Episode 81 - Hangover !

Jag skrattade högt innan jag kysste honom.
'' JAg måste sova, tror jag ska till skolan imorgon!''.
'' föresten varför gick du ut på en skoldag?''. sade Jusitn och jag la mig ner brevid honom.
'' Emma och SHay drog med mig!''. flinade jag.
Han skakade på huvudet och kysste min panna. '' Sov nu babe!''.
Jag nickade och la mig på hans bröst. Nästan all alcohol hade försvunnit ur kroppen.
Rätt skönt. Men min andedräckt var nog inte det godaste, jag hade ingen lust att borstatändern anu så jag gör det imorgon.
Eftersom vi börjar 10.30 imorgon ställde jag klockan på 09.00, det hinner jag på.
Justin la sin arm runt mig och jag slöt mina ögon.
Kvällen hade varit kul, tills slutet då. MEn jag saknade Zac, det gjorde jag verkligen.
Efter ett tag kände jag hur allt blev svart och jag somnade.

 Jag vaknade av den förbannade väckarklockan. Jag sneglade på klockan på sängbordet 09.00!
'' ååh!''. suckade jag och satte en kudde för ansiktet.
Huvudet värkte, kroppen värkte och tröttheten skulle snart ta över.
Då kom jag och tänka på Justin brevid mig. Jag tog bort kudden och tittade på honom.
Han låg på rygg med ansiktet vänt hitåt med vidöppen mun och andades djupt.
Han var så vacker, lik en ängel!
Jag la mig på mage och stödde huvudet i mina händer och tittade på honom.
Jag skulle kunna ligga här hela dagen. '' Varför stirrar du?''. sade han sedan med hes rasplig röst.
'' Oj, jag trodde du sov!''. sade jag och rodnade.
Justin slog upp ögonen och mötte min blick. '' Nope, vaknade också av ditt alarm samt '' ååh ''... ''.
Jag rodnade ännu mer och borrade in i huvudet i kudden.
'' babe det är lugnt, jag kan ändå inte ligga i sängen hela dagen!''. viskade han i mitt öra.
Jag tittade upp från kudden och mötte hans blick. Hna var några ynka centimeter ifrån mig.
Och han låg över mig.
 
Tumblr_m02o1a1dzd1rptk3mo1_500_large_large
 
Man kunde känna hans andedräckt mot min hud.
Jag trcök våra läppar emot varandra och la mig över honom.
Han tröck in sin tunga i min mun och dem började leka.
'' jag.. måste.. gå...''. sade jag mellan kyssarna.
'' mmhm!''. sade han men fortsatte kyssa mig.
'' allvarligt!''. sade jag sedan.
'' kan.. du .. inte..stanna?''. sade han.
Jag avbört kyssen och mötte hans blick. '' Nej, jag måste till skolan!''. suckade jag.
Han suckade också. Jag kysste han snabbt innan jag reste mig och började gå mot garderoben.
Jag kände hur Justins blick brände på mig. Kanske för jag gick i små små turkosa string och utan bh.
Jag sneglade bak och såg Justins blick var klistrad på min rumpa.
'' typsikt killar..''. mumlade jag.
'' Va? Vadå?''. skrek Justin efter mig.
Jag skakade på huvudet och gick in i min WIC. Jag tog fram ett par ljusa jeans, till det en snygg blus.
Sen ett par smycken.
Sminkningen fick bli bara mascara.
Sen gick jag ut till vardagsrummet och träffades av ljuset strålar. Ögonen brände och jag skyndade mig ta mina solglas ögon.
'' skönt.. kan inte gå utan solglasögon..''. mumlade jag för mig själv .
Jag öppnade kylskåpet och skådade vad som fanns. Jag kände hur spyan kom upp i halsen.
JAg skyndade mig till toan och spyan kom upp. Det brände som bara den när spyan åkte upp.
Antagligen all alkohol från igår!
Justin dök upp vid min sida och höll upp mitt hår.
'' gåJustin!''. sade jag.
'' Nej!''. sade han bestämt.
'' du får inte se mig så här!''. mumlade jag och ännu en gång kom spyan upp. Det stank och brände i halsen.
'' det är lugnt, jag älskar dig ändå! Här har du vatten!''. sade han och gav mig ett glas vatten.
JAg tackade och drack fler efter fler glas.
SEdan gick jag in och la mig trött i soffan. Klockan var 10.03. Jag suckade, jag får ta en taxi till skolan!
'' Hur mår du?''. sade Justin och satte sig vid mina ben.
'' Sådär.. Börjar om 30min.. Måste åka snart!''.
'' Kan du inte stanna hemma? Du spydde trotss allt?''. sade Justin.
Jag flinade. '' Nej Justin, tyvärr inte! Det va rpågrund av alkoholen, jag måste gå till skolan! annars får jag skolk..''.
Justin suckade och nickad. Han var precispå väg att kyssa mig då jag stoppade honom.
'' Nej jag spydde nyyss!''.
'' Och?''.
Jag tittad eäcklat på honom. '' Låt mig borsta tänderna iallefall!''.
HAn skrattade och nickade. JAg sprang och borstade tänderna och ringde hit en taxi som skulle vara här om 5.
'' Kom så får du din kyss!''. sade jag och Justin sprang upp från soffan och slängde sig i min famn och kysste mig.
JAg flinade och kysste glatt tillbaka. '' jag älskar dig!''. sade han.
'' desamma !''.sade jag och tog min väska. '' vi ses sen!''.
Han nickade och jag lämnade lägenheten.
När jag kom utanför själva huset så stog min taxi där klockan var 10.16, jag skyndade mig in i taxin och bad han köra till min skola.
 
'' Så vad blir det?''. sade jag och höll fram pengar.
'' Äsch, det är gratis för dig!''. sade han.
'' tack så mycket!''. sade jag och klev ur taxin.
Shay och Emma kom gåendes mot mig, båda med svart asolglasögon som jag.
Jag skrattade och mötte dem halvvägs. '' Ser att det inte är bara jag som inte tål ljuset!''. flinade jag.
'' Nej, usch! Huvudet värker som bara den!''. sade SHay.
'' Mitt med, spydde ett antal gånger imorse.. Nu är ialelfall all alkohol borta!''.
Dem skrattade högt. '' Vi måste skynda oss vi börjar snart!''. sade Emma.
Vi gick in i korridoren med alla blickar på oss. Jag lämnade min grejer och tog sedan mina matte böcker.
Det här skulle inte bli kul.
NÅGRA DAGAR SENARE:

Det har gått 1½ vecka sedan festen hos ExChange LA! Det är Fredag och ikväll skulle jag, Tiffany, Shay, Emma, Alfredo, MArvin ut och äta på någon resturang!
Om 2 timme slutade Tiffany från skolan så jag kanske skule börja klä på mig.
Jag hade gått i kallingar hela dagen, som vnaligt!
Jag har gått på flera interjuver och var borta Söndag, Måndag och hade en konsert i Arizona, och sen ett antal småspelningar på presskonferancer och sånt!
Albumet gick väldigt bra, etta på topp listan i USA!
Tiffany har gråtit ett par kvällar över Zac, han var ju trotts allt i kriget, och har inte skrivit till henne.
JAg vet inte hur många brev hon har skickat minst 15..
Hon har gråtit i min famn, det gjorde ont att se henne så här! och jag visste inte vad jag skulle göra.
Så fort vi kom utanför lägenheten klistrade hon på ett leende och låtsades som inget.
Men när vi kom in igen så forsar tårarna.
Ikväll ska vi iallefall få en perfekt kväll..
Min mobil börade ringa från hallen, jag reste mig från soffan och sprang dit.
'' babe <3''. stog det. Jag flinade och tröck på svara.
'' Tja babe, tänkte just på dig!''. sade jag.
'' Hey, kan du hämta mig?''. sade hon.
'' Men du slutar väl inte förns om 2 timmar?''.
'' Jo jag vet, men jag spydde på biologin..''.
'' Va? Är du okej?''. sade jag chockat och började dra på mig kläder.
'' Ja, mår bara lite illa!''. sade hon.
'' Jag kommer direkt, håll ut baby!''.
'' tack älskar dig!''. sade hon och la på.
'' Redo för biologi?''. Shay dök upp vid min sida med ett brett flin.
'' Uch nej.. Inte Mrs Tatum.. hatar honom...''. suckad ejag.
'' Hahaha jag med!''. skrattade Shay.
Vi mötte upp Emma och gick sedan till Biologin.
Jag satte mig ner längstbak med Shay och Emma framför med Louise nån tjej som jag snacka med nån gång.
'' Hej klassen! ''. sade Mrs Tatum.
'' Hej..''. sade klassen.
'' Idag ska vi disikera grodor!''. sade han.
'' Va??''. utbrast alla. Mina ögon blev stora som balonger.
Var han seriös`Vi har hållt på med koögon och sånt, men aldrig disikerat något!
'' Japp! Ni ska vara två och två, få varsin groda som ni ska disikera!''. sade han med ett retligt flin.
'' är han seriös?''. viskade jag till Shay.
'' tydligen!''. suckade hon.
Jag suckade och tog en hårslinga runt mitt finger och tittade sedan fram på Mrs Tatum.
 
Tumblr_m70qn3hf7m1qd59q6o1_500_large
 
Det här skulle verklgien bli kul. Eller inte.
Mrs Tatum tog fram massor med grejer som vi skulle använda och vi själva fick gå fram och hämta det.
Shay kom med alla våra tillbehör samt två förkläden.
'' Allvarligt? Förkläden?''. suckade jag.
'' Japp! ''. skrattade hon.
Jag tittade äcklat på förklädet som säkert massa hade använt och kletat av sig på.
'' Du kommer inte få nån sjukdom genom att ha på dig den Tiff!''. sade hon och gav mig ett.
Jag tog motvilligt på mig det och satte upp håret i en toffs.
Mrs tatum gick runt med en burk och delade ut döda gordor, eller snarae paddor, dem var hur stra som hälst.
Han slängde ner en på vårat underlägg med ett plask.
Mina ögon spärrades upp och jag tittad eäcklat bort.
Var han verkligen seriös?
'' vafan är der här för mening att göra? Det är ju hur äkcligt som helst?''. röt jag och Mrs Tatum skrattade.
Han var ung, men bara våran lärare den här terminen för den vi hade först fick barn tydligen.
Han mötte min blick och log.
'' Det står på era betygskriterier att ni måste disikera något, kanske du ville disikera en ko?''.
Jag suckade. '' Nej, men varför just en äcklig padda? ''.
Han skrattade återigen. '' Miss Jones, vill du ha ett G -?''. Nu vart han seriös.
'' Nej..''. mumlade jag.
'' Då, gör som jag säger, så kanske du fär ett MVG, eller åtminstonde ett VG!''.
Jag nickade. Shay och Em skrattade åt mig och vi riktade sedan uppmärksamheten åt MRs tatum.
'' Börja med att ta den här!''. sade han och höll upp en smal vass kniv, '' för att sedan dra ett sträck på paddans mage!''. sadehan och visade på en groda.
Jag gav kniven till Shay som fick skära upp magen.
'' dra sedan ut organen med hjälp av den här!''. sade han och höll upp nån sorts sked.
'' din tur!''. fnissade Shay.
Jag tittad echockat på henne och tog sedan emot verktyget.
Jag grävde ur alla små organ i grodan och kände hur illamåendet kom igång. Varför mådde jag illa nu? Jag har aldrig tidigare gjort det?
'' sedan ska ni skriva ner i eran bok vilken organ som är vilken, sedan visa mig! Ni får ett papper med namn på allting, så det blir lite lättare!''.
Han började dela ut papper och vi började sedan skriva i våran bok.
Jag tittade äcklat på grodan som låg med alla sina organ utanför, precis framför mig.
Hela grodan + organen rörde sig vilket fick mig skrika till.
Jag rusade ut från klassrummet med spyan på väg upp. Jag sprang snabbt in på toan och spydde i toalett stolen.
Svettet rann från min panna och spyan blev bara mer och mer.
Toalett dörren öppnades och in kom Shay och Emma.
'' Är du okej?''. sade EMma chockat.
'' ser det ut som de?''. sade jag och ännu en gång spydde jag.
'' här har du papper!''. sade Shay och gav mig en bunt papper.
Jag tårkade mig runt munnen och lutad emig över handfatet och tvättade mig runt munnen samt drack lite.
'' Usch.. vidrigt..''. suckade jag.
'' Visste inte att du var så känslig!''. fnissade Shay.
'' inte jag heller.. Förns nu..''.
'' Vill du gå hem? Du ser inte ut att må så bra..''. sade Em..
'' Tror jag gör det.. Är helt trött och ont i huvudet..''.
Dem nickade och följde mig in till klassrummet. Såklart var alla blickar på mig. Kul.
Mrs tatum kollad epå mig och gick sedan fram till mig.
'' antar att du går hem?'.
JAg nickade. '' Men du klarade dig ett bra tag, bara så du vet ger jag dig inte ett G- !''.
Jag log. '' Tack!''.
Jag sade sedan hejdå till mina kompisar och gick sedan till mitt skåp.
När jag tagit mina grejer satte jag mig vid parkeringen och slog Justins nummer.
'' Tja babe, tänkte just på dig!''. sadehan och jag log!
'' Hey, kan du hämta mig?''.
'' Men du slutar väl inte förns om 2 timmar?''.
'' Jo jag vet, men jag spydde på biologin..''.
'' Va? Är du okej?''. sade han och jag nickade. Men kom på att han inte såg mig.
'' Ja, mår bara lite illa!''.
'' Jag kommer direkt, håll ut baby!''.
'' tack älskar dig!''. sade jag och la på.
Sedan andades jag djupt för att inte spy igen.
HAn skulle komma snart. Tack och lov..

 TRÅKIGT! Jag vet.. Men har inge ider på typ 2 kapitell.. MEn jag har planerat lite;)
Jaja älskar er!

 Föresten, tror ni Zac lever? Eller är han skadad?:)
KOMMENTERA!
 
 
 

Kommentarer
JB

KAN DOM INTE FÅ BARN



2012-09-01 @ 22:14:19
Anonym

Mer!!!!!



2012-09-01 @ 22:17:11
Zelma

För att få drama kan inte Brianna haft kontakt med Megan?



2012-09-04 @ 15:39:17
Zelma

Bakom Tiffanys rygg?



2012-09-04 @ 15:39:47
Zelma

Btw när kommer nästa?



2012-09-04 @ 15:40:22




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback