Episode 36 - Training.

 
Känslan att någon iaktog mig var fortfarnade kvar. Men kanske bara jag inbillade mig?
Vi gick längs affärerna, Kate värkade inte märka att jag letade efter någon med blicken fast på oss.
Hon var glad och gick och vifftade med sina påsar.
Jag såg hur en kille med svart luvtröja gå in i min axel med en hård smäll.
'' Aj!''. tjöt jag.
'' Förlåt!''. sade han med mörk röst.
Rösten var så bekant. Vart hade jag hört den? 
Jag rynkade på pannan och vände mig halft om men fortsatte gå.
Personen vände sig samtidigt som mig och våra blickar möttes.
Det kunde inte.

 

Min kropp började skaka hyseriskt och andetagen blev tyngre.
Tårarna vällde upp i mina ögon. 
Vad skulle jag göra? Ringa Justin? 
Paniken steg inom mig när ett snett äckligt leende spreds på hans läppar innan han fortsatte gå igenom gallerian.
Jag skyndade mig bort till tjej toan och slängde alla kassar på golvet för att kunn tvätta ansiktet med kallt vatten.
Drömde jag eller hade jag nyss sett honom?
'' Cass? Vad hände?''. sade Kate som nyss kom inrusande från toan.
'' D-det.. var C-cain!''. stammade jag fram och höll in tårarna.
'' Va?''. utbrast hon med öppna ögon.
Jag nickade och bet mig i läppen.
Hon skyndade sig fram till mig och kramade hårt om mig.
'' Shh! Gjorde han någonting? Jag såg inte förlåt!''.
'' Nej! ''. sade jag och kämpade med tårarna.
'' Ska vi åka hem?''. 
Jag sneglade på klockan. Den var snart 4.
'' Aa! Vi kan ju köpa med mat hem till killarna!''. sade jag.
Hon nickade och tog upp våra kassar medans vi gick ut från gallerian.
Min kropp skakade fortfarande, vad gjorde han här?
Vi skyndade oss till bilen och hoppade in. Hel jag var i chock.
Det kändes som att jag drömt.
'' Ska vi hämta kina mat?''.
Jag nickade. '' Kan du smsa Roy och fråga vad dem vill ha`?''.
Hon nickade och tog sedan upp sin mobil.

Jag satte in nyckeln i bilen och startade den. Sedan skyndade jag mig ut från parkerings huset.
Just nu ville jag bara där ifrån.
Kate hade fått ett medelande av Roy vilken mat dem ville ha, vilket var väldigt mycket.
Fattar inte hur killar äter.
När vi äntligen beställt klart och fått maten körde jag hem.
Hela bilden luktade kina mat, vilket Justin kommer bli förbannad över sedan.

När vi kom till huset sköldes jag av lättnad, dem hade inte kommit hem.
Jag skyndade mig att köra in bilen i till garaget och ta lite parfym som Justin hade i bilen och spruta lite.
Sedan tog vi all mat och gick in.
Katelyn fick ta fram taldrikar och sånt medans jag tog bort allt från bordet.
När vi äntligen var klara och precis slagit oss ner vid matbordet öppnades ytterdörren och grabbarna kom inrusande.
'' MAT!''. skrek dem som vilda djur.
Ett skratt lämnade min strupe. Dem var galna.
Justin däremot gick lungt fram och slog sig ner brevid mig.
'' Hey!''. sade han och kramade om mig.
'' Hej!''. sade jag och kramade tillbaka. 
Jag drog in doften av hans parfym, men kände istället mest röklukt.
Varför blev jag förvånad?
'' Haft kul idag?''. sade han och gav mig ett snett leende.
Jag bet mig i läppen och nickade. '' Japp, vad gjorde ni?''. sade jag nyfiket.
'' Lite jobb bara!''. sade han och böjde sig fram och gav mig en lätt kyss.
JAg nickade svagt innan jag slängde blicken åt maten.
Jag hade verkligen tappat aptiten, det ända jag tänkte på var Cains äckliga leende och hans äckliga ögon.
Det var omöjligt att glömma. 
Den kvällen med honom spelades upp på min näthinna, ju mer jag tänkte på det desto argare blev jag.
Jag hade trotts allt skjutit honom, chockerande, men jag skulle dödat honom.
En kille som gör något sånt mot en kille förtjänar inte att leva.
Specielt inte efter sms:en han skickat.
Jag skådade hur alla tröck i sig maten medans jag bara satt där. 
'' Har de hänt något?''. viskade Justin tätt intill mitt öra.
Jag skakade på huvudet. '' Nej, är bara trött!''. Lögn. 
Snabbt tittade jag bort för att undvika Justins blick, han skulle direkt se att jag ljög.
Han skulle bara bli riktigt förbannadom han fick veta att jag stött på Cain.
Och en förbannad Justin går inte över på nån sekund.
Jag tog sedan upp min mobil och tröck upp Jenna's nummer för att skicka ett sms.
'' Jag sov över hos Bonnie igår till idag. Gör det ikväll igen, har redan grejer här! Hoppas du klarar dig!''. 
Efter nån sekund plingade mobilen till och ett svar lysteupp på skärmen.
'' Förstog nästan de, ja jag kommer ändå jobba hela kvällen till sent i natt! Gör bara inget dumt nu! x'''.
Jag skrattade till åt smset, hon försökte bete sig som min mamma ibland. 
Men det vart bara riktigt roligt, hon var min syster, inget annat.
Killarna började prata med Caroline om allt möjligt.
'' Jag går och vilar!''. sade jag och reste mig up poch lämnade köket med allas blickar på mig.
När jag kom till trappan hörde jag hur dem började prata.
'' Vad är de med henne?''. sade Roy.
' Jag vet inte!''. svarade Kate frågandes.
Tack och lov har hon inte sagt något om Cain.
Jag gick upp för trappan och in till Justins rum.
Jag drog av mig jeansen och på med ett par mjukis byxor och en t-shirt innan jag kröp ner i sängen.
Varför sköt jag inte ihjäl Cain?
Han förtjänade inte att leva.
Jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre och jag skulle precis somna då dörren öppnades.
Sängen åkte ner lite och jag kände en varm arm om min midja.
Justin.
'' Vad är de?''. sade han mot mitt öra.
'' Inget..''. mumlade jag.



Han suckade tungt innan han vände mig om så jag låg mot honom.
'' Vad hände när ni var och shoppade? Och ljug inte!''.
Jag suckade. '' Jag mötte på Cain!''.
Hans ögon for upp och jag såg hur ilskan bubblade upp inom honom.
'' Va?!?''. utbrast han.
Jag nickade. '' Inget hände! Jag lovar!''.
Han skulle precis resa sig ur sängen då jag tog tag om hans handled och drog honom ner i sängen igen.
Jag la mig snabbt över honom så han inte kunde röra sig.
'' Stanna! Han rörde mig inte, inget hände Justin!'. sade jag.
Hans ansikte mjuknade och hans ögon vart den vackra honungs färgen igen.
'' Det var därför han inte var där idag..''. sade han för sig själv.
Jag rynkade på ögonbrynen. '' Va?''.
Han insåg nu att han sagt det högt och blev nervös. '' Inget!''.
'' Justin!! Ljug inte för mig! Vad menar du?''.
Han suckade. '' Inget okej? Släpp de!''.
En frustrerad suck lämnade min strupe innan jag la mig ner med ryggen mot honom.
Han ska alltid ha saker gömda för mig.
'' Babe!''. sade han och böjde sig över mig.
'' Vad Justin?''. sade jag surt.
'' Vart du allvarligt talat sur?''.
'' Ja, varför ska du alltid hålla saker gömda för mig?''. sade jag och mötte hans blick.
'' Cass. Det är ju förfan bara för ditt eget bästa!''. 
Jag höjde ögonbrynet. '' Eget bästa?''. 
Han nickade. '' ja! Du ska inte veta allt vi gör! Jag villl inte att du ser mig som något dåligare än vad jag redan är.''. mumlade han.
Jag suckade. '' Sluta säg så! Jag bryr mig inte om vad du gör, jag gillar dig för den du är Justin, den personen du är när du är med mig! Resten skiter jag i!''.sade jag och vände mig helt om mot honom.
'' Jag vill inte att du ser mig som ett monster!''.
'' Jag gör inte de Justin, lita på mig!''. sade jag och smekte hans kind.
Han nickade och tröck sina läppar mot mina.
Jag la mina armar om hans nacke och drog hans kropp närmre min.
Han tröck in sin tunga i min mun vilket jag glatt accepterade.
Jag la mina ben om hans midja vilket orsakade att han stönade lågt.
'' Jusitn! Jag är trött!''. sade jag och avslutade kyssen.
Han nickade. '' Jag med!''. 
Jag la mig ner på hans bröst och kände hans armar om min midja 
Tillslut kände jag hur ögonlocken blev tyngre och tyngre och tillslut somnade jag.
 
'' Älskling!.. Cass.. vakna!''. sade en vacker röst och små pussar placerades överallt i mitt ansikte.
'' mm!''. mumlade jag och vred på mig.
'' Vakna!''. 
Jag slog upp mina ögon och mötte Justins vackra ögon.
'' hey!''. sade jag med hes röst.
'' godmorgon!'. sade han.
Jag rynkade på ögonbrynen. '' Va?''.
Han skrattade till. '' Klockan är 09.34!''. 
'' Allvarligt?''. 
Han nickade. '' du sov hela eftermiddagen och natten, det gick inte att väcka dig. Först trodde jag du var död!''.
Jag skrattade till men insåg sedan hur tidigit det var, enligt mig.
'' Det är söndag och du väcker mig fem över halv 10?''. 
Ett snett leende spreds på Justins läppar.  '' Ja, vi ska på upptäcks färd!''.
'' Va? Varför?''. 
'' Ska man umgås med Startfords kriminellaste kille måste man kunna lite saker!'''.
'' Vad menar du? Ska du lära mig slåss?''.
Han nickade. '' Och lära dig skjuta med en pistol, och lite sånt!''.
'' Jag behöver inte kunna de Justin!''. sade jag trött.
'' Pfft, det säger du nu! Klä på dig så åker vi!''.
'' Men.. Aha.''. sade jag och klev upp ur sängen.
Jag märkte nu att Justin låg fullt på klädd i sängen medans jag hade hans t-shirt på sig.
Antagligen har Jusitn dragit av mig mina mjukisbyxor igår.
Jag tog mina kassar och slängde dem på sängen. Nu slapp jag iallefall hämta grejer hemma hos Jenna.
Jag tog ett par ljusgråa jeans, ett linne sedan en kofta.  Nu sket jag i hur jag såg ut.
Såklart ska Justin ta mina två Victoria Secret kassar och börja rota.
'' Sexiga!''. sade Jusitn och höll upp ett par svarta spets trosor.
Jag himlade med ögonen. ''Lägg ner dem där Justin!''.
Han lyssnade såklart inte och fortsatte rota.
'' Ännu sexigare!''. sade  han och höll upp en rödspets bh med pushup.
'' Sluta Justin!''. sade jag och tog kassarna och la dem på stolen i hörnet av Justins rum.
Ett skratt lämnade hans strupe innan han tog upp sin mobil.
Jag lät mitt hår vara platt som vanligt och kammade bara igenom det.
Sedan tog jag på mig lite mascara. 
'' Klar!''. sade jag.
'' Ah Ah Ah! ''. sade han och tog fram min nya parfym jag köpt idag. 
Han sprutade på lite på mig coh log.
'' Nu är du klar!''. 
'' Gillar du parfymen!''.
Han nickade. '' Den är otroligt sexig!''. 
Jag log och pussade honom innan jag tog min mobil och stoppade ner den, nycklar plåmbok i min väska innan vi gick tillsammans ner.
Det var tyst i hela huset, antagligen sov alla. Vilket jag gärna gjort om det inte var för Jusitn.
Han tog på sig sin jacka och skor innan han tog sin väska och gick ut.
Jag följde nyfiket efter honom och hoppade in i hans bil.
Mitt förösk att få bort kina lukten misslyckades. Det luktade BARA kinamat.
'' Cass?''. sade Justin.
Jag nickad nervöst. '' Aa?''. 
'' Varför luktar det kina mat i min bil?''.
Jag röck på axlarna. '' Eh.. Ingen anning!''.
Han höjde sitt ena ögonbryn. '' Eller?''. 
'' Okej! Jag och Kate lånade din bil till stan, förlåt!''. 
Han nickade. '' Jag gissade nästan att ni skulle göra de så jag la fram nycklarna!''.
'' Aha! Bra..''. sade jag och en röd nyans spreds på mina kinder.
 
Justin började köra ut från uppfarten och ut på motrovägen.
JAg hade ingen anning om vart vi skulle, kanske till något gym eller liknande?
Vi åkte och åkte, i säkert nån timme. 
Tråkigheten tog över. 
'' Är vi framme snart?'. muttrade jag.
' Snart!!''.
En suck lämnade min strupe innan jag tittade ut genom fönster.
Justin körde av motorvägen och körde in på en grusväg.
Vart var han på väg?
Jag kunde inte tjata heller för Justin hatar folk som tjatar, tyvärr.
Viåkte lite längre in på den där vägen innan Justin körde åt sidan och parkerade bilen.
'' Vart ska vi Justin?''. sade jag frågandes och tittade genom skogen.
'' Kom!''. sade han och tog två väskor innan han började gå genom skogen.
Jag gick frågandes efter honom och vi gick bara längre in till skogen tills vi kom till ett ställe där träden var borta.
Det var skott av alla möjliga pistoler i träden, det var ett par pappersfigurer av människor på vissa av träden, det fanns rep, allt möljigt.
'' Vad är de här?''. sade jag.
'' Det var här Bruce tränade upp mig att slåss!''. sade Justin och satte sig ner för att lägga ut alla tillbehör från väskorna.
'' Här?''. 
Han nickade.'' Här, ingen hör, och ingen kommer hit! Vi sköt hej villt!''. sade han och ett leende spreds på hans läppar.
Jag nickade milt innan jag sneglade ner på Justin. 
Jag puttade ner honom så han låg ner och satte mig sedan gränsle över honom.
'' Kom jag vill ha en kyss!''. sade jag.
Han satte sig upp och jag la dirket mina armar om hans nacke.
 
Tumblr_mcu8326jyp1qfx172o1_r1_500_large

Jag tryckte mina läppar mot honom i en mjuk kyss innan jag mötte hans blick.
'' Kan jag få använda en pistol igen?''. frågade jag och log sött.
'' Visst!''. flinade han.
'' Så vart ska vi börja?''.
Ett leende spreds på Justins läppar. '' Jag ska lära dig slåss, och knep för de första, vi skjuter sist!''. 
Jag höjde mina ögonbryn. '' Okej, men jag kan inte slåss Justin, är inte ens stark!''.
På någon sekund kände jag Justin arm om min nacke, i ren reflex knäade jag honom mellan benen och vände mig om och puttade bort honom från mig så han föll mot marken.
Jag slog handen för munnen coh ett litet skrik lämnad emin strupe.
Vad hade jag just gjort?.
'' Förlåt Justin! gud förlåt ,jag visste inte vad jag gjorde!!''. sade jag chockat.
Han reste sig upp och borstade av smutsen från byxorna.
'' Inte illa!''. sade han bara.
'' Förlåt, gjorde du dig illa?''. sade jag chockat.
Han skrattade. '' Nej, bara lite öm på min kompis!''. sade han och tittade ner.
'' Förlåt!''.
'' Säg inte förlåt, det du gjorde var riktigt smart! Jag var absolut inte beredd på de!''. flinade han.
'' Jag vet inte vad jag gjorde, det var bara en reflex!''.
Han gick fram till mig coh kramade om mig.
'' Det var duktigt gjort iallefall!''. 
Jag log. Jag hade lyckas puttat bort Justin från mig. 
JAG puttade bort JUSTIN! 
'' Okej, jag ser att du redan kan komma ur vissa grepp, så jag visar inga utan vill se dina!'. flinade han.
Jag nickade.
Det Justin inte visste om mig var att jag var vig, väldigt vig.
Justin ställde sig framför mig och tog tag om båda mina handleder hårt, och ett snett leende spreds på mina läppar.
Jag höll fast i hans händer och gled under hans ben vilket fick honom åka rakt ner i marken med huvudet först.
Han släppte mina hander och jag ställde mig upp.
'' Vafan var de där?''. sade han chockat.
'' Som du sa, jag har mina egna knep!''. 
'' Okej jag har sett nog av dina nep! Nu ska jag se om du använder dem när vi slåss. Och jag lovar dig babe att jag slår inte hårt!''.
Jag himlade med ögonen.
Justin skulle precis slå till mig i ansiktet då jag automatiskt flög bakåt och gled ner i brygga.
Sedan dök jag upp igen och slåg till han vid revbenen med foten vilket orsakade att han föll mot makren.
Jag gick fram och skulle putta bak honom då jag såg att han var nära på att ta tag i mitt ben.
Jag la mina händer på hans axlar och ställde mig någon sekund på händer och hoppade sedan ner bakom honom.
Att gå i gymnastik lönar sig.
Justin var fort uppe på fötter och skulle precis ta tag om mina midja och antagligen slänga mig över hans axel då jag drog mitt ben över hans huvud och snurrade runt, kanske för att skryta lite om hur vig jag var.
Jag tog sedan honom runt halsen och hela han stelnade till.
'' Vafan är du för något? Du rör dig som jag vet inte vad, och när skukke du berätta att du var jävligt vig?'.
Jag flinade. '' Aldrig, det är bara något litet jag har!''.
'' Babe, är du så där smidig när du slåss på rktigt, om det händer, jag lovar du kommer slå ihjäl personen!''.
'' Ja vet inte vad som hände, helt plötsligt var mitt ben uppe i luften!''. 
Han skrattade. '' Du vet. Vi kan pröva på mer ställningar i sängen när du är så vig!''.
En röd nyans spreds på mina kinder. '' Sluta,kan inte jag få testa att skjuta med en bilbåge?''. 
'' Okej visst!''. sade han och plockade fram tillbehören.
 
'' Åh, kan vi vila?''. sade Justin och la sig ner på marken.
Jag nickade och satte mig gränslen över honom åter igen.
'' Jag vill skjuta nu!''. 
'' Gud va du tjatar, ta det lugnt babe!''. skrattade han.
'' Jag vill bara skjuta!''. 
'' Badass!''. flinade Jusitn och bar upp mig innan han ställde sig upp.
Han släppte ner mig innan han tog upp en svart liten pistol och laddade den innan han gav den till mig.
Jag tog glatt emot den och vart genast nervös. 
Skulle jag råka skjuta nu kanske någon skulle skadas.
Justin ställde sig bakom mig och la sina händer om min midja och sin haka lutad mot min axel.

Gif_tvd_4x02__3__by_ninadanvers-d5nho7f_large

Jag höjde mina armar och riktade pistolen mot skjuttavlan.
'' Sikta noga, fokusera!''. viskade Justin nära mitt öra så hela jag rös av välbehag.
'' Jag kan fokusera när du har dina händer på min kropp!''. sade jag och ett leende spreds på mina läppar.
Hans skratt ekade i mina öron, de var som musik för mig.
'' Sikta nu!''. sade han med hes sexig röst.
Jag nickade och tog upp pistolen igen och siktade mot pappers figuren framför mig.
Min blick borrade sig in i mitten av figuren och precis när jag skulle tryck av kände jag Justins läppar mot min kind och började vandra ner mot min hals.
En rysning for genom kroppen, jag kunde verkligen inte fokusera.
När Justins läppar trycktes mot min hals gav jag upp. Jag la huvudet på sne och njöt.

Gif_tvd_4x02__6__by_ninadanvers-d5nho7u_large

Han hittade tillslut min svaga punkt och började bita lite löst och göra sugmärken.
Jag vände mig hastigt om och tröck mina  läppar mot hans innan jag tröck honom mot ett av träden.
Ett stön lämnade hans strupe innan han tog ett fast grepp om min rumpa och bar upp mig.
Jag drog mina armar om hans nacke och tröck hans kropp - om nu möjligt - närmre min.
Justins skrev pressades mot mig vilket gjorde att han stönade till och strax efter kände jag hur han började växa.
Bara det gjorde mig mer upphetsad.
Justin slank in sin tunga i min mun vilket jag glatt acceptera så dem började brottas.
Jag drog av honom hans tröja medans han drog ner dragkedjan på min hoodie och drog av mig den.
Hungrigt började jag kyssa honom ner för brösten samtidigt som jag knäppte upp hans byxor.
Han stönade mot min hals innan han började kyssa min svaga punkt.
Justin knäppte upp mina jeans och drog ner dem helt så jag stog i linne och trosor framför honom.
Ingen skulle komma här, eller?
Jag lutade mitt huvud mot hans axel medans jag stängde mina ögon och njöt av hans beröringar.
'' Justin!''. stönade jag fram.
Han mm:ade mot min hals vilket orskade att små vibrationer studdsade mot min hud vilket var otroligt skönt.
Jag öppnade mina ögon och min blick for runt i skogen.
Jag skulle precis stöna till välbehag då jag såg någon stå rätt långt ifrån oss och tittade på oss.
Paniken steg inom mig och jag försökte skrika men det gick inte.
Justin tittade frågnades på mig, det var då jag fick tillbaka rösten och skrek allt vad jag hade.

 
Dun dun dun, det var Cain i gallerian!
Är det Cain som står i skogen? :o
 
KOMMENTERA !
Älskar er!
 
 
 
 




 

Kommentarer
Matilda

Gash!!!! Shit va bra!!! Asså jag stänger av allt i min omgivning när jag ser att du har lagt upp ett kapitel!! Asså du borde verkligen bli en författare!! Ärligt! Du är bäst!!! Love ya

Mitt i alltihop stod det Caroline, vem är det? Eller råka du bara skriva fel? :) kraaaaaam



2012-12-18 @ 16:07:03
Zaga

Meeer super bra kapitel<3 Du skriver så bra<3 längtar tills nästa kapitel<3<3<3



2012-12-18 @ 16:33:02
Anonym

MEER! <3



Blogg: http://mylifeandbieber.blogg.se
2012-12-18 @ 17:21:38
Farin

Gaah nästa kapitel nu! Seriöst, bästa kapitlet på länge. :) Btw, haru någon instagram-sida?



2012-12-18 @ 17:31:28
Astriid<3

Jättebra!:D blir helt fast i varje kapitel, helt sjukt! kan du inte försöka bättra på uppdateringen nu när det blir jullov?:)
Antar att det är Cain i skogen? Men det kan ju vara typ Bruce..? :O



Blogg: http://stallbrudar.blogg.se
2012-12-18 @ 18:30:04
roza97

Please nästa kapitel snabbt speciellt nu när det snart är jullov... :)<3 Luv ya...



2012-12-18 @ 19:01:34
Amanda Bieber

SÅ SJUUUUUKT BRA!! SNÄLLA SKRIV NÄSTA NUUU BEEER DIG!!!<3333 FÖR DU VILL VÄL ATT VI NT SKA DÖÖÖ AV LÄNGTAN?;D OCH KAN DU SOM DE OVANFÖR MIG SA UPPDATERA MER NU NÄR DET SNART ÄR JULLOV?:)))) KRAAAAM<33



Blogg: http://jdbnoveller.blogg.se
2012-12-18 @ 19:25:22
Jb's girlfriend:)

Åhhhhh du måste skriva meeer så jävla br jag tror jag dööööörrrr<333



2012-12-18 @ 19:27:07
marie

omg sjukt bra baby :* MEEEEEEEEER



2012-12-18 @ 21:21:10
Romina

Jag tror det är typ Bruce eller nån av killarna ;)



2012-12-18 @ 22:18:59
Sonja

Asså du kan ju inte sluta där!!!;) de är ju sååå spännande så man inte kan vänta!!:o Gud! Får abstinens(?) du är grym!!! Du borde bli kärleks författare!!! Jag skulle köpa VARENDA bok som du gjort då!!!:)



2012-12-18 @ 22:22:21
Lisa

OMG vad bra kapitlet var! :)



2012-12-18 @ 22:24:51
ilham sabah

du gör mig CRAZZZZZY <3<3<3<3<3 love u baby <3<3<3



2012-12-18 @ 23:39:49
Sara Mähler

ÅH VAD GALET MED BRAAAA :D <333333333



2012-12-19 @ 02:15:02
Tilde!!^^

MEEEEEER AWESOME BRA!



2012-12-19 @ 12:54:40
Linn

sv; jag gör dem i Photoshop. :) men liknande kan även göras i GIMP. på justinbiebernovellsweden.blogg.se finns det en tutorial -> under kategorin "allmänna saker" eller nått. :) kram.

Svar: Åh tack! :D Kram!
Maya Lindberg



Blogg: http://juustanordinarygiirl.blogg.se
2012-12-19 @ 14:27:13
Emelie

Sjukt bra! <3



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-12-20 @ 15:34:27
ANONYM

vadå "jag kände hur han VÄXTE" vad växte? O.o <3



2012-12-20 @ 20:49:11
Linnéa

Vem är Caroline? Är det Katelyn du menar?



Blogg: http://arwens.blogg.se/
2012-12-21 @ 20:15:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback