Svar:

 Hey!


Fick en fråga om jag bara skrivit Life goes on och Criminal love.
 
SVAR: Nej det har jag inte. Jag har skrivit ungefär 3-4 till innan de. 
MEN bloggen blev hackad av en såkallad kompis så jag var tvungen att göra om bloggen och alla noveller var borta.
Gråter fortfarande över de, de hade ju varit kul att ha kvar dem.
Men nej.. :( 
Nu fick ni svar på de.
 
Och till andra frågan när nästa kapitell kommer.
Jag vet inte, håller på med det nu och skriver å letar bilder.
 
Kanske ikväll, var sjuk idag så skrev inte så mycket! 

Kram! 

BTW, kan ge er en liten ledtråd vad de handlar om. Det kommer vara en '' Flashback '' i kapitellt!
Men säger inte ifrån vem! ;) 
 
 

Kommentarer
alia

Vill så gärna läsa de andra! Du är ju sjukt bra på att skriva.



2012-12-06 @ 20:53:43
alia

OCH undrar om det finns ig eller facebook sida om denna bloggen.



2012-12-06 @ 20:56:01




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback