Episode 57 - Im moving..

Jag tittade frågandes på dem. Men dem sa inget. Jag öppande kylen och tog ut colan.
Sedan hällde jag upp ett glas och slog mig ner vid bordet.
'' Vad har hänt?''. sade jag och tittade från mamma till pappa. 
Från pappa till mamma.
Pappa harklade sig och mamma kliade sig i nacken.
Vad hade hänt? Kunde dem inte bara säga?
'' Hallå? Vad har hänt?''. sade jag lite högre så kanske dem hörde bättre.
'' Tiffany..''. började mamma.
Pappa svalde hårt. 
Jag mötte hans blick. Nu var han tårögd. Kunde dom inte bara säga?
'' Ja?''. sade jag nervöst.
Vad skulle hon säga? Snabbt tog jag en klunk av min cola och mamma tittade upp och mötte min blick.
'' Vi ska flytta!''. 
 


Allt stannade. Jag skulle flytta.
'' VA!!''. utbrast jag. 
Mamma nickade och tittade skamset ner i bordet. Desamma gjorde pappa.
'' Vart?''. sade jag med gråten i halsen.
'' L.A ! ''. Nästan viskade hon.
'' VA??''. skrek jag ännu en gång. 
'' Jag är så ledsen Tiffany!'' .sade mamma och mötte min blick. Hon grät.
Tårarna forsade. Jag reste mig snabbt upp och sprang upp till mitt rum och slängde mig i sängen.
Jag ville inte flytta. Verkligen inte. Allt var perfekt här. Jag hade Justin, dem underbara vännerna.
Allt! Så ska jag bara flytta. Tårarna forsade. Jag snyftade och snyftade.
Hur skulle jag säga det här till Justin?
Det knackade till på dörren.
'' kom in..''. snyftade jag.
Dörren öppnades och in kom mamma. Hon satte sig på sängkanten.
'' Jag vet att du inte vill flytta. Men din pappa vill ha det här huset..''. sade mamma.
Nu fattade jag inget.
'' Vadå ska inte han följa med?'' .sade jag chockat.
'' Tiffany.. Pappa var otrogen mot mig i New York..''. sade hon. Jag hörde hur ont det gjorde att hon sa det.
'' Mamma.. Jag..''. sade jag.
'' Du behöver itne säga något..''. log hon. 
Jag kramade hårt om henne. 
'' Jag är så ledsen!''. sade jag.
'' Jag klarar mig..''.
'' Varför skaffar vi bara itne ett annat hus i Stratford?''. 
'' Jag vill inte se honom något mer. Han har haft kontakt med den kvinnan i över 2 år nu. Och dem har träffats utan att jag eller du vetat det.. Jag vill bara bort..''. 
'' Och då tog du LA? Kunde du inte tagit Toronto?''. 
'' Nej.. Din moster och kusiner bor ju i LA också.. Jag har hittat ett hus till oss där. Din pappa betalade det åt oss..'' . Mamma log lite.
'' Men tänk om jag inte vill följa med?''. sade jag och tittade åt sidan.
 
Tumblr_llq0jagkm41qfke2io1_500_large
 
'' Du behöver inte.. då får du stanna hos din pappa..''. sade hon och reste sig upp.
Aldrig att jag skulle stanna hos pappa. 
'' Mamma vänta!''. sade jag.
'' Ja Tiffany?''. sade hon och vände sig om.
'' Jag.. följer med.. När flyttar vi?''. sade jag och tårar kom.
'' På fredag tar vi planet över till LA.. Huset är möblerat. Du behöver bara ta med det du verkligen behöver. alla kläder och så då!''. 
Hon log milt. JAg tvingade fram ett leende.
'' Okej..''. sade jag. Sedan lämnade hon mig. 
JAg borrad ener mitt ansikte i hudden och grät hysteriskt.
Eftet någon timmes gråtande tog jag upp min mobil.
Jag tröck upp smsappen och skrev till Justin.
'' Jag ska flytta..''.
Sedan låste jag mobilen och grät ännu mer när ajg såg bilden på mig och Justin kyssas på stranden där vi var igår och idag.
Dörren smälldes upp. Jag satte mgi snabt upp. Vid dörren stog Justin, hans ögon var blodsprängda. Tårarna rann som floder.
'' Justin!''. snyftade jag och sprang fram till honom och slängde mgi runt hans hals.
'' Lämna mig inte!!''. tjöt han.
'' Jag är tvungen!!''. snyftade jag och kramade hårt om honom.
Han bar ner mgi och mötte min blick. 
'' Varför..''. sade han och tårkade sina tårar.
Jag stängde dörren och vi satte oss i sängen. Han med armen om mig och jag låg mot hans bröst.
Sedan började jag berätta om vad pappa gjort.
'' Varför kan du inte bo hos mig?''. sade Justin.
'' Jag vill.. Men mamma mår så sjukt dåligt.. Så.. Och Mamma vill bort så långt bort som möjligt ifrån honom.. Och ja.. DEt kan jag förstå..''. snyftade jag och tog en bit papper och snöt mig.
Justin pussade min kind. Jag tittade upp och mötte hans blick. Han fällde en tår.
'' Gråt inge mer.. '' sade jag och tårkade bort tåren som kom.
'' Nrä flyttar du?''. sade han.
'' Jag tar planet till LA på fredag.. ''. 
Han nickade och var nära på att börja gråta igen. Men jag stoppade honom genom att pressa våra läppar imot varandra.
Jag lamig över honom och våra tungor möttes.
'' jag kommer sakna dig så jävla mycket!''. sade han och mötte min blick.
'' va tror du jag kommer göra? ''. sade jag och smeket hans kind.
'' vi klarar det här.. tillsammasn eller hur?''. 
Jag nickade. '' Långdistansförhållanden är lätta att ha om man litar på varandra..''. 
'' Litar du på mig?''. sade Justin.
'' Ja.. Litar du på mig?''. sade jag lite osäkert.
'' Ja.. Du är min flickvän och jag litar på dig till 100%!''. sade han och kysste mig mjukt.
Jag la mig ner brevid honom och han höll om mig.
sådär låg vi säkert i flera timmar. Justins mobil ringde flera gånger men det sket han i. 
'' Sov här?'' .sade jag.
'' Hade inga planer på att lämna dig..''. 
Jag log och pussade honom. Han skrev ett sms till sin mamma att han sov över här. 
Jag tog fram en stor t.shirt som jag fått av Justin när vi började sova över och så. Jag har haft den kvar sen några måndare. 
När jag tagit på mig den, kände jag direkt att den luktade Justin.
'' Haha gullunge har du kvar den där?''. sade Justin.
JAg rodnade och nickade. '' Självklart! det är den första tröjan jag fick av dig!'' .
Den var gul med lite texter på. Där de blandannat stog ' realtionship', ' love', 'swag', 'peace', 'kiss' osv.
'' tror jag snart kan ha den här!''. fnissade jag och titade på tröjan.
'' Ja, man växer ju !''. skrattade han.
 
Tumblr_lux9gv6fox1qzq5nno1_500_large
 
 Vi tillsammans in på toan och borstade tänderna. 
'' Skulle inte du duscha?''. flinade Justin med munnen full med tandkräm.
'' Inte längre, orkar inte!''. sade jag med lika mycket tandkräm i munnen.
Vilket gjorde så vi båda as garvade.
När vi var klara gick vi ut från toan. '' Ska vi se nån film?''. sade jag.
Justin nickade och tog av sin tröja vilket fick mig stirra.
'' så det är ' Justin-bieber-visar-sin-mage timme nu?''. flinad eJusitn.
Jag vek snabbt bort blicken och letade efter en film.
'' Blir den här bra?''. sade jag och höll upp ' Hatchiko '. 
'' Ja, har inte sett den!''. log Justin.
'' Inte jag heller!''. 
Justin la sig ner i sängen medans ajag satte igång filmen.
Sedan kröp jag ner brevid honom. 
Jag la mig på hans nakna bröst och han la armen om mig. Sedan kollade vi på iflmen.
Den handlade om en hund som väntade på sin matte varje dag på tågstationen, en dag kom inte matte:n hem. Hunden satt kvar. Vägrade gå därifrån förns matte:n kom tillbaka.
Men han var död.
Hunden satt där tills den vart gammal och orkade knappt gå. 
Tårarna rann, det var så sorligt. Jag grät hysteriskt.
'' Gråter du?''. fnissade Justin.
'' Jaaa!! det är ju as sorligt!''. skrattade jag samtidigt osm jag grät.
'' gullgurka..'' .sade han,
'' haha gullgurka? Tönt..''. skrattade jag.
Han pussade mgi snabbt innan vi tittade klart på filmen.
Tillslut somnade jag i hans underbara famn. 
 
Jag vaknade av att nån satt och smekte min kind. Sagta slöt jag upp mina tunga ägonlock och mötte världens vackraste ögon. 
" godmorgon beautiful!." sade han med hes röst.
En rysning for genom kroppen. Han är så sexig.
" godmorgon.. Åh jag skulle kunna vaknatill det här varenda dag. Höra din hesa sexiga röst.. Och dina smekningar..". Flinade jag.
" naw.. Jag älskar dig!". 
Justin kysste mig mjukt. " och jag dig!". sade jag efter den underbara kyssen.
Vi låg där i tystnad och bara stirrade in i varandras ögon..
Han var så vacker, ingen människa kan vara vackrare.
Och att tänka på att jag ska flytta till LA på fredag och intr han gjorde ont. För ont.
" jag ska duscha, hänger du med?". Justin flinade sexigt.
Ä gärna!". fnissade jag.
Vi klev upp ur sängen och gick in på toan. Justin gick in i duschen
Först. Sedan jag. 
Vattnet rann över våra kroppar. Tillslut var i båd genomblöta.
Jag la mina armar om hans nacka och drog han närmre mig.
Han placerade sina händer på min midja. Jag släppte ett par tårar.
Hur skulle jag klara mig utan honom.
Vi duschade klart och jag tvättade mitt hår, sedan tog vi varsin handuk och klev ur.
Jag satte mig på toalocket och smörjde in mig med hudkräm.
" damn, fan va sexig du är när du smörjer in dig..". sade Justin.
Jag tittade upp och mötte hans blick. Han stog med munnen lite vidöppen och tittade ffrustrerat på mig.
" you like it?". flinade jag och drog handen frå min vad upp till mitt låt.
Ä uh huh!". Sade han och vände snabbt bort blicken.
Jag la
Hudkrämen i toaskåpet och gick fram och pussade hans axel bakifrån.
Sedan tog jag på mig deo.
" kom nu kåtbock!". Skrattad ejag och vi gick ut från toan med varain handuk lindad om kroppen.
" Tiffany här är fk-..". 
Mamma slog upp dörren, när hon såg mig och Justin i handukar vände hon sig om.
Ä förlåt..". sade hon skamset.
Ä de är lugnt msmma, vad är de?". Flinade jag.
Ä här har du ett par flyttlådor, packa ner allt du ska ha med, resten kan du lämna.". 
Mamma stog fortfarande med ryggen mot oss men dlängde in ett par flyttkartonger.
" tack mamma!". 
"" var så lite, föresteb duschade ni tillsammans?".
 " mamma!!! UT!". småskrek jag oxh hon gick skrattandes ut från rummet.
Jag suckade frustrerat och la mig i sängen.
" när hade du tänkt berätta för Ryan, Chaz och Bri?". sade Justin och satte sig på sängkanten.
" ikväll antar jag.. Kan vi inte samlas hos dig, du har störst place!." 
Justin nickade. Jag log och gick in i mun WIC och tog på mig underkläder och sedan en svart snygg kjol, sedan en blommig topp under med kjolen högt upp.
Sedan tog jag ett par svarta pumps med en blommig rosett på och gick u.
Justin stog i sina kläder men en annan tröja.
" du är så vacker.". Log han.
En rodnad steg. " tack!". 
Mitt hår fick vara lockigt, sedan tog jag mascara och glansigt läppglans.
" ska vi åka nån stans och käka frukost, eller snarare lunch?". Fnissade Justin.
Ä aa visst!". nickade jag.
Vi skulleta min vita bil utantak eftersom solen stekte.
Jag satte mig i förar sätet och Justin brevid.
Direkt fällde jag ner taket och tog på mig mina solglasögon.
Ä haha du ser ut som värsta snobbiga tjejen!". Skrattade justin.
Jag fnös. " ska du gå eller?". 
" jag skoja älskling!". sade han och pussade mig på kinden.
" bäst för dig de!". skrattad ejag.
Sedan körde jag ner för uppfarten och skruvade upp volymen på radion.
Det kändes som första dagen på skolan när jag och Brianna åkte till skolan i hög volym och nedfält tak.
Underbart.
Vi körde till ett litet kaffe utanför stratford. Vi hade varit där tidigare men de var längesen.
När vi kom fram stg de ett par bilar utsnför.
Jag stängde av bilen och flätade samman våra händer och gick in.
Vi slog oss ner vid ett bord och började leta igenom meneyn.
" kan vi inte dela på ett par pannkakor, är inte så värst hungri!". Log Jag.
Justin nickade. " Aa är inte heller så hungrig!". 
Vi. Beställde då såg jag två unga tjejer sitta snet bakom oss.
Den viskade och tittade på oss.
" justin ser su?". Flinade jag.
Han nickade. " Hej tjejer!". sade Justin och vinkade.
Tjejerna började fnittra och vinkade hastigt tillbaka.
Jag skrattade till. Sedan kom vår beställnig.
Det var 6 pannkakor. Alltså 3 var!
 
532079_457930197565673_1545534080_n_large
 
Bu tänker jag busa lite med JustiN!
" justin !". sade jag.
Justin tittade upp. Jag tf snabbt grädde på fingrer och satte de på hans näsa.
" ey babe!". sade han chockat.
Jag började as garva. Han toggrädde utan att jag märkte något och gjorde två sträck på mina kinder.
Vi båda satt och as garva med blickarna på oss!
Dem två fnittriga tjejerna hade filmat och tagit kort hela tiden.
Justin såg dem och log stort.
" ett minne iallefall!". 
Jag nickade. Sedan började vi äta.
Vi betalade eller ja.. justin betalade såklart sedan hoppade vi in i bilen.
 
" ska vi dra till stan?". sade jag.
Justin nickade. " ja behöver nya kläder!".
" yes, jag kan stayla dig till middagen!". flinade jag.
" bäst att de blir bra!".
Jag nickade " ofcourse!". 
Justin messade ryan och dem om middagen ikväll.
De kunde. Vi närmade oss stan.
Jag pearkerade min bil och vi klev hand i hand ur.
" vi kanske ska ringa Kenny?". 
" Ja.. Ifall att!". 
Justin ringde Kenny, han var redan i stan så han kom direkt.
Tyckte synd om Kenny. Gå efter Justin hela dagarna oc skydda honom mot galna fans.
Kenny gick framför oss. Ifall att nån skulle attackera haha!
Ett par fans kom fram och tog kort med Justin och mig!
Vi lämnade dem bakom oss och tog oss igenom en klunga med papa innan vi kom in i Stratfords köpcenter!
 Ett par vakter ställde sig vid ingångarna för att hålla så mycket paps borta som mörjligt.
Vi gick in i en affär som hette Style! Där fanns det bara massa snygga killkläder.
Vi båda hjälptes åt att plocka åt oss. Alvarligt tala skulle Justin bli ursnygg ikväll.
Jag hade bestämt redan nu hans outfit! 
Vi kom ut med en massa kassar med kläder, skor och
kepsar! 
" nu går vi in där!". sade jag och pekade på en tjej affär med massa 'kaxiga' kläder!
Färglatt, massa nitar på kläder, en anning punkit!
Justin nickade och följde med. Jag köpte två par shorts en massa trööjor, ett par smycken, klackar osv..
Nu kom vi ut med lika många kassar. Stackars Kenny som fick bära allt.
Vi gick runt och shoppade. Då menar jag shoppade.
Vi hade mer än 10 påsar. Galet.
Folk tog kort och filmade oss. Lite pinsamt ja.
" Älskling jag ska gå och göra ett par ärenden. Men Moshe tar hand om dig." sade Justin.
Jag vände mig om. Där stog Moshe med ett brett flin.
" okej, ses sen! Love you!". 
" love you to!". 
Han kysste mig snabbt innan han försvan bort med Kenny.
Moshe mötte min blick.
"" vart vill du gå in?". 
Jag hånflinade. " dit!". Jag pekade på VS!
Han röck till. " jag stannar utanför!". 
" gör så!". Skrattade jag och gick in.
Jag plockade åt mig ett par sexiga underkläder och ett par bikinis.
Det blev 3 fulla påsar till.
När jag var klar gick jag ut till Moshe. " Jag kan fa kassarna!". Sade han.
" säkert? Den är sjukt tunga!". 
Han nickade med ett leende och tog emot dem.
" hur mycket har du köpt kvinna?". skrattade han.
Jag röck på axlarna sedan gicl vi till ett smoothie ställe.
Medans Moshe satte sig ner köpte jag en Jordgubbs och choklad  smoothie till mig och en banan till honom.
Sedan slog jg mig ner mittemot honom. 
" tack!". Han tog emot smoothien och smuttade lite på den.
" såå, vet du vad Justin skulle göra?". frågade jag nyfiket.
" japp." flinade han.
" tell moooi!". 
" nope! Får inte!". flinade han.
Jag suckade och drack lite av min smoothie.
Någon petade mig på axeln. Jag vände mig om och där stog de en flicka i kanske 12-13 års åldern!
" är du Justin Biebers flickvän?". frågade hon blygt.
Moshe ställde sig hastigt upp men jag stoppade honom. Hab slg sig ner igen.
" ja de är jag!". log jag.
" kan jag få ta en bild med dig?". 
Jag nckade. " självklart!". 
Jag gav Moshe hennes mobil. Sedan hukade hon sig brevid mig.
 Moshe tog kortet och gav tillbaka mobilen.
" tack!". sadr hon ivrigt.
" ingen orsak!". Dlinade jag.
" föresten, du och Justin är jätte söta tillsammans, släpp honom inte!". 
Jag skratta till. " nej då!". 
Hon lämnade oss med ett leende. " Jasså? Miss Tiffany Jones har fans?". 
Jag skrattade. " de är Justins fans, men dem frågar mig om bilder och autofrafer haha"
Han skrattade. Vi tog våra smoothies och  gick runt lite i shopping centret.
Ett par tjejer kom fran och frågade om autograf och bilder. 
" åh! Fattar inte att Justin Biebers flickvän står rakt framför mig!". sade en mörkblong kort tjej till sin bästavän.
Hon kom fram. Såklart ville hon ta en bild. Hon ställde sig breod mig och hennes kompis tig kortet.
Tjejerna började 'iiii:a' helt pltösligt! Jag höjde på ena ögonbrynet. 
Moshe som stog bakom dem log stort.
Tjejer tittade på bilden. Sedan 'iiii:ade' dem igen.
" varf-..". 
Jag avbröt mig själv när jag kände ett par varma armar om min midja.
Ett leende spreds åå mina läppar. Tjejerna 'aw:ade' i kör. 
" hej älskling!". Viskade Justin tätt intill mitt öra. En rysnin spreds genom kroppen, strax efte 'aw:ade' tjejerna igen.
Jag vände mig om och la armara om min pojkväns nacke.
" hej babe!". log jag.
" saknat mig?". sade han med ett busigt flin på läpparna.
" om jag har!". fnissade Jag.
Han log nöjt och pressade sedan våra läppar emot varandra. Tjejerna busvissla och höll på.
Vilket fick mig avbryta kyssen.
" ta några fotton och ge autografer så drar vi!". viskade jag.
Justin nickade och gjorde som jag sa.
 
" ååååh!". suckade jag och la mig trött i sängen.
" whats up?". sade Justin och la sig över mig.
" hello hanesome!". flinade jag.
Han la våra pannor mot varandra och andades hastigt.
Klockan närmade sig 17.00! Vi skulle möta gänget  Justin 19.00
" du jag ska dra hem och fixa allting!". Aade JuTin.
Jag nickade. 
Han tröck sina läppar hårt mot mina innan han lämnade mig.
Jag gick in i garderoben. Vad skulle jag ha på mig? Vi skulle bara ses hos Justin och kanske se en film och så?
Jag tog på mig ett par ljusrosa jeans, sen en t.-shirt med mönster. 
Sedan ett par biega klackar! Jag sminkade mig lätt och tog på mig ett par smycken. 
Tumblr_m23giwnrta1r6n3tho1_250_large
När jag var klar gick jag ner. Klockan var 18.30. Jag skulle kunna gå över tll Justin redan nu. 
'' Kan jag komma över nu? xx ''. 
'' Klart du kan my love! xo''. 
Jag log och gick till mamma i vardagsrummet. 
Hon satt och tittade på nyheterna. Där såklart jag och Justin var. Imorse när vi fikade samt, shoppade. 
'' Jag går över till Justin, vi ska ha en kväll med gänget. Jag ska berätta att vi ska flytta..''. sucakde ajg.
'' Okej gumman!''. hon mötte min blick.
'' Hejdå..''. sade jag och lämnade henne bakom mig.
Jag gick ut från min gård och bort mot Justins hus. Ett par paps kom efter mig. Vilket jag sket it.
Snabbt slåg jag ko0den till grinden och gick in. 
'' TIFFANY!''. skrek papsen.
Jag vände mig om och gav dem ett leende innan jag klev in hos Justin.
'' BABE !''. skrek jag direkt. 
Justin kom ut i hallen. Han var så snygg.
'' Tja!''. sade han och omfamade mig.
'' Tjaba!''. fnissade jag.
'' Du är så vacker!''. sade han.
En lite rodnad spreds på mina kinder. Han ledde mig ut til lvardagsrummet. Han hade satt fram plockmat och lagt fram ett par filmer.
'' Naw, gulligt! Dem kommer gilla de!'' log jag.
'' Bra!''. flinade han.
Vi satte oss ne ri soffan. Då blev det tyst. Pinsamt tyst.
'' Jag älskar dig..''. sade Justin helt pltösligt.
Jag lutade mitt huvud mot hans axel och log.
'' Jag älskar dig med. Mer än någonsin!'. 
Han vände upp mitt ansikte mot sitt. Sedan kysste han mig mjukt.
'' Kommer du ihåg när vi var här, jag tog hem dig efter du slått huvudet i skåpet i skolan och svimmade?''. fnissade han.
Jag rodnade.'' Gud! Värsta kvällen i mitt liv. Jag ramlade och slog i mig hela tiden ju!''. skrattade jag.
'' Men det var gulligt!''. sade han.
'' heh.. Men pinsamt!''. flinade jag.
Det knackade på dörren. 
'' Dem är här!''. sade jag och vi reste oss upp och gick mot hallen.
Hand i hand såklart!
Jag öppnade dörren och där stog dem.

 
HUR KOMMER DEM REAGERA PÅ DET TIFFANY KOMMER SÄGA?;) 

Love you guys, kommentera nu :*
 


Kommentarer
Anonym

jättebra!!



2012-07-14 @ 15:22:33
Anonym

Asså hur kommer det vara nu?:o Justin kanske följer med henne?? Eller? Asså jag tror inreder kommer bli nå bra:/ men litar på dig, du har nog någon smart idé, men detta kapitel va lite småtråkigt, iaf i slutet men asså ändå bra skrivet!! Och läääängtar till nästa!!:)



2012-07-14 @ 18:47:17
Sonja

Vafan! Mitt namn syns aldrig när jag skriver det så får liksom skriva om set bu igen då, det var jag som skrev ovanför!:)



2012-07-15 @ 00:21:42




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback