Episode 39 - So many secrets.

Mina ögon for upp. '' Guys, hörde ni det där? Justin sa att vi måste till skolan!''. skämtade jag
Alla började skratta och en ljus ljus nyans av röd sprds på Justins kinder.
'' Vi måste babe!''. flinade han och drog mig närmre sig.
'' Meeen, det är inte kul. Du kommer bara umgås med Jessica..''. suckade jag.
En suck lämnade hans strupe. '' Absolut inte! Jag kommer vara med den tjejen jag älskar från och med idag!''. 
'' Säker?''.
Han nickade. '' Säker, jag kommer inte släppa dig ur sikte babe!''. 
Jag fnittrade till. '' Bra för jag vill inte att du ska göra det heller!''. 
Han log stort innan han tröck sina läppar mjukt mot mina. 
Jag förstog redan nu att den här skoldagen skulle bli annorlunda. 
Välldigt annorlunda.

 


'' Så redo?'. frågade Justin där vi satt på skolansparkering.
Jag nickade. '' Ja, är du?''.
'' Klart jag är, nu får hela skolan se att du är min och ingen annans!''. flinade han.
Ett nervöst leende spreds på mina läppar innan jag böjde mig över och gav honom en lätt kyss.
'' Kom nu! Vi börjar snart!''. sade jag.
Han nickade och gav mi ett leende innan vi båda öppnade bildörren och klev ur.
Min blick for runt på skolgården, allas blickar var på oss, och nästan allas hakor var i marken.
Ett fnitter lämnade mina läppar innan jag flätade in min hand i Justins och mötte hans blick.
'' Det här kommer bli kul!''. sade jag.
'' Om det blir!''. flinade han och böjde sig fram och gav mig en mjukkyss.
Jag hörde hur folk drog efter andan åt våran plötsliga kyss, vilket fick ett leende spridas på mina läppar.
Justin var min nu, och jag var hans.
Jag sneglade ner  på min outfit, ett par svarta skinnyjeans, till det en orang stickad tröja och min svarta väska.
Mina svarta Jeffery Cambell skor klickade mot marken vilket drog till sig ännu mer blickar.
Jag skymtade Roy, Seth & Caroline lite längre bort och började dra Justin dit.
'' Hej på er! ''. flinade Seth.
'' Åh! Ni skulle sett Jessicas min, den var priceless!'. fnittrade Caroline direkt.
'' Fan att jag missade de!''. sade jag och låtsades gråta.
Justin slingrade sina armar om min midja och la sin haka på min axel.
'' Du får nog se den minen fler gånger idag babe!''. viskade jag.
'' Det hoppas jag!''. sade jag och pussade han på kinden.
Vi började genast prata om terorier om hur dagen skulle vara. Roy's var nog den mest konstigaste.
Jag vet inte ens om han vaknat.
'' Justin!''. tjöt en pipig röst bakom oss.
Jag och Justin vände oss om och såg Jessica stå där med sina två hundvalpar.
'' Mm?''. sade Justin och rynkade på pannan.
'' Vafan gör du med den där saken? Du ska ju vara med mig''. tjöt hon surt.
Ett fnitter lämnade mina läppar och jag sneglade på Caroline som sprack upp i ett leende och fnittrade till hon med.
 
Caroline-forbes-the-vampire-diaries-16630459-500-282_large
 
'' Den där saken? Hon är min flickvän Jess! ''. sade Justin och skrattade till.
'' Öhm? Var inte vi tillsammans?''.  sade hon bitchigt.
Han skrattade högt. '' Absolut inte, jag låg med dig, det var de ända!''. 
'' Åh! Fuck you!''. skrek hon argt och stampade med foten i marken så henne shundvalpar röck till.
'' Nej det gör Cass!''. flinade Justin och alla brast ut i skratt.
Hon suckade frustrerat innan hon stampade iväg med sina hundvalpar springandes efter sig.
Jag vart faktist förvånad över att hon sade ' Fuck You ' hon som är så 'fin' och 'populär'. 
Justin vände sig till mig och la sina armar om min midja.
'' Jag älskar dig, kom ihåg de!''. viskade han.
Ett leende spreds på mina läppar. '' Jag älskar dig med!''. 
Han tröck sina läppar mot mina och i ren reflex drog jag mina armar om hans nacke.
'' Get a room!''. ropade Roy.
Jag började skratta vilket förstörde kyssen.
'' Okej, vi börjar om nån minut Justin! vi kanske borde gå!''. flinade jag.
Justin nickade med ett leende innnan vi gick hand i hand in.
Vi gick till våra skåp, som fortfarande låg brevid varandra vilket jag är glad över. 
Jag tog mina Engelska böcker och sneglade sedan på Justin som stog lutad mot sitt skåp med blicken på mig.
'' Vad är de?''. fnissade jag.
'' Du är rikitgt snygg idag!''. sade han coh skannade min kropp.
Ett fnitter lämnade min strupe. '' Tack!''. 
Han gav mig en puss på kinden innan vi gick tillsammans mot engelska salen.
På vägen dit skymtade jag Bonnie vid skåpen.
Känns så taskig om jag inte skulle hälsa så jag sprang fram till henne.
'' Hej!''. utbrast jag med ett leende.
'' Hej på dig!''. flinade hon.
'' Så, du har också engelska va?''. sade jag och kände hur 'Justin dök upp på min sida.
'' Ja det här jag, ni med antar jag?''.
Vi nickade. 
'' Ja, kom gå med oss!''. flinade jag och krokade fast min arm i hennes.
'' Jag såg eran lilla entré på skolgården!''. sade hon.
Ett fnitter lämnade min strupe. '' Ja, vadå får man inte gå till skolan?''. 
'' Jo, men ni gjorde den så dramatisk, gå där sagta, hand i hand, kyssas!''.
Både Justin  och jag skrattade. '' Så gör man när man är kär Bonnie!''. 
'' Jaja!''. sade hon och himlade med ögonen.
Jag skrattade till innnan jag drog med dem in till klassrummet.
Jag och Bonnie slog oss ner i mitten av klassrummet och Justin lite längre bak.
Han gillade att sittta långt bak så långt ifrån läraren som bara den.
Som tur var satt alla en och en i klassrummet då Mr Leroy bestämt så eftersom ''vi'' inte skött oss.
Allt var tack vare killarna. 
Mr Leror började snacka om ett läxförhör vi skulle ha nästa vecka, men jag orkade inte fokusera mig.
Istället sneglade jag bak på Jusitn som satt med blicken på mig.
Jag vart först chockad men sen spreds ett leende på mina läppar.
 
Tumblr_meqcvpouna1ref26to1_500_large

 
'' Så, vad händer idag?''. sade Justin och lutade sig mot sitt skåp.
'' Jag måste hem, umgås lite med Jenna.''.
Han nickade. '' Så du sover inte med mig?''. sade han och prutade med läppen.
Ett fnitter lämnade mina läppar. '' Nej, inte idag, har sovit hos dig hela helgen!''. 
'' Jaja, får väl ringa hem någon hora eller nått!''. sade Justin och bröt blicken ifrån mig.
Mina ögon for upp. '' Va?''. 
Han mötte min blick. '' Babe, jag skoja!''. 
'' Bäst för dig de!''. sade jag surt och öppnade mitt skåp så jag slapp synen av honom.
'' Ey.. Babe!''. sade han och kramade mig bakifrån.
'' Vad Justin?''. 
'' Är du sur?''.
'' Tror du det är kul att du skojar om att ringa hem en hora? Jag.. litar fortfarande inte på dig..''. sade jag med en suck.
Han suckade och pussade min hals.
'' Snyggt sugmärke!''. mumlade han.
'' Va?''. utbrast jag chockat.
Jag tog den lilla spegeln jag hade i mitt skåp och höll den fframför min hals.
Där var ett stort sugmärke. Av Justin.
'' Vafan Justin! Du kunde ju sagt något!''. tjöt jag.
'' Vill ju visa alla att du är min!''. flinade han.
'' Det vet dem nog redan!''. sade jag och suckade.
'' Ey. Va inte sur!''. sade han och smekte min kind.
Jag suckade. '' Sluta skämta om dina horor då..''.
'' Jag lovar!''. 
Jag nickade. 
Han böjde sig fram och gav mig en mjuk kyss innan han öppnade sitt skåp.
Jag sneglade bak och mötte Eric's blick. Hans ögon var näst intill svarta.
Såklart, han hatade Justin, och nu säkert mig för jag är tillsammans med honom.
Hans blcik gled ifrån mig till Jessica som var påväg mot honom. 
Vänta.
'' Eric!''. utbrast hon och slängde sig runt hans hals.
'' Du skojar med mig..''. suckade jag.
'' Vad?''. frågade Justin.
Han följde min blick och skådade Jessica och Eric stå och snacka.
'' Hora..''. mumlade Justin.
'' Du ska inte säga något!''. sade jag men ångrade mig direkt.
'' Vad sa du?'. frågade han och bet sig i läppen.
'' Förlåt, det var inte meningen!''. tjöt jag.
'' Kallade du mig just manhora?''. frågade han och jag såg hur han var på väg att få ett utbrott.
'' Förlåt Justin!''. tjöt jag och bet mig hårt i läppen.
Han smällde igen skåpet och började gå genom korridoren.
'' Fan!''. mumlade jag och tog min väska och jacka innan jag sprang efter honom.
'' Justin!! Vänta!''. skrek jag efter honom.
Han vände sig inte om. Vafan hade jag gjort. Det var inte meningen att det skulle komma ut.
Han närmade sig sin bil vilket gjorde så jag sprang fortare.
Jag öppnade bildörren och hoppade in precis innan Justin skulle köra.
'' Ut!''. sade han och försökte lugna ner sig.
'' Jag tänker fan inte gå ut Justin!''. fnös jag.
'' Gå ut ur bilen!''. fräste han.
'' Nej!''. fräste jag och la armarna i kors.
Han gav ifrån sen en frustrerad suck innan han började köra ut från skolans parkering.
Kul. Nu sjunker mitt betyg ännu mer.

Efter 15 minuters körning på en grusväg som aldrig tog slut gav jag upp .
'' Justin! Lyssna på mig snälla!'. tjöt jag och försökte möta hans blick som låg på vägen.
Han tog ett hårdare grepp om ratten vilket resluterade att han var irriterad.
'' Snälla.. Jag menade inte att säga det, och det är verkligen inte sant! Snälla låt mig förklara!''. tjöt jag.
Inget svar.
'' Titta på mig åtminstånde!''. 
Han tvärstannade bilen och mötte min blick i nån sekund innan han öppnade bildörren och klev ur.
En suck lämnade min strupe innan jag tittade ut.
Mina ögon for upp av synen framför mig. Det var en strand. 
Sanden var lite biege aktig, vattnet mörk blått och solen sken.
Jag visste inte att det fanns en sån här fin strand i stratford.
Och den var tom. Det låg inte ett ända skräp på stranden, ingen pinne, inget sjögräs.
Inget. 
Vad var de här fär ställe?
Min blick gick åt höger där det var en brygga, rätt gammal. 
Jag skyndade mig att öppna dörren och jogga efter Justin som gick ner för en gång mot stranden.
'' Stanna Justin! Snälla!''. sade jag och äntligen stannade han.
'' Vad är det Cass?''. sade han med en suck.
'' Förlåt! Snälla! Det var inte mening att säga det..''. 
'' Är det så du tycker om mig? Att jag är en manhora?''. sade han och mötte min blick.
'' Nej!! Absolut inte! Jag vet inte varför jag sa det, det bara.. kom ut!''. 
Han suckade och bet sig i läppen.
Jag ställde mig framför honom och la händerna om hans ansikte.
'' Jag älskar dig, något så otroligt. Snälla, förlåt mig! Jag lovar att aldrig säga det igen!''. 
Han mötte min blick och drog in mig i en kram.
'' Jag älskar dig med!''. mumlade han mot min nacke.
Jag drog mina armar om hans nacke och drog han ännu närmre mig.
'' Förlåt, jag menade det verkligen inte!''. tjöt jag ännu en gång.
Skuldkänslorna vällde över mig, jag kände mig så otroligt taskig att säga det.
Hans egna flickvän.
'' Babe, det är lugnt!''. sade han och mötte min blick.
'' Säkert?''. mumlade jag.
Han nickade. '' Säkert!''. 
Jag tröck mina läppar hårt mot hans, vilket han blev chockad över först men besvarade den sedan.
Jag hade saknat hans läppar. Även fast det gått mindre än 1 timme sedan vi kysstes sist hade jag saknat dem.
Hans silkeslena tunga gled in i min mun och började genast brottas med min.
Justins hände fattade min rumpa och bar upp mig i sin famn, men hans läppar lämnade aldrig mina.
Ett stön lämnade min strupe då syret mellan våra munnar tog slut.
Jag avslutade kyssen i en sekund och lutade min panna mot hans.
Våra andetag var höga och vi båda bet oss själva i läppen.
VIlket fick mig fnittra till.
'' Har jag sagt hur mycket jag älskar ditt fnitter?''. flinade Justin.
'' Ja..''. 
Hans ögon for upp. '' När?''.
'' Nyss!''. fnittrade jag.
'' Åh, du är så omogen!''. tjöt han och skrattade till.
'' Bara för din skulle baby!''. flinade jag.
Jag hoppade ner från hans famn och landade i den mjuka sanden. 
Sedan flätade jag in min hand i hans och började gå längs den vackra stranden.
'' Vad är de här för ställe?''. 
'' Jag och Pappa brukade åka hit och fixa när jag var liten..''. sade Justin och tittade ut över vattnet.
'' Åh..''. sade jag och bet mig i läppen.
'' Jag brukar åka hit när jag måste tänka och bara slappna av..''. mumlade han.
Jag tog ett hårdare tag om hans hand och mötte hans blick.
'' Vet du vart dina föreldrar är?''. 
Han skakade på huvudet. '' Inte i Stratford iallefall. Dem måste haft flyttat efter Jazzy dog..''. 
Jag nickade. '' Besöker du någonsin hennes grav?''. sade jag.
Han suckade. '' Måste du ställa så många frågor?''.
'' Oj.. Förlåt..''.  sade jag generat.
'' Och svaret på din fråga är nej, jag har aldrig gjort det.''. 
Jag rynkade på ögonbrynen. ' Varför inte?''.
'' För då kommer skuldkänslorna öka och jag kommer bryta ihop..''. sade han.
'' Inte om jag finns vid din sida!''. sade jag och slingrade min arm runt hans.
Ett leende spreds på hans läppar innan han kysste mig mjukt.
Vi gick längs stranden med händerna flätade i varandra.
Jag var så lycklig, leende på mina läppar försvan aldrig när jag var med Justin.
Han fick mig må helt annorlunda än vad någon annan fått mig må.
Jag vet inte hur länge vi var där men vi pratade om allt från himmel och jord.
Jag berättade om min mamma, om min pappa, mitt liv i Atlanta, och Justin lyssnade.
Han lyssnade på alls.
Det bara for ut ur min mun, det var första gången jag någonsin pratat om det med någon.
Efter min mammas död pratade jag inte med någon, ingen kyrator, inte min pappa, inte ens Jenna.
Inte ens med mina då varandra vänner. 
Jag hade hållt allt inom mig, och att äntligen berätta allt var en lättnad.
Det kändes.. bra. 
Jag tror inte någon vet så här mycket om mig som nu Justin gör.
'' Är du okej?''. sade Justin och drog sin arm som han hade runt mina axlar närmre mig.
'' Mm..''. mumlade jag och lutade mitt huvud mot hans axel.
'' Ska vi börja åka hem? Klockan börjar bli mycket.''.
Jag nickade och reste mig upp med hjälp av Justins hand.
Vi gick tillsammans till bilen och hoppade in.
På något sett var det också pinsamt och lite läskigt att Justin vet så mycket om mig efter det jag berättade.
Men också riktigt skönt.
Jag gillade inte att ha hemlig heter för honom.  Även fast jag vet att han har tusen för mig.
Men kanske det var bäst att inte veta dem heller? 
 
'' Vi är framme!''. sade Justin och vände blicken åt mig.
Jag sneglade ut från fönster och såg mitt hus några meter bort.
'' Aha..''. sade jag.
Hela bilresan hade jag varit inne i min egen lilla värld. 
Jag hade tänkt på Justin, och hans familj. Saknade han dem? 
Jag vet iallefall vad vi ska göra i helgen. 
'' Vi ses väl imorgon?''. sade han och mötte min blick.
Jag nickade. '' Det gör vi.''. sade jag och bet mig i läppen.
Han böjde sig över och kysste mina läppar i en mjuk kyss.
Fjärilarna i magen vaknade till liv, gnistor slogs och hela jag blev helt glad.
Att kyssa Justin var inte bara underbart, det var fantastiskt.
Och att kunna göra det när jag vill i skolan gjorde allt mycket bättre.
'' Jag älskar dig!''. sade jag och smekte hans kind.
Ett milt leende spreds på hans läppar.
'' Jag älskar dig med!''. 
Ett fnitter lämnade mina läppar. '' Det är fortfarande ovant att säga dem orden..''.
Han skrattade till. '' Jo, men det känns underbart!''. 
Jag nickade. '' Ja det gör de..''. flinade jag.
'' Men vi ses väl imorgon i skolan? Måste hem, Bruce har ringt mig ett x antal gånger!''.
'' Ja det gör vi!''. sade jag och öppnade dörren.
Innan jag stängde slängde jag mig fram och gav Justin en sista kyss innan jag stängde bildörren och började gå upp för uppfarten.
Jag vinkade lite lätt åt honom innan jag låste upp dörren och gick in.
'' Hallå?''. ropade jag.
'' Köket!''. ropade Jenna tillbaka.
Jag sparkade av mig skorna och tog av mig jackan innan jag gick in i köket och möttes av en sur Jenna.
Mina ögon for upp. 
'' Vi måste prata, sätt dig.''. sade hon och blickade mot stolen framför sig.
Jag nickade och slog mig nervöst ner framför henne.
Det här kunde bara inte sluta bra. 

 
Förlåt att det dröjde, men har haft mycket att göra och så, har ju ändå lov :) 
Förstår inte att ni slösar bort erat lov på att klicka in på min novell dag in & dag ut ;) 

Men jag älskar de, så fortsätt ;) 

Vad tror ni Cassandra har för plan?
Och vad vill Jenna tror ni? :D 
 
KOMMENTERA!
 

Kommentarer
Ilham

Oh nu går det att kommentera :D OMG ÄLSKAR DELEN DÄR JUSTIN SÄGER, nej cass gör det (fuckar) HAHAHAHHA OMG OMG!!! Du är grym tjejen finns ingen bättre skrivare än du <3



2012-12-29 @ 14:04:37
Lovisa

Åh jaaaaaaa nu funkar det!!! Har försökt kommenterat sen igår men det har inte funkat...? Hur som helst, as bra kapitel! S jävla underbart! Gaassshh längtar som fan till nästa! PÖSS <3



2012-12-29 @ 14:20:33
Linda

Grymt bra längtar tills nästa!!



2012-12-29 @ 14:47:50
Ebby

Meer,super bra, vill ha mer nu!:)



2012-12-29 @ 15:01:52
Amanda Bieber<3

shiiit det gick inte att kommentera men nu går det, As bra kapitell iaf!! <333333



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-12-29 @ 16:45:38
Emy

skit bra!! :)



2012-12-29 @ 17:12:33
MARIE

HAHAHAHAH OMB!! älskar den här delen '' Åh! Fuck you!''. skrek hon argt och stampade med foten i marken så henne shundvalpar röck till.
'' Nej det gör Cass!''. flinade Justin och alla brast ut i skratt.
hahahah du e bara för bra!!! :D



2012-12-29 @ 18:20:31
Romina

Din novell är min absoluta favorit. Och kapitlet äger.



Blogg: http://Celebnovell.blogg.se
2012-12-29 @ 19:43:55
Emelie

Jätte bra!!! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-12-29 @ 21:17:31
isabella

meeer!



2012-12-30 @ 06:48:07
Farin

Jaa, längtar till nästa!!



2012-12-30 @ 14:09:50




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback