Episode 30 - Crash!

Justin och Nolan slängde sig båda mot bollen men Justin han slå till den före.
1-0 till oss.
Jag sprack upp i ett stort leende och mötte Justins blick.
Bonnie sköt över bollen mot mitt håll. Jag sköt direkt över den och seth sköt hårt tillbaka.
Men tack och lov han Carmen skjuta över bollen.
Liam sköt över bollen på vår sida, jag fokuserade med blicken på bollen och slängde mig efter den.
Men i samma sekund slängde sig någon annan också efter bollen så vi båda krockade.
Jag han precis slå till bollen innan jag for i marken över den andra personen.
Ett högt stön lämnade personens strupe.

 
 
 
 
Jag tittade upp och mötte Justins ögon.
'' Förlåt!''. pep jag.
Hans ansiktsutryck gick ifrån smärta till glad när våra ögon möttes.
'' Det är lugnt!''. flinade han.
Jag bet mig hårt i läppen och tittade ner.
Allas blickar var på oss och jag såg Bonnies läskiga flin i ögonvrån.
Jag rullade in läpparna i min mun och insåg hur nära vi igentligen var.
Vi båda hostade till och reste oss upp.
Mitt knä blödde samt min panna, kul.
Justins armbågar blödde och hans rygg var öm.
'' Gå till skolsyster med er båda, klantskallar!''. sade Robert, idrottsläraren.
Bonnies flin växte ännu mer när hon hörde att vi var tvungna att gå till skolsyster TILLSAMMANS!
Justin kunde inte ens stå rakt. 
'' Förlåt, jag borde sett mig för!''. mumlade jag nervöst.
'' Nej det är lugnt, jag borde också sett mig för!''. flinade han. 
Han skulle precis räta upp ryggend då han skrek till. 
Jag bet mig nervöst i läppen och gick fram till honom.
'' Här, låt mig hjälpa dig!''. sade jag och la min arm om hans midja.
'' Tack!''. sade han och la armen om mina axlar.
Vi gick av planen med allas blickar på oss och bort mot utgången.
Jessicas blick brände mot min kind, för nån sekund mötte jag den och jag såg avundsjukan i hennes ögon.
Vi gick ut från idrottssalen och genom den tomma korridoren.
'' Fan va lamt det här känns. Du hjälper mig!''. sade Justin.
Jag skrattade till, 
'' Lev med det Bieber! ''. sade jag.
Han suckade men jag såg hur ett litet leende spreds på hans läppar.
Jag knackade på skolsköterskans dörr och strax efter öppnades dörre.
'' Nämen vad har hänt med er?''. sade hon.
'' Vi krockade på idrotten!''. sade jag.
Hon skrattade till. '' Kom in!''. 
 
Vi gick in och slog oss ner på sängen som fanns där.
'' Så vad har hänt er?''. 
'' JAg gjorde illa knät, och fick en rejäl smäll i pannan, men Justin är värst, det är något fel på hans rygg!''.
Hon nickade. '' Då börjar jag med Justin! Hoppa ner fårn sängen och ställ dig framför mig!'. sade hon.
Justin klev försiktigt ner från sängen och ställde sig med ryggen mot henne.
'' Ta av dig tröjan!''. sade hon.
Mina ögon for upp, åhnej. 
Ett snett leende spreds på Justins läppar innan han tog av sig tröjan. Rakt framför mig.
Jag bet mig hårt i läppen och kämpade med att kolla på alla saker utom hans mage.
Men det slutade med att jag var tvungen att kolla.
'' Gillar du vad du ser?''. sade han med sitt typiska Justin leende.
'' Sluta!''. mumlade jag generat och tittade bort.
Skolsyster började klämma på hans rygg och hålla på innan hon ställde sig upp.
'' Det är inte så farligt, ryggen är bara öm. Du får ta det lugnt i två-tre dagar och ta ett par alvdeon om det gör ont!''. 
'' Så inget är brytet?''. sade jag.
Hon skakade på huvudet. '' då skulle han skrikit av smärta!''. 
Jag nickade. '' Bra!''.
'' Men jag ska smörja in din rygg med en bedövande salva som håller i 24 timmar, sen börjar du med alvedonen!''. sade hon.
Hans ögon for upp då han hörde att HON skulle smörja in hans rygg.
'' Jag tror inte det behövs!''. sade han neröst.
Ett skratt lämnade mina läppar. '' Jo det behövs Jsutin!''.
Han spände sina ögon imina. '' Det gör inte så ont!''. 
'' Du behöver salvan Justin!''. sade jag.
Han suckade och tillslut upp.
Hon smörjde in hans rygg med salvan och jag såg hur han led. Men jag kunde inte undgå ifrån att skratta.
'' Så nu är det klart!''. sade hon.
Justin tog på sig sin tröja snabbt innan han tackad.
Jag skrattade högt innan skolsköterskan satte ett plåster i min panna och på mitt knä. 
Justin skyndade sig ut från rummet och jag skyndade mig efter.
'' Gå inte ås fort Justin, tänk på din rygg!''. sade jag.
Han suckade. '' JAg skiter i min rygg!''. sade han och sagtade ner.
'' Jasså?''. sade jag och gick fram till hnomom. '' Så du vill inte kunna ligga med tjejer?''. sade jag med ett flörtigt leende. '' Till exempel mig?''. Denna gång drog jag mitt finger över hans bröst och slickade mig runt munnen.
Vilket jag visste att han inte kunde stå emot.
Vänta, vad håller jag på med? 
'' Oboy, nu är du körd!''. sade han och tröck mig mot skåpet. Men han tog inte i, som jag trodde han skulle göra.
'' Gjorde jag lilla dig lite kåt?''. sade jag med bebis röst och prutade med läppen.
Vad höll jag på med? Sluta Cass, sluta! Du vet vad som kommer hända om du inte slutar!
Men på något sett ville jag inte sluta, jag ville att det jag trodde skulle hända skulle hända.
'' Fuck.. Sluta Cass!''. sade han och la sina båda händer på skåpet bakom mig.
Ett busigt leende spreds på mina läppar innan jag sneglade på klockan, om några sekunde skulle klockan ringa och elever skulle rusa ut till korridorerna.
'' Vi ses Justin!''. sade jag och gav honom en släng kyss innan klockan ringde till och jag började gå tillbaka mot idrottssalen.
Jag hörde hur han frustrerat suckade till och gick sedan mot idrottshallen.
Vad hade just hänt? Vad höll jag igentligen på med? 
Vad skulle hänt om inte klockan hade ringt in?
 
JUSTINS PERSPEKTIV:

Jag kunde inte sluta tänka på henne. Det ända jag ville ha var hennes läppar mot mina!
Hon ville verkligen reta mig, när hon visste att jag inte legat med någon på länge skulle hon alltid reta mig.
Men jag gillar det, jag gillar henne.
Sen hade jag inte ens ont i ryggen, Cassandra väger inget. 
Jag ville bara säga det för att få vara lite ensam med henne och känna hennes kropp mot min.
Fånigt jag vet. 
Men fan jag ångrar allt jag gjort mot henne, jag förlorade henne.
Men jag måste få tillbaka henne. Jag hade planer till det på balen, då dansen är igång.
 
Jag hade bytt om och gick tillsammans med Roy och Seth till skåpen, dags för matte.
Sämsta lektionen som fucking finns.
'' Så vad hände hos skolsyster?'' .flinade Roy och knuffade till mig på axeln.
Ett skratt lämnade mina läppar.
'' Vi gick bara dit, och den där äckliga tanten smörjde in min rygg med sina kalla händer!''. sade jag och gåshud spreds över min kropp.
Seth och Roy brast ut i skratt så tårarna rann.
'' Fuck sluta!''. röt jag argt men kunde inte undgå att skratta jag med.
'' Fan va äckligt Bieber! ''. skrattade Seth.
'' Vafan tror du inte jag vet?''. fräste jag med ett leende.
Dem skrattade. '' Kanske ditt nästa ligg?''. sade roy.
JAg slog hårt till ha på axeln vilket fick honom skrika till.
'' Fuck bro det där gjorde ont!''.
'' Var inte en sån tunnis nu Roy!''. flinade jag och gick till mitt skåp.
Jag öppnade skåpet och tittade på schemat. Jag började om 10 minuter. 
En suck lämnade min mun innan jag tog mina böcker. 
'' hej Justin!''. sade en pipigröst.
Jag suckade. '' Hej Jessica!''. sade ja och stängde skåpet.
'' Vad har du för lektion?''. sade hon med ett stort leende.
'' Matte du?''. sade jag.
'' Hihi Jag med! Ska vi göra sällskap?''. fnissade hon.
Jag suckade. '' Visst!''.
Hon krokade fast sin arm i min och vi börajde gå längs korridorerna.
Varför umgicks jag med henne igentligen? 
Hon var bara en irriterad bitch. Men skulle jag dumpa henne skulle hon flippa och jag vet itne vad.
Sen för Seth's skull hans irriterande chrus på henne.
Seth och Roy dök upp vid vår sida och vi gick in till matte salen.
I klassrummet satt Cassandra och Liam brevid varandra och skrattade högt.
Min blick skådade Cassandras ansikte, hennes perfekta vita tänder, hennes söta skrattkropar och hennes vackra ögon.
 
 
'' Justin?''. sade Jessica plötsligt.
JAg vaknade ur mina tankar och mötte hennes blick. '' Mm?''.
'' Ska vi sitta brevid varandra?''.
Jag drog på munnen. '' Nä, sitter med Roy, sätt dig med Seth! ''. sade jag.
Ett snett leende spreds på Seth's läppar.
Jessica gick fram till honom och tog hans hand innan dem gikc längre bak i klassrummet.
Jag slog mig ner snett framför Cassandra och Liam tillsammans med Roy och lutade mig bakåt i stolen.
Matte läraren Robert kom in i klassrummet och slog sig när vid katedern.
'' Så, idag ungdommar kommer vi jobba i boken, ser att vi behöver gå igenom första kapitlett igen eftersom så många hade fel på provet!''. sade han.
En suck lämnade min strupe. 
Han började sedan gå igenom första kapitlett och jag fattade inte ett skit. 
Matte var det ända jag inte hade godkänt i skolan på, resten hade jag iallefall fått godkänt på.
Vilket jag var jävligt stolt över.
Lektionen började och jag började kladda i min bok. Jag sket i att jobba, har fan ingen nytta av matte i framtiden.
Inte i min karriär.
'' Du ska boxas ikväll Biebs!''. viskade Roy.
Jag höjde mina ögonbryn. '' Igen? Gjorde ju det i går vafan?''.
Roy nickade. '' Jupp, mot nån kille från Phiadelfia tydligen!''. 
'' Fine, det är ju bara jävla pussys som kommer där ifrån enkel match!''.
Roy skrattade till innan han tog upp sin mobil och började smsa med någon.
Jag tittade bak på Cassandra som satt med blicken ner i boken.
Jag skådade varje liten rörelse hon gjorde.
Hur hon bet i sin läpp om och om igen och hur en rynka bildades i hennes panna när hon tänkte, hur hon slog med pennan mot bänken då hon inte kunde klura ut ett tal.
Hon tittade frustrerat upp och mötte min blick.
Hennes kinder fattade genast en ljusrosa nyans, hon fattade direkt att jag hade sett när hon blev frustrerad.
Jag log snett, damn den tjejen var så vacker.
Cassandra drog sitt hår bakom örat och tittade skamset ner i sin bok igen.
Men efter några sekunder var hennes blick i min. 
Hennes kinder vart - om det gick - ännu mer ljusrosa men nu mer i en röd nyans innan hon tittade ännu en gång ner i sin bok.
Ett litet skratt lämnade min strupe innan jag tittade fram och lät henne fokusera på matten.
 
Min blick for frustrerat på klockan. 5...4...3..2...1, *RIIING!*
'' Äntligen!''. pustade jag ut och reste mig upp och tog mina böcker innan jag lämnade klassrummet.
Jag skyndade mig fram till skåpet och slängde in böckerna i skåpet.
1½ timmes matte, jag hade iallefall tvingat mig själv att räkna 10 tal.
Vilket var riktigt änkelt, jag blir själv jävligt förvånad att jag klarade det.
Jag gick fram till mitt skåp, öppnade det och slängde in böckerna.
Äntligen dags för luch.
Roy och Seth dök upp vid min sida och vi började gå längs korridorerna.
Vid Liams skåp stog Cassandra lutad med han brevid.
Dem pratade och skrattade, hon var lycklig. Hon var fucking lycklig.
Jag kanske ska göra som hon sa ,gå vidare? Låta henne vara med den där fucking Liam.
'' Jusitn?''. sade Roy.
Jag tittade bort från dem och mötte hans blick.
'' Mm?''.
'' Skit i dem, okey?''.
En frustrerad suck lämnade min strupe innan jag gick in till matsalen.
 
 TORSDAG:
 
 

Torsdag, Torsdag, Torsdag. Imorgon var det dags för den där fucking balen
Alla i min klass skulle bli presenterade och sedan gå ner för en trappa och möta upp sin partner, sedan skulle vi köra nån fånig dans.
Jag flippade när jag fick veta det, allvarligt de tär så töntigt som det kan bli.
Vi hade idag sovmorgon till 12, och sedan var det dags att träna på dansen igen.
Och nu var vi killarna TVUNGNA att dansa om vi inte ville ha ett F.
'' Så, ungdomar som ni hörde, arangerar ni inte er idag får ni ett F! Så alla ni som vill ha ett F kan bara gå nu!''.
sade läraren.
Ingen gick. Ett leende spreds på hennes läppar.
'' Bra, ställ upp er med eran partner på linjen!''. sadehn.
Alla reste sig upp från bänkarna i idrottssalen och gick ut och ställde sig på golvet pa-rvis.
Jag och JEssica ställde upp oss mittemot varandra. Det här var så fånigt.
Musiken slog igång och vi började dansa.
Men såklat kunde inte jag hålla mig för skratt då de såg så löjligt ut.
'' Justin, vad är de som är så roligt?''.
'' Inget Miss Carlow!'. sade jag och bet mig hårt i läppen.
'' Då kör vi om!''. sade hon och började om musiken.
 
Jag vet inte hur många gånger vi körde igenom dansen.
Men det kändes som evigheter. Jag var inte direkt på  bra humör då Jessica klagat på mig för varje steg. 
När tillslut när alla kunde dansen hyffsat fick vi ta en paus i 30minuter.
Tack och lov.
Jag och killarna rusade ut från idrottssalen och bort till skåpet.
'' Fuck varför finns en sån fånig dans?''. fräste jag argt.
Roy skrattade. '' Bra fråga, var allvarligt talat nära på att banga.''.
Ett snett flin spreds på mina läppar. '' Jo, jag med. Så fucking löjligt!''. röt jag och slog i ett av skåpen.
Dem skrattade. '' Lugna dig Biebs, det är bara en dans!''.
'' Bara en dans? Jag Justin Bieber brukar fan inte gå på baler!''. sade jag sur.t
'' Nej men nu gör du det, första gången!''. sade Roy och la armen om mina axel.
'' fuck sluta..''. mumlade jag och gick till mitt skåp.
Jag hade allvarligt talat lust att banga, men att dissa Jessica i sista sekund är lågt, sen vill jag ju se hur vacker Cassandra ser ut.
Jag gick fram till mitt skåp och öppnade det.
Sedan rotade jag efter mitt ciggpaket tills jag kände ett par armar om min midja bakifrån. 
'' Så.. Justin, är hemma själv ikväll, lust att sova hos mig?''. 
Jag sneglade bak och mötte Jessicas blågröna ögon.
En suck lämnade min strupe. Jag var så trött på att höra hennes röst.
'' Fuck Jess. Vad är det du inte förstår? Jag låg med dig EN gång, EN fucking gång, har jag sagt att jag vill ligga med dig mer eller? Nej! Gå till Seth jag vet att han gärna knullar dig!''. fräste jag. 
Hon drog efter andan och tog ett steg bakåt.
'' Förlåt.. J-jag trodde bara..''.
Jag avbröt henne. '' Du trodde fel, vi är INTE tillsammans okej? Jag gillar fucking inte dig, jag gillar en anna okej? Jag är bara så trött på din pigiga röst och ditt bitchiga beteende!''. 

 
 
wooow, Justin gjorde vad? ;) 

KOMMENTERA BABES! 

Och ni förståg inlägget nedan helt fel. JAg hade inte tänkt skriva OM den här novellen på engelska.
Jag ska fortsätta med den här på Svenska men kommer skriva den här i en Engelsk verision också på en ANNAN sida! ;) 
Ni förstog det helt fel! ;) 

Älskar er!
 
 
 
 

Kommentarer
eeelit.blogg.se

mer! kommer det mer ikväll? :D



Blogg: http://eeelit.blogg.se/
2012-12-01 @ 13:49:35
Romina

Nu blir Cass glad haha! =D



2012-12-01 @ 13:58:22
Anonym

As bra!!!! Meed!! <3333



2012-12-01 @ 15:01:27
Anonym

Omg!!!!!!! Meraaaa tack!! Hehe! Tror du du kan fixa ett kap ikväll ? :)



2012-12-01 @ 15:37:59
Anonym

GAAAAAAHH, MEEER!!! nuu blir det cass och justin time?! LOVE LOVE LOVE, hoppas så!!! puss älskar dejj, mer ikväll?? Kryya! <33



2012-12-01 @ 16:07:03
roza97

Krya, det var ett grymt bra kapitel!! Nu blir cass glad, hon och Justin kommer säkert få till det nu (alltså bli tsm). Hoppas nästa kapitel kommer ikväll... :)<3



2012-12-01 @ 17:12:46
Sandra

Det är typ nu Cass skulle stått bredvid och typ hört allting Justin sagt till Jessica :D:D



Blogg: http://justinsmexybieber.blogg.se
2012-12-01 @ 17:39:30
Linn

MEEEER NUUUUUU TACK ;) <3<3<3



Blogg: http://teamelc.blogg.se
2012-12-01 @ 18:04:05
Emelie

Jätte bra! <3
Du behöver inte göra så här, men hade varit kul om Cassandra hade stått bakom och hört allt :)



Blogg: http://bieberrstorys.blogg.se
2012-12-01 @ 18:31:13
Nicole

åååååååh vad bra, när kommer nästa? <3



2012-12-01 @ 19:14:54
Farin

Såhääär grym. <3



2012-12-01 @ 21:48:23
Isabelle

Åh har längtat efter den stunden så länge nu. Alltid velat att Justin skulle säga åt Jessica att sluta hålla på! Älskar din novell, så grym & efter varje kapitel tänker man '' Åh nej, nu måste jag vänta så länge igen '' även fast du har gryyyym update så bara vill man att det ska komma ett nytt kapitel varannan minut! Bra jobbat, sluta ALDRIG med de du gör :)



Blogg: http://isabellewistrand.blogg.se
2012-12-02 @ 18:02:38
Sonja

Grymt bra (Som vanligt) :) hoppas att de kommer ett ikväll redan!!:D skulle verkligen vela de!!:) please love you



2012-12-02 @ 18:13:57
Anonym

Snälla kommer det ett imorrn ??? Kika gärna in min novell om justin & säg vad du tycker ! :)



Blogg: http://jbieberstooryys.blogg.se
2012-12-02 @ 22:02:13
Ellen

Super bra!!! När kommer nästa upp? Snälla, lägg upp idag eller så snart som möjligt!!!!
Om du har lust/tid, kanska kolla min blogg? :) skriver Jb novell :) snälla titta o kommentera! <3

Älskar din blogg!!
Kram <3



Blogg: http://www.ellen.webboken.se
2012-12-03 @ 08:08:16
Sofiaaa <3

MER!!!!



Blogg: http://Biebercrew.blogg.se
2012-12-03 @ 10:44:32
Anonym

när kommer nästa snälla



2012-12-03 @ 19:50:46




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback