Episode 40 - Everything for you !

Det var en speical jord limousin, antar jag. Det var lampor och hela limousinen lös upp.
Så sjukt coolt!
'' Woow!''. fnissade jag och slog mig ner.
Där var det en rosa flaska med rosa champange i, brevid låg en lapp.
'' Var lung baby, limousinen tar dig till nästa lapp! Följ bara lapparna älskling! 
xx Justin ''.
Jag log lite, tog ett glas champange och njöt.
Limousinen körde och körde.
Jag tog upp min mobil och slängde iväg ett sms till brianna.
'' Jag sitter just nu i en limousin ! ska följa massa lappar, han är så gullig!:') ''
'' Naaaw, sååå sött!!:') Lycka till! Berätta allt sen, love u!''.
'' Självklart, love u to!''.
Sedan slutade vi smsa.
Limousinen sagtade av och jag öppnade dörren och klev ut.


Det var en äng, med alla möjliga blommor. Olika starka vackra färger, runt var det massa palmer och så.
Det var ett par starka röda rosor fram tillbordet och förbi bort.
I mitten av den lilla ängen var det ett bord. 
Mannen som körde mig stälde sig vid min dörr och hjälpte mig ut.
Jag gick fram med mina högaklackar fram till bordet.
Där låg det en ett kuvert och ett par ljusrosa rosor!

'' Du är mitt allt Tiffany, vi har varit tillsammans några dagar och jag har aldrig varit gladare! 
Jag älskar dig och kommer alltid göra! 
JAg klarar inte se dig ledsen, och finns alltid här för dig!
Det vet du!
Följ rosorna till mig!
xx Justin ''.
Jag log och började gå längs dem röda rosorna.
Det gick till en liten resturang med utsikt över vattnet. När jag klev in var det fullt med rosenblad. 
Typsikt Justin.
Det var ett bord och två stolar. 
Jag slog mig ner vid bordet och väntade. Nån sekund efter kände jag ett par kalla händer runt min nacke.
Min blick åkte ner på halsen, där hängde ett hjärta med massa mönster.
Jag öppnade det, där var det en bild på mig och Jusitn när vi kysstes på stranden vid solnedgången förut!
Jag vände mig om och mötte Justin, han var så snygg. Fin klädd, för min skull.
'' Justin, det är jätte fint!''. sade jag och kramade om honom.
'' Min Morfar gav det till min mormor, min pappa till min mamma. Och jag till dig! Sen du till vårat barn i framtiden så hon/han kan ge den till sin partner!''. log Jusitn.
Tårar kom, jag omfamnade honom igen och kysste hans läppar.
'' Tack!''. tjöt jag.
'' allt för  dig älskling!''.
Vi slog oss ner och började äta. Maten var nog det godaste jag ätit.
När vi båda ätit upp tog Justin min hand över bordet.
'' Du ska veta att jag alltid finns här hos dig, vad som än händer, okej?''. sade Justin.
Jag log. '' Tack!'' .
'' Du kan berätta allt för mig, kommer inte säga et pip till nån annan om du inte vill det!''.
Dem orden, det värmde. Nu visste jag att jag kunde prata med Justin om allt. 
Men inte om smsen. Han skulle flippa.
Han smekte min hand med sin tumme och mötte min blick. Jag tittade djupt in i hans vackra ekorrögon och log stort.
'' jag kommer snart, ska bara på toan! öh.. vart ligger den?''. rodnade jag.
'' Följ gången ner sin vänsteR!''. log Justin.
Jag pussade hans kind och skuttade iväg till toaletten.
Det här måste varit en riktig toalett, eftersom det var en stor damtoalett med flera bås med toaletter.
Men bara att dem har ett bord där ute i den vackra salen.
Jag gjorde mitt och gick iväg ut.
Min klackar klickade hårt mot trägolvet,när jag kom fram till bordet var Jusitn borta.
På bordet låg det en lapp.
'' Följ rosenbladen, again! Love u !
Xx Justin ''.

Jag fnissade ltie och följde de nya rosenbladen ner för en stnetrappa.
Jag gick igenom några palmer och kom ner till en strand. 
Det var massa palmer och jag drog av mig klackarna och höll dem i händerna.
Någon började spela på en gitarr och började sjunga.
Jag kände genast igen rösten.
Snabbt gick jag där rösten kom från. Bakom palmerna var det en brasa och runt den några bänkar och massa röda rosen blad. 
På en av bänkarna satt Justin finklädd med sin gitarr och sjöng.
Jag gick fram och slog mig ner och lyssnade på hans underbara röst.
Id wait on you forever and a day, hand and foot!
Your world is my world, yeah!
Ain't no way you're ever gon' get, any less than you should!
Cause baby! 
Cause whenever, You smile I smile!

Jag log och fick tårar i ögonen, han var så underbar.
När han sagta avslutade låten och la ner gitarren slängde jag mig runt hans hals.
'' Du är så underbar Justin! Jag älskar dig!''. tjöt jag och tårarna rann. 
Jag har aldrig i mitt liv gråtit glädje tårar, det var otroligt hur killenj kunde få mig må!
'' Jag älskar dig med!''. sade han.
Jag backade lite ifrån honom och kysste hans mjuka saftiga läppar.
Det var mörkt och det ända som syntes var brasan, vi och det vackra vattnet.
Han tog fram marsmellows och två långa stål pinnar.
Han gav en till mig och vi trädde på marsmellows och hängde dem framför brasan.
'' Du?''. sade han.
'' Ja?''. sade jag och han la armen om mig.
'' Mår du bra? ärligt..''.
Jag svalde hårt. Vad skulle jag svaraa.
'' eh.. asså.. nej..''. sade jag och la mitt huvud mot hans axel.
'' vad har hänt?''.
'' men..öh..  det är de jag tycker det är jobbigt med papsen och alla fansen.. inget illa menat..''. 
Jag ljög inte, det var en av dem andledningarna jg mådde dåligt. Visste han om smsen?
Precis då fick jag ett sms. Medans Justin grillde sin typ 5 marsmellow tog jag upp mobilen ur portmonen.
'' aha.. det kan jag förstå.. tycker sjävl det ibland..''. sade han.
Jag nickade och släppte en tår.
Jag läste sedan smset.

'' Gulliga ni är! Sitter där vid brasan! Eller inte, fyfan va ful du är! Du är inte värd allt det där, straffet väntar på dig! Puss ''.
Snabbt la jag ner mobilen i portmonen. Jag vände mig om och tittade runt på plmerna bakom oss, man såg inte ett skit. Personen var verkligen en stalker. Skulle jag ringa polisen? Nej, för mycket press.
tyvärr så hade jag inte styrkan längre. Den har försvunnit!
Jag suckade, sedan satte jag mig längre intill Justin.
Jag var rädd. Skulle den personen göra Justin illa! Det fick inte hända!!
Vi satt vid brasan ett tag och bara tittade ut över vattnet, så underbart.
'' Kom vi går en sväng!'' .sade Justin coh stälde sig snabbt upp och räckte ut sin hand.
Jag log coh tog hans hand och han hjälpte mig upp.
Jusitn flätade samman våra händer och vi börjde gå längs stranden. 
'' Tack..''. sade jag.
'' För?''. frågade Justin och log mot mig.
'' allt det här.. middagen, halsbandet... det var sjukt gulligt och jag uppskattar det verkligen! Jag ska ge igen!''. sade jag och vi båda började gunga våra händer fram och tillbaka.
'' äsch, jag vill visa dig att jag älskar dig mest av allt och hur mycket du betyder för mig..''.
Han blev tårögd, Jusitn blev tårögd.
Han stannade och vi gick en bit ut i vattnet.
'' hur mycekt älskar du mig då?''. flinade jag.
Han släppte en tår som hamnade i vattnet. Justin mötte min blick och log mjukt.
'' När du hittar tåren så slutar jag älska dig! Så mycket..''. log han.
Nu vart det jg som blev tårögd, han var så underbar.
Jag la armarna om hans nackaoch kramade om honom hårt.
'' Jag älskar dig!''.
'' Jag älskar dig med Tiff!''.
Jag ömtte hans mjuka läppar och direkt slang hans tunga in i min mun.
Tungorna började dansa med varandra och jag drog lite i hans nackhår.
Justin smekte min rumpa och tog ett fast grepp och tröck mig närmre sig.
Jag passade på att dra handen igenom hans hår som jag alltid velat gjort. Jag log lite.
'' såå.. vad säger du om att gå tillbaka till hotellet?''.svarade Justin lite smått andfått och flörtigt.
'' gärna!'. sade jag och log snett.
Han flätade samman våra händer iggen och vi gick upp mot huset.
Jag tittade runt och försökte hitta någon, men hittade ingen. 
Ingen var där, det var tomt.
Vi gick till limmon som stog på framsidan. vi hoppade in och den började köra mot hotellet.
°°°
Limmon sagtade av vid hotellet, nu var det inga paps och inte så många vakter, skönt!
Jusitn öppnade dörren och klev ut, sedan räckte han mig sin hand.
JAg tog den och gick ut.
Vi flätade samman våra händer och gick inåt mot hotellhissen.
I hissen stog en tjej i kanske 14 års ålden. Blond, blåögd. Hon var välldigt vacker.
Hon såg oss och jag såg hur hon höll in tårarna och ett högt skrik.
Jag log lite och ställde mig brevid justin.
Justin la armen om mig och började kittla mgi.
'' Jusitn!!''. tjöt jag skrattandes och försökte putta bort honom.
'' sluta!!''. tjöt jag skrattandes sedan.
Han bara skrattade och fortsatte.
Jag slog till honom ganska hårt i magen så han slutade.
'' Dum du är..''. sade jag och låtsades vara sur.
'' älskar dig med!''. sade han och pussade min kind.
Vi kollade bak på tjejen som nu börjat gråtit. Tårarna strömmade och hon rörde inte en min.
'' Vad är de?''. sade Justin.
'' J-jag.. står-r i samma-a hiss som.. Jiffanyy!!!''. snyftade hon.
'' Naw.. Är de så dem kallar oss?''. flinade Justin.
hon nickade ivrigt. '' Jaa!! Och jag är ditt största fan!''.
Justin log och kramade om henne.
'' Jag kan ta en bild på er?''. flinade jag.
Hon nickade och gav mig sin iphone. Jag tröck upp kameran och tog en snabbbild.
Hissen plingade till och den var på vår våning.
'' Tack !!''. tjöt hon.
'' Var så lite sötnos!''. flinade Jusitn och hon började gråta ännu mer.
Jag började fnissa lite och gick ut.
Det var okej för Justin att säga sötnos till sina fans. Dem var trotts allt där först. Före mig. Men visst jag blev lite småt avis men Justin behandlade mig som sin flickvän. Inte dem!
Han öppnade dörren till våran svit och vi gick in.
Jag slängde mina klackar och väska på soffan och la mig i sängen på rygg.
Justin drog av sin kavaj och slängde den över mina saker.
Han la sig mjukt över mig och log busigt.
'' Men hejsan!''. flinade jag och han log mycket större.
'' hej!''.
Han smekte min kind och tröck försiktigt våra läppar emot varandra.
Våra läppar masserades och våra tungor började dansa.
Jag la min hand om hans nacke och drog i hans hår.
'' Jag älskar dig!''. sade han och jag log.
'' Jag älskar dig med!''.
Han la sig brevid mig. Jag kude inte sluta le. Jag var så lycklig.
°°°
Jag vaknade av att det knackade på dörren. Jag satte mig upp och tittade mig omkring.
Rummet var nedsläckt och gardinerna fördragna för fönstrerna.
På vänstersida låg Justin, i en djup dvala. Han var så söt när ahn sov.
På mig var mina mjukisshorts i ljusgrå färg, och sedan mitt vita linne.
Jag måste somnat och Justin klätt på mig. Klockan visade 04.30. Vem är vaken så här tidigt?
Med en suck reste jag mig upp och gick trött mot dörren. När ajg öppnat låg en lapp på golvet framför.
Jg tog upp den och läste.
'' Möt mig på taket, vill prata! xx Jordan ''.
Jag log lite och tittade åt varsitt håll i korridoren. Ingen där. Det var knäpptyst och tomt.
Jag vände på klacken och gick in, drog åt mig en stor mjuk och varm kofta och tog på mina slippin.
'' Kommer snart älskling!''. sade jag och pussade Justins kind förstiktigt.
Han mm:ade och jag fnissade. Sedan gick jag ut ur rummet mot hissen.
Det var öde. Ingen var ute.
När jag gick i den långa korridoren mötte jag en man och kvinna, as packade.
'' ursäkta vart ligger rum 415?''. sade tjejen och halkade till och dem båda började knacka.
'' Här!''. sade jag och pekade på dörren brevid oss.
'' Jaahhaaaa!!''. skrattade hon. 
Jag trängde mig förbi dem och gick snabbt mot hissen.
Jag klev in och tröck på den högsta våningen.
Hissen plingade och jag klev ut. Sedan gick jag genom korridoren mot själv '' taket''. 
Där fanns det en stor utsikt över hotellområdet och man såg en bit av stranden. Det var vackert, men hade bara hört talas om det.
När jag gick ut på taket blåste det förjävligt.
'' Jordan?!?''. småskrek jag och gick ut på taket med ett leende. där fanns några bänkar och massa växter.
Vad hade han gjort nu då?
Jag gick runt hörnet till andra sidan då nån slog till mig framifrån.
Jag föll handlöst bakåt och hamnade hårt på marken.
Det snurrade och huvudet värkte.
'' Bitch, sa ju att du skulle ångra dig!!''. skrek personen framför mig.
Iklädd i svarta kläder och en svart hoodie. Det var en tjej, och rösten var bekant.
'' Vad vill du mig!!''. sade jag och försökte resa mig upp då hon sprakade mig i magen.
'' Justin är min, fattar du? Han älskar mig ! INTE DIG!''. skrek hon.
Det var då det slog mig. Jag visste vem det var.
'' Aj!''. sade jag och satte handen på pannan. det var blött, jag kollade på min hand. Blod.
Jag började gråta. Jag tog av min sko och slängde den bakom henne. 
Hon vände sig om.
'' VEM DÄR?''. skrek hon.
Snabbt reste jag mig upp och började springa.
Min mage värkte, och mitt huvud.
'' STANNA!''. skrek hon.
Jag kom fram till dörren då jag insåg att man bara kunde öppna den på kvällarna innifrån.
'' VEM BAD DIG SPRINGA IFRÅN MIG!!''. skrek hon och drog i mitt hår och slängde ner mig på golvet med ansiktet först.
Tårarna började rinna och allt gjorde ont.
'' Äckel!''. sade hon och spottade på mig.
Jag började krypa. Krypa för livet. Allt gjorde ont.
Jag hörde hur hon gick bakom mig och skrattade.  '' Lycka till att rymma från mig..''.
Hennes röst var läskig, eller snarare vidrig!
'' Trodde vi var vänner..''. sade jag och la mig ner. Helt död.
'' Då trodde du fel. Har alltid hatat dig. Ditt äckel! ''.
Jag var rädd. Jag hatade det här. jag var livrädd, på vad som händer här näst.
'' Men.. Allt du sagt gjort? Betydde de ignet?'' .stammade jag.
'' Nope!''. skrettade hon och började sparka på mig.
Hon tog en pinne och började slå på min rygg så jag föll mot det hårda betonggolvet.
'' Jag kommer inte lämna Justin!!! Jag älskar honom!!''. skrek jag och jag hörde hur arg hon blev.
'' Du kommer ångra det där!''. sade hon och slog till mig på huvudet så det sagta blevsvart.


Draaaama, vem tror ni tjejen är?:)

Kommetnera å förlåt för dålig uppdatering:/

Puss

HANNA J VANN BIG BROTHER 2012 !
HOPPADES PÅ AMANDUS MEN MEN!!

Kommentarer
Zelma

Selena



2012-06-04 @ 08:05:01
Anonym

OOOMB! Brianna eller Selena ? Venne xD skitbra del iaf!



2012-06-04 @ 08:42:01
Anonym

DE ÄR BIIIIIIIIIIIIITCH!!!!!! HATAR HENNE MER NU!!! SELENA.,,



2012-06-04 @ 08:53:13
Anonym

OMFG HUR KOMMER JUSTIN ATT INSE ATT TIFF ESKADAD MER MER MER!!!!!!!!!!!!



2012-06-04 @ 09:06:03
Anonym

Sjukt bra!!!:o snälla mera ikväll!!:) kan verkligen inte sluta läsa!!:Dhoppas Justin hittar henne !!



2012-06-04 @ 13:53:51
Linn

AS BRA!!!!!!!!!!



FY, på Amandus, han fick ju Sipan att åka hem :(((



2012-06-04 @ 15:46:51
Ewweh

Selena.



Blogg: http://justbiebzz.blogg.se/
2012-06-04 @ 17:47:22
Colette

länkbyte? :) xx



Blogg: http://hazzette.blogg.se/
2012-06-04 @ 18:07:23
marriz

Selena eller Brianna????

Det skulle bli super spännande om det var Selena!!

Men det skulle ju bli mer drama om det var Brianna!!



2012-06-04 @ 18:18:56
marriz

Kan verkligen inte vänta tills nästa del kommer!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!

SORRY! Jag längtar så mycket att jag var tvungen att skrika av mig lite Haha XD



2012-06-04 @ 18:22:26
Anonym

Jag ska färga håret men vet inte vilken färg jag vill ha så gå gärna in i min novell blogg och säg vilken av färgarna du tycker är finast:)



Blogg: http://mystoorie.blogg.se/
2012-06-06 @ 00:18:18
Anonym

Snälla meera!!:D



2012-06-06 @ 19:41:07




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback