Gästbloggare.. Hm?

Hej!
 
Jag har tänkt igenom de där med gästbloggare!
Eftersom de är sommar så har jag rätt så mycket tid till att skriva!
Iallefall nu när jag kommer hem från Norrland! :)
 
Sen finns de inte många som är på samma nivå som mig som INTE har novell blogg!:/
 
Så NEJ jag ska INTE ta in en gästbloggare :)
Så ni vet!:)
 
Hallååå snåla ni är på att kommentera?:(
Lite mer förtjänar jag väl?:(
 
Är i norrland nu då, har 2 tid instälda inlägg, ett idag och ett i övermorgon!
Så imorgon blir de inget imorgon, sorry!!
 
Puss

Kommentarer
Zelma

Längtar tills nästa kapitel!

Svar: I bet you do!;))"Drama påväg!;)
Maya Lindberg



2012-07-11 @ 01:17:19
Amina

Du förtjänar 1000000x kommentarer för du är så sjukt bra på att skriva (; Can't wait !



2012-07-11 @ 11:51:51
Anonym

Sugen på en ny design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se



Blogg: http://swagdesigns.webblogg.se
2012-07-11 @ 12:52:42
Sonja

Bra! För du är bäst på att skriva!!:D ja! Jag ska försöka kommentera alla kapitel!:) men det finns inte alltid 3G för mig denna månad, :/ så kanske inte går:( men ska försöka!!:D fett bra uppdatering just nu!!:D love it!!



2012-07-11 @ 13:44:14

Skulle inte kapitlet komma igår?:s eller för det står idag och det var den 10:nde på inlägget ? Eller kommer kapitlet idag (11:te)?? Förvirrad tjej här

Svar: Asså har ingen anning! De skulle vara ett på tisdagen inget på onsdagen och ett på torsdagen xd Är inne på mobilen så kollar de när ja kommer hem!
Kram
Maya Lindberg



2012-07-11 @ 17:34:11




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback