Episode 41 - 911!

Tårarna började rinna och allt gjorde ont.
'' Äckel!''. sade hon och spottade på mig.
Jag började krypa. Krypa för livet. Allt gjorde ont.
Jag hörde hur hon gick bakom mig och skrattade.  '' Lycka till att rymma från mig..''.
Hennes röst var läskig, eller snarare vidrig!
'' Trodde vi var vänner..''. sade jag och la mig ner. Helt död.
'' Då trodde du fel. Har alltid hatat dig. Ditt äckel! ''.
Jag var rädd. Jag hatade det här. jag var livrädd, på vad som händer här näst.
'' Men.. Allt du sagt gjort? Betydde de ignet?'' .stammade jag.
'' Nope!''. skrettade hon och började sparka på mig.
Hon tog en pinne och började slå på min rygg så jag föll mot det hårda betonggolvet.
'' Jag kommer inte lämna Justin!!! Jag älskar honom!!''. skrek jag och jag hörde hur arg hon blev.
'' Du kommer ångra det där!''. sade hon och slog till mig på huvudet så det sagta blevsvart.

Jag la mig ner på marken, jag kisade. Jag var trött, hade ont.
'' Varför gör du de här?''.
'' För jag vill ha killen jag älskar..''. sade hon med en äcklig ton.
Vi hörde hur dörren till taket öppnades.
Hon drog i mitt hår uppåtoch jag följde hastigt med.
Hon satte handen för min min och drog mig bak till väggen.
Jag föröskte skirka, men det gick inte. Jag hade ingen ork. Inget.
'' Tiff?'' .skrek personen..
'' Hallå tiff är du där?''. skrek personen högre.
Justin.
Jag fick panik. Han var mitt ända hopp. Jag började sprattla och skrika. Men det hjälpte inte. Hon var stark, det gjorde ont.
Vi hörde hur dörren stängdes igen. Fan. 
Jag skulle dö.
Jag vaknade av att det var kallt och tomt. Jag slog uppögonen och såg att Tiffany var borta.
'' Tiffany?''. sade jag utan något svar.
Snabbt drog ajg på mig en t-shirt och gick in på toan, tomt.
Vart var hon?
Sedan såg jag en lapp på hallbordet.
'' Möt mig på taket, vill prata! xx Jordan ''.

Vänta, va? Var Jordan på Hawaii? Jag drog på mig ett par byxor och tog min mobil och lämnade rummet.
Kunde hon vara otrogen?  Nej Tiff gör inte sånt va? Och hatade inte hon Jordan?
Jag gick til lhissen och tog den till taket. Mina ta nkar for runt, hon kanske kysste Jordan nu?
Snmabbt skskade jag av mig tanken och hissdörren öppnades och jag gick ut.
Jag öppnade glasdörren till taket, det var mörkt och kallt. Vad skulle dem göra här?
'' Tiff..?''. skrek jag.
Inget svar. Så jag försökte lite högre.
'' Hallå? Tiff är du här?''. skrek jag högre.
Jag hördde hur nån försökte skrika, men det var dolt. Sen såg jag blod på marken. 
Rädslan steg, vad hade hänt!
Jag stängde dörren efter mig och ställde mig tätt intill väggen för att se vem som var där.
'' Såå bitch var var vi?''. sade en bekant röst och jag såg hur tiffay blev slängd på betonggolvet och tjejen gick fram med svart hoodie och började spraka henne. Varför var rösten bekant?
'' Säger du till Justin så kommer jag slå i hjäl dig, fattar du?''. sade hon.
Tiffany nickade ivrigt.
'' VAFAN HÅLLER DU PÅ MED!!!!''. skrek jag hastigt och sprang mot dem.
Tjejen röck till och sprang snabbt iväg till andra sidan taket. Tiffany låg på marken, med massa blod runt sig.
Sår överallt och skrek av sdmärta.
Jag satte mgi brevid henne och tårarna kom. Jag la min hand på henne, hon skrek.
''  LÅT MIG VARA!!!''. skrek hon och tårarna forsade.
'' Shhh!! Det är Justin!!''. sade jag och drog i henne i min famn.
'' Justin!'.. sade hon och grät mot mitt bröst.
Jag kramade hårt om henne sen slog jag 911.
Dem skulle komma på direkten. Hon skrek av smärta. tårarna rann från oss båda.
'' Du kommer klara dig håll ut!''. sade jag och såg allt blod. 
'' jag.. älskar.. dig!''. stammade hon.
'' aw, älskling prata inte! Men jag älskar dig med, mest av allt. Jag såg att nått var fel ås jag lurade henne!''. snyftade jag.
'' tack!''.
'' vem var de?''.
'' s-s-s..''. Hennes ögon stängdes igen sagta.
'' TIFFFANY!!''. skrek jag. Precis då kom två män med bår ut på taket.
Dem la upp tiff på båren och sprang in i hissen.
'' Vad hände?''. sade den ena.
'' hon blev misshandlad!''. jag rös av ordet '' misshandlad '', varför hon?
Mannen nickade och satte på Tiff en gas mask.
Hissen stannade och dem körde in Tiff i ambulansen, jag följde med. Nu skulle jag inte lämna hennes sida.
Dem satte på henne dropp och tog hjärttryck och sådant. Det var läskigt, jag kunde inte få upp i huvudet vem de var som gjort de här.
Ambulansen stannad eoch dörrarna öppnades, dem drog ut Tiffany och jag sprang efter.
Dem kom in på sjukhuset ohc massa sköterskor kom och drog in henne i ett rum
Jag skulle precis till och gå i då en sköterska stoppa mig.
'' Tyvärr vi måst eundersöka först, slå dig ner i väntrummet!''. sade hon bitchigt.
'' Åh!! Hon är min tjej, jag ska finnas där?''.
'' vänta i väntrummet tills vi säger till..''. sade hon och pekade bortåt mot väntrummet.
Jag suckade och gick till väntrummet och slog mig ner.
Vid bänken mtitemot satt en kvinna i 40årsåldern med sitt kanske 6-7åriga barn..
Flickan tittade på mig. Hon påminde om Tiffany. Tårarna kom och jag la ansiktet i händerna.
Jag snyftade och snyftade, varför jag.
'' Justin?''. sade den lilla flickan.
Jag tittade uppoch mötte flickans blick, hon stog orolig framför mig.
'' Hey!''.sade jag och log.
'' Vad har hänt?''.
'' Tiffany ligger här på sjukhuset!''. sade jag och började gråta ännu mer.
'' Hoppas hon blir.. bjaa!''. sade flickan och kramade om mig.
'' tack hjärtat!''. sade jag och kramade tillbaks.
Hon gick tillbaka till sin mamma, medans ringde jag Ryan.
'' VAD?!?!''. skrek Ryan argt. Antagligen för ajg väckt honom.
'' tiffany ligger på sjukhus!''. sade jag,
'' Jag bry-.. WHAT?!?!'' .skrek han.
'' Ja, hon blev.. misshandlad..''. sade jag och syfftade.
'' VI KOMMER DIREKT!''. skrek han och la på.
jag flinade lite och lutade mi bak och slöt ögonen.
Min mobil pep till. Jag suckade.
Jag orkade inte kolla, men suget stärkte.
Snabbt tog jag upp mobilen och såg att det var från ' Selena G '
Jag suckade, vad ville hon.

' Hörde att Tiff ligger på sjukhus, är hon okej? Jag kan flyga över till, dig och trösta dig? Love u x'.

Jag suckade igen. Måste hon vara så irriterande.
Jag svarade inte. Hur kunde hon veta de? Det var inga papss ute när vi gick in i ambulansen eller ut?
'' JUSTIN!''. skrek en röst och omfamnade mig.
Jag tittade upp, där stog Brianna tårögd.
'' Hey!''. sade jag och det blev en gruppkram.
'' Hur är hon?''. sade Ryan oroligt.
Dem slog sig ner brevid mig. Jag var i chock.
'' jag vet inte.. än..''. snyftade jag.
Brianna kramade återigen om mig och jag kramade henne.
Varför..
Vi satt tysta länge, man hörde sjuksköterskor springa och massa. Jag hatar sjukhus.
'' Vänner till Tiffany Jones?'' sade en mörk röst. Alla tittade upp.
Där stog doktorn som undersökt Tiff. Alla for upp och ställde sig och tittade med hopp på honom.
'' Mår.. hon bra?''. sade jag.
'' Jag kan säga så här.. Hon har hjärnskakning, brytna revben, som gjort så hon fått en inre blödning..''.
Jag röck till. Inre blödning, vad menas med de?
'' Vad är inreblö..dning?''. sade jag.
'' När ett kärl i hennes kropp spruckigt och massa blod åker ut i kroppen, vi stoppade det så fort vi kunde! Men vi vet inte om hon klarar sig, hon ligger nu nersövd och.. det är inte säkert om hon vaknar''.
Tårarna forsade, det var inte säkert om hon vaknade..


Kort jag vet, sorry!!!!

Är sjuk men kämpade med ett kapitel, ni ska vara glada :)
Ingen bild, kanske lägger till en senare!


Puss :*


Kommentarer
Linn

Sopm vanligt jätte ´bra, längtar till 42!!!!



2012-06-07 @ 13:05:59
Zelma

Dt måste vara Selena för att hur skulle hon annars veta att tiff var på sjukhus...?!?



2012-06-07 @ 14:24:43
Anonym

O-M-F-G FETT SYND OM JUSTIN :( :( :( :( VAD KOMMER ATT HÄNDA MED TYF???? HON FÖR BARA INTE DÖ



2012-06-07 @ 14:26:19
Anonym

Jätte jätte jätte bra! Det är säkert selena, vill ha nästa kapitel!:D



2012-06-07 @ 15:35:14
elena

super bra . synd om tiff . hon får inte dö:( <3



2012-06-07 @ 15:43:59
Anonym

NEEJ!! Tiff:( shit!! Hoppas hon vaknar!!! Du skriver sjukt bra !!!! Fortsätt med denna novell lääänge!!!:D skjuuukt bra!!! Sjukt spännande!! Man vill bara ha mer mer meeeeer



2012-06-07 @ 17:43:56
Justis's GIrlfriend

selena GÅ OCH DÖÖ!! fett bra annars :)



2012-06-07 @ 18:45:59
Tova

Sjukt himla awesome!!



Blogg: http://sweeetz.blogg.se/
2012-06-07 @ 21:27:54
marrriz

Zelma: Och så sa. hon s-s-s.... innan hon svimmade

Så hon tänkte väl säga Selena



2012-06-08 @ 15:20:59
Sandra

Frågestund på bloggen, fråga vad du vill, jag svarar på allt! :)



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se/
2012-06-09 @ 00:58:43
En som vill ha mer

Snälla meeeer!!:)



2012-06-10 @ 09:09:51




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback