Episode 38 - Best sex ever.

Jag kröp sedan ner under täcket brevid honom och la mitt huvud på hans bröst.
''Fuck.. Tagga skola imorgon då..''. mumlade Justin och började dra handen över min arm.
'' Mm.. ''.sade jag och suckade.
Det var tyst. Pinsamt tyst. 
Nervositeten steg inom mig.
Skulle jag säga det? Skulle jag ta modet och säga den meningen jag har gått och grumlat på den senaste timmen?
Skulle jag verkligen våga?
Mina andetag blev snabbare och jag bet mig om och om i läppen.
'' Jag tror jag faller för dig, Justin!''. sade jag och kände sedan hur Justin stelnade till under mig.
Vad hade jag gjort!
 

 
 
Jag tittade på Justin med paniken i ögonen.
Varför svarade han inte? 
Var han arg? Älskade han inte mig? Vad var problemet? 
'' Justin! Säg nånting!''. tjöt jag med tårar i ögonen.
'' Fuck cass..''. suckade han. '' Du får inte gilla mig!''. 
Jag satte mig upp. '' Men jag gör det Justin, jag gillar dig något så otroligt mycket!''.
'' Hur kan du gilla någon som... mig?''. sade han och bet sig i läppen.
'' Någon som dig? Justin du är precis som alla andra, bara att ditt liv gick åt helvete!''. 
'' Men hur kan du gilla mig? Efter allt jag utsatt dig för?''. 
'' Jag skiter i vad du utsatt mig för! Jag vill vara med dig! Oavsett oddsen Justin, du är en underbar person, speciellt när du ler, skrattar, och är glad. Den Justin får fjärilarna i min mage vakna till liv, den Justin får mig bli knäsvag och helt lycklig...och.. och...''. sade jag och kände hur tårarna var på väg upp. 
'' Jag älskar dig! ''. Jag bet mig hårt i läppen för att inte släppa ut tårarna. 
Justin tittade på mig och bet sig nervöst i läppen. 
'' Cass..''. 
'' Jag visste de! Du.. Du gillar mig inte.. J-jag visste det!''. sade jag och tårarna vällde upp. 
Jag reste mig upp och rusade ut från Justins rum med tårarna rinna som floder ner för mina kinder.
Fan, jag visste att jag var svag och löjligt att bara rusa ut, men känslorna tog över och att inte höra dem tre små orden tillbaka gör så ont. 
Jag fortsatte springa fram till det helt oanvända lilla vardagsrummet på övervåningen och ut på den stora vackra balkongen.
Jag behövde vara ensam ett tag. Lugna ner mig. Ta luft och andas.
Den kalla luften träffade min hud, men just nu sket jag var de det minsta jag brydde mig om.
Tårarna rann för mina kinder och hela jag skakade. 
Fuck, jag kände mig som en mes genom att bara springa ut.
Och jag hade klantat till det. 
Men jag visste de. Han hade  utnyttjat mig. Hur kunde jag vara så dum att tro på att han verkligen gillat mig?
Och hur kunde JAG vara så dum och säga dem tre små orden till honom?
Varför sa jag de? Varför är jag så dum.
Det kändes som mina tårar frös till is om mina kinder. 
Benen skakade tack vare att jag bara hade en t-shirt på mig.
Jag lutade mig över räcket på balkongen och såg hur tårarna föll ner och träffade marken.
Dörren bakom mig öppnades och någon kom ut.
''' Cass..''. 
Varför blev jag förvånad.
'' Gå Justin! Jag fucking klantade till det!''. snyftade jag och tårkade tårarna men det var onödigt för de kom bara mer och mer.
Jag kände ett par varma armar slingra sig om min midja.
'' Kom vi går in, du fryser ihjäl!''. sade han tättintill mitt öra.
Jag skakade på huvudet. '' Nej jag stannar hellre här!''.
'' Titta på mig!''. sade han. '' Titta på mig Cass!''. sade han återigen.
Men jag vägrade. Jag skämdes. Jag skämdes något så otroligt över att jag sagt dem tre små orden till honom och inte fått dem tillbaka.
'' Jag älskar dig med! ''. 
Min värld stannade till för någon sekund. Hade jag hört rätt?
Jag vände mig chockat om. '' Va?''. 
Han bet sig i läppen. '' Jag älskar dig med Cass!''. 
Ett leende spreds på mina läppar. Var han seriös?
'' Allvarligt?''. sade jag nervöst.
Han nickade. '' Ja!''. 
Jag tröck mina läppar hårt mot honom i ren lycka. Jag kunde inte tro det.
Hade han just sagt de till mig
Att han älskade mig? 
Jag drog mina armar om hans nacke och drog honom närmre mig.
Han placerade sina händer på min midja och bar upp mig med varsitt ben på varsin sida om honom innan han började gå in mot sitt rum.
Innan jag visste ordet av låg jag i Justins säng med hans kropp över min.
Killen började verkligen bli proffs på det här.



Han böjde sig ner över mig och kysste mjukt mina läppar.
Hastigt gled hans tunga in i min mun och sekunden efter började dem borttas.
Gnistor slog om kring oss som aldrig förr.
Den här gången var annorlunda, denna gången var det tusen känslor inblandade vilket gjorde allting mer upphetsande.
Mina händer vandrade igenom Justins silkeslena hår vilket orsakade att han stönade mot mina läppar.
Aldrig, i hela mitt liv har jag suktat efter en peson förut som jag gör just nu.
Jag höjde min midja lite så den krockade med Justins skrev, vilket orsakade att ett stön lämnade hans läppar återigen. 
Ju mer jag gned mig mot honom, ju mer kände jag hur han blev kåtare och kåtare, vilket smittade av sig till mig.
Hans läppar trävade ner för min kind ner till min hals och fattade min svaga punkt direkt.
Stön efter stön lämnade mina läppar, den här killen visste hur man fick mig upphetsad.
Hans hand gled ner för min midja och under min tröja.
I nästa sekund låg tröjan på golvet och jag i bara små spets trosor under Justin.
'' Fuck.. Ingen bh!''. stönade han ut.
Ett retligt flin spreds på mina läppar innan jag drog av honom hans tröja som han dragit på sig innan han gick ut till mig.
Jag kände hur hans hand drogs under mina trosor och började mjukt smeka mig, jag kunde inte kontrollera stönen.
Dem bara ran ur min mun. 
Ett nöjt flin spreds på Justins läppar innan hans läppar mötte mina.
Jag puttade bort Justin från mig och på någon sekund for jag runt och satte mig gränsle över honom.
Hungern speglades i hans ögon, och ett sexigt flin lektepå hans läppar.
Jag drog mina händer över hans varma och otroligt sexiga bröstkorg, ner mot hans sex-pack. G
Gåshud spreds på hans armar och små stön lämnade hans strupe.
Jag böjde mig ner och tröck mina läppar mot hans medans min hand drogs upp och ner för hans underbart sexiga mage.
“Jag--kyss-älskar-kyss-dig-kyss-så-kyss-jävla-kyss-mycket.” Mumlade han mot mina läppar.
Jag var inte van att höra dem orden från honom vilket gjorde så ett löjligt flin spreds på mina läppar.
Men att höra honom säga det orsakade också att jag blev mer exalterad, det var så otroligt hur ett par ord fick en bli så himla glad och exalterad.
Jag avbröt inom kort kyssen och lutade mig upp på mina tår så jag kunde trycka mina läppar mot hans käkben. Ner mot hans hals. Över hans sexiga mage.

Tumblr_meuswrtlhp1rr5ia2o1_500_large

Jag sneglade upp och såg hur Jusitn bet sig hårt i läppen och stön lämnade hans strupe.
Jag skulle precis dra ner Justins kallingar då han tog tag i mitt huvud och drog upp mig för att sedan pressa sina läppar mot mina.
Så istället slank min hand in under hans kallingar och jag tog honom i handen vilket han inte var beredd på.
Han stönade mot mina läppar vilket orskade att det bildades små vibrationer.
 
'' Är du säker beautiful?''. mumlade han mot mina läppar.
'' Klart jag är!''. mumlade jag tillbaka med ett litet flin på läpparna.
Han rullade runt så han låg över mig och pressade återigen sina läppar mot mina.
Jag drog ner med hjälp av Justin hans kalsonger och slängde iväg dem på golvet bland alla andra kläder innan jag kände hur mina spets trosor gled ner.
Jag sneglade ner och såg Justin dra ner dem med hjälp av sina tänder.
En rysning for genom kroppen då mina spetstrosor också låg på golvet och jag låg naken under honom.
Han tröck sina läppar mot mina innan han särade på mina ben och la sig mellan dem.
Lusten steg mer och mer. 
Mina ögon blev nästan svarta av hunger.
'' Jag vill ha dig!''. stönade jag fram.
'' Jasså?''. retades Justin och började massera mina bröst med sina händer.
Jag nickade och bet mig hårt i läppen. '' Så.. jävla m-mycket!''. stönade jag fram.
Han tog min ena bröstvårta i sin mun och börajde suga försiktigt.
Det var något nytt men otroligt otroligt skönt.
Skakiga stön lämnade min strupe, hela jag vred och vände på mig av behaglighet.
'' Justin!''. tjöt jag.
'' Mm?''. mumlade Justin men slutade inte.
'' Sluta retas och tryck in den!''. 
Jag blev själv välldigt chockad över vad som for ut ur min mun. Justin tittade upp och höjde sina ögonbryn, han med antaligen.
Justin tröck sina läppar mot mina innan han placerade sig vid min öppning men tröck inte in den.
Vilket gjorde mig frustrerad.
'' Justin!''. fräste jag.
Ett skratt lämnade Justins strupe men han rörde sig inte.
'' Förfan, skärp dig!''. 
'' Vad säger man?''. retades han.
'' Snälla?''.
Han bet sig hårt i läppen innan han tröck in sig i mig.
Jag drog hastigt efter andan och förberedde mig på smärtan, men den kom inte.
Ett snett flin spreds på Justins läppar då han såg på mig att smärtan var borta och det togs över av njutningar.
Jag drog mina armar om Justins nacke och tröck honom ner så våra läppar kraschade emot varandra.
Han drog sig in och ut i mig sagta, skulle jag behöva säga åt honom hur jag ville ha de?.
'' S-snabbare!''. stönade jag mot hans läppar.
'' Förlåt jag hörde inte!''. retades Justin.
Jag kunde bli så arg över hur han retades hela tiden.
'' SNABBARE JUSTIN!''. nästan skrek jag.
Han ökade takten och höga stön lämnade våra strupar. 
Känslan var obeskrivlig. Den här gången var dubbelts så underbar som den första.
Hans händer placerades på min midja och tröck min kropp närmre hans så våra midjor smälldes i hop med ett smackande ljud.
När han äntligen träffade på det stället jag älskade kände jag hur hela kroppen spändes och stönen blev högre.
Inget kunde stoppa mina stön, inte ens Justins underbara läppar.
Jag kunde bara föreställa mig hur de kommer vara imorgon då killarna säkert hört allt.
'' Fuck..''. stönade Justin och hans händer tog ett hårdare grepp om mig.
Han var snart där, precis som jag.
Stönen blev - om nu möjligt - ännu högre från både mig och Justin.
Hela min kropp spändes och mina naglar drogs över Justins rygg vilket orsakade att han stönade högt.
Jag visste vad som hände, och ingen av mig eller Justin tänkte stoppa det.
Ett högt stön lämnade våra läppar innan en våg av njutningar sköldje över mig och i samma sekund föll Justin pladask över mig.
Höga andetag lämnade våra läppar, Justin tog sin sista energi till att rulla av mig och lägga sig brevid mig.
Jag drog hastigt täcket över min bara kropp och över Justins 'privata' del!
Sedan lutade jag huvudet åt sidan och sneglade på Justin som låg med blicken uppe i taket och hans bröst rörde sig upp och ner i snabba takter.
Han vände sedan precis som jag huvudet åt sidan och mötte min blick.
Löjliga leenden spreds på våra läppar. 
'' Jag älskar dig!''. sade han sedan. 
Mitt leende blev löjligt större och en rödnyans spreds på mina kinder.
'' Jag älskar dig med!''. flinade jag.
Jag kröp närmre honom och la mitt huvud på hans bröst och började rita cirklar med min nagel.
'' Det känns konstigt att säga de..''. mumlade Justin helt plötsligt.
Frågandes lutade jag min haka mot hans bröst och tittade upp på honom.
'' Vadåra?''. 
Han bet sig i läppen. '' Jag.. Jag har aldrig sagt.. det till någon!''. sade han och mötte min blick.
Det gjorde mig ännu gladare att han sa det till mig
'' Varför leer du?''. flinade han.
'' D-det känns bara skö-önt att du sa de till m-mig!''. stammade jag fram och slickade mig runt munnen.
Han bar upp mitt anskte mot sitt och lutade våra pannor emot varandra.
'' Ja, och jag menade det!''. sade han innan han placerade en mjuk kyss på mina läppar.
Jag kysste genast tillbaka och la mig sedan ner på hans bröst igen.
'' Godnatt Justin!''. sade jag sedan och kände hur tröttheten tog över.
'' Godnatt beautiful!''. sade han och la sig bekvämare innan hans arm gled runt mig och drog mig närmre sig.
Ett leende spreds  på mina läppar innan jag kände hur jag föll in i drömmarnas land.
 
NÄSTA DAG:
 
Jag vaknade av att någon placerade kysser över hela mitt ansikte, ner över mitt käkben och över mina axlar.
Om och om igen.
Ett leende spreds på mina läppar innan jag sagta öppnade mina ögon.
Jag möttes av världens vackraste ögon som tillhörde världens vackraste person, Justin. 
'' Godmorgon babe!''. sade han med sin underbart sexiga morgon röst.
En rysning for genom kroppen.
'' Godmorgon!''. svarade jag och blinkade ett par gånger för att få synen av honom klar.
'' Taggad för skola?''. flinade han.
Mina ögon for upp. Jag hade helt glömt bort att det var skola idag. Men tack och lov hade vi sovmorgon till 11.00. 
'' Aboslut inte, hade glömt bort det!''. flinade jag
'' Haha jag med.!''. sade han med ett gulligt leende.
Scener från igår spelades upp i mitt huvud, vilket gjorde så ett leende spreds över mina läppar.
'' Vad ler du åt?''. frågade Justin nyfiket.
'' Gissa!''. flinade jag busigt och la mig på mage.
'' Hmm..''. Han låtsades tänka. '' Vårat heta sex igår kväll?''. 
En röd nyans spreds på mina kinder. '' Precis!''. 
'' Damn va du var galen..''. sade Justin och drog upp mig i sin famn.
Tack Justin, nu blev mina kinder omöjligt rödare.
'' Förlåt..''. pep jag.
'' Sa aldrig att det var något dåligt, det var jävligt påtändande och sexigt!''.
Jag slog till han på bröstet. '' Tyst..''. 
Han skrattade och tröck sina läppar mot mina.
Jag avslutade direkt kyssen och svpete täcket om min kropp innan jag började ta mig iväg mot badrummet.
'' Jag ska duscha, hänger du med?''. flinade jag.
Jag vet inte hur fort det gick men på någon sekund var Justin inne i duschen.
Ett fnitter lämnade mina läppar innan jag släppte täcket så det föll ner till golvet innan jag klev in i duschen.
 
När vi duschat klart och jag tvättat mitt hår och kropp tog vi varsin handuk om oss och klev ur.
Det var riktigt skönt att duscha efter ja, det som hänt igår.
JAg tog min hudloiton som jag köpte på Hollister och smörjde in benen samt hela kroppen.
Sedan tog jag ett par rena underkläder och drog på mig dem innan jag skuttade ut fårn vardagsrummet och såg Justin stå klar i mjukisbyxor och ett linne.
'' Redan klar?''. frågade jag förvånat.
Han nickade. '' Jag är snabb baby, precis som i sängen!''. 
Jag himlade med ögonen åt honom innan jag drog på mig ett par vita mjukis shorts och ett linne.
Justin dök upp bakom mig och la sin haka mot min axel.
'' Du är sexig i precis allt!''. mumlade han.
Jag skakade på huvudet. '' Nope!''.
'' Jo, skulle du ligga på gatan i trasiga kläder och smutsig skulle jag knullat dig där och nu!''. sade han.
JAg tittade äcklat bak på honom. '' Nej det skulle du inte!''. 
Han skrattade. '' Vem vet!''. 
Jag rynkade äcklat på ögonbrynen innan jag satte upp mitt hår i en toffs och tog min mobil.
'' Kom nu, jag är hungrig!''. 
Han nickade och flätade in sin hand i min innan vi gick tillsammans ner.
VI båda visste vad som väntade, och det var inget vi var glada över.
När vi kom in till köket där alla satt spreds äckliga flin på deras läppar.
Fan.
'' Godmorgon!''. sade jag och försökte låta så normal som möjligt.
'' Vafan sa jag om att vara tyst? Sov ungefär 2-3 timmar inatt!''. tjöt Roy.
Skratt lämnade killarnas och Katelyn's strupe, inklusive Justins.
'' Förlåt, kunde inte rå för de. Han är så bra, vet ni!''. sade jag och kämpade med att vara så seriös som möjligt för att få killarna häpna. Jag låtsades som inget och plockade fram tillbehör på frukosten på köksbänken.
'' Jag bra? Då är du super!''. sade Justin som fattade direkt att jag drev med dem.
Killarna satt och pendlade blickar mellan varandra samtidigt som dem åt sin frukost.
'' Men vafan stoppa nått i munnen så ni kan vara tysta, visa repsekt!'. sade Roy med ett retligt leende på läpparna.
'' Det var inte bara Roy som inte fick någon somn, jag har rummet mitt emot och hörde som ni var i samma rum!''. sade Alex. 
Jag flinade milt. '' Lät jag så sexigt som Justin tyckte jag lät?''. frågade jag och killarna tittade frågnades på varandra.
Katelyn mötte min blick och log snett. Hon hade också fattat. 
Ett snett leende spreds på mina läppar innan jag fortsatte göra min macka.
Kate himlade på ögonen innan hon lutade sig bakåt och lyssnade på våran konversation.
Killarna var verkligen osäkra på om jag var seriöst eller om jag drev.
Men tack coh lov förstog Justin och Kate att jag drev.
'' Babe gör dem inte avundsjuka på vårat super sköna och heta sex!''. sade Justin och klämde min rumpa.
'' Förlåt, kan inte rå för de!''. sade jag och smekte han över bröstet ner över magen.
Han mötte min blick och slickade sig om munnen.
Jag bet mig otroligt hårt i kinden för att inte börja skratta här och nu.
'' Kan förstå det, det var otroligt igår,  verkligen!''. sade han och gav mig en sexig blick.
Där sprack det, ett högt skratt lämnade min strupe, strax efter hängde Justin och Katelyn på.
Killarna satt där som frågetecken allihopa.
'' Vi driver bara med er!''. tjöt jag och skrattade.
'' Fan, du skrämde livet ur mig!''. sade Roy och alla brast ut i skratt.
'' Trodde allvarligt att du var seriös Cassie, tänkte ba ' Har hon förendrats över sex?'. ''. skrattade Nick.
'' Du äger Cass, killarnas miner!''. tjöt Kate och vi slog händerna mot varandra.
Jag skrattade högt. '' Någon skulle filmat era oroliga miner! Det var oslagbart!''. tjöt jag och tårar av skratt rann ner över mina kinder.
Jag vände mig om och gav Justin en mjuk kyss innan jag slog mig ner vid bordet i hans knä. 
'' Det där var fan läskigt, det såg ut som du var seriös! ''. sade Alex.
'' Jag har massa dolda talanger vett ni!''. flinade jag stolt.
Dem skrattade till. '' Tror vi säkert!''. flinade Bruce.
Jag log milt åt honom innan jag lutade mig bakåt mot Justins bröst.
'' Men det var faktist otroligt underbart igår, eller hur babe?''. sade jag och vände mig mot Justin.
'' Bästa sexet, någonsin!'. sade han och en röd nyans spreds på mina kinder.
'' Åh förfan sluta! Vi vill inte höra om hur bra erat sex var..''. tjöt Roy och höll för öronen.
'' Inte? Synd, ni skulle blivit så jävla avundsjuka!''. sade Justin och kysste min kind.
Jag skrattade till innan jag tog en tugga av min macka.
Min blick flög på Alex. 
Den tysta killen med dem underbara personligheten som kan få en tjej falla direkt. Eller killen som verkligen kämpar för saker. Men tyvärr är han den tysta killen som alltid finns i ett gäng, och vågar inte knappt prata med en tjej eller lägga in en stöt.
Jag kom ihåg första gången jag träffade honom, han sa knappt ett ord. Men när han väl gör de, blir han en underbar gullig person. 
Min blicksökte vidare till Seth. 
Killen som alltid var glad, rolig och skön tillsammans med sina vänner, men när de kom till jobb blir han en helt annan person. 
Ett fnitter lämnade mina läppar, men ingen märkte då alla var inne i någon konversation om nått hockey lag.
Så jag la min blick på Roy.
Killen som alltid driver med folk, oavsett om han inte känner dem eller inte, killen som alltid är glad, men har ett väldigt hett temperament. 
Nu till dem två sista. Nick och Bruce. 
Nick, killen som behandlar tjejer som dem vore en diamant värd 100 miljoner, har svårt för att bli arg och så fort han får chansen lägger han in en flört på första tjej han ser, och jävligt envis när det gäller saker han vill ha.
Nu till den sista Bruce. Den personen som är lättast att beskriva.
Tjejtjusare. Raggar på allt och alla, lägger alltid in en flörtig kommentar och försöker få alla tjejer på fall.
Svårt att lita på folk, men vill att folk litar på honom. Kan vara spydig och väldigt envis. 
Ett leende spreds på mina läppar hur mycket jag igenligen vet om alla som satt runt bordet.
Om man räknar bort Kate då.
'' Vad ler du åt?''. skrattade Alex.
'' Nej, inget specielt!''. flinade jag.
Justin böjde sig fram och mötte min blick.
Jag fnissade till innan jag vände mig om och satte mig gränsle över honom. 
'' Måste vi till skolan?''. sade jag med en suck.
Jag hade verkligen inte lust att gå till skolan. Aboslut inte.
'' Ja älskling!''. 
Mina ögon for upp. '' Guys, hörde ni det där? Justin sa att vi måste till skolan!''. skämtade jag
Alla började skratta och en ljus ljus nyans av röd sprds på Justins kinder.
'' Vi måste babe!''. flinade han och drog mig närmre sig.
'' Meeen, det är inte kul. Du kommer bara umgås med Jessica..''. suckade jag.
En suck lämnade hans strupe. '' Absolut inte! Jag kommer vara med den tjejen jag älskar från och med idag!''. 
'' Säker?''.
Han nickade. '' Säker, jag kommer inte släppa dig ur sikte babe!''. 
Jag fnittrade till. '' Bra för jag vill inte att du ska göra det heller!''. 
Han log stort innan han tröck sina läppar mjukt mot mina. 
Jag förstog redan nu att den här skoldagen skulle bli annorlunda. 
Välldigt annorlunda.
 



FÖRLÅT ATT DET KOM UT SÅ SENT!
MEN DET ÄR JU UTE, RIGHT? :) 

Ja, Justins reaktion var föruktsägbar, men sånt är livet! :)

GODJUL PÅ ER! =) 

Är nöjd med min jul, är ni nöjda ?:)

Älskar er,
Puss&Kram

 

Kommentarer
Sonja

Maya!! Sjukt bra!! Längtar till nästa r att se hur de är i skolan!!:) de är så kul nu när inget är i vägen liksom:) kan de inte vara så ett tag? Sen händer något^^ typ att någon speciell försvinner eller dör eller något så cass blir förkrossad och drar sig undan justin men justin gör allt för hennes uppmärksamhet!??:) något sånt? Du är bäst på att komma på saker så överlåter de till dig såklart^^ men ville bara ge dig lite förslag om de är ok??:) men du äger! Jättegulligt av dig att lägga ut ett kapitel på julafton! Är grymt glad över de!^^ älskade denna julklappen^^ tack!!



2012-12-24 @ 23:44:49
Amanda Bieber<3

Asbra!!! Vill bara ha mer!! Och min jul var helt okej :) <3



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-12-24 @ 23:46:17
roza97

Hahah, älskade det här kapitelet och jag kan knappt vänta till nästa... Bästa julklappen ever, typ...!!! <3 längtar tills de kommer till skolan det kommer nog bli hur grymt som helst... :)<3



2012-12-24 @ 23:53:37
Emelie

Jätte bra! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-12-25 @ 00:13:05
Isabella

mera, imorgon, snälla?



Blogg: http://biebers.blogg.se
2012-12-25 @ 00:49:42
MARIE

OMB SJUKT BRA KAPITELLLLLL!!!!! SERIÖST VARFT FÄR DU ALLT IFRÅN? SJUKT BRA VILL HA MER MER MER NUUUU!!!! :*



2012-12-25 @ 00:55:32
MARIE

HAHAHH JERRY TIME PÅ JULEN ÄR ETT EXTRA STORT + HAHAH



2012-12-25 @ 00:57:36
Anonym

Oh My Bieber! Jah älskar dih!!! Puss du äger!!!!!!! Mer imr? ❤❤



2012-12-25 @ 01:10:57
Romina

Världens längsta kapitel kändes det som!!!
Du är så jävla duktig alltså.



Blogg: http://celebnovell.blogg.se
2012-12-25 @ 11:10:18
Livia

Heej :) Tycker att din novell är super, älskar den! Har läst om den ca 5 ggr nu, så sjukt bäst bara!! Men...en grej, du skriver "tröck" istället för "tryckte"? Är det ett annat ord eller bara stavfel? Blir lite störd varje gång, men förutom det är A L L T jättebra!! Puss, hoppas du fortsätter med många kapitel till, och att du får ett SUPERBRA lov!!!!



2012-12-25 @ 15:25:03
Matilda

Asså Shit ! Finns inte några ord som beskriver?! Du är en naturbegåvning !!!!!!!! Kraaaaaaaaaaam



2012-12-25 @ 16:41:22
Lovisa

Hej! Jag har precis börjar läsa din novell och damn! Så jävla otroligt bra! Älskar den! OMG! Kan knappt vänta till nästa kapitel kommer! Pöss <3



2012-12-26 @ 21:37:13
Amanda Bieber<3

du får faktiskt ta o skriva nästa del nu ;o <3



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-12-28 @ 00:22:15
MARIE

baby när kommer kapitel 39 ut? längtar som fan :'(



2012-12-28 @ 00:26:39
ANONYM

Min jul var fantastisk !! <33 nästa måste koma snart jag dööör <333



2012-12-28 @ 14:09:12
ANONYM

Min jul var fantastisk !! <33 nästa måste koma snart jag dööör <333



2012-12-28 @ 14:09:12
Elin

När kommer nästa? Längtar ihjäl mig... :( <3



2012-12-28 @ 17:12:47
Sonja

När kommer nästa?



2012-12-28 @ 20:15:30
Emelie

Bara så du vet går det inte att kommentera på kapitel 39, det har hänt mig också, så det är inget sånt, men det var i alla fall jätte bra! :)



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-12-29 @ 00:54:27
Zelma

Kan du fråga honom/henne som gör bilderna till kapitlena vilket program han/hon använder? SNÄLLA!



Blogg: http://swaggiebiebz.blogg.se
2013-03-13 @ 12:26:31




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback