Episode 54 - Lets go camping !

Jag kröp ner i sängen och tog fram mobilen och skickade iväg ett sms till Justin.
'' Fixar ni mat, tält och sånt? Kram<3 ''.
'' Japp, eller har du ett stort bra tält? ;p kram<3 ''.
Jag tänkte efter, det hade vi faktist. Jag kampade mycket med min familj när jag var liten.
'' Ja det har jag, ska jag ta med det? Då får du och grabbarna fixa mat, INTE BARA SKRÄP MAT och sovsäckar! ;) <3''.
'' Aa gör det! Haha nejdå älskling ;) Vi tar med oss sallader och sånt, men lite skräpmat!:* <3''.
'' Okej då, tänker inte bli fet.. :* Men jag ska ta och sova, godnatt älskar dig!! :*<3''.
'' Godnatt, älskar dig med babe! :*<3''. När vi smsat klart ´gosade jag ner mig och slöt mina ögon. Nu skulle jag kunna sova utan att tro att jag skulle dö. Det var en lättnad.

 
 
Morgonen därpå vaknade jag rätt tidigt eftersom jag fick lov att gå till Garaget och leta efter tältet och duscha och så.
Jag tog nycklarna till garagedörren och drog upp den, jag hade inte varit här inne sen några år tillbaka.
Här stog det massa gamla cyklar, verktyg, pappas arbetsbänk och massa hyllor och skåp.
Jag började rota efter tältet på alla möjliga ställen. Sen hittade jag det. det låg i skåpet med alla campinggrejer längst in i hörnet i garaget.
Jag kollade så allt var med, vilket det var sedan tog jag det och sprang in.
I hallen mötte jag mamma, hon vart först rädd sen lugnade hon ner sig.
'' Gud va du skräms! Vad gör du uppe så tidigt?''.
'' Måste duscha och lite så innan vi åker och campar!''. log ajg.
'' Jaha okej!''. flinade hon.
Jag la tältet i hallen vid min packade väska och sprang upp på mitt rum för att duscha.
Kommer inte kunna duscha där ute iallefall. Vi hade inte ens bestämt hur länge vi skulle vara där.
Jag la fram ett par vita shorts på sängen och ett blått/vitt randigt linne brevid.
 
6ba1020380049_large
 
Det var inget stort eller
om jag var rädd om så det fick bli det.
När jag tvättat håret och rakat mina ben och underarmarna tog jag handuken som hängde direkt utanför duschen på en krok.
 JAg lindade den runt min blöta kropp och tog fram min hudlotion och började smörja in min kropp.
Hela jag skulle lukta jordgubb nu. Jag flinade lite och tog på mig lite deo. Mitt hår var så tunt så det fick självtårka.Jag insåg nu att jag bara hade tagit med mig ett par spetstrosor in på toan, antagligen hade jag glömt bh:n utanför eller tappat den!
Jag drog på mig spetstrosorna och hade fortfarande handuken runt kroppen eftersom jag visste hur kallt det skulle bli att gå utanför badrummet efter man duschat!
Sedan öppnade toalett dörren och möttes av en chock. I min säng låg Justin med ett läskigt flin på läpparna.
'' Gud !! sluta skräms!''. sade jag och la handen på hjärtat!
Justins flin blev bredare när han såg att jag stog i handuk. Han klev upp från sängen och gick fram till mig.
'' Förlåt kunde inte rå för de..''. flinade han.
Jag log och han la våra pannor emot varandra. Jag kysste hans mjuka läppar, han stack direkt in sin tunga i min mun. Jag tog lätt emot den och satte händerna om hans nacke och drog hans kropp närmre min.
Han smekte min rumpa lite lätt och jag ett mini leende spreds på mina läppar. Fan han får mig alltid upphetsad.
Jag kände hur han låssade min handuk och jag lät den falla mot golvet.
Justins flin blev dubbelts så bredare och bar lätt upp mig och gick mot sängen.
Nu hade jag vant mig att visa mig naken inför Justin, eftersom han är min pojkvän och man ska inte skämmas inför sin pojkvän. Och det gjrode jag inte heller!
Han la sig över mig och drog handen från mitt bröst ner över min kropp.
'' Damn, sexy body!''. viskade han sexigt.
En liten rodnad spreds på mina läppar innan jag slet av hans tröja.
Våra läppar möttes och jag smekte hans mage. Han började kyssa min hals och göra massa sugmärken.
Kul nu måste jag bära halsduk hela resan. Men jag gillade det, så¨jag lät honom fortsätta.
Han kysste mig ner mot brösten och mot magen. Jag rös, han var underbar.
Jag satte mig gränsle över honom och började pussa hans mage.
När jag kom till byxkanten log jag lite. Sedan sneglade jag på klockan. Om 20min skulle vi möte Ryan och dem.
Justin stönade lågt.
Med ett busigt flin klev jag av honom och tog mina kläder som låg vid Justins fötter och gick in mot toan.
'' Whaaat? Varför?Neeej!!''. sade han. Jag slängde en blick bakåt. Justin låg med huvudet nerborrat i kudden och suckade och skrek.
'' Whats the problem biebeeer?''. fnissade jag och tog på min bh.
'' Sluta få mig upphetsaaaad kvinna!''. sade han och satte sig upp.
'' Du började, jag avslutade för vi ska möta gänget om 20 minuter och jag har inte ätit frukost!''.
Jag log snett och slängde hans vita t-shirt till honom.
Han suckade frustrerat och tog snabbt på sig den.
Jag gick in till toan och tog på mig mina kläder.
Någon sekund senare kände jag ett par armar om mig som höll om min midja.
'' du ska få igen..''. viskade justin sexigt och la mitt hår på min ena axel och började kyssa min hals längs nyckelbenet.
'' mm.. jordgubb!''. Jag fnissade.
Jag kände hur benen ville falla ihop, åh!
Snabbt vände jag mig om och pussade honom lätt och gick ut från toan.
Justin tittade frustrerat på mig. Jag log och såg hur han tittade upp och ner för min rkopp.
Sedan slog jag mig ner vid sminkbordet och lockade håret lite.
Det var inte direkt nån stor sminkning idag, det vart bara maskara och lite blå vit ögonskugga. Sedan sprutade jag på mig lite parfym.
Justin stog upp och tittad epå mig. Han hade något allvarligt fel.
'' Vad?'. flinade jag.
'' du är så jävla sexig.. hela din kropp.. ååh..''. sade han och kliade sig i nacken..
 
Tumblr_m6r785gemc1qe7codo1_500_thumb_large
 
Jag fnissade.  Och gick fram till honom.
'' Jag älskar dig vet du de?''.
'' jag älskar dig med babe!''.
Han  pussade mig mjukt innan vi gick ner.
Han stannad emig när jag skulle gå in till köket. '' Kan vi inte åka förbi starbucks? Klockan är snart 10 och resten har säkert inte ätit?''.
JAg nickade.
Justin ringde Ryan och bad dem komma nu så tar vi en sväng förbi starbucks.
5 minuter senare tutade det utanför.
'' Hejdå mamma, jag älskar dig!''. sade jag och pussade min mammas huvud.
'' Jag älskar dig med, ta det försiktigt!''.
'' Ja då!''. log jag.
'' Och Justin, ta hand om henne!''.
'' Det ska jag, hon är min skatt!''. sade Justin och kramade mig från sidan och pussade min kind.
Hon log tårögd innan vi tog på oss skorna och gick ut.
Justins rangeover stog på min tomt, fullpackad. Jag slängde in min väska i bkasätet och hoppade in där fram.
Ryan, Chaz och Brianna åkte i Ryans bil.
'' Vi kör till Starbucks, vi tar drive thru'n !''.
Alla nickade och körde mot Starbucks.
Vi köpte varsin macka och parkerade sedan på en parkering lite längre bort för att äta.
'' Ey biebs vad säger du, bil tävling?''. sade Ryan och lutade sig ut från fönstret.
'' Kör på, har du knappat in platsen på GPS:en?''.
Ryan tittade på GPS:en och nickade sedan.
'' Okej.. Vi kör inte från stan, vill inte bli stoppad för fortkörning.. igen! VI stannar enb it utanför stan och kör!''.
Ryan nickade och Justin började köra.
När vi väl kom ut utanför stan stannade dem mitt i vägen, det var öde.
'' Okej.. sist den dit sätter upp tältet..  3..2..1.. KÖÖR!'' skrek jag skrattandes och både Ryan och Justin tog gasen i botten.
Det var lite läskigt att köra över 100 på en öde väg. Men jag litade på Justin.
Han var trottsallt en bra körare. Ibland.
Justin låg nu före Ryan och jag såg hur glad han vart.
Han svä'ngde höger in på en grusväg med massa skogrunt om. Jag hade ingen anning om vart vi skulle men jag hoppades att det blir bra.
Nu vart det verkligen seriöst. Ryan körde om Justin och Justin Ryan. Dem höll på så tills vägen blev en sida.
Justin körde i 140 och han tvekade inte att köra fortare.
' Justin!! Det kommer inte gå!!'' .skrke jag när ajg såg hur nära vägen var och den skulle bli en.
'' Jo!''.
Justin gasade mer på och körde förbi Ryan och kom först på den smala vägen.
Gruset sprätte på sidorna och jag satt livrädd och glodde ut på inget.
'' Fan tänk så hade vi inte klarat de Jusitn??''. sade jag surt.
'' Förlåt.. Orkar bara inte plocka upp tältet!''.
Han tog min hand och smekte min handrygg. JAg suckade och drog bort handen. Vi kunde faktist döttt.
Justin sagtade av, Det var då jag reagerade som jag gjorde.
Det var en strand, sanden var nästan vit och havet ljusblått. Wow.
Det var inte en ända människa på stranden, vilket var skönt.
 
Tumblr_m677j2c9lj1qczsxfo1_400_large
 
'' Woow.. Hur har du hittat den här stranden?''. sade jag coh klev ut ur bilen.
'' min familj åkte hit när vi var små.. har massa minnen här ifrån..''. log Justin.
Jag va rinte sur på Justin längre, det försvan så fort jag såg stranden.
Han flätade samman våra händer och vi började gå mot stranden.
Jag slängde av mina convers i sanden och vi började gå längs stranden.
Det var så vackert. Ryan, Chaz samt Brianna kom springnades.
'' Jävla Justin as nice strand ju!''. sade Ryan och slog Justin på axeln.
'' Tack!''. log han stolt.
'' föresten tälte ligger i baksätet!''. flinade jag.
Ryan och dem adnra suckade tungt och gick upp mot Justins bil.
 
Det var riktigt kul att se dem bygga upp det stora tältet. För dem misskyckades flera gånger och fick börja om.
Jag och Justin skrattade nästan ihjäl oss.
'' Kan ni kanske hjälpa till?''. fräste Chaz.
'' Nej..''. log jag.
'' Det är erat jobb!''. fortsatte Justin.
Dem suckade tungt och frotsatte. Efter 1 timme var tältet uppe. Jag hjälpte dem lite, för det gick åt skogen!
'' Äntligen!''. flinade Justin.
'' Käft..''. fräste Ryan.
Justin bara skrattade. Sedan började vi lägga in alla grejer i det stooora tältet.
'' Såå.. Vad säger ni? ska vi ta ett dopp?=''. fnissade Bri.
'' Jaa!!''. utbrast jag.
'' Ni tjejer kan gå in i skogen eller i tältet eller något så byter vi killar om här.''. flinade Justin.
'' Elleeer.. Så byter jag och Justin om i tältet och ni utanför?''. flinade jag busigt.
'' Det var en jääätte bra ide!''. sad eJustin och log busigt.
'' Men snälla.. Inte i tältet.. Ni kan väl hålla er?''. sade Ryan och försökte se allvarlig ut vilket han misslyckades med.
'' Okej Bri du och jag byter om bakom tältet och killarna på andra sidan!''. log ajg.
Killarna nickade, vi tog våra bikinis och gick runt tältet och böt om.
När jag var klar gick jag runt tältet med Brianna hack i häl.
'' Ey grabbs vart är ni?''. flinade jag.
'' Dem är ju hä-..''. 
Hon avbröt sig själv när hon såg att det var tomt. Det var tyst och tomt.
'' CHAZ? RYAN? JUSTIN?''. skrek hon.
Inget svar.
'' Öh.. ''. sade jag och kliade mig i nacken.
'' AAAA!!!!!''. skrek någon och sekunden senare låg jag i någons famn. 
Ett högt skrik lämnade min mun. 
Jag mötte Justins blick och han log busigt.
'' FAN JUSTIN FAN!!''. skrek jag och andades tungt.
'' Vart lilla bebisen rädd?''. flinade han.
'' Sluta! Fan er.. åh!'. suckade jag och försökte hoppa ner fårn Justins famn men han lät mig inte.
'' Chaz släpp mig!''. skrattade Brianna. 
Chaz bara skrattad eoch höll kvar henne i sni famn.
'' Så vad säger ni? Ett dopp!''. log Jusitn.
'' Neeej!! jag vill sola först!!''. tjlöt jag.
Jusitn sprang mot vattnet och srkattade, medans ajg skrek.
Han slängde sig i vattnet med mig i famnen. Nu ska jag spela sur. Så han får riktiga skuldkänslor.
Jag dök upp till ytan coh tittade på honom med en mördar blick. Det var väldigt svårt att hålla 
'' Hey babe kom igen !''. sade han och la armarna om min midja.
Jag försökte ta mig ur hans grepp ,men det var meningslöst. Grabben var stark.
'' Vad vill du?''. sade jag surt. 
'' Vart du sur?''. sade han chockat.
Jag höll in ett leende. '' Ja.. Vafan tror du?' .
Jag gick med bestämda steg upp till stranden och tog min handuk och la mig ner på stranden.
Det var skönt att det inte fanns någon annan än vi. Det var tyst och lugnt.
'' TIFFANY KOM HIT NU!!'' .skrek Justin.
Jag svarade inte, det här skulle bli kul. 
'' EY TIFFPIFF KOM!''. skrek Chaz.
Jag svarade fortfarande inte. 
'' Babe..''. sade Justin och la sig över mig.
Hans kalla kropp mötte min som nu hade tårkat.
Jag rös, men jag igllade det.
'' vad?''. sade jag.
'' förlåt..''. sade han och la våra pannor mot varandra.
Jag svarade inte. Han drog sin hand från min mage ner till mitt lår.
Han log busigt, jag bet mig hårt i kinderna för att inte le. Du klarar det är Tiffany.
Han drog sedan upp handen igen och denna gång innan för min bikinitopp.
Ett liiitet leende spreds på mina läppar. Han började smeka lite lätt.
Damn den här pojken vet hru man ffår mig upphetsad.
'' sluta..'. viskade jag.
'' you like it?''. flinade han.
Jag log. '' mhm.. ''.
Han kysste mig mjukt och fortsatte smeka mitt bröst.
Mitt hvuud åkte bak och jag puttade ner honom i sanden och la mig över honom.
'' damn girl..'. sade han och jag böjde mig ner och kysste hans läppar.
Han satte sina händer på min rumpa och jag log.
'' ska vi bada..''. sade jag och drog ett finger över hans mage.
Han rös och tittade frågandes på mig.
'' if you know what i mean?''. fortsatte jag busigt och Han satte sig snabbt upp. 
sekunden senare låg jag i hans famn och han gick mot vattnet.
Han log busigt och vi kom djupare och djupare ner i vattnet.
Ryan och Chaz log läskigt åt oss. 
'' Säg inte att ni ska ligga i vattnet, då kan ni gå dit!''. sade Ryan coh pekade mot en klippa ett par hundra meter ifrån.
Justin mötte min blick och jag rondade.
'' nejdå, inte i vattnet.. ni kan.. var alugna!''. log Justin. 
'' Bra!''. 
Jag ställde mig framför Justin och han stog bakom mig. 
Han drog sagta ner mina bikinitrosor och drog handen ner till mina ljumskar.
Justin smekte mig lätt. Det var inte lätt att hålla in ett stön, men ajg klarade det.
Efter ett tag stoppade han in två fingrar i mgi vilket nästan fick mig tappa kontrollen.
Jag lutade mitt huvud mot hans axel och blundade.
'' jag.. är.. öh.. så.. trött..''. ljög jag.
gänget kollade konstigt på mig. Jag såg hur Justin lgo stort. 
'' Jag med, usch kunde inte sova inatt!''.sade Brianna.
Jag nickade hastigt. 
Jag drog ner Justins badbyxor och tog tag i honom och smekte honom.
Nu var det han som knappt kunde hålla in ett stön. Jag log busigt och kysste hans läppar för att dölja ett stön som var på väg ut  ur hans mun.
'' kom in i mig..''. viskade jag nästan så jag knappt hörde vad jag sa.
Jag vände mig om mot gänget som stog och skvätte vatten på varandra och bråttades.
Justin tröck in den bakifrån. Visst gjorde det ont, men ändå var det skönt.
Jag bet hårt i min läpp och höjde min hand och la den om hans nacke.
Han stötte hårt in i mig bakifrån och jag bet mig hårdare och hårdare i läppen för att inte stöna. 
Vilket jag skulle gjort annars. Han kysste min hals och axel vilket gjorde att det vart mycket skönare.
Allt. Det var udnerbart. 
Första gången vi hade gjort det under vattnet.
Jag slet av mig mina bikini trosor och vände mig om och la benen om Justins midja och han tröck in den ige, men nu framifrån.
Han placerade sina händer på min rumpa och drog mig tätare mot sig. Jag kysste hans läppar för att tystna båda våra stön.
Han la våra pannor mot varandra, han var ås underbar.
 
Tumblr_lvc4gdmtzt1qgbf01o1_1280_large
 
jag drog med mina naglar i hans nacke och pussade hans hals.
'' jag.. älskar. .dig..'''. stönade jag fram.
'' och jag dig..'. stönade han.
Jag kramade hårt om honom. Jag hörde sedan hur Justin började skratta.
'' vad?''. sade jag.
'' Sa ju det.. ''. sade Ryan.
Jag klev av Justin och vände mgi om. Där stog Ryan med mina bikini trosor i handen.
'' ge mig dem!''. tjöt jag och rodnade.
Han slängde dem till mig. AJg drog snabbt  på dem och borrade in ansiktet i justins bröst.
'' ni kunde itne stönat lite tystare?''. flinade Brianna.
'' inte lätt när hon är så bra..''. flinade Justin.
Jag slog lätt till honom, resten började as garva. Sedan hängde jag på. 
Det här skulle bli en pinsam resa..

 
JAG LOVADE ER!
Pinsamt läge va?;) 
 

Men en sak.. Jag är super duper ledsen över det jag kommer säga nu..
 
Jag ska till Norrland imorgon.. Det är 6 timmar dit med bil, och jag stannar där till fredag..
Vet itne om dem har itnernet, är itne säker. Och jag kanske inte har tillräktligt med pengar att blogga från mobilen..
Men jag ska försöka.
SKa börja direkt på 55, försöka göra klart så många som möjligt och ställa in dem på olika tider.. 

Kram!
 
 

Kommentarer
Saga

PINSAMT,haha:P Du skriver jättebra!!<3<3



2012-07-08 @ 19:11:47
Linn !

Åh gud braa!! Haha gud jag hade skämts ihjäl, haha!
Kraaaam!



2012-07-08 @ 19:48:03
Zelma

Jätte bra ju!



2012-07-08 @ 23:32:56
Sonja

Sjukt vad bra du eh på skriva!!! Shit deta kapitel va as grymt!!! Du är bäst!!



2012-07-09 @ 11:53:53




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback