Skriver..

tjena!



Kom hem för nån timme sen, sen duschade jag!

Ska ta och fortsätta skriva på kapittlet,  det går segt eftersom jag intev et vad jag ska skriva!:/
Ledsen!
Men ni får en liten sneakpeek.
 
Sneakpeek:

Jag tog min data och satte mig i sängen och började surfa.
Toadörren öppnades och ut kom Justin. Han hade en handuk runt midjan och vatten droppade från hans hår. 
Hans slickade sig om sina läppar och skakade på sitt hår så allt vatten flög åt alla håll.
Min blick åkte till hans mage, han har tränat. 
Det kändes som allt gick i slomotion. Men jag väcktes av ett underbart skratt.
'' Hur är det babe?''. skrattade Justin och mötte min blick.

Inte mycket, men bättre än inget!:*

LOVE YOU ALL!!


Kommentarer
Ilham

Va det där 68?



2012-08-05 @ 18:48:12




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback