Episode 44 - Home sweet home !

'' Jag älskar dig med, det där var ur gulligt sagt! Kan inte förklara hur lycklig jag är..''. sade jag och log.
'' Jag älskar dig med, över allt annat! Det vet du!''.
Han tröck våra läppar emot varandra igen. Denna gång kom tungorna med.
'' Åh! Get a room!''. suckade Alfredo vilket fick mig och Justin brista ut i skratt.
'' Jag låter er boys ha en liten killtid, jag går tilbaka till Bri!''. sade jag och reste mig upp.
Justin släppte inte min hand.
'' Justin?''. flinade jag.
'' Kyss först!''. flinade han busigt.
Jag böjde mig ner framför honom och kysste hans mjuka läppar.
'' love u!''. sade han och jag log.
'' love u to!''.
Sedan gick jag tillbaka till min plats och slog mig ner.




Flygresan gick bra, men det var bara tråkigt, haha!
Vi satt nu på flygplatsen och väntade på skjuss! Skönt att få komma hem till sin säng.
Det tutade till utanför. Vi alla reste oss upp och gick ut.
Jag justin och våra familjer åkte i en sen resten i dem andra, efter som jag och Justin bor grannar.
Bilen började köra, jagsatt tyst och stirade ut för fönstret. Det regnade. Jag hade saknat regn.
Och jag började tänka på Zac, hur han hade det. Han hatade säkert mig eftersom jag inte skrivit till honom.
Han var trottsallt min bästavän, men..
Bilen sagtade av, alla klev ut. Mamma och pappa sprang snabbt in och Pattie med.
Jag och Jsutin stannade kvar utanför.
'' Är du okej?''. sade han.
Jag nickade. '' Ja då!''.ljög jag. Det gjorde fruktansvärt ont i mina revben.
'' Jag älskar dig, de vet du! Tycker synd om dig som får stått ut med mig i 2 hela veckor!''. flinade han.
'' Tycker jag med!''. skojade jag.
Justin såg allvarlig ut, som om jag var seriöst.
'' Justin jag skoja! ''.
'' Aaah..''. fliade han.
Regnet öste ner och vi båda var genomblöta.
Min dörr öppnades.
'' Tiff kom in nu du blir ju sjuk!''. skrek mamma.
'' Ja jag kommer!''.
hon stängde dörren.
Justin la händerna om mina kinder och tröck läpparna mot varandra.
Man hörde paps lite längre bort, dem hade satt gräns utanför min och Justins tomter, att om dom går in där får dem flera tusen om inte mer i böter. 
Sen kommer polisen, sen har ju jag och Justin båda staket och grindar för alla fans och så.
'' Jag älskar dig!''. sade justin.
'' jag älskar dig med!".
Det var så romantisk, kyss i regnet!
'' vi ses imorgon !''. log jag.
Justin nickade och jag började gå upp till min dörr. Revbenen fortsatte värka.
Jag vände mig om en sista gång då Justin gav mig en slängkyss.
Jag fnissade och gick in.
Mina skor slängde jag på golvet och jackan hägnde jag på elementet.
Mamma och pappa satt i soffan med filtar och varm oboy. Jag log och bestämde för att gå upp och byta om.
Jag var trött och väldigt hänging. Och mina revben slutade inte värka.
Jag gick in i köket tog en smärtstillande som jag fått av doktorn. 
Sedan gick jag mot trappan.
Nerför trappan kom Nathaniel. Åh.
'' Hey..''. sade han.
Jag svarade inte utan gick förbi honom.
'' Förlåt Tiff!''.
'' ETT FÖRLÅT RÄCKER INTE NATH! DU HAR MISSAT ALLA MINA SKOLAVLSUTNINGAR! Dra åt helvete1''. skrek jag och sprang in på mit rum.
Att springa var ingen bra ide, revbenen värkte ännu mer.
jag låste dörren och drog av mig mina blöta kläder och slängde dm i badkaret.
Sedan tog jag på nya underkläder och ett siden nattlinne.
Jag tog min mobil och la mig i sängen.
På twitter hade " Get well Tiffany ".
Snabbt twittrade jag mitt första tweet efter sjulhuset.
* Home sweet home! Feeling fine, love u guys! Thanks for the support!*
Sen tittade jag runt lite.
Så gulliga tweets, ja skippade alla "hat" tweets! Revbenet gjorde fortfarnade ont.
Min mobil vibrerade tilö. Ett nytt sms från Justin!
" godnight my angel, see you tomorrow! love u x".
Jag vart så underbart glad av hans sms, han var verkligen perfelt!
" godnight lovet, hope so! Love u to! Xxo".
Sedan la jag mobilen under kudden och slöt mina ögon.
Det var skönt at vara hemma.
Jag försöka sova men jag tänkte bara på Zac. Jag saknade han så sjukt mycket.
Hans leende, underbara hår, röst.. Han..
Tidfany sluta tänk på honom! De kommer aldrig bli ni!
Hans läppar, vältränade kropp..
TIFFANY! Sluta genast!
Tankarna gicl inte ifrån honom.
Jag tittade igenom alla roliga bilder vi tog förut. Minnen.
När han var min låtsas kille.
Snabbt skakade jag av mIg tanken. Glöm honom. Justin är den ända för dig!
Jag slöt sedan ögonen och somnade.
NÄSTA MORGON:
Jag vaknade av att solen sken in i mitt rum. Jag tittade på min mobil, klockan var 12.03!
Skönt att sova ut faktist!
Jac log och klev upp ur sängen och drog upp rullgardinerna.
Det var strålande väder, jag kanske skulle kunna bjuda över Brianna så vi kan hänga vid min pool.
Jag satte på radion och skruvade upp volymen.
Med ett leende skuttade jag in på toan och stte upp håret i en toffs.
Sedan tvättade jag ansiktet och lämnade toan.
Jag slängde mitt nattlinne på sängen och drog på mig en topp och ett par trasiga jeans shorts!
Sedan skruvade jag ner lite och sprang ner.
Mamma och pappa satt i köket och drack kaffe.
" hejhej!". Flinade jag och öppnade kylen.
" värst vad du var glad?". log mamma.
Jag skrattade. " jupp!".
Sedan tog jag fram juice, smör, ost och mackor! Jag gjorde i ordning två mackor och ett glas juice.
Sedan slog jag mig ner vid mina föreldrar.
Strax efter jag började äta reste sig dem upp för att lämna köket.
" vart ska ni?". Skrek jag med mat i mun.
" hjälpa Nath att flytta in lite lådor till sin nya lägenhet!". Skrek dem från hallen.
" va?!? Har han dkaffat lägenhet?". sade jag förvånat.
" ja! Han har stått i kö i några veckor.. ".
Jag suckade. Idiot!
" Aha ok..".
" vi kommer hem nån gång ikväll! De finns mat i kylen!". Skrek mamma.
" okej, ja riger över Bri så n vet!".
Den svaradr med okej och lämnade huset.
Snabbt slängde jag resterna i diskkon och sprang ut i vardagsrummet.
Jag drog åt mig teleefonen från bordet och slängde mig i soffan.
Sedan slog jag Briannas nummer.
" Den snyggaste tiffany jones bästavän här?". fnittrade hon.
" tja de är briannas snyggaste bästavän här!" fnittrade jag.
" haha tjaaa!!".
" hej lust att komma över å ha vår chill-pool-dag ?"
"jaaa!!!". Nästan skrek hon.
" bra kom över direkt !".
" okej on my way babe!".
Jag skrattade och la sedan på. Sedan gick jag upp på mitt tun och böt om till bikini.
Sen tog jag två handukar och la dem ute på vaksidan i två solstolar.
Sedan satte jag på musik och tog två glas och cola och ställde de på bordet vid solstolarna.
Jag log för mig själv och gick in och la mig i soffan.
Medans jag väntade tog jag upp min mobil och slog Justins nummer, som jag nu kan utantill.
" Hej det här är Justin, jag kan tyvärr inte svara just nu, skicka ett sms eller säg nånting efter pipet!". hördes det.
Jag suckade. Det pep till och jag började snabbt orata.
" Hej babe, Tiffany här! Hade bara lite tråkigt så ringde dig, men du svarade inte! Messa/ring mig när du hör de här! Puss".
Jag la på och suckade. Han ringer väl sen när han har tid!
Dörren öppnades och Brianna klev in i vardagsrummet.
" hellooo!". Flinade hon.
" tja tönt!". Sade jag och reste mig upp.
Hon skrattade och vi gick ut till baksidan och la oss i solstolarna.
Vi smörjde in oss med solkräm och blrjade njuta.
Jag testade att ringa Justin igen, kanske kan hab och grabbarna komma över.
Inget svar.
Så jag skickade ett sms. " hej älskling, varför svarar du inte? Är orolig! Ring mig!! xx ".
Sedan la jag mig ner och njöt av solen oc sällskapet.
" vem ringde du,". Flinade Bri.
" justin men han svarar inte!". mumlade jag.
" äsch han är väl på nå. Interjuv. Han ringer sen! ".
Jag nickade. Sedan njöt vi av solen och sjöng med i alla låtar på radion.
All tid med Brianna var värd tid.

Va tror ni Justin har för sig?;) I KNOW!!!! ;)
Å de får intee ni veta på ett tag ;) de blir inga bilder i dem kommande kapittlerna för jag är i Grekland å surfar på iphonen.
Imorgon ska jag vara statist i Sune i Grekland filmn som kommer ut i jul.
Den filmen spelar den in på mitt hotell här i Rhodos ;)
Morgan Ahlin är en av skådespelarna, han ha man träffat ;)
Så inorn ska vi till rn ö som heter Symi å spela in ;)
Liiiiite coolt?;)
Älskar er:*

Kommentarer
Anonym

Statist? Vad är det?



2012-06-14 @ 22:50:54
Anonym

Fortfarande grymt bra!!!:) Gud vad kul! Får du nå betalt?;)



2012-06-14 @ 23:34:52
Sandra

Sv: Det kommer ett kapitel ikväll, i promise..ja, om det inte kommer inatt då! :)



Btw, meeer nu av novellen tack :D:D



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se/
2012-06-15 @ 21:30:37
Amina

BRAAAAA SÅ BRAA MER



2012-06-16 @ 01:48:08
Anonym

Meeeeeeeeera!!:D



2012-06-16 @ 12:01:33
Anonym

Jättebra!! det behöver inga bilder om inte du vill förstås



2012-06-16 @ 13:29:34




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback