Episode 47 - The biggest lier!

" tro inte att jagförsöker smita, jag skulle verkligen vilja var klart, men albumet måste komma ut innan Juni.
Har ju gjort 4 låtar av 12 ungefär. Ledsen..".
" det är lugnt.. Verkligen!". Såklart jag var lite besviken, men han kunde inte ge upp hoppet för fansen.
" älskar dig ".
" älskR dig med!".
Han log och kysste mig mjukt.
Sedan följde jag han till hallen.
När han dragit på sig sina kläder och skor så öppnade han dörren.
" vi ses sen!".
Jag nickade och pussade honom lätt innan han sprang hem till sig.
Nu var jag ensam igen.

Dagen flöt på. Jag hade bara legat i soffan och chillat. Kollat på massa Pretty Little Lisrs avsnitt.
Jag hade växlat några sms med Justin.
Men inget stort.
Mamma och pappa hade kommit em för några timmar sen men dem var på baksidan och hållit på med trädgården.
Brianna hade jag faktist ingen lust att träffa, kanske Chaz och Ryan?
Jag log och sprang ut på baksidan.
" jag drar till Ryan!". Skrek jag.
" Okej jag ringer när du ska hem!". Skrek mamma.
Jag nickade och sprang in och tog p mina convers.
Ryan bodde åt vänster, Justin åt höger.
Det var inte så jätte långt att gå, men inte så kort heller. Jag besköt att ta min longboard.
När jag kom ut på vägen sparkade jag ifrån och rullade mot Ryans hus.
När jag äntligen kom fram la jag den på fram sidan och knacka på.
Dörren öppnades och där stog Ryans mamma Sharon.
" Åh hej Tiffany!". Log hon.
" hej, är Ryan och Chaz här?". Log jag.
" ja dem och Justin är på Ryans rum!".
Vänta va, Justin?.
" okej tack!". Sade jag ich log och sprang upp till övervåningen.
Jag stannade utaför dörren nr jag hörde röster.
" var du med henne idag?". Hörde jag Ryan säga.
" japp.. Vi var hos henne, och bara chillade".
Jag hamnade i chock. Det var Jsustin som prata, menade han mig? Eller någon annan?.
Snabt tog jag ett djupt andetag ock knackade till på dörren innan jag öppnade.
Justin satt i soffan och Ryan och Chaz låg i Ryans stora säng.
Dem vart väldigt chockade när dem såg mig stå här.
" heey!". Sade jag och tvingade fram ett leende.
" hej tiff!". Lig Chaz!
Jag gb honom ett milt leende. Han fanns altlid här för mig, han var som min andra bror.
Ryan var lite osäker, han visste jag inte o jag hade eller inte.
" oj hej älskling!". Sade Justin.
Jag såg att han var nervös.
" hej!".
Jag slogmug ber brevid honom i soffan!
Han la armen om mig och drog mig in ihans famn.
Sedan möttes våra läppar!
Jag kysste han mjukt och våra tungor möttes.
" åh.. Get a room..". Suckade Ryan.
Jag fnissade lite och avslutade kyssen.
" så vad fick dig komma hit?". Log Chaz.
" träffa dig såklart!". Skojade jag.
Jag såg hur chockade Justin blev.
" jag skoja, hade baa tråkigt tänkte att ni var sociala! Och Justin var inte du i studion?".
Justin kliade sig i nacken. " jo kom nyss hit!". Lier. Lieeeeer!
" jaha". log jag.
Jag la mig i hans knä och han fipplade med mitt hår.
Även fast jag såg pch hörde att han ljög kunde jag inte sluta le efter igår.
Justin såg mitt leende och log lika stort.
" föresten hörde om igår Tiffany!". Skrattade Chaz, Ryan hängde nån sekund efter.
Rodnaden steg. Jag vände mig om och borrade in ansitet i Justins bröst.
Justins fnitter klingade i mina öron.
" älskling förlåt..  Dem såg på mig att de var något, var tvungen..".
" det är lugnt.".
Han smekte mitt huvud och jag log.
Vem hade han träffat.. Och de som gjorde mig mest orolig var att de var en tjej.
Jag tar upp det ensam med Justin. Vill inte bråka inför Ryan och Chaz.
Helt ärligt vill jag inte bråka över huvudtaget men jag var tvungen att veta vad ungen höll på med.
Chaz satt och tittade på mig han såg att jag hade hört.
" Tffany jag vill isa dig en grej!". Sade han.
" okej vadå?". Flinade jag.
" kom!".
Jag följde med honom ut ur Ryans rum och bort till det lilla "vardagsrummet" med stor balkong.
Vi gick ut på balkongen så såg Chaz allvarlig ut.
" du hörde va?".
Jag försökte se ut som ett frågetecken, men vet inte om jg lyckades.
" vadå?".
" vad Justin hade gjort.. Jag ser dina falska leenden och hur du beteer dig Tiff! Vi är som syskon och du tror inte jag ser att det är något?".
Med en suck sa jag. " ja jag hörde.. Men jag ville inte ta upp det inför er.. Jag är orolig Chaz.. Vad håller han på med?". sade jag.
Jag kände tårarna bränna, men jag höll dem inuti mig.
" ärligt talat vet jag inte.. Han är min bästavän och litar på mig. Jag kan inte säga något.. Det får han göra själv.. Jg är ledsen!."
Han tittade ner, jag suckade.
nån sekund senare la han armarna om mig, ett par tårar kom. Var Justin otrogen?
" det är lugnt. Jag förstår Chaz! ".
" tro inte att jag inte finns för dig, för det gör jag! Till 100% det du säger stannar hos mig, eller hur sis?".
Jag skrattade lite och kramade om honom igen. " tack bro!".
Han lpg och vi återvände till Ryans rum.
Justin tittade frågandea på mg och Chaz. Jag satte mig brevid honom i soffan och tog upp min mobil.
Då såg jag ett bytt sms från Jordan.
" hey, gick det bra igår? Kunde stannat om du ville!:) har du lust att göra något? Kram :)".
Ett leende spreds på mina läppar. Han brydde sig faktist om mig.
" ja det gick bra, tack att du bryr dig! Kan tyvärr inte idag, men imorgon kanske?".
Jag kände Justins blick bränna i mig.
Min mobil plingade till.
" visst, ringer imorgon! Kram".
Sedan la jag ned mobilen och lutade mg bak i soffan.
Justin flyttade sig närmre mig och la mina ben i hans knä och log mot mig.
" är det något?".
Jag skakade snabbt på huvudet. " nope, varför tror du det?".
Han röck på axlarna och bet sig nervöst i läppen. " du ser lite nere ut!".
" nej jag är okej!".
Han nickade och la armen om mig och jag la mitt huvud mot hans axel
Dagen flöt på och vi tittade på tv, spelade tvspel oh så.
Mamma hade smsat för nån sekund sen att jv skulle komma hem och äta, kloclan var 18.42 så.
" grabbar jag måste hem..". suckade jag och ställde mig upp.
" okej ses imorgon?". Frågade Chaz.
" kan tyvärr inte då.. Men på torsdag!". Log jag.
" okej ses sisteeeer!".
Jv omfamnade Chaz sedan Ryan.
" jag skjusar dig, ska ändå hem!". sade Justin.
Jag nickade lätt och mötte Chaz blick, han nickade. Jag skulle ta upp det.
Vi gick ut till Justins bil, jag tog min longboard och la den i knät.
Det var då jag märkte att Justin hade en ny bil. En utan tak. 
Okej, det var ungfär 35 grader nu, så det var bra!
Den var riktigt snygg iallefall.
'' Snygg bil..''.
Han nickade nervöst.
Justin körde och de var tyst. Han sagtade av utanför mig.
" ja.. Kan kanske ses ett litet tag imorgon, ska fortsätta med albumet!". sade Justin.
Jag såg hur han ljög, då kliar han sig i nacken. Jävla lögnare.
" okej, men kan inte! Ska träffa en annnan..". sade jag lite småbitchigt.
" aha..". sade Justin.
Jag öppnade dörren och tänkte gå ut då Justin greppade tag om min arm.
" jag älskar dig.. ". Sade han.
" det får vi hoppas!". Sade jag och öppnade grinden och stängde.
Jag tittade in i justin svarta solglasögon. Svikare.
" VAD MENAR DU?". skrek han efter mig.
Jag vände mig om och gav han ett fejkat leende och gick sedan in. 
Jag öppnade dörren och låste efter mig.
Sedan slängde jag min longboard i hallen och gick in i köket för att börja äta.
" vad gjorde ni då?". log mamma.
" tv spel och sånt!". Log jag.
" jaha.. Oc föresten.. Imorgon får du en överaskning!". Log mamma.
" va?!? Vadå?". log jag.
" det ser du då!". Flinade pappa.
Jag suckade och lämnade disken i diskon och gick upp till mitt rum.
Jag stängde dörren och la mig i sängen
Min mobil började ringa. justin.
Jag tröxk på svara.
" hallå?". suckade jag.
" vad mena du? Har jag gjort nått?".
" nej.. Jag skojade med dig..". Ljög jag.
" åh tänkte väl, jga älskar dig okej?".
" jag älskar dig med..".
" godnatt älsklig, ringer imorgln!".
" godnatt , görså!".
Jag la på och drog på mig ett par mjukis byxor och linne. Sedan kröp jag ner i sängen.
Vad för överaskning?


Ett till!!!!
Omb va bra de går?;)

Vem träffade Justin? Eller träffar?
Vad för överaskning?;)

KOMMENTERA ÄLSKLINGAR !

Och jag vet att de blir stavfel, men det är för jag skirver på mobilen, och de är besvärligt att ändra!
Sorry, föresten är hos min kontaktfmailj nu och ska vara här till lördag/söndag..
Så det här är de kapitlett som kommer ut tror jag..
Har ett annat nästan klart men ingen bild..
Vi får se hur jag gör, pusssss!

Kommentarer
MARIE

omg sjukt braaaaaaaa ;) <3 <3 <3 <3



2012-06-22 @ 16:13:13
Ewweh.

Grymt bra!! Meeeer ;D



Blogg: http://justbiebzz.blogg.se/
2012-06-22 @ 18:11:08
Anonym

Sååå bra!!!



2012-06-23 @ 10:44:52
Anonym

Jttw bra!:*



2012-06-23 @ 15:14:37
B

Mooooooorree!! :)



Blogg: http://buurcus.blogg.se/
2012-06-23 @ 18:57:52
Anonym

Vi vill ha nästa!!:D



2012-06-24 @ 08:39:35
Anonym

Meeeeeeer!!!:D



2012-06-24 @ 11:31:36
B

Länkbyte? :)



Blogg: http://justinbstoryys.blogg.se/
2012-06-24 @ 12:20:59
Burcu

Sv; Haha, de va den här novellen jag menade ;*



Blogg: http://justinbstoryys.blogg.se/
2012-06-24 @ 12:25:45
★Jennifer★

SKITBRA!! Längtar grymt mycket till nästa! :)



Blogg: http://www.jennasliv.devote.se/
2012-06-24 @ 18:33:26
Amina

OMB bästaaaaaaaa mermermermermermeeeeeeeeer jag för för dina noveller OMB läääääägntar <3



2012-06-24 @ 21:40:58




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback