Ingen bloggning!!!:'(

Tror inte jag orkar blogga..

Justin kommer ju till Svergie och Comviq släppte biljetter idag för det vanliga priset, men dem hade inte det kreditkortet vi hade..
Så när vi äntligen kunde köpa var Parkett och Golden Circle slut..
Gråter som fan, skakar och vill dö..
Det var min dröm att se Justin, spelar ingen roll hur länge, bara jag fick se honom!
Men nej nu går itne det för alla kommer vara tagna..
Orkar itne blogga idag, säkert inte imorgon..

Jag är ledsen men jag mår piss.. !

Kram.. :'(

Kommentarer
Marriz

Ledsen att det inte fanns plats :'(
Men det finns sidor där dom säljer biljetter som nån inte
vill ha längre (kanske var dyrt osv...) :) tro mig, det finns alltid
nån som inte vill ha biljetterna längre- även om det är Justin Bieber vi pratar om-

Svar: Aa finns en sida där dem säljer GC för 4995:- får jag ingen GC köper jag den.. :PHaha aa ! Men har min kompis och pappa sen jag då som köper två var i Parkett eller GC såp ser vi vad vi får sen säljer vi :)
Maya Lindberg



2012-07-05 @ 13:38:48

Parkett och golden circle finns det kvar platser på imorgon på ticnet, comviq släppte endast ett par stycken golden circle och parkett osv, dom får inte släppa alla biljetter, så försök imorgon så tror jag du får en biljett:) men annars kan du ju ta vanliga läktarplatser för då får du ju se honom iaf!:D hoppas du orkar skrIva ett kapitel denna vecka! Själv så köpte jag idag och fick 2 stå parkett platser:) (comviq)

Svar: Aa har min kompis och pappa sen mig själv som ska köpa två var.. Sen ser vi om vi får någon på Parkett eller GC annars tar jag på läktar A :/ Men bättre än inget men mäktigt att stå på GC:P
KRam
Maya Lindberg



2012-07-05 @ 15:05:38
Zelma

justin kommer till danmark 20 april. De billigaste biljetterna där kostar 800 på viagogo

Svar: Ja han kmr till Norge också!
Maya Lindberg



2012-07-06 @ 09:26:47
Felicia

Kolla på blocket oxå ;) Finns där!

Svar: Aa vet men det är inte säkert om det är äkta:)
Maya Lindberg



Blogg: http://nattstad.se/feliciadutra
2012-07-06 @ 14:33:23
Ewweh

Fått biljetter än? Om inte kolla runt så mkt som möjligt.. Och du kanske ha chansen att åka till någon av grannländerna eller något? Jag fick biljetter. dock inte så bra platser :/ men aja life sucks sometimes



2012-07-06 @ 19:38:38

Kan du inte lägga upp ett kapitel ikväll?:( snälla?? Jag ber dig

Svar: Jag vet inte, för jagsäker som en tok efter Justin biljetter :/Vi får se om jag hinner med ett!:(
Maya Lindberg



2012-07-06 @ 20:12:35
Emma

Snälla snälla snälla,jag ber dig snälla skriv igen!
Längre ihjäl mig!



2012-07-07 @ 18:49:49
Marriz

Kan du lägga upp ett imorgon då :)

Svar: Ja om jag hinner, mamma kommer hem från Turkiet så hon har antagligen med massa presenter!(aa Så vi får se men det är kanske!;)
Maya Lindberg



2012-07-07 @ 22:34:43




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback