Episode 46 - The perfect night!

HAR KAPITLETT EFTER DE HÄR OCH DET EFTER DE KLARA SÅ KOMMENTERA PÅ!!!!

Justins favorit underkläder, eller en av dem! Sedan tog jag på mitt matchande siden nattlinne.
Sedan kröp jag ner i sängen. Jag gjorde ett sista försök att nå Justin.
Jag skickade ett sms. " vart är du? Ska gå och lägga mig nu.. Du kan åtminstonde smsa? ".
Sen la jag mobilen på landning. Jag väntade i 5 minuter på svar. Inget liv..
Jag suckade och la mig ner, sen släckte jag lampan.
Det var tyst. Oron över vart Justin var steg. Inte ens ett sms kunde han skicka?
Tänk om de hade hänt något?
Jag slöt ögonen och försökte sova, men halvsov bara.
10-15 mjnuter senare kände jag hur någon la sig brevid mig och la armen om mig.

Jag öppnade hastigt ögonen. Rädslan steg och jag låg blixt stilla.
Sekunden senare drog jag in parfymen av människan.
Ett leende spreds över mina läppar.
Justin..
Jag vände mig om och möttes av världens vackraste person!
" hey!". Sade han och log.
" hej..". Sade jag småsurt. Jag var glad att han ÄNTLIGEN var här, men han kunde hört av sig?
" är du sur?". sade han chockat.
Jag fnös till. " seriöst? Tror du inte jag blir sur om du inte hör av dig på hela jävla dagen?". Småskrek jag.
" förlåt! Min mobil dog runt lunch i dag och har varit på interjuver och fixat massa!".
Det såg inte ut som han ljög, men jag var fortfarande sur.
" det lät som att Pattie ljög i telefon?".
" jag hade inte iformerat henne så mycket, drog bara.. Hon var väl osäker?". Jag höjde rnaögonbrynet.
Han talade sanning, eller?
Jag såg hur ledsen han var, jaag kunde inte vara sur på honom. Hans mobil hade trotts allt dött?
" okej då..". suckade jag.
" så får man en kyss av sin vackraste flickvän?".
Jag fnissade lite. " klart du får!". Sedan tröcl jag mina läppar mot hans.
Åh vad jag hade saknat honom, och hans underbara läppar.
Jag smålg och satte mig över honom, då började våra tungor dansa med varandra.
Han la sina händer på min rumpa och tröck mig närmre honom.
Jag drog lite i hans nackhår, hans undrbara mjula hår.
Jag särade på våra läppar och började kyssa hans hals.
Tumblr_m0qw3q4ehh1rra942o1_500_large
Han började rysa och jag kände hur något växte på mitt inrelår.
Ett brett flin spred sig på mina Läppar. Jag älskade att göra Justin kåt!
Justin brörjade småstöna, sedan drog jag av hans tröja, tydligen hade han redant tagit av sig sina byxor.
Jag kyssste sagta ner för hans mage ner till midjan.
" ååh!! tiffany!!!". tjöt han och jag flinade.
Han smete hårt min rygg. Det här var kul.
Jag mötte hans läppar och jag kände hur han drog handen innan för mitt nattlinne och uppåt.
Han slet av mig mitt nattlinne.
" åh så har du mina favrit underkläder!". stönade han och tröck mig mycket närmre honom.
Jag log och kysste hans läppar, våra tungor blrjade dansa och han rullade runt så han låg överst.
Hungern inom mig steg mer och mer, hans var redan på topp.
Han började kyssa mitt nyckelben och uppåt mit halsen, sedan längs min haka och mötte till sist mina läppar.
Jag rös, han gjorde mig upphetsigare och upphetsigare.
Justin smekte mitt bröst och andra handen trävade upp och ner för min kropp.
Mina händer låg om Justins nacke och tröck han närmre mig.
Hungern var nu på topp, jag ville inget annat än att ha honom. Här och nu.
"jag vill ha dig!!". stönade jag.
" säker?". Flinade Justin.
Jjag nickade hastgt. Justins händer fattade min rygg och han knäppte snabbt upp bh:n. Han längde den ner nånstans på holvet och började kyssa mina läppar, samtidigt som han smekte mintt ena bröst!
Hans hand gled ner från mitt bröst till min midja.
Sagta började han kyssa mellan mina bröst och längre och längre ner.
Han drog av mina trosor och fattade mina läppar.
Jag log och vi båda hjältes till stt dra av hans kallingar.
Han la våra pannor mot varandra och vi båda flåsade.
" helt säker?". flåsade han.
" het säker..". svarade jag.
Han log och tröck in den djupt inom mig. Ett djupt stön lämnade min mun, han började köra in och ut.
Vi båda flåsade och stönade. Våra kroppsr vart mer ich mer svettiga och klibbade ihop sig.
Våra tungor dansade och händerna for över allt på varandras kroppar.
Det var underbart.
DAGEN EFTER:
Jag vaknade väldigt lycklig. Igår var de helt fantastiskt.
Vi hade gjort de. Första gången.
Jag kände Justins armar om mig. Vi låg sked, långsamt vände jag mig om och skådade min pojkväns vackra ansikte.
Tänk att de var just jag Justin valde. Just mig.
Jag kunde inte låta bli att le.
Han sov fortfarande. Han var så vacker, en ängel.
Min ängel.
Jag var så helt inne i min egen lilla värld då justin hade vaknat.
" hey!". sade en hes sexig röst.
" oj hej!". Flinade jag.
Vi låg några cm ifrån varandra. De var nästan så näsorna nuddades.
Han log stort, jag visste direkt vad han tänkte på.
Då började jag le stort.
" jag älskar dig, de vet du va?".
Jag flinade. " ja, jag älskar dig med biebs".
Jag la mig på hans bröst och de vart tyst.
Han lekte lite med mitt hår under tystnaden.
" du..". sade jag.
" ja älskling!".
Jag la min haka mot hans brös och mötte hans blick.
" igår.. Det.. Var fantastiskt..". nästan viskade jag.
Nu log han stort igen.
" det var mer än fantastiskt..".
Jag rodnade lite, sedan pussade jag hans läppar.
Vi bäåa låg fortfarande nakna sen går dagen.
" ska vi ta en dusch?.".
Jag tittade på Justin. " vi?". Och flörtade lite. Han fnissade.
" ja VI!".
Jag fnissade lite och nickade. Vi satte oss upp i sängen och tittade runt i rummet.
Det var en stor röra, kläder över allt och sängen överdrivet obäddad.
Vi båda började skratta.
" wow..  vi måste vart galna!". flörtade Justin.
Jag rodnade och pussade honom. Sedan tog jag täcket och drog de runt kroppen och sprang in på toan.
Justin tog de andra täcket och kom strax i efter.
Jag slängde täcket på gilvet, och vred sedan på dushen.
Någob iaktog mig bakifrån.
Jag vände mig om och där stog Justin och glodde på mig upp och ner.
" hello? Jorden anropar?". Fnissade jag.
Han skakade på huvudet och rodnade lite.
Jag klev in och strax efter kände jag ett par armar om min midja.
Justin la sin haka på min axel och pussade lättmin hals.
Han vände på mig och drog in mig i sin famn. Sedan stog vi bara och kramades.
Vattnet rann över oss och jag kunde inte sluta le, pojken fick mig vara lyckligare än lyckligast!
När vi duschat klart, gick vi ut med varsin handuk runt kroppen.
Klockan var snart 12 och som tur var hade inte mina föreldrar kommit hem.
Jag drg på mig rena underkläder och Justin fick ett par som hag skulle gett till Nathaniel i födelsedags present.
Fan.
Nathaniel fyller om 4 dagar. Den 30 juni!
" Nathaniel fyller år på lördag.." suckade jag.
" jaha.. Ska du gratta honom?".
Justin ställde sig bakom mig och la armarna mig medans vi tittade in i spegeln.
" jag vet inte.. Har fortfarande inte förlåtit honom..".
Justin nickade. " finns här oavsett, och är alltid på din sida! Stöttar dig vilken än beslut du tar!".
Jag mötte hans blick i spegel och log.
" tack.."
Han pussade min kind innan han vände sig om och drog på sig sina shorts och t-short.
Jag drog på mig en vit klänning och kammade igenom mitt hår.
Vi gick hand i hand ner. Leendet var fortfarande kvar sen imorse.
När vi kom in i köket satte jg mig på kökss bänken och Justin ställde sig mellan mina ben.
" vad ska vi äta lillen?". Fnissade jag.
" lillen? De var de värsta!". Sade han ohh försökte se seriös ut, och han misslyckades.
" ja lillen, du är svag och liten!".
Det var kul att reta honom, riktigt kul.
" nej nudu!". tjöt han och barupp mig och började springa mot soffan i vardagsrummet.
Smärtan i revbenen kom fram. Jag kämpade emot för att inte skrika.
Jag ville inte att de bara ska handla om mig hela tiden.
Han slängde mig ner i soffan och blrjade kittla mig.
" NEJ JUSTIN SLUTA!! SLUTA!". skrek jag.
Revbenen värkte och jag var nära på att gråta.
Han bara skratade.
" SERIÖST!". skrattade jag.
Det kittlades men smärtan höll på att ta över!
Han slutade och böjde sig ner och mötte mina läppar.
Justin la sig mjukt över mig och våra tungor började dansa.
Jag drog i hans nackhår och tröck han närmre mig.
Justins mobil började ringa, typiskt. Han tittade upp och röck på munnen.
" det är Scooter måste ta de!".
" okej!". Log jag.
" förlåt!."
Han sprang upp och in till köket. Medans jag låg kvar.
Någon minut senare kom han ut och såg ledsen ut.
" måste dra.. Scooter ville ha mig i studion och fortsätta jobba på mitt album..". Jag nickade och la mig ner i gen.
Han klm fram och la sig över mig återigen.
" tro inte att jagförsöker smita, jag skulle verkligen vilja var klart, men albumet måste komma ut innan Juni.
Har ju gjort 4 låtar av 12 ungefär. Ledsen..".
" det är lugnt.. Verkligen!". Såklart jag var lite besviken, men han kunde inte ge upp hoppet för fansen.
" älskar dig ".
" älskR dig med!".
Han log och kysste mig mjukt.
Sedan följde jag han till hallen.
När han dragit på sig sina kläder och skor så öppnade han dörren.
" vi ses sen!".
Jag nickade och pussade honom lätt innan han sprang hem till sig.
Nu var jag ensam igen.

Heh, DEM HADE SEX FÖR FÖRSTA GÅNGEN!!!!

hahahaha, aja vad tycker ni?;)

Lägger ut bild sen när jag komme är hem!:)

Love u guys, kommentera från olika adresser, inte samma person nu ;)

Kommentarer
madicken

braaaaa!<3



2012-06-20 @ 18:07:59
Anonym

JÄTTEBRA!!



Blogg: http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se
2012-06-20 @ 20:51:14
Timeforever

åh awesomee



Blogg: http://timeforever.blogg.se/
2012-06-20 @ 21:29:29
Bella

Sjukt grymt bra!



Blogg: http://Http://Isabellewistrand.blogg.se
2012-06-20 @ 21:52:25
Tanja

Shit vad bra!!:D meera! Älskar det!! Tänker lösa allt en gång till!!



2012-06-20 @ 22:04:40
Sonja

Omfg!!! Så jävla grym!!:D blir fan kär i denna novell!! Mer för varje kapitel!!!! :D du äger!



2012-06-20 @ 23:06:47
Anonym

jättebra



2012-06-20 @ 23:45:06
Elvis

Så bra!!!



2012-06-21 @ 00:02:18
MARIE

hahahah omg meeeeeeeeeeer <3 <3 <3 <3



2012-06-21 @ 01:40:41
Anonym

ÅÅÅH!!!! Jag älskar det!! Du är grymm !:D älskar det!!



2012-06-21 @ 09:59:19
Anonym

GrYMT MEEER!!!



2012-06-21 @ 16:51:36
Issa

många stavfel men annars as grym :)



2012-06-21 @ 19:39:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback