Episode 45 - Ignoring boyfriend!

Så jag skickade ett sms. " hej älskling, varför svarar du inte? Är orolig! Ring mig!! xx ".
Sedan la jag mig ner och njöt av solen oc sällskapet.
" vem ringde du,". Flinade Bri.
" justin men han svarar inte!". mumlade jag.
" äsch han är väl på nå. Interjuv. Han ringer sen! ".
Jag nickade. Sedan njöt vi av solen och sjöng med i alla låtar på radion.
All tid med Brianna var värd tid.

Det hade gått 3 tinmar på dagen. Justin hade inte ringt eller messat. Vi hade ringt Ryan och Chaz, dem fick inte heller tag i honom.
Oron steg, vart var han? Vi hade bjudit över Ryan och Chaz men dem skulle tydligrn spela hela dagen.
" vem ska vi ringa?". suckade jag.
" jag vet hehe!". Sadr Brianna och gjorde sitt läskiga flin.
" åh nej.. Vem tänker du på ?".
" Jordan och Ty!". Fnissade hon.
Dem kunde säkert. Men vad skulle Justin säga?
" och ja ja vet att du tänker på Justin, men skiter han i dig så spelat de väl igen roll vem fu träffar?".
Jag nickade.
Jag slog Jordans nummer. Sedan svarade han.
" jordan?".
" hej.. Öh de är.. Tiffany!".
" åh hej!!". Utbrast han.
" hej!". Fnissade jag.
" föresten hur är de? Hörde om olyckan? Var oc hälsade på men du var knte vaken...".-
Jag log. Jordan hade hälsat på mig på sjukhuset!
" de är bra, men har du och Ty lust att komma över till mig ch Brianna och chilla vid
Poolen?".
" ja gärna, vi kommer direkt!".
" okej, hejdå!".
"hejdå!".
Sedan la vi på.
" DEM KOMMER!". skrek jag!
" Jaa!". Skrek Brianna sen började vi as garva.
Vi solade lite medansvi vänta.
Jag kände hur någon bar upp mig och hoppade ner i poolen!.
När jag kom till ytan stog Ty och Jordan framför mig och Brianna som stog genom blöta!
" fan va ni skräms!". Utbrast jag och tog bort vatten från ansiktet.
" hahahaha!". Skrttade dem.
Jag slog till Jordan i magen och simmade iväg.
" ey säg inte att du vart sur?". Flinadr han och simmade efter.
" vem vet..". Munlade jag.
" du?". Sade han och skrattade.
Jag suckade och vände mig om, de var då jag märkte hans vältränade mage.
Den jag aldrig kunde slita blicken ifrån.
" ey sluta tjura!". Sade han och lade armarna om mig.
Jag log lite.
" nä..". sade jag.
Jag var vetkligen bra på att spela, han trodde på de.
" meh!".
Han bar upp mig i sin famn och jag försöte streta mig låss.
" sluta! Släpp mig!".
" du är lika svag som förut!". Sade han och flörtade.
Jag började adgarva, han hade rätt!
Han släpte ner mig och vi 4 började köra vollyboll.
Jag och Jordan mot Brianna och Tyler.
Timmarna gick, vi hade super kul. Spelat vollyboll, massa bollekat beställlt pizza! Helt sjukt kul !.
Vi låg nu och solade, helt utsluta. De var ungefär 35 grader!
Svettet rann och kroppen brändes.
" Jordan?". Sade jag.
" aa?". Sade han.
" har du pratat något med.. Megan?". sade jag. De gjorde ont att säga hennes namn.
Jordan hade bett om ursäkt och jag tog den, han menade de verkligen.
" ja! Hon har flyttat till England med sin fanilj!".
" va?". Utbrast jag och Brianna.
" japp! Den flyttade imorse, tänkte berätta men visste inte om du ville veta?".
" oj.. England..". Sade jag chockat.
Men de var en lättnad, hon skulle inte röra mig längre eller förstöra mitt liv!
" lättnad..". Sade Bri.
Jag fnissade till.  Efter ett tag bestämde vi att gå in och kolla på en film.
Jag böt om till Shorts å linne. Sedan slig vi oss ner i soffan.
Klockan var 19.04 när vi började kolla. Justin hade fortfarande inte hört av sig.
Oron steg. Vart var hab egentligen? Och varför hörde han inte av sig.
I mitten av filmen tog jag min iphone och sprang upp till mitt run.
Jag slog mig ner i sängen och slog Justins nummer en sista gång, inget svar!
Jag suckade och skrev in Patties nummer.
" ja de är pattie?".
" hej det är Tiffany!". sade jaag.
" åh! Hej!". Sade hon, mrn hon lät inte chockad.
" öh vet du vart Justin är ?".
" eh.." nu vart hon nervös helt plötsligt?
" hallå?". Sade jag.
" han är på en.. Öh.. Interjuv.. Hela.. Eh.. Dagen!". Sade hon bervöst.
Ljög hon för mig?
" okej, kan du be han ringa mig sen?".
" ja då! Hejdå!".
" hejdå!".
Jag la på. Hon ljög för mig. Jag slängde mobilen hårt mot väggen.
Framskätmen sprack, men just nu sket jag i de. Pattie ljög för mig, Justin ignorera mig vafan är de här?
Det knackade till på dörren.
" kom in..". Mumlade jag.
Dörren öppnades och in kom Jordan.
" hey vad hände?".
" äsch inget..". Suckade jag,
Han slog sig ner brevid mig på sängkanten.
" berätta..".
" men justin ignorerar mig, pattie ljuger! Blir så trött bara..".
" bråkar du och Justin eller?".
Jag skakade på huvudet. " nej! Men är bara orolig att något har hänt!".
Jordan nickade och la armen om mig. " var inte orolig, hade han gjort illa sig hade dem sagt de! Han är
Väl på en interjuv?".
Jag röck på axlarna och suckade. " guess so..".
" kom Nu så har vi lite kul."
Jh nickade och vi gick ner till dem andra. Vi fortsatte kolla på filmen. Det var nån thriller, lite små läskig.
Klockan närmade sig 21.42 och killarna + brianna skulle dra.
Mina föreldrar hade messat för en halv timme sen att dem inte skulle komma hem, att dem sov hos Nathaniel.
Vi stog i hallen och jag skulle säga hejdå till alla. Ty och Brisnna fick ut först.
" är de säkert att du inte vill ha sällskap?". frågade Jordan.
Jag nickade. " japp ska bara ta en dusch sen sova!".
Han log. " okej godnatt då!". Han omfamnade mig. Hag log. Han lukta så gott.
" hejdå!". Dem lämnade huset och jag kollade så grinden och allt var låst, de var de!
Sen stängde jag dörren och låste.
Jag gick in tillköket och tog ett glas juice innan jag sprang upp på mitt rum.
Kläderna slängde jag i tvättkorgen i badrummet sen hoppade jag in i duschenn.
Jag tvätade håret och kroppen och rakade mig lite här ich var!
Seh klev jagur duschen.
Jag tog en handuk och virrvlade den runt mig. Sen tog ja på mig deo och sprutade på ett sprut parfym.
Mitt hår tårkade jag med hårfönen, efter som mitt hår var tunt så tårkade de snabbt.
Jag märkte nu att mitt hår växt väldigt fort, de var till mitten avryggrn!
Håret har bara vart vid skulderbladen men inte längre!
Jag skrattade till och lämnade badrummet för att gå in till min valkingcliset och dra på mig spets underkläder i ljusrosa, med sen vit rosett vid kanten!
Justins favorit underkläder, eller en av dem! Sedan tog jag på mitt matchande siden nattlinne.
Sedan kröp jag ner i sängen. Jag gjorde ett sista försök att nå Justin.
Jag skickade ett sms. " vart är du? Ska gå och lägga mig nu.. Du kan åtminstonde smsa? ".
Sen la jag mobilen på landning. Jag väntade i 5 minuter på svar. Inget liv..
Jag suckade och la mig ner, sen släckte jag lampan.
Det var tyst. Oron över vart Justin var steg. Inte ens ett sms kunde han skicka?
Tänk om de hade hänt något?
Jag slöt ögonen och försökte sova, men halvsov bara.
10-15 mjnuter senare kände jag hur någon la sig brevid mig och la armen om mig.

Who is it? Jordan maybe?;)

Kommentera mer hörni? Va tacksam att ja slösar tid på att skriva kapittel när jag är på semester!;)
Kommer hem på torsdag morgon runt 3-4 kanske?
Så kommer va ganska trött, men får se om jag skriver något!:)
Love u!!

Minst 10+ kommentarer tills nästa!

FRÅN OLIKA IP:N!!!!!

Kommentarer
elena

super bra



2012-06-18 @ 19:02:07
Anonym

MEEEEEEER :D:D:d:D



2012-06-18 @ 19:56:37
Anonym

Superbra!!:) kan vi inte få ett kapitel tidigare?:) eller så kan du ju skriva ett när du sitter på planet^^ sen kopiera in det i inlägg:)



2012-06-18 @ 20:17:02
Mimmzoor

Super bra jag älskar den här novellen, snälla mer <3



2012-06-18 @ 20:24:31
madicken

jättebra:]<3



2012-06-18 @ 21:55:23
marriz

Ska det vara olika personer som kommenterar? Annars så kan jag kommentera...typ 10 gånger ;)



2012-06-18 @ 21:59:20
Timeforever

GRYMT



Blogg: http://timeforever.blogg.se/
2012-06-18 @ 22:22:11
Bella

Super bra!:)



Blogg: http://Http://Isabellewistrand.blogg.se
2012-06-18 @ 23:03:04
MARIE

omg omg skit braaaaa <3 <3 <3 ;)



2012-06-18 @ 23:22:52
Anonym

jättebra!



2012-06-19 @ 11:39:38
isabell bieber's wife

Fett bra ;)



2012-06-19 @ 16:50:32
Caarro.

du äger! <3



2012-06-19 @ 19:22:59
Sonja

Varför tog du bort min kommentar??



2012-06-19 @ 22:00:44




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback