Episode 58 - Last night!

VAAARNING KANSKE LITE GROVA BILDER FÖR VISSA!!!!!!
 

Han vände upp mitt ansikte mot sitt. Sedan kysste han mig mjukt.
'' Kommer du ihåg när vi var här, jag tog hem dig efter du slått huvudet i skåpet i skolan och svimmade?''. fnissade han.
Jag rodnade.'' Gud! Värsta kvällen i mitt liv. Jag ramlade och slog i mig hela tiden ju!''. skrattade jag.
'' Men det var gulligt!''. sade han.
'' heh.. Men pinsamt!''. flinade jag.
Det knackade på dörren. 
'' Dem är här!''. sade jag och vi reste oss upp och gick mot hallen.
Hand i hand såklart!
Jag öppnade dörren och där stog dem.
 

 
 
Vi hälsade på dem och dem såg alla nyfikna ut. Vi slog oss ner i soffan direkt och började äta av all plockmat.
'' Så Tiff! Vad skulle du säga?''. sade Chaz nyfiket.
Jag svalde hårt och mötte Justins blick. Han nickade. 
'' Jo..''. började jag. En tår kom. Brianna drog sin blick från Justins som var också tågöd.
Till mig.
Tumblr_m59lvs4v611qh6s1no1_500_large
 
'' Jag ska flytta..''. sade jag och dem drog snabbt in andad.
'' VA??"'.skrek dem i mun på varandra.
Jag nickade. Sedan kom ett par tårar.
De omfamnade mig snabbt och jag hörde hur Biranna började geråta.
'' Vart?''. sade hon.
'' LA!''. sade jag snyftaneds. Dem släppte mig och mötte min blick.
'' När då?''. fortsatte Chaz tårögd.
'' Fredag flyttar jag...''. 
Justin flätade samman våra händer och tittade ledset på mig.
'' Varför?''. sade brianna.
Jag berättade allt om Mamma och pappa och så. 
'' Men bo hos Justin? eller nån av oss?''. sade Chaz,
Jag skrattade. '' Det funkar itne så! även fast jag vill det.. Mer än någonsin.. Så går det inte. Jag kan inet lämna mamma.. Hon mår sämst nu! ''. sade jag.
Vi pratad elite innan vi beslöt oss att sätta på en film för att glömma allt.
'' Jag kommer sakna dig!''. sade Brianna coh kramade hårt om mig.
'' Jag kommer sakna dig! Men vi måste hålla kontakten!!'' .sade jag.
'' Verkligen!! Zac bor där ju?''. sade hon.
Jag log lite. Hon ahde rätt Zac bodde där. Då var jag trottsallt inte helt ensam. 
'' Aa.. då är jag iallefall inte ensam..''. log ajg.
Jusitn mötte min blick men tittade ner på sina händer.
Jag la mig i hans knä och viskade. sedan.
'' Jag kommer inte göra något med honom.. Jag älskar dig.. Right?''. 
Han nickade. '' Jag älskar dig med!''. saed han.
Jag kysste honom mjukt innan vi återgick till filmen.
Det var nån film om en pojke som dog. SEdan kunde dem göra en tvilling av honom. Som såg exakt lika dan. Riktigt konstig. Men bra.
Jag satt i Justins knä med fötterna i Chaz's knä och tittade på filmen.
Jag kunde inte riktigt fastna för den. Att jag ska flytta var det ända som snurrade runt i huvudet. 
Mina kära vänner som sitter här brevid mig just nu kommer vara flera hundra mil ifrån mig.
'En tår ran sagta ner r för min kind, men jag var snabb att tårka bort den.
Jag skådade Chaz, Ryan och Brianna i soffan. Dem alla satt livrädda med blicken fast på tv:n. 
Ett stort leende spreds på mina läppar. 
'' babe?''. 
Jag röck till när Justin viskade i imtt öra.
'' mm?''. 
'' jag älskar dig!''. 
Nu kom en till tår. Jag ska lämna min pojkvän i Stratford medans jag åker till LA! 
'' jag älskar dig med!''. 
Flera tårar kom. Jag skulle inte kunna kyssa honom. Krama honom. Inte ens röra honom.
Tårarna forsade, nu var allas blickar på mig.
'' Vad är de?''. sade Chaz.
'' Jag vill inte lälmna er!!''. tjöt jag.
'' Naw!''. 
Alla slängde sig på mig och kramade mig hårt. Tårar kom, och kom. Det skulle göra så ont att lämna dem.
 
Kvällen flöt på. Vi tittade på massa filmer, pratade om minnen ochs å.
'' Tiff vill du sova hos mig?''. sade Brianna när vi stog i hallen.
Jag nickade. '' Aa gärna!''. 
'' Ska vi hämta dina grejer?''. 
Jag nickade.
SEdan vände jag mig om och omfamnade Justin.
'' Jag lämnar dig inte än! ''. viskade jag.
Sedan tröck jag våra läppar emot varandra.
'' love you!''. sade jag.
'' love you to!''. 
Han pussade min kind innan jag och Brianna lämnade honom.
Ryan och Chaz skulle stanna kvar med Justin.
Brianna och Tiffany lämnade oss för några minuter sedan. 
ryan och Chaz orkade inte gå hem så dem stannade kvar. 
Mamma var hos Carin och sov över eftersom jag hade sagt att vi skulle vara här. 
'' så, xbox?''. flinade jag.
'' Oh yeah!''. flinade dem.
Vi gick in i vardagsrummet och satte i gång xboxet. 
Det var nu torsdag. Och ikväll skulle jag och gänget ha en sista middag ute på en lyxresturang.
Klockan var runt 18.00 och vi skulle ta en limmo dit. 
Jag och grabbarna var hemma hos mig och fixade i ordning oss. Limmon skulle hämta upp oss först sedan tjejerna hos Tiffany.
'' Kan jag se ut så här?'' .sade jag till killarna.
båda gjorde tummen upp. 
Jag flinade. Jag hade på mig den outfiten som Tiffany gett mig. Killarna ahde en ungefär kostym.
'' så är grabbarna klara? Limmon är utanför?''. sade jag.
'' Jag är, men Chaz som ska göra sig extra fin för Brianna är tydligen inet de!''. sade Ryan och ställde sig brevid mig i hallen.
'' KOM NU CHAZ!". skrek jag till honom.
'' JAG KOMMER1'' .skrek han från övervåningen.
Jag suckade. En minut senare kom Chaz ned springandes. 
'' Klar!''. 
'' Äntligeeen!''. sade jag och skrattade.
Vi gick ut till limmon och hoppade in. 
Det var Kenny som körde. Tyvärr, han kommer bara reta mig hela tiden. 
Han sagtade av utanför Tiffanys hus. Då väntade vi bara på dem.
'' Woow!'' .sade Chaz. 
Jag och Ryan slängde oss mot fönstret. Där kom Tiffany och Brianna i vackra klänningar.
Brianna hade en vit med röda volanger och ett rött skärp. Tiffany hade en ljusrosa klänning med ett svart skärp. 
 

wow. Tiffany är nog de vackraste jag sätt.
Dem hoppade in i bilen. Tiffany satte sig brevid mig och Brianna såklart brevid Chaz.
'' Tja beautiful!''. log jag.
'' Tja hanesome!''. flinade hon och kysste mig mjukt.
Jag vände blicken på Biranna och Chaz som satt och råhånglade.
'' Åh! Get a room !''. suckade Ryan som satt brevid.
''Jag har alltid sett på när ni haft tjejer, nu är det min tur!''. fräste han och kysste henne igen.
Jag och Tiffany brast ut i skratt. Det var sant. Dem har stått ut med mig och Tiffany väldigt länge haha!
Vi närmade oss resturangen vi skulle äta på. Jag hade bokat bord redan sen i måndags!
Vi gick fram till nån slags reception där en man i kostym stog.
'' Vi har bokat bord!'. sade jag.
'' Vilket namn?''. sade han.
Jag svarad einte. Han tittade upp.
'' Oj förlåt mr Bieber!! Den här vägen!''. 
Vi började skratta och följde med honom till ett bord lite enskillt.
Det var skönt, eftersom vi slapp alla blickar och så. Sista natten.
Alla slog sig ner vid bordet. Jag och Tiffany på ena sida, och Chaz, Ryan coh brianna mitt emot.
En tjej i kanske 25års åldern kom fram och gav oss menyer.
'' Vad ska du ta?''. sade jag.
Tiffany röck på axlarna. '' Tror den!''.  Hon pekade på kött, klyftpotatis och beasås!
Jag nickade. '' Jag med!''. flinade jag.
Hon pussade mig snabbt.
''  Vad ska ni ha?''. frågade hon glatt.
'' Kyckligspett ska jag ha!''. sade Brianna.
'' Pasta!''. sade Chaz glat.
'' Pasta jag med!''. lgo Ryan.
Vi nickade. Sedan kom tjejern igen och skrev ner våra besällningar.
'' Tiff kom du ihåg hur arg du blev på Britney när hon 'tog' Justin ifrån dig?''. fnissade Brianna.
Tiffany rodnade. '' Ja men vart så jävla arg, hon förkänade inte den här underbara killen!''. 
Tiffany mötte min blick och flätade samman våra händer.
'' hehe nej! och hur du slog till hennes hand ås mobilen föll i backen1''. fnissade Brianna.
'' Jaa!! usch hatar henne, har nån hört av henne föresten?''. 
Jag skakade på huvudet samt alla andra.
'' älskling!''. viskade jag nära hennes öra.
'' mm?''. 
'' sov hos mig inatt? mamma jobbar!''. Jag log busigt.
Ett stort leende spreds på hennes läppar.
'' jättegärna!''. 
Jag pussade hennes kind innan vi anslöt oss til lresens konversation.
Efter 10minuter kom vår mat. Tjejen som var våran ' värd' idag mötte min blick och log sexigt.
'' här snygging!''. sade hon och gav mig min taldrik.
'' Tack!''. log jag.
Hon lämnade oss och Tiffany sparkade p åmitt smalben.
'' Vad var de bra för?''. sade jag.
'' Hon flörade ju med dig..''. sade Tiffany och titade ner i sin mat.
'' Usch, hon fvar inte ens snygg! Hon är inget gemfört med dig!''. log jag.
Hon gav mig ett leende innan vi alla högg in.
Maten var nog det godaste jag någonsin ätit. Och äta den med mina bästavänner, samt flickvän var det bästa.
Dem satt och skrattade och pratade. Medans jag satt tys och skådade dem.
Jag var så lycklig med dem. Och nu lämnade Tiffany oss.
Tiffanys skratt klingade i mina öron, så vackert.
'' Har alla ätit klart?''. log Jag.
alla nickade. Vi la pengar på bordet innan vi lämnade resturangen.
Såklart var det fullt med paps uanför.
Tiffany gömde sitt ansikte och vi hoppade snabbt in i limmon.
'' Ska vi släppa av er hos er?''. sade jag och gänget nickade.
Vi bad kenny köra till Chaz, eftersom Brianna ska sova där och ryan bor inte så långt därifrån.
'' Vi ses imorgon va?''. sade Brianna när dem hoppat ut fårn bilen.
'' Ja, planet går 15.00!''. sade Tiffany med en suck.
'' Okej, men vi kommer vara där! Och säga hejdå!''. sade Chaz.
Tiffany gav dem slängpussar innan vi drog igen fönstret och åkte hem till mig.
Jag la min arm om henne och pussade hennes huvud.
'' Vi kommer klara det!''. sade jag.
Hon nickade. '' jag kommer kämpa.. hoppas du gör de..''.
'' såklar jag gör! du är mitt allt Tiffany!''. 
Hon log och kysste mig mjuk.
'' Biebs vi är framme!''. sad eKenny.
'' Tack bro! Ses väl imorgon?''.
'' Ja, ses!''.
 Jag flätade samman våra händer sedan låste vi upp grinden och gick in. 
Jag låste snabbt upp dörren till huset och klev sedan in.
Det var knäpp tyst.
'' Vi är ensamma!''. flinade jag.
Tiffany log busigt innan vi tog av oss våra skor.
'' Vill du ha något att dricka? Tror jag har 4 cider!''. flinade jag och gick in i kköet.
'' visst!''. log hon.
Jag öppnade kylen och tog fram två cider. Tiffany hoppade på på köksbänken och tog emot ena.
Med ett leende öppnade hon cidern coh tog några klunkar. 
Jag lutade mig mot bänken och öppnade min. 
Min blick flög upp och ner för hennes kropp. Det var då jag insåg att man såg in under hennes klänning.
Ett busigt flin spreds på mina läppar. 
Jag ställde ifrån mig cidern som var nu tom och gick fram till henne.
'' Du kan få mig upphetsad utan att göra ett skit!''. sade jag.
Hon fnissade till och la armarna om min nacke och tog min midja i ett fast grepp med hennes ben och tröck mig närmre sig.
''  jag har mina trick..''. viskade hon.
En rysning spreds genom kroppen, hon var så underbar.
Hon knäppte upp min skjorta och slängde den snabbt på golvet.
Hon började sagta kyssa mig längs halsen, där sprack det!
Jag tog ett fast grepp om hennes rumpa och gick snabbt fram till köksbordet.
Snabbt drog ajg handen över bordet och sköt ner allt från bordet till golvet.
Hon log stort när jag la henne ner på bordet.
'' Vad tänker du göra?''. flinade hon.
'' Det ser du!''. flinade jag.
Hungern inom mig vaknade till liv. Dubbelts så mycket som det brukade vara. Jag ville inget annat än att ha henne här och nu. 
Men jag skulle behärska mig. Det var sista dagen för henne i Stratford, kvällen skulle bli perfekt.
Jag skulle få henne njuta som aldrig förr!
Jag la mig mellan  hennes ben och mötte hungrigt hennes  läppar.
Med ett busigt flin lämnade jag hennes läppar för att sedan kyssa henne längs käkbenet mot halsen.
Hon rös av välbehag, vilket uppskattades. Nu var det min tur attfå henne njuta.
Alla tror säkert att hon är den lilla blyga flickan, men i sängen var hon en helt annan person. Hon var galen, vilket jag älskade. 
Jag smekte hennes bröst tills bröstvårtona styvnade, även det fick henne stöna.
Sagta kyste jag hennes mage ner mot hennes ljumskar, där hon rös som aldrig förr.
'' jag klarar inte mer, snälla Justin!''. flåsade hon.
'' soon baby soon!''. Hånlog jag mot henne och började kyssa henne där nere, då hon nästan drog ihop sina ben. Men jag var snabb att lägga armarna om dem så hon inte kunde röra dem.
vilket gjorde henne ännu mer upphetsad.
 
 
 
Jag fortsatte ner och bearbetade henne med min tunga, hon stönade och drog hårt i mitt hår.
För att vara snäll slutade jag och mötte hennes läppar, men så lätt kom hon inet undan.
Utan att hon var beredd på det tröck jag in tre fingrar i henne och rörde dem fram och tillbaka.
Hennes kropp formades till en båge medans hon hungrigt kysste mina läppar.
'' Nu är det min tur!''. stönade hon och satte sig - utan att jag han med att fatta vad som hände - över mig!
Hon knäppte sagta upp sin bh och slängde ner den på golvet.
Sedan tog hon mina händer och placerade dem över mitt huvud så ajg inte kunde röra mig.
Eller jag kunde, men jag ville inte! För en gångs skulls skulle jag se vad hon  hade på hjärtat.
Nu var Justin i mina händer. Och det skulle han sent glömma. 
Han tittade på mig hela tiden, jag log busigt och kysste han längs hans vältränade mage.
Jag kysste han längst magen ner till kalsongkanten. 
Han stelnade till. VIlket gjorde allt mycket roligare. Jag bet tag i kalsongkanten och drog ner den lite innan jag snabbt drog av dem.
'' tänker du?..''. flåsade han fram.
'' åh ja!''. sade jag och hånlog. 
När jag tog honom första gången i handen kände jag hur han släppte varenda muskel och slappnade av!
Vilket jag ville. 
Medans jag bearbetade honom i min hans kysste jag honom längs magen tillbaka till hans läppar.
Jag kände hur jag dolde hans småstön, vilket fick mig le.
Hans tunga slank in i min mun vilket fick mig bearbeta honom snabbare.
Våra tungor dansade hungirgt och panssionerattills han avbröt kyssen.
'' om du inte - stön - slutar nu kommer - stön - jag komma!!''.flåsade han.
Jag kände hur hela han spändes sig för att inte komma, jag visset att han aldrig skulle kunna hålla sig länge till!
Jag gav mig och kysste han mjukt. Han smekte mina bröst tills jag styvnade. 
Ett högt stön läm,nade mina läppar innan jag hugrigt tröckvåra läppar emot varandra.
Jag tänkte att han skulle få njuta lite tilll, så jag tog honom i munnen.
Vilket han inte var beredd på.
Återigen slappnade han av, och andades häftigt, ibland kom det stön.
Jag njöt verkligen attsehonom njuta, det var det bästa.
För första gången lät jag honom komma i min mun. Snabbt svalde jag allting och tröck våra läppar emot varandra.
'' kom in i mig!''. stönade jag.
Jag sket fullständigt i om vi var på ett köksbord i Justins kök där vem som helst kunde kliva in, eller kanske se oss!
Just nu glömde jag allt, det här var underbart!
Han la sig över mig och gjorde som jag sa, trängde in i mig.
Ett högt stön lämnade min mun och Justins flin blev bredare.
Han körde snabbare in i mig ochjag kämpade för att inte skrika.
'' sängen?''. flinade han.
Jag nickade hastigt.
Han bar upp mig och nästan sprang upp till hans rum. 
 
 
När vi kom in till hans rum la han sig ner på sin rygg så jag satt på honom.
Där trängde han in i mig igen.Jag stönade högt samtidigt smektehan mina bröst.
Det här var den bästa kvällen i mitt liv.
 

 
Förlååååt!!

Kanske lite kinkyyy!! Förlåt!! Men det var faktist deras sista natt tillsammans och jag ville få dem älska den! (a
Förlåt för att jag har utsatt er för något vidrigt x)

Hoppas ni älskar mig ändå xd 
 
Love u ! <3
 
 
 
 

Kommentarer
Saga

Älskar dig ändå ;)<3
Jättebra, kan inte vänta tills nästa!!<3



Blogg: http://fellanochsaggesfotoblogg.blogg.se
2012-07-17 @ 18:17:00
Ewweh

Haha älskar faktiskt att läsa sånt här :D Grymt bra :) meer



2012-07-17 @ 19:34:33
Ewweh

Haha älskar faktiskt att läsa sånt här :D Grymt bra :) meer



2012-07-17 @ 19:34:37
Ewweh

Haha älskar faktiskt att läsa sånt här :D Grymt bra :) meer



2012-07-17 @ 19:34:38
Ewweh

Haha älskar faktiskt att läsa sånt här :D Grymt bra :) meer



2012-07-17 @ 19:34:39
Ewweh

Srry det laggade o.o'



2012-07-17 @ 19:34:56
Sonja

Det hära va fan grymt!!:D mera sånt hära!! Kan inte vänta tills nästa!! Vill ha det nu!!!^^ du är grym



2012-07-17 @ 20:27:17
Haley

Sv; Sure, lägger till dig bland länkarna så får du göra det samma :)



Blogg: http://justindbieberstorys.webblogg.se
2012-07-17 @ 21:31:08
Zelma

Bästa kapitlet ever!!



2012-07-17 @ 23:32:06
Emma

Klockan är över 00 när jag skriver det här och Jag tror att jag har gått in på din blogg 15 ggr idag för att se om du skrivit.
Så jäkla bra är du!



2012-07-19 @ 00:31:10




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback