Episode 55 - Just chillin by the fire!

'' jag.. älskar. .dig..'''. stönade jag fram.
'' och jag dig..'. stönade han.
Jag kramade hårt om honom. Jag hörde sedan hur Justin började skratta.
'' vad?''. sade jag.
'' Sa ju det.. ''. sade Ryan.
Jag klev av Justin och vände mgi om. Där stog Ryan med mina bikini trosor i handen.
'' ge mig dem!''. tjöt jag och rodnade.
Han slängde dem till mig. AJg drog snabbt  på dem och borrade in ansiktet i justins bröst.
'' ni kunde itne stönat lite tystare?''. flinade Brianna.
'' inte lätt när hon är så bra..''. flinade Justin.
Jag slog lätt till honom, resten började as garva. Sedan hängde jag på. 
Det här skulle bli en pinsam resa..
 

 
Efter ett tag gick vi upp och la oss och solade.
Det var riktigt pinsamt att dem såg och hörde oss. Men det var det värt. Justin är helt underbar.
Jag flätade samman våra händer och skådade hans perfecta ansikte.
Han smala kinder, fylliga läppar. Hans hasselbruna ögon mötte mina blågröna och han log.
'' du är mitt allt älskling!''. sade han. 
Hans ord värmde. '' du är mitt!''. log jag.
Han pussade mig och sedan fortsatte vi sola.
'' ey Brianna ska vi göra fyrkanten!'. fnissade jag.
'' Jaa!! Det var länge sen!''. skrattade hon.
'' Fyrkanten?''. frågade killarna.
'' Skåda oss!''. skrattade jag.
Jag satte mig ner och Brianna ställed sig på händer och ajg tog bak hennes händer.
'' Ta ett kort Justin!''. sade jag.
Han var snabb med kameran. Och tog ett kort.
Tumblr_m5u17z4cml1qhg646o1_1280_large_large
 
Kvällen närmade sig. alla böt om från badkläder till myskläder. Killarna hade precis blivit klar med brasan dem satt upp liten bit utanför tältet. 
Jag och Brianna tog fram kött och sånt vi kunde grilla samt stolar.
Killarna fick sköta grillen och maten så hämtade jag och Bri cider till oss alla.
Vi slog alla oss ner runt brasan och väntade på att den bakade potatisen och köttet skulle bli klart.
 
Tumblr_m6t8w8x8yh1ra8kk6o1_500_large
 
'' Haha Brianna kommer du ihåg när du halkade i badhuset förra året när du skulle impa på ett gäng killar?''. skrattade jag.
Chaz log lite och mötte min blick. Då röck han till och tittade bort.
'' Jaa! gud skäms fortfarande.. träffade ju dem för några månader sen. OCH DEM KÄNDE IGEN MiG!''. nästan skrek hon.
Jag satt och asgarva. Då jag kände Justins blick bränna. Jag tittade på honom. Han satt och log.
'' vad?''. flinade jag.
'' du är så söt när du skrattar..''. 
Jag log och pussade honom på kinden innan vi började äta.
Maten var riktig god faktist, Justin och Ryan är väldigt duktiga med grillen.
'' Såå vad säger ni om att grilla marsmellow's?'. flinade Ryan och höll upp två påsar med marshmellows!.
Alla nickade och tog varsin pinne och började grilla. 
Allt var perfekt. Jag hade dem perfekta vännerna, pojkvännen och familjen! 
Vad kunde gå fel?
Kvällen vart lyckad alla satt och skrattade och pratade. Mina tankar flög in p åNathaniel.
Jag saknade honom, faktist så mycket att det gjorde ont. Vi pratade med varandra om allt. Och nu är allt borta.
En tår lämnade mitt öga men jag tårkade snabbt bort den.
'' älskling gråter du?''. viskade Justin.
Jag skakade på huvudet.
'' Jo kom här!''. Han klappade i sitt knä, jag log och satte mig där.
'' Vad är de...''. 
'' Jag tänker bara på nath.. jag saknar honom så mycket..''. suckade jag.
Justin nickad eoch kramade om mig.
'' det kan jag förstå.. men nu ska vi ha kul!''. flinade han.
JAg nickade.
'' Kan vi inteköra lite fotboll?''. flinade Justin.
Killarna skrek såklart ja, okej fotboll klockan 00.00 ute på en strand borde vara kul?
Chaz och Ryan sprang och hämtade fotbollen och sedan sprang dem mot stranden. 
Jag reste mig upp och lät Justin sprinag efter.
Dem började genast bråka om bollen coh började bråttas.
'' ska vi plocka undan och vara med?''. 
Jag nickade åt Brianna och vi la ner alla papperstaldrikar och sånt i en soppsäck och sprang sedan ner till killarna.
 
 
Vi tog 4 skor att göra mål av. Jag, Brianna och Ryan, och Justin med Chaz. Justin ägde på fotboll och Chaz sög, sen sög jag och Brianna cohRyan ägde så det vart ungefär jämt.
Vi började köra. Jag såg bollen ligga fri så jag sprang fram och skulle skjuta då jag missad ebollen och hamnade på rygg.
Alla började genast as garva, och om jag skulle erkänna det såg säkert väldigt roligt ut.
Och det gjorde inte specielt ont heller.
'' Älskling gick det bra!''. Justin sträckte skrattande fram en hand.
'' Ja ! ''. skrattade jag och tog emot hans hand och spelet fortsatte.
Såklart var det bara jag och Brianna som skämde ut oss genom att missa bollen eller ramla.
Men det skrattade vi åt.
Justin och CHaz ledde med 4-2. 
'' Bri, Ryan kom!''. jag vinkade in dem
Dem kom och vi la armarna om varadnra.
'' Okej.. Vi gör så här...''. 
Jag berätta om en plan som faktist skulle funka. Efftersom dem var tåv och vi tre.
'' Okej vi kör på den!''. Ryan log och tog bollen och började köra mot deras mål.
Jag sprang upp bakom alla, ingen såg mig.
Ryan sköt bollen till Brianna, hon den till mig. Sen sköt jag den rakt in i mål! 
'' JAAA!!''. skrek jag glatt och sträckte upp armarna i luften!
Justin coh Chaz såg besvikna ut.
Dem började med bollen. Justin kom srpingandes med bollen mot mig. Jag sträckte ut mitt ben och tog faktist bollen ifrån honom.
Snabbt sköt jag till ryan som satte den i mål.
'' JAG TOG BOLLEN AV INGEN MINDRE ÄN JUSTIN BIEBEEEEER!!''. skrek jag stolt och hoppade urnt i cirklar som en apa.
'' Det var bara tur!''. viskade Justin i mtit öra.
'' Nope!''. flinade jag.
Spelet fortsatte. Det slutade med att vi vann med 7-5. Chockerande faktist.
Men Justin vart så jävla sur. Som han alltid blir när han förlorar.
'' Justin det är bara ett spel!''. sade jag och kramade honom.
'' jaja..''. suckade han.
Jag pussade honom innan vi satte oss trötta vid brasan och öppnade varsin cider igen.
'' Ska vi köra jag har aldrig?''. flinade jag busigt.
'' Okej men då tar alla en ny cider!''. flinade Brianna.
Alla tog en ny cider. '' Om jag säger till exempel jag har aldrig kysst någon, den som har det ska dricka, den som inte har de ska inte dricka, okeeej alla fattaaaat? Ni kan vara lite tröga ibland..''. fnissade jag.
'' Eey!''. sade Ryan coh slängde en tröja på mig.
'' Jag skoja, men Brianna du börjar, sen kör vi i ornding. Jag, Justin, Ryan chaz osv..''. log jag.
Brianna tänkte efter ett tag.
Hon var så söt när hon tänkte. '' Jag har aldrig legat med någon inför någon annan!''. flinade Brianna.
Det var bara jag och Justin som drack. Då menade vi idag. 
'' Okej.. Jag har aldrig druckigt mig så full att jag inte vet vart jag är dagen efter!''. 
Brianna och Ryan drack. 
Nu var det Justins tur. 
'' Jag har aldrig älskat någon så mycket att det gör ont..''. flinade han och tog min hand.
Jag, Justin, Brianna och Chaz drack. När ska dom avslöja igentligen? 
Det känss taskigt att bara jag vet här.
'' Whaaat? Chaz vem älskar du?''. sade Ryan.
'' Okej.. Brianna ska vi säga?''. Brianna nickade. '' Jag och Brianna är tillsammans..''. fortsatte han.
'' VA?!?''. utbrast Ryan och Justin glatt.
Jag satt bara och log.
'' Ja.. VI vart det i förrgår..''. flinade Brianna.
'' GRATTIS MAN!''. skrek Jsutin och gjorde ett handslag med Chaz.
'' Tack bro!''. 
'' Okej ska vi fortsättaaa?''. log ajg.
'' Varför vart inte du chockad.?'' .sade Chaz.
'' Fattade.. att.. äh det var något på gång!''. ljög jag.
Brianna log som ett tack mot mig. 
Sedan fortsatte vi. '' Jag har aldrig  legat med fler än 3 stycken!''. 
Nu drack Ryan och Brianna. Ja Brianna harlegat med antagligen Chaz, sen Jonathan och Emil från våran skola. Fast det var på fyllan. Jag har bara legat med Justin.. Vad jag kommer ihåg?!
Vi fortsatte ett tag  tills alla började gäspa.
'' Jag går och lägger mig, hänger nån på?''. sade Jusitin.
Jag nickade samt alla andra. Vi släckte brasan och kröp in i tältet.
'' Justin kan vi dela sovsäck det börjar bli kallt?''. 
'' Ja självklart, kom!''. sade Justin och jag kröp ner i hans sovsäck. Jag låg i mjukis och e t.shirt och jag frös.
Jag la ett täcke över oss. Det var riktigt mysigt. Alla låg tätt intill varandra. Men det skrämde mig att det var kål svart ute.
Jag la mgi på Justins bröst och han la armen om mig.
'' jag älskar dig..''. viskade jag. 
Han pussad emin hjässa. '' jag älskar dig med, mest av allt!''. 
Jag la mig lite närmre honom ohc slöt ögonen och somnade.
 
Jag vaknade av att jag frös som jag inte vet vad. Jag slog upp ögonen. Det var fortfarande mörkt och ingen var i tältet utom jag.
'' Justin?''. sade jag. 
Jag kände hur det var något blött brevid mig. Jag tog upp ficklampan som låg i min väska och lös.
Jag hamnade i chock. Det var blod.
Snabbt drog jag på mig Justins luvtröja och drog upp dragkedjan till låset i tältet och sprang ut.
Det var nästan kålsvart. Man såg en bit av solen vid havets slut.
En gren knäcktes från skogen..
'' JUSTIN?''. skrek jag. 
Inget svar. Det var helt tomt på stranden utom jag. Tårarna var på väg. Vart var alla? 
Jag hörde fotsteg i skogen.
'' RYAN? CHAZ? NÅGON?''. skrek jag med darrande röst.
Fotsteg vart tystare.
Jag sprang in i skogen mot där ajg hört fotstegen. Det var mörkt. Men det sket jag i.
 
Misty_woods_large
 
Jag skrek efter Justin men inget svar.
Mina ben hade knappt någon energie kvar. 
'' JUSTIIIIIIN!'. skrek jag. Nu kom tårarna. Hade de lämnat mig?
Jag tittade mig om kring. Det var mörkt och bara skog. Fan jag hade gått vilse.
Tårarna forsade, jag var rädd. Jätte rädd. Dem kan ju itne bara lämnat mig? Tänk så har de hänt något?
Jag sprang åt det hållet jag kom från. Men hörde ett skrik bakom mig.
Jag vände mgi om och fick se någon stå med svarta kläder några meter framför mig.
'' Hallå?'. sade jag.
Dem bara stog där. STilla.
'' Vem är de?''. sade jag och tårkade tåranra. Kanske nån som sett Justin och dem?.
Jag backade ett steg, då tog personen ett kliv framåt.
Jag backade igen. Samma sak hände.
'' hallå?''. sade jag och tårarna kom igen.
Sedan började ja springa och springa. Personen sprang efter mig. Paniken steg.
Jag sprang och sprang och fötterna värkte. Jag hade inga skor. 
Sekuden senare föll jag hadnlöst mot marken.
Mitt knä skrapades upp.  Personen kom längre och längre fram. 
Tårarna kom fler och fler. Vad skule jag göra?
Jag ställde mig upp och sprang, även fast knät verkte.
En bit fram såg jag stranden. 
'' HJÄLP NÅGON!! HJÄÄÄLP!!!''. skrek ajg och kom äntligen ut på stranden.
Jag skrek och  skrek och sprang mot tältet lite längre bort!
Jag vågade inte ens kolla bak!
Snabbt körp jag in och stängde dragkedjan. Men vad skulle det göra?
Om det var en serie mördare då?  Jag såg hur Ryan och gänget låg tillbaka på sina platser.
'' Justin!!'. sade jag och kröp ner i sovsäcken. 
'' Vakna!'' .sade jag och skakade på honom.
HAn vaknade inte.
'' VAKNA!!!''. skrek jag. 
Varför vaknade ingen? Vad hade hänt?
Jag tog upp min ficklampa och lös i tältet. Där låg alla. Med uppskurna magar. Det var blod över allt. Hela jag var i blod.
Tårarna forsade.
'' JUSTIN!''. skrek jag och skakade på honom. Jag försökte göra hjärt och lugnräddning. 
Men det var försent. Han var redan död. Precis som alla andra. 
 

 
 
HÄR MED FÖRKLARAR JAG SLUTET PÅ  LIFE GOES ON !!! 


Haha jag skoja bara, det är itne slut än! ;) 

Det här är tidinställt, så hoppas ni gillar de ! ;) 
 
Jag är i NORRLAND nu, äntagligen.. Eller så är jag på väg dit.. Sitta i en bil i 6 timmar är ingen höjdare haha!
Kram love you!

FÖRESTEN JAG TROR JAG SKA LETA EFTER EN SOM VILL SKRIVA MED MIG!
Vad säger ni om det? Alltså att det är någon till som skriver på novellen? 
För jag åker bort mycket så det skulle ju vara bra va? :) 

Men kommetnera vad ni tycker om episoden, SAMT om 2 bloggare på bloggen!

Skulle det vara nån som vill blogga med mig då?;) 


Kommentarer
Sandra

OMG AS BRA MEEEER!! :D:D

Vars till norrland ska du? :D Jag bor i norrland :)

Svar: Sollefteå!!:)
Maya Lindberg



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2012-07-09 @ 18:04:58
Zelma

Det e bättre att du bloggar själv för att du är så himla duktig!! Men om du vill ha en till som bloggar hjälper jag gärna dig! Puss!!



2012-07-09 @ 21:55:23
Anonym

Jättebra



2012-07-09 @ 23:27:20
Anna

Jag skulle jätte gärna vilja blogga med dig, men jag är inte på samma nivå som dig i skrivning, men som sagt hade varit kul att få blogga med dig :)<3



2012-07-10 @ 00:11:29
Anonym

Drömmer hon elr?;oo<3 meeeer!!



2012-07-10 @ 00:42:41
Lisa

Hon måste drömma !!!
Jättebra :)



2012-07-10 @ 02:53:42
Anonym

Jag tycker det är bättre att du bloggar själv! För du är grym!!:) shit när du skrev att det var slut så fick jag en hjärtattack!:o grymt kapitel!!:) men om du vill ha en till som bloggar så ska den vara duktig!:) typ att du skriver en mening (en början) som dom sedan ska fortsätta ett kapitel på , sen får du välja ut den som har ungefär samma smak/idéer som dig!:) men somsagt du är grym på att skriva så det kanske bara kommer förstöras..:/ men någon som också vågar skriva ner detaljer vid sex och sånt måste det vara:)



2012-07-10 @ 13:17:35

Nej! Du är grym på att skriva!! Men isåfall så skulle det bli bäst om du typ skriver en viss början så får dom fortsätta på den och skiva ett kapitel och skicka till din mejl och så väljer du ut det som är bäst och kan skriva bra med den dära "sex" grejjen och så, ja du förstår va? Men bara det inte blir sämre..:/ för asså du är grym på att skriva!! Detta kapitlet va fan läskigt!! Jag tror och hoppas att hon drömmer!!!:o



2012-07-10 @ 13:23:30
Sara

HITTAR INTE !!!!
Flippar ur snart hittar inte episode 1.
Man hittar bara 40+ Har oxå gått till arkiv men det kommer inte upp nått när man klickar på januari.
Kan jag snälla få svar !!

Svar: Hej! Oj märkte de nu, sorry!Sök på google tex " jbieberstories.blogg.se life goes on episode 1 "
Tror de ska funka, för de funkade för mig :)
Ska du läsa igenom hela novellen?;)
De rekomenderar jag, älskar att läsa noveller som kommit en bit;)
Då kan man läsa hur mkt som helst på en gång ;)
Kram
Maya Lindberg



2012-07-10 @ 16:20:17
marriz

JÄTTE BRA!!! Hon drömmer väl...eller?

Låter som en typisk mardröm?
Man är ensam, det är mörkt, man går in i en skog, man börjar springa, nån förföljer dig, du hittar dom du älskar döda......;D

Jätte bra iaf!!!



2012-07-10 @ 21:58:27
Anonym

Jättebra!



2012-07-11 @ 21:57:12




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback