdagskvällen i Stratford sägs det att Justin Biebers flickvän Tiffany Jones blev misshandlad!
Grannarna hörde skrik, saker gå sönder och tillsist polisen! Det sägs att Justin Bieber kom i sista sekund!
Vi vet fortfarande inte vem det är som gjort så mot Tiffany, vi åter kommer mer om det senare!''. stog det.
 
Justin kramade om mig och pussade på mittt huvud, jag har inte läst om oss på jätte länge.. Tydligen visste dem inte om våran 'paus' som tur var.
Just nu kunde ingen ta Justin i från mig. Han ska stanna hos mig.
 

 
INGEN BILD!!!
Vad säger ni? Selena är fast, hur kommer rättegången gå?
Kram ;)

Kommentarer

Shit!! Denna var hur jäkla bra som hellst!!!
Gryyymt kapitel!!:D men det kanske skulle vara lite mera spänning om tiffanys mamma kanske skulle komma in i fel sekund eller typ något sånt!!:D men du är grym!! Hoppas du kan uppdatera bra fast du är borta! Jag klarar mig inte utan denna storyn!:D den är så himla bra!!:D och älskar att dom vart tsm igen!!!:D



2012-07-01 @ 14:54:38
Sonja

Hud!! Jag vill ha mera!!:( varje gång jag ser slutet så blir jag ledsen typ:( vill ha massor !!:( men du är grym!



2012-07-01 @ 21:46:52
Mickan - / My Life In My Words

- Oj tack så mycket! :D Du gör mig generad :)
Fin blogg :) Och säkert en jätte bra novell :)
kram



Blogg: http://miickzz.blogg.se
2012-07-02 @ 08:10:37




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback