Episode 43 - Sweet text!

Jag nickade ledsamt och joggade in till hennes rum.
Hyn var i sin färg och läpparna ljusrusa!
Jag slog mig ner brevid henne, tog hennes hand och pussade den.
'' Tiffany.. Snälla vakna.. Jag är orolig.. Martin säger att du mår bra.. Men.. Jag vet inte.. SNälla.. Du är allt jag har, mitt allt ! Utan dig skulle jag aldrig klara mig! Ditt leende får mig le, skratt får mig skratta! Allt med dig är perfekt, 
Ditt långa vackra hår, din bruna hy. Att intekunna se dina vackra blåa ögon stör mig sjukt mycket. Du ger mig kraft varj-..''.
Jag avbröt mig själv när Tiffany började fnissa lite och öppnade seddan ögonen.
'' Tiffany!''. utbrast jag. 
'' Nej fortsätt..''. fnissade hon.
'' Jag slängde mig runt hennes hals och kramade om henne hårt.
'' du är vaken!'. sade jag och tårar kom.
'' heh, vaknade rut 13.00 idag, Justin!!''.
Hon hade vaknat, min älskling!
'' hur mår du!?!?!?''.
'' Jag mår bra, jätte bra!''. flinade hon.
'' ÅH!''. småskrek jag och tröck mina läppar mot hennees!
Hon la sin hand om min nacke och stack in tungan i min mun. Våra tungor började dansa med varandra.
Jag log lite.
Sedan la jag våra pannor mot varandra.
'' Jag älskar dig..''.
'' Jag älskar dig med Justin!''. log hon.
Jag kramade ännu en gång om henne. Åh hon hade vaknat!
Vi pratade i 1½ timme om allt. Jag hade inte velat fråga om vem de var än.
Det knackade på dörren och två poliser kom in.
'' Hej, är du tiffany?''.s ade den ena.
'' Ja, hurså?''.
'' Vi vill ställa dig några frågor, om det är okej?''.
hon nickade.
Dem satte sig på två stolar på andra sidan henne och ena killen tog fram block och penna andra pratade.
'' Vad hände igentligen?''. sade han.
tiffany svalde hårt, jag såg att det var jobbigt. Att hon var rädd. Jag kramade hennes hand hårdare och visade att ja skyddade henne.
'' Okej.. ''. började hon.
Hon berättade allt från hon gick från hotellrummet och slutet.
''..så slocknade allt!
Både jag och Tiffany vart tårögda. Det var inte lätt för henne att berätta allt.
Polisen frågade efter detaljer och min historia, då jag kom in i bilden.
'' Har du någon anning om vem personen kunnat vara?''. frågade polisen.
Tiffany tittade ner på våra händer, bet sig löst i läppen och tittade sedan upp.
'' nej..''. svarade hon rakt.
'' Okej, de var allt! Hoppas allt blir bra!''. sade polisen och dem lämnade rummet.
Tiffany vilade lite medans jag sprang ner och köpte en redbull och en macka.
När jag kom upp låg hon fortfarande och sov.
Jag slog mig ner och tog upp min iphone och twittrade.
Fansen hade fått reda på allt. För ja gått in och ut på sjukhuset.
* Shes fine, im here with here all the time! Nothing to worry about! love ''.
Sen loggade jag ut.
Jag åt upp min macka och drack upp min redbull och då kom Martin in.
'' Hej!''. log han.
'' Hej!''. log jag.
'' Tiffany blir utskriven nu, vi har allt och hon mår bra! Hon hade verkligen tur, verkligen!''.
'' Tack för allt Martin! Det var sjukt omtänksamt! hon är mitt allt!''.
'' Det förstår jag, skulle hälsa från din mamma att ni måste åka tillbaka till hotellet på direkten och börja packa.!''.
jag tittade på klockan 17.35!
Jag nickade och han lämnade rummet.
'' tiff, babe! vakna!''. sade jag och skakade lite på Tiffay.
Hon öppnade sagta ögonen och jag log.
'' Hey, du vi får åka hem.. eller.. ja till hotellet!''.
'' säkert?''. sade hon med hes sexig röst.
'' Ja! säkert!''. log jag.
'' Vart är mina kläder?''.
'' här!''.
Jag gav henne sina kläder. Hon tog på sig dem sen gick vi ut bakvägen till bilen för att slippa papsen och så.
När vi anlende till Hotellet tog vi hissen upp.
'' Hur känns det att vara tillbaka..''. sade jag.
'' roligt, och att få åka hem! Men vill bli brunare!''. fnissade Tiff.
'' Seriöst'? Du är ju hur brun som helst?''. skrattade ja och låste upp dörrenoch vi klev in.
'' Nja, inte så värst..''.
Jag skakade skrattandes på huvudet och började packa ner allt som var mitt.
Tiffany packade ner sitt. wow. Vi hade verkligen mycket.
Sen har vi köpt en del så väskorna var proppfulla!
Vi hade två var, sen handbagage! haha!
När vi var klara ringde vi mamma och dem.
Alla hade tydligen träffat Tiffany tidigare på dagen, vilket gjorde mig lite småsur.
Vi alla skulle mötas nere vid lobbyn om 5min, så det var bara att dra sig ner.
Vi tog våra väskor och gick ut frrån rummet. Precis då kom ryan coh dem ut så alla krockad.e
'' Tat lugnt!''. skrattade jag.
Ryan röck chockat till och skrattade sedan.
'' Shit! ''. flinade dem.
Vi tog hissen ner tillsammans och mötte ner alla där nere.
Det var 3 svarta bilar åt oss, inga paps och fans. Vakterna hade spärrat av flera meter ifrån hotellet.
Jag, Tiffany, Brianna och Alfredo satt i en!
Tur att bilarna var sjukt stora. Sen satt Scooter, Kenny, Ryan och Chaz i en!
Mamma med Tiffanys mamma och pappa!
Vi blev körde till flygplatsen på några minuter, planet gick om 35min, så vi fick skynda oss.
Tack och lov slapp vi köer och så.
Vi checkade in, det var rörigt men vi klarade det. Sen lämnade vi väskorna, och gick mot planet.
alla kollade, fottade och filmade.
Jag hann med några autografer och kramar innan vi var tvungna att gå på planet!
Jag satt med Alfredo, bakom Brianna och tiffany. 
Framför Ryan och Chaz. Sen i mittengången och så satt resten. Det var ganska skönt att sita två och två, det var ju första klass så! 
Kaptenen sa några meningar innan planet lyfte.
Det var skönt att vara med alla som man älskar, på ett plan på väg hem!
att mamma och pappa kom var chockande, Scooter och Pattie med! Men jag var välldig tacksam!
Jag och Brianna satt och tog kort på varandra och oss, twittrade och spelade spel.
Min mobil vibrerade till.
Från '' My everything ''.
Jag flinade lite sedan läste jag de. '' My beutiful girl <3 ''.
Stog det. Jag fnissade lite, han satt bakom mig och smsade. Han var så gullig.
Sedan svarade jag. '' your so cute :) i love being your girl :3 ''.
Jag tittade bak och såg hur Justin flinade mot skärmen.
Alfredo satt och försökte se men Jusitn höll handen för.
'' Ey bro visa!''. tjöt han.
Justin skakade glatt på huvudet. Jag fnissade till och såg att Justin började skriva.
Denna gång kom ett långt ett. ¨Vilket fick mig nästan gråta.
No :3 and i love being able to call you my girl <3
cause you are the most amazingly beautiful girl i have
ever met, i love you eyes, your smile, your laugh, your hair, your jokes,
your sneezes hehe and you cheeky looks you give me...
I love everything about you i cant list everything, there
is just too much :3 and ill always love you <3
'' No :3 and i love being able to call you my girl <3
cause you are the most amazingly beautiful girl i have
ever met, i love you eyes, your smile, your laugh, your hair, your jokes,
your sneezes hehe and you cheeky looks you give me...
I love everything about you i cant list everything, there
is just too much :3 and ill always love you <3 ''

Jag snyftade till, då märkte Bri mig.
'' Vad är de!''. sade hon oroligt.
'' Inget1''. skrattade jag.
Jag reste mig upp gick från min plats bak till Justins. Satte mig i hans knä och la händerna om ett hårt grepp om hans kinder och kysste han hårt.
'' Wow!'' .flinade Justin efter kyssen.
'' Jag älskar dig med, det där var ur gulligt sagt! Kan inte förklara hur lycklig jag är..''. sade jag och log.
'' Jag älskar dig med, över allt annat! Det vet du!''.
Han tröck våra läppar emot varandra igen. Denna gång kom tungorna med.
'' Åh! Get a room!''. suckade Alfredo vilket fick mig och Justin brista ut i skratt.
'' Jag låter er boys ha en liten killtid, jag går tilbaka till Bri!''. sade jag och reste mig upp.
Justin släppte inte min hand.
'' Justin?''. flinade jag.
'' Kyss först!''. flinade han busigt.
Jag böjde mig ner framför honom och kysste hans mjuka läppar.
'' love u!''. sade han och jag log.
'' love u to!''.
Sedan gick jag tillbaka till min plats och slog mig ner.


Vet att dem är korta, men jag mår inte bra!
Har varit sjuk i 5 dagar nu..

Godnatt och kram!


Kommentarer
Madicken

GRYMT BRA!<33333



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
2012-06-10 @ 22:11:23
Anonym

Men dom är bra iaf!!!:D



2012-06-10 @ 22:34:08
isabellew

sjukligt bra! ;)



Blogg: http://isabellewistrand.blogg.se/
2012-06-11 @ 15:57:30
Linn

Sjukt bra!!!



2012-06-11 @ 19:17:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback