JAG FICK MEET & GREET BILJETTERNA!!!!!!!!!!!

MINA UNDERBARA KOMPISAR ÖVERNATTADE UTANFÖR GLOBEN FRÅN LÖRDAG KVÄLL!
MED ETT PAR ANDRA BELIEBERS!


DEM SKREV UPP NUMMER SÅ DEM GJORDE EN KÖ, OCH MIN KOMPIS SOM SKULLE KÖPA HADE NUMMER 6 I KÖN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NU RINGDE DEM UPP OCH SA ATT VI HADE FÅTT TRE STYCKEN MEET & GREET BILJETTER!



JAG SKA TRÄFFA JUSTIN FUCKING BIEBER!!!! JAG ÄR SERIÖST I TOTAL CHOCK JUST NU!!!

FYFAN VA UNDERBART!!!! JAG SKA TRÄFFA HONOM, RÖRA HONOM !!!!!!!!!!!:') :') :')

Jag har aldrig varit lyckligare i hela mitt liv!!!!! :') 

OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB OMB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Detta ingår:

VIP MEET & GREET EXPERIENCE:

- En biljett i Golden Circle. 
- En exklusiv Meet & Greet med Justin Bieber
- Ett enskilt fototillfälle med Justin Bieber
- En signerad vinylskiva av Justins nya album Believe
- Exklusiv Justin Bieber VIP-merchandise:
   - En exklusiv Justin Bieber presentpåse
   - Justin Bieber turnéprogram eller fotobok
   - Ett limiterat Justin Bieber VIP-laminat med matchande band.
   - En specialtryckt Justin Bieber konsertbiljett
- Förmåner på plats för köpare av VIP MEET & GREET EXPERIENCE  
- Separat VIP entré 
- Dedikerad personal som hjälper till på plats







Kommentarer
tova

Men oj Shit, grattis!!:)

Svar: Tack :D
Maya Lindberg



Blogg: http://sweeetz.blogg%20se
2012-07-30 @ 11:26:42
1Klick

Har 2 st Meet & Greet, man får träffa Justin Bieber. Samt har 4 st till A23 sektionen, mycket bra sittplatsbiljetter. In på vår sida och skriv till oss om du är intresserad. Vänligen 1Klick



Blogg: http://https://www.facebook.com/1Klick.Sverige
2012-07-30 @ 16:26:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback