Episode 51 - Find her!

Snabbt drog jag av mig mina kläder och hoppade ner i sängen. 
Sedan skickade ja ett sms till Selena. '' Sell.. Kom hem.. Jag vill inte att det här ska sluta illa.. Snälla.. Tiffany är mitt liv, och jag är rädd om henne! Snälla skada henne.. Allt kommer bli bra Sell.. ''. 
Jag la mobilen under kudden och väntade på svar.
Men jag skulle inte få något svar säkert.
Precis när jag somnat plingade mobilen till. Det var från ' Okänt '. 
'' Justin, det är förfan inte lätt!! Alla kommer hata mig, alla fans!! Dem är mitt allt justin, och nu kommer allt försvinna..''. 
Jag suckade. 
'' Nej Sell! Kom hem! Polisen söker efter dig, det du gjorde var hemskt. Snälla gör inte allt värre? Okej? Kom tillbaka ! ''. 
Sedan la jag mobilen under kudden och somnade.
 
 
 
 
Idag var det tisdagen den 3 Juli och klockan var 15.00. 
Polisen hade fortfarande inte hittat Selena. 
Igår låg jag hemma i sängen och väntade på att få ett samtal av Scooter eller polisen att dem hittat Selena.
Men det har dem inte. 
Jag hade bett dem spåra den mobilen smsade ifrån, men det skulle ta en dag. 
Vilket jag kommer få reda på ikväll/natt.
Jag låg i soffan, med blodspr'ngda ögon, håret åt alla håll och i kallingar och morgonrock.
Ja, Justin Bieber var förstörd. Totalt krossad. Jag orkade kanppt resa mig ur sängen.
Alla trodde jag var död på twitter,s ås längde ut ett tweet.
 
* Sorry that im not online so much.. Im just tired of everything.. And.. I love you ! *
 
Skrev jag och loggade ut. Jag hade inte ork med något. Mamma var som min bekänt.
'' Här Justin ät!'',
Mamma räckte mig en skål spagetti och köttfärsås. Det var både min och Tiffanys favoriträtt.
'' Okej!''. suckade jag och fälde en tår.
Seda började jag äta.
Massa minnen från när vi åt det här och grisade ner oss totalt och var som 3 åringar. Vi skrattade ihjäl oss.
Jag klarade mgi inte utan henne.

Hela dagen hade jag varit med Brianna. Vi hade inte varit på jätte länge. Matt hade lämnat mig sent i går kväll. Eller snarare natt. 
Jag ville inte vara själv. Allt det här var kaos.
Scooter hade ringt och sagt att det var rättegång på Fredag, och att Selena var helt borta.
Ingen hade sett henne. Vilket skrämde mig. 
Jag tyckte lite synd om henne. Hennes karriär var över antar jag. Men hon får skylla sig själv. Hon var så dö kär i Justin så hon misshadlade mig,. Det var bara.. taskigt..
'' Tiff?''. 
Brianna väckte mig ur mitt tänkande.
'' Ja?''. 
'' har du lyssnat på något jag sagt?''. suckade hon.
'' Ja?''. ljög jag. 
Jag hade varit så inne i mitt tänkande att jag inte hört henne prata. 
'' Vad sa jag då?''. 
Jag röck på munnen. fan.
'' Förlåt.. Men jag har så mycket att tänka på.,,''. suckade jag och tog min taldrik med orörd mat och la den i diskkon.
'' mm.. jag vet.. ''. sade hon och la hennes tomma taldrik i diskkon.
Jag hade ingen lust att äta. Det ända jag kunde tänka på var Justin.. Jusitn.. Jusitn och Justin.. 
Han var seriöst mitt allt, men det här var det bästa. Selena skulle förhoppningsvis lämna mig i fred.
Vi gick och satte oss vid tv:n och glodde på avsnitt från Vampire Diaries.
Damon och Stefan är sååååå snygga.
 Vi satt där hela kvällen och kollade på alla avsnitt på den nya sesången.
I slutet började vi båda gråta och krama om varandra.
'' Åååh, längtar till nästa sesåång!'. snyftade Brianna.
Jag fnissade. '' Jag meeed!''. snyftade jag.
Vi skrattade lite och stängde av och satte på ' New Years Eve '. 
Med Zac Efron, Jake T. Austin och massa fler.
Jake T. Austin var faktist jävligt snygg, han påminde lite om Justin. 
Kanske var därför jag tyckte han var snygg?
Jag stängde av tankarna och tittade på Brianna.
'' Vääänta!''.tjöt jag och pausade filmen. Som tur var hade den redan börjat.
'' Aa?''. flinade Brianna.
'' Kan vi inte springa till affärn och käpa varsin Ben o& Jerry? Jag och Matt åt upp dem sista?''. 
Hon sken upp. '' Jaa!''. 
Vi sprang ut i hallen och tog på våra uggs.
Vi båda hade pjamas byxor, linne och en slarvig toffs och gick till affärn.
Men det sket vi i. Jag låste dörren och vi gick ut.
'' Vi tar den affären förbi Justins hus va?''. log jag.
'' Jaja, jag vet att du ska glo in i Justins rum men jaja!''. fnissade hon.
Mina kinder fattad een ljusrosa neance. Ja typiskt. Fast det var sant. Jag ville se Jusitn.
När vi närmade oss hans hus. Ställde jag mig på tå föra tt se in i ahns rum.
Han satt på sin lilla soffa i fönstret med sin gitarr och spelade, skrev ner, spelade. 
När Justin var deppig skrev han alltid låtar. Jag log för mig själv och fortsatte gå.
Han tittade ut genom fönstret och mötte min blick.
Jag stannade till. 
Man såg hans vackra tårfyllda ögon ända hit påg atan! 
Och det var en bit.
'' i love you !''. mimade jag och fällde en tår.
'' i love you!''. mimade han tillbaka.
Jag fortsatte gå och tårkade mina tårar.
'' Ni är för söta.. Varför gjorde du slut?'''. sade brianna.
'' För jag vill inte vara rädd att Selena ska misshandla mig innan rätten.. Jag kanske går tillbaka till Justin efter allting.. JAg orkar inte med pressen.. Vill inte blanda in Jusitn i det här..''. sade jag och Brianna nickade.
'' Du vet att justin skyddar dig oavsett bara du ber om det.. han älskar dig mest av allt.. Han pratade med Chaz och Ryan och dem berättade för mig att Justin inte sover eller äter.. Precis som du!'. 
Jag log, men ändå inte..''. Jasså.. Kan man.. nej.. det var ignet..''. log jag.
Hon log och tog tag i min arm och vi gick in på affären och köpte oss våran efterlängtade glass.
När vi åter igen kom hem efter massa blickar från affären eftersom vi gick i pjamas la vi oss skrattandes i soffan.
Efter några timmars film så var vi fortfarade pigga. Hon skulle sova över här eftersom det blev så sent!
'' Ska vi sätta oss på terassen och prata lite?''. sade Brianna.
Jag nickade. '' Gärna.''. 
Jag behövde prata ut.. Och Brianna var den rätta.
VI gick ut med varsin filt och satte oss på terassen. Det var mörkt och tyst.. Skönt.
Brianna började prata. Det ledde in på allt som hänt dem senaste veckorna. Det har varit mycket. För mycket.
Jag kämnde fortfarande rädlsa. Selena var där ute någonstans. Men ingen vet vart.
'' Hur blev allt så konstigt?''. sade jag.
 
 
Tumblr_lyj2oxj2ul1qbpos3o1_500_large
 
Brianna röck på axlarna. '' Ingen anning..''. 
Hon la armen om mig och vi satt tysta ett tag.
 Det var tyst ute. Jag vet inte ens om jag orkar vittna på fredag.. Två dagar.
Vad som helst kan hända innan?
EFter vi suttit där ett tag gick vi in och gjorde i ordning oss för sängen.
Jag gick in på toan, tog bort mit utkletade smink och borstade sedan tänderna. Samtidigt gjorde Brianna samma sak.
'' Gå ut du ,ska bara på toa!''. log jag.
Brianna gick ut från badummet och jag låste dörren.
Sedan satte jag mig på toalettlocket och brast ut i gråt. 
Jag saknade Justin som jag vet inte vad, hans läppar och hans närhet.. Han borde vara här. Men jag kan inte.
Jag klarar det inte. 
'' Kommer du snart?''. ropade Brianna.
'' Eh.. aa!''. 
JAg insåg nu att jag suttit här mycket längre än vad jag trott. JAg öppnade dörren och gick ut.
Brianna satt i min säng i skräddarställning. hon såg direkt att något var fel.
'' Kom här..''. 
Hon klappade i sitt knä.
Jag gick automatiskt dit och la huvudet i hennes knä.
'' Såja.. ''. 
Där brast det, tårarna kom. Hon smekte mitt huvud.
'' Finns alltid här..''. sade hon.
Jag bara lät tårarna rinna. 
 



Men det är så att jag mår piss just nu,.. kaos med grabben och så.. 
vet inte vart jag ska ta vägen. 
Aja..
 
Fick ut ett, men ja! 

Koommeennteerraaa!

 
 
 
 
 

Kommentarer
felicia

Jättebra!



Blogg: http://nattstad.se/feliciadutra
2012-06-29 @ 00:26:33
Anonym

jättebra



2012-06-29 @ 01:17:13
MARIE

sjukt braaaaa <3 <3 <3 <3 <3



2012-06-29 @ 01:38:05
Timeforever

ÅH SÅ BRA!!



Blogg: http://timeforever.blogg.se
2012-06-29 @ 10:45:47

Vill verkligen ha mera!!!:( shit det är så bra och så spännande nu!!:D du är ju grym!!



2012-06-29 @ 23:47:42




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback