Episode 40 - Boys talk.

Innan jag stängde slängde jag mig fram och gav Justin en sista kyss innan jag stängde bildörren och började gå upp för uppfarten.
Jag vinkade lite lätt åt honom innan jag låste upp dörren och gick in.
'' Hallå?''. ropade jag.
'' Köket!''. ropade Jenna tillbaka.
Jag sparkade av mig skorna och tog av mig jackan innan jag gick in i köket och möttes av en sur Jenna.
Mina ögon for upp. 
'' Vi måste prata, sätt dig.''. sade hon och blickade mot stolen framför sig.
Jag nickade och slog mig nervöst ner framför henne.
Det här kunde bara inte sluta bra. 

 
 

'' Så.. Vad ville du prata om?'' .sade jag nervöst och tittade ner på mina naglar.
'' Jag pratade nyss med Bonnie's mamma som INTE är bort rest, och hon berättade något väldigt intressant.
Du hade inte varit hos dem den här helgen.!''. sade Jenna och spände käket.
Jag bet mig hårt i läppen. Hur skulle det här sluta igentligen. 
Hon var arg, riktigt arg.
'' Vart har du varit hela helgen Cass? Och vem var killen som nyss släppte av dig?''. fortsatte hon.
'' Hos.. Justin..''. sade jag och tittade nervöst upp och mötte hennes blick.
'' Justin? Och vem är Justin?''. 
'' M-min pojkvän..''. sade jag och tvingade mig själv att återigen möta hennes blick.
'' Din pojkvän? Sen hur länge tillbaks?''. tjöt hon chockat.
'' Typ.. Igår..''. sade jag och kliade mig nervöst i nacken.
En frustrerad suck lämnade hennes strupe. '' Varför har du inte sagt något?''. 
För Justin är en kriminell kille och har mördat folk. 
'' För.. jag var rädd.. hur du skulle.. tycka..''. sade jag och bet mig igen i läppen.
Äröligt talat hade jag ingen anning om varför jag inte berättat för Jenna.
Kanske lite för hon säkert skulle göra en 'research' på honom och leta upp varenda liten detalj om Justin.
'' Cass! Jag är din syster, inte din mamma! Du kan berätta saker för mig. Det är de systrar är tillför. Att finnas där för varandra och berätta saker!''. 
Jag nickade. '' Förlåt. Det har bara varit så mycket och jag vågade inte säga att jag skulle sova hos honom.''. 
Hon la huvudet på sne och ett litet leende spreds på hennes läppar.
'' Hur träffades ni?''. 
Mina ögonbryn åkte upp '' Va?''
'' Ja, nu när du är erkänt att du har kille som jag såg från det här avståndet var otroligt snygg måste du berätta allt!''. 
Jag blev chockad över hur hennes beteende ändrades. Men ändå på något sett glad.
Hon blev inte sur. Vilket jag hade förväntat mig.
'' Okej.. Bli inte arg?''. 
Hon skakade på huvudet och såg helt uppspelt ut.
 
Jag vet inte hur länge vi satt och pratade. Men det kändes som en evighet.
Jag hade berättat allt från gången jag och Justin träffades, eller ja. Allt som hon borde veta.
Såklart tog jag bort den delen med jag kidnappad och Cain's hot osv. 
'' Aw! Han verkar ju helt underbar!''. sade hon och log stort.
Jag nickade. '' Det är han också!''. 
'' Åh! Jag är så lycklig för din skull! Jag har alltid undrat varför du kommit hem glad, men nu vet jag varför!''. flinad ehon.
En liten röd nyans spreds om mina kinder. 
'' Jo, han är.. speciell!''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Så du pratar inte med han Eric längre?''. 
Jag skakade på huvudet. '' Nej, vi har tappat kontakten!''.
'' Synd, han verkade som en trevlig kille!''.
Jag fnissade till. '' Jo det ar han, men alla har ju sidor man inte visste fanns!''. 
Hon nickade. 
'' Jo det är sant.''.
'' Men du, jag måste upp på rummet och göra klart lite läxor sen ringa ett samtal!''.
Hon nickade. '' Gör det du!'.
Jag gav henne ett leende innan jag tog min mobil och skuttade upp på rummet.
Jag slängde mig på mage i sängen innan jag tog upp min mobil.
Vart var Liam? Jag hade inte sett han idag, eller hört av honom sen balen.
Hade jag gjort något? Var han sur?
Jag gick in i min kontaktbok i mobilen och tog fram hans nummer och klickade på '' Ring '', innan jag lutade mobilen mot örat.
Singnaler gick fram men han svarade inte.
'' Tja du har kommit till den snyggaste och sexigaste killen på jorden som tyvärr inte kan svara just nu, men lämna gärna ett medelande efter pipet! Chiao!''. 
Liams underbara röst gav mig rysningar. Jag hade inte hört den på evigheter.
*pip*.
Jag blev genast nervös av vad jag skulle säga. Vad skulle jag säga igentligen?
'' Öh.. Hej Liam.. Det är.. öh.. Cassandra.. Jag ville bara veta om du var okej, jag har inte hört av dig på länge och undrar hur du har de och vart du är. Kommer du inte imorgon till skolan blir jag orolig, snälla ring eller smsa mig. Jag saknar dig! Kram ''. sade jag och la på. 
 Med en suck tog jag upp min data och klickade in på facebook. Han kanske har bytt nummer eller tappat sin mobil?
Jag klickade in på hans profil och min mun föll vidöppen.
' Lägg till vän!''. stog det.
Vad hade jag gjort?
Ilskan tog över mig, varför svarade han inte när jag ringde? Varför hade han tagit bort mig på facebook?
Jag tog upp min mobil och skrev ett sms till Bonnie.
'' Har du hört av Liam? Kram''. 
Strax efter fick jag ett svar.
'' Nej, vadåra? :)''. 
'' Nej inget..''. skrev jag tillbaka och låste mobilen.
Vad var hans problem?
En suck lämnade min strupe, nu skiter jag i honom. Vill han mig något får han höra av sig till mig.
Jag gick sedan in på google och skrev in '' Pattie Bieber!''. Justins mamma.
Inget kom upp förutom '' Pattie Mallette ''. 
Jag klickade in på henne och kom till hennes facebooks profil.
På hennes profil bild var det en bild på en mörkhårig tjej med vackra blå ögon och brevid henne stog det en kille med grå mössa och hazzelbruna ögon och liten skäggstubb.
Som tur var var hennes profil inte privat så jag kunde klicka in på bilderna.
I hennes profilbild var '' Jeremy Bieber '' taggad. 
Varför såg han så bekant ut. Varför såg hans ögon så bekant ut.
Det var då det slog mig, han måste vara Justins pappa.
Han måste det. 
Jag klickade in på hans profil och in på informationen.
'' Lives in Atlanta, Georgia.
From Stratford, Ontario Canda. ''.
Det måste vara han. Jag är nästan 100% säker på det.
Jag klickade igenom hans bilder och fastnade på en bild på han med en liten pojke i sin famn som jag väl kände igen.
Det var Justin. 
Ett litet leende spreds på mina läppar. Han var så söt, så liten.
Efter den bilden kom en ytterligare, en svart vid med en liten större Justin och Jeremy. 
Jag kunde inte undgå att släppa några tårar, att Justin inte träffat sin familj på evigheter gjorde ont inom mig.
Nej, nu räcker de. Nu ska han träffa dem.
Jag klickade in på google och skrev in '' Flygbiljetter till Atlanta från Stratford!''.
Och genast kom det upp massor med länkar.
Jag klickade in på den länken som såg vättigast ut och tog två biljetter från Fredag till Söndag, innan jag skrev in mitt banknummer, personummer mm. 
Justins föreldrar bor i Atlanta, och mina gamla vänner bor där. 
Det är ju perfekt.
'' Tack för att du bokade två biljetter till Atlanta, Georgia, hoppas du får en trevligresa!''. stog det och leende på mina läppar blev större.
Justin skulle slå ihjäl mig om jag berättade det så jag ´håller de för mig själv.
Jag kommer råka väldigt illa ut men just nu skiter jag i det.
 
När jag var klar lät jag datan stå på och sprang sedan ner till nedervåningen.
Jenna satt i köket med en Ben & Jerry's framför sig.
'' Åh, får jag smaka?''. flinade jag.
Hon nickade. 
Jag flinade och tog en sked innan jag stoppade den i burken och tog en bit.
VI satt där tills burken var slut i tystnad och bara åt. 
Hela jag var proppmätt, det här blev min kvällsmat.
'' Jo du, jag åker till Atlanta i helgen med Justin!''. sade jag.
'' Jasså? När bestämde du de?''.
'' För typ 15 minuter sen!'. flinade jag.
'' Aha, okej. Men var försiktig bara!''.
'' Ja Jenna! Men jag ska ta en dusch nu och gå och lägga mig.''.
'' Godnatt då!'.
'' Godnatt!''. sade jag och gick återigen upp till mitt rum.
 
Jag stängde dörren efter mig intill badrummet och drog av mig kläderna innan jag klev in i duschen.
Det varma vattnet rann över min smala kropp. 
Jag hade gått ner i vikt, jag vet inte om jag kulle ta det på ett bra sett eller inte.
För mina ben har blivit betydligt smalare och magen med.
Jag har inte ätit så mycket dock.
Jag skakade av tanken på det och tog lite shampoo och börjde tvåla in det i håret.
Känslan var underbar. Det kändes som jag inte duchat på evigheter.
När jag sköljt ut shampoot tog jag balsam, och medans det verkade smörjde jag in kroppen med tvål och passade på att raka benen och lite sånt.
När jag äntligen var klar tog jag en handuk och virrvlade den runt kroppen innan jag klev ut ur duschen.
Den kalla luften träffade min hud, det var nästan så man ville hoppa in i duschen igen.
Jag smörjde in kroppen med min VS body lotion och body spray innan jag öppnade dörren och klev ut.
'' Hey sexy!''. sade en röst vilket orskade att ett högt skrik lämnade min strupe.
Min blick for till sängen där Justin låg med ett snett leende på läpparna.
'' Vafan gör du här?''. tjöt jag.
'' Tänkte bara hälsa på lite, saknade dig!''.
'' Vafan du skrämde livet ur mig!''. tjöt jag.
'' Cass? Är allt okej?''. skrek JEnna från nedervåningen.
'' Ja.. Öh.. Det var bara en spindel!''. skrek jag tillbaka.
Justin brast ut i skratt.
'' Spindel? Really? Var de det bästa du kunde komma på ?''.
Jag suckade. '' Ja, problem med det eller?''. muttrade jag.
'' oooh, min tjej är kaxig! Jag skulle passa attityden om jag var du!''. flinade han.
'' Ooooh, vad skulle du göra? Ta min handuk och knulla mig här och nu?''. 
Ett snett leende spred på hans läppar och hans ena ögonbryn for upp.
'' Åh! Perv!''. tjöt jag och gick fram till min garderob.
'' Kan du inte ta av dig din handuk så jag får se lite?''. 
Jag tittade frågandes på honom.
'' In your dreams!''.
'' Men! Kom igen! Det är ju inte något jag sett förut!''. tjöt han.
'' Nope. Inte ikväll!''. flinade jag och drog på ett par trosor under handuken.
Justins blick vilade på mig hela tiden.
Vilket fick mig rodna eftersom jag stog nästan naken framför honom.
Jag släppte handuken när jag stog med ryggen mot honom och tog snabbt på mig bh:n och en av Jusitns tröjor.
'' Men vad gör du här?''. sade jag och drog bort täcket som han låg på.
'' Jag saknade min tjej, får man inte göra de?''. flinade han.
'' Jo.. Visst.. Men jag ska sova nu vettu!''. 
Han flinade. '' Då sover jag med dig!''. 
Han reste sig sedan upp och drog av sig sina skor, jacka och tröja innan han la sig ner.
Jag höjde mitt ena ögonbryn. '' Okej.. Men vi har skola imorgon?''. 
'' Och? Jag har min bil här, inga problem!''.
Jag skrattade till. '' Du kan verkligen inte hålla dig borta från mig va?''.
'' Nej.. Faktist inte! Det är sjukt, men sant!''. 
'' Det är inte sjukt!''. sade jag och kröp ner under täcket brevid honom. '' Det är gulligt!''.
Hans ena ögon bryn höjdes. '' Jasså?''.
Ett fnitter lämnade min strupe innan jag nickade. '' Mhm!''. 
Han drog sin arm runt mig och drog mig närmre sig.
'' Så bra då!''. Innan han tröck sina läppar mjukt mot mina.
Jag la mig automatiskt över honom så våra läppar kom ännu närmre varandra.
Hans händer drogs över min midja och stannade på min rumpa.
Jag särade på mina läppar och lät hans sammetslena runga glida in mellan mina tänder.
Våra tungor började genast brottas om domenans och gav hela mig rysningar. 
Hans läppar mot mina var det bästa som fanns. 
Och alla gnistor, fyverkerier gjorde allt bara mer underbart. Pirret i min mage gjorde mig galen. 
Jag ville bara ha mer av honom, men att ha en vaken Jenna där nere är ingen bra i de.
DEt sista jag ville var att hon kommer in när jag och Justin har sex.
'' Jag.. måste sova!''. sade jag mellan kyssarna.
'' Mm!'''. sade han och fortsatte kyssa mig.
'' Serisöst!''. lflinade jag och avslutade kyssen.
'' Meen!''. suckade Justin.
Han bettede sig som en 3 åring, haha.
'' Vi har skola imorgon, OCH Jenna är där nere!''.
'' Hon får väl joina?''. sade han med ett äckligt flin.
'' Åh fyfan Justin, va äcklig du är!''. tjöt jag och klev av honom.
Ett skratt lämnade hans läppar. '' Jag skojade bara!''. 
Jag vände mig med ryggen mot hans håll. Äckliga bidler for upp i huvudet tack vare det han sa.
'' Ibland kan du bara vara för mycket!''. suckade jag.
'' Aha, ibland kan du vara för lite!''. sade Justin och la sig tätt intill bakom mig.
Ett skratt lämnad emina läppar. '' Vad ska det betyda?''.
Han röck på axlarna. '' Tyckte bara det lät bra!''.
Ännu ett skratt lämnade mina läppar. '' Ja du, ibland är du jälvigt konstig!''.
'' Jag vet att du älskar det babe!''.
'' You wish baby!''.
Hans mun föll öppen. '' Så du älskar mig inte?''.  Sedan låsades han gråta.
'' Klart jag gör!''. 
'' Tur för dig de!''. flinade han.
'' Vad ska du göra?''. flinade jag.
'' Det jag tänkte tidigare!''.
Jag himlade med ögonen. '' Justin vi måste sova, klockan är snart 11..''. 
Han nickade innan han la sig ner. 
Jag kröp närmre honom och la mig på hans varma nakna bröst.
Jag kunde inte sluta tänka på Justin, han kom hit för att han saknade mig.
Ett löjligt leende spreds på mina läppar, han var så underbar.
'' Godnatt babe!''. sade han och gav en mjuk puss på min hjässa.
'' Godnatt!''. sade jag och drog täcket tätare om min kropp innan jag stängde mina ögonlock.

NÄSTA MORGON: 

Jag vaknade av att min mobil vibrerade. En suck lämnade min strupe innan jag tog den och stängde av alarmet.
Dags för skolan igen.
Jag vände mig om och lät min blogg vila på Justin.
Hans ögon var stängda, hans mun var lite vidöppen och hans bröst åkte sagta up och ner för varje andetag han tog.
Han var så vacker. 
 
Tumblr_lu4wqxu56v1r1fj14o1_250_largeTumblr_lu4wqxu56v1r1fj14o2_250_large
Tumblr_lu4wqxu56v1r1fj14o3_250_largeTumblr_lu4wqxu56v1r1fj14o5_250_large
 
 
'' Du stirrar!''. sade han helt plötsligt, vilket orsakade att jag röck smått till.
'' Jag skådar..''. flinade jag.
'' Det är läskigt!''. flinade han. 
'' Det är romantiskt!''. 
Hans ögon öppnades och mötte min blick i nån sekund innan han tröck sina läppar mot mina i en mjuk kyss.
Fyverkerierna var tillbaka.
Det var sjukt hur ha fick mig reagera.
' Godmorgon!''. sade han sedan.
'' Godmorgon älskling!''. flinade jag.
'' Redo för skola?'.
En suck lämnade min strupe. '' Verkligen inte.''.
'' Inte jag heller..''.
Jag reste mig upp och gick in till min WIC och började leta kläder. 
Det fick bli ett par lite grönaktiga jeans med en röd, gul, vit, och grön stickad tröja.
Till det ett par smycken och ett par röda pumps.
Lite uppklätt kanske men Jessica var betydligt värre.
När jag kom ut från min walk in closet satt Justin fullt påklädd på sängen och fixade sitt hår.
'' Jag har nog vax om du vill låna?''. flinade jag.
Han nickade. '' Ja tack!''. 
JAg gick in på toan och tog en vax burk som stått där i evigheter som jag inte har någon anning om varför kommit med när jag flyttat.
Jag tog den och slängde den till Justin innan jag slog mig ner framför sminkbordet och började sminka mig.
Det fick bli puder, mascara, eyeliner och lite läppglans.
Sedan tog jag på mig lite av Paris Hiltons parfym innnan jag reste mig upp.
'' Klar?''.
Justin nickade och stängde burken med vax i innan han också reste sig upp.
'' Då går vi ner!''. flinade jag och flätadd in min hand i hans innan vi gick ner.
När vi kommit ner för trappan släppte jag hans hand och gick in till köket.
'' Vad vill du ha?''. frågade jag och öppnade kylen.
'' Öl?''. flinade han.
'' Men seriöst JuJu!''. flinade jag.
'' Juju?''. flinade han.
En röd nyas spreds om mina kinder. '' Förlåt, jag vet inte varför jag sa de..''. 
Han reste sig upp från köketsbordet och gick fram til mig coh la armarna om min midja och drog mig intill sig.
'' Jag gillar de.. JuJu..''. 
Ett fnitter lämnade mina läppar.
'' Säker?'.
'' Det låter töntigt men jag gillar de! Du kanske kan skrika det i sängen också?''. sade han coh ett läskigt flin spreds på hans läppar.
'' Euw!! Justin! Sluta!''. tjöt jag men kunde inte undgå att skratta.
'' Jag vet att du gillar de. Du skriker ju mitt namn annars!''.
Jag himlade md ögonen. '' Sluta nu. Vad vill du ha och äta?''.
'' Macka? Oboy?''. 
Jag nickade och tog fram bröd och allting på bänken.
JAg kände hur Justin slingrade sina armar om min midja och lutade sin haka mot min axel.
'' Jag älskar dig!''. sade han.
Ett löjligt leende spreds på mina läppar. '' Jag älskar dig med.. Du får inte nog av att säga de va?''.
Hans underbara skratt klingade i öronen. '' Nope, faktist inte. ''. 
Jag vände mig om och la mina armar om hans nacke innan jag tröck mina läppar mot hans.
'' Oj, Oj, Oj, vad händer här?''. sade en röst och både jag och Justin frös till is.

 
Jag lovade er ett, här har ni ett! :)

Hur tror ni det kommer gå i Atlanta?:)
Hur tror ni Justin reagerar?:) 

KOMMENTERA!

Kommentarer
Sabrindittstörstafan!

Omg den e bääääääääst jag tror att det är jenna



2012-12-30 @ 20:32:38
Elin

Uhhhh! Tror det är Jenna som säger '' Oj, Oj, Oj, vad händer här?''

Meer!<3



2012-12-30 @ 21:07:51
Anonym

Gash! Så jäkla bra!! Nästa nästa nääästa! :*



2012-12-30 @ 21:08:30
Lovisa

Åh så jävla bra! Jag önskar hela tiden att du ska uppdatera, kollar din blogg 24/7, sen när det kommit upp ett kapitel blir jag helt hyper och läser as snabbt 2 gånger och sen börjar det om... Så jag längtar redan som fan till nästa kapitel! Hoppas det kommer snart... Kommer dö annars... Haha! As duktig är d, verkligen! Puss <3



2012-12-30 @ 21:25:31
Linda

Jätte bra! Ett till i kväll? Jätte jätte bra du äger på att skriva!

Kram!



2012-12-30 @ 21:27:21
Lollo

OMG. Var Jenna som sa det? Elr Liam ? OMG meer ! Du äger! Btw sjukt fin header! ❤❤



2012-12-30 @ 21:30:06
Lisa

OMG vad bra längta redan till nästa! Ett till i kväll? =) Snälla! Jag tror att det är Jenna förresten



Blogg: http://www.lisaeleonora.blogg.se
2012-12-30 @ 21:35:44
isaella

MERRRRR



2012-12-30 @ 22:58:33
MARIE

OMB!! det är säkert Jenna. hahah fyfan vad pinsamt. mer mer mer snälla!! sjukt bra kapitel



2012-12-30 @ 23:55:54
Ilham

Geeee miiiig meeeerraaaaa!!!!!



2012-12-31 @ 00:21:53

Jag tycker din novell är asbra, men jag har ett litet tips till dig!
När jag läser dina kapitel, så märker jag att det är stavfel, nån stor bokstav mitt i texten osv.. Så mitt tips är att läsa igenom kapitel flera gånger innan du publicerar det.
Hoppas du INTE tog detta som en hat kommentar utan bara som ett råd!
DU ÄGER ÄNDÅ! <3



2012-12-31 @ 00:47:58
Amanda Bieber<3

haha jättebra!! Det är troligen Jenna som kom in i köket, men du, får jag bara fråga, vad hände med att Payton blev förtjust i Justin osv?? (: <3
Förresten! Jättesnygg design, älskar den! :D

Svar: Payton? :s
Maya Lindberg



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-12-31 @ 02:05:45
Sonja

OMG!! Maya! Detta var det bästa kapitlet någonsin!!:) så gulligt att dom är så söta mot varandra^^ och att Jenna vet gör saken roligare:) hahah hoppas nästa kommer snart!:) kram! Du äger ! Du är den bästa på att skriva!



2012-12-31 @ 02:18:47
Amanda Bieber<3

Hahaha omfg.. förlåt, blandade ihop din novell med en annan ;O Hahaha omg.. jag e så dum.. sorry de va inget :P <3



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-12-31 @ 14:19:26
Josse❤

MER NU FHVJKFBKFBFLVCJFV



2013-01-01 @ 04:08:34
Sofia

Naww! Så sött,Mmeerr!!! :D



Blogg: http://biebercrew.blogg.se
2013-01-01 @ 12:34:38
Emelie

Jätte bra! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2013-01-01 @ 16:56:21
Anonym

OMGGG, MERRR<333 Älskar dig , och din blogg..♥



2013-01-02 @ 14:18:24




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback