Blockera?

Har både dåliga och bra nyheter.

BRA: Jag tröck på nån knapp så jag blockerade IP:adresserna så nu förhoppnings vis kan dem inte kommentera ;) 
Eller ens besöka bloggen, har faktist ingen anning om vad jag gjorde men det stog,
'' Lägg till IP adressen i blockeringslistan!''. 

Gud jag börjar nästan gråta över hur ni stod på min sida och sa emot dem! :')
Det betyder något så oendligt mycket!:')
Vart seriöst tårögd! :') 
 
Jag älskar er så mycket och bara genom era ord får mig vilja skriva skriva skriva! :D

Sen till dem dåliga nyheterna: Jag ska till min kontakt familj i helgen, så jag ska försöka få upp ett kapitel ikväll rätt långt så ni kan läsa, sen kommer jag självklart försöka skriva där ute också så var inte oroliga :)
Men det är inte säkert att de kommer upp något, sen på måndag är de ju JULAFTON!:D

Dock har min mamma dålig ekonomi så jag vet inte om jag får något :/
Men det skiter jag i, bara vi har varandra!:)


Älskar er!:* 

Puss&Kram

Kommentarer
1D....JB

Heej:) älskar din blogg! Hihi ville bara säga det:P
Och haha god jul!:D



Blogg: http://Keytolife.blogg.se
2012-12-21 @ 14:33:37
Anonym

Aww, vi dissa ju sönder de ju vi är the beliber power hahah;)
Naw vi älskar daaj med haha och din blogg! <3
Vi är alltid vid din sida :)
Och längtar till kapiteln kommer, skriv när du har tid vi har tålamod ! :)
Byee<3



2012-12-21 @ 15:30:16
MARIE

naaawww!!! baby vi gör vad som hällst för att skydda varandra. <3
vi håller ihop no matter what! ingen belieber ska behöva känna sig ledsen för att nån idiot ska säga dumma saker!! ÄLSKAR DIN NOVELL!! och har läst kap 37 och längtar redan till nästa uyhujloiuh du är sjukt bra älskar dig!!! btw skit fina bilder på instagram!! <3 <3



2012-12-22 @ 00:33:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback