Episode 80 - Revenge!

Musike blev högre, alkoholen stank från allas munnar runt om kring.
Jag och Shay började dansa lite med varandra, på vårat sett. Nära så alla killar kollade på en.
Det skulle vi aldrig göra nyktra det kan jag säga. Aldrig.
Dj:n satte på '' Don't wake me up - Chris Brown ''. Jag älskade den låten, var helt såld på den.
När refrengen kom igång skrek både jag, Shay och Emma högt.
''  DONT WAKE ME UP UP UP UP UP UP !''. skrek vi och alla andra i salen.
Basen pumpade, vilket fick en på sjukt bra humör.
Min blick for genom dansgolvet på allt dansande folk. Alla skrattade, sjöng, skrek och hade roligt.
Precis som vi.
Min blick for runt men stannade på en person som var välldigt bekant.
Dens ansikte vreds upp. Då stannade allt i nån skund när jag såg vem personen ett par meter ifrån mig var.

Jag spände hårt knytnävarna och bet mig hårt i läppen.
Det kunde inte vara sant. 
Det var Justin, samt en brunhårig tjej. Han stog bakom henne och höll sina händer om hennes höfter.
JAg såg inte tjejens ansikte, men just nus ket jag i det.
JAg kände hur ilskan bubblade upp i mig. Att han kunde göra så mot mig?
Han och tjejens kropp gled sakta mot varandra och hon lutade sitt huvud mot hans axel och smekte hans kind.
'' Vad är det?''. skrek Shay.
Jag fortsatte stirra på dem. Vad skule jag göra? Gå fram dit och slå till honom? Det kommer bli kaos i tidningarna?
Det är alltig någon som spiller! Alltid!
Shay och Em's ögon vart stora som golfbollar.
'' Tiff jag har en ide!''. skrek Emma nära mitt öra så jag skulle höra henne.
'' TA någon kille och gör lika dant! Du är vig, du kan vara väldigt sexig, gör så Justin blir avis..''.
'' Men p-pressen?''. sade jag och snubblade till.
'' Äsch, dont worry babe! Kör på!''. sade hon.
Jag tittade runt för en okej kille med bra kropp. Men ungefär alla hade någon tjej framför sig.
'' Det finns ingen?''. skrek jag åt Emma. Det kändes som att musiken blev högre och högre.
'' Ta Keegan, det är lugnt!''. skrek hon.
JAg mötte KEegans blick som stog nån decimeter snett bakom henne. '' Säker?''.
Hon nickade.
Precis då slogs min favorit låt igen, perfekt!
 
 
 ( Lyssna medans nedstående läses, om du vill)
 
JAg log och kramade om henne. Sedan vände jag blicken mot Justin som fortfarande dansade med den där tjejen. Runt dem var Alfredo, Marvin, Paulo och sen ett par till killar jag kände igen!
Jag tog Keegans hand och gick lite närmre dem. En tjej stog nån meter ifrånmig med en drink i handen.
Jag tog den direkt ur handen på den och drack upp den, sedan lämnade jag den tillbaka och tackade!
'' Vafan?''. tjöt hon.
 
Tumblr_m9h5hbewrt1ryblgfo1_500_large
 
JAg gav henne ett fakeat leende och ställde mig framför Keegan.
Han satte direkt sina händer om mina höfter och vi började röra oss mot sidorna.
JAg sneglade på Justin som stog med stora ögon och kollade på oss. Han viskade något till Afredo som viskade vidare.
Jag började dra händerna igenom mitt hår samtidigt som jag gned mig mot Keegan.
Hans höga andetag hördes mot mitt öra, vilket var rätt sexigt och påtändande.
Justin ställde sig närmre tjejen och gned sig mot henne. Jag suckade frustrerat och dök ner till golvet och särade på mina ben innan jag gled upp för Keegans kropp.
Vilket fick Justins ögon bli dubbelt så stora. Jag var arg, det var jag. Men i den här stunden var det bara.. kul.
Försöker han prata med mig sen, då ligger han illa till. Han borde hålla sig undan.
Jag kände hur alkoholen tog över och hur leendet växte.
Känslan var otorlig. Musiken, allt.
Keegans händer drogs från mina höfter längs ner mina lår och sedan upp igen, men då till mina bröst.
HAn klämde dem mjukt, vilket var upphetsande, men jag skulle aldrig vara otrogen mot Justin, aldrig!
Och specielt inte med Zac's bästavän.
Jag stönde högt och smekte honom mellan benen. Så han stönade till smått nära mitt öra.
Jag tittade mot Justins håll, tjejen höll precis på samma sett som jag, fast på Justin.
Ingen får röra Jerry utom jag. (haha var tvungen).
Justin tittade på mig och jag såg hur han stönade.
Precis då tog Keegan sin hand ner till mitt underliv och började smeka.
Justin mötte min blick. Jag släppte taget om Keegan och Justin om tjejen.
Han började gå mot mig och jag mot honom genom alla folk.
När vi möttes i mitten tröck vi hårt läpparna mot varandra.
Han bar upp mig med mina ben på varsin sida om honom och började gå.
Hans läppar var forfarande tryckta mot mina, jag välkomnade hans tunga i min mun och kände direkt alkohol smaken, men det gjord einte mig något!
Justin öppnade en dörr och bar in mig. Jag hade ingen anning om vart vi var.
Han stängd eoch låst. Då insåg jag att vi var på en toalett. Riktigt lyxig, med en stor bänk med ett handfat, en toalett och en stor spegel.
'' jag vill ha dig!''. flåsade han.
Ett leende spreds på mina läppar. '' och jag vill ha dig!''. sade jag.
Försöker han prata med mig sen, då ligger han illa till. Han borde hålla sig undan. Den meningen kunde man stryka. Just nu fanns det bara jag och Justin!
Han dröck sina läppar mot mina ännu en gång, men mer panssion och vilja.
Jag slickade på hans läppar så han öppnad emunnen och välkomnad emin tunga.
Jag drog av hans t-shirt och slängde den på det förvånadstvärt rena golvet.
Frustrerat satte han mig på den lediga platsen på bänken och slet av min kofta samt linne så jag satt i ett par tights, och bh framför honom.
Han bet sig hårt i läppen och började sedan kyssa mig ner för halsen och nafsa lite medans jag knäppte upp hans byxor och lät dem falla till golvet.
Han kysste mig mellan mina bröst och hukade sig ner till mina ljumskar.
Ett leende spreds på mina läppar när jag sen lutade mig mot spegeln bakom mig.
Han drog ner mina tights samt trosor och särade sedan mina ben.
Sagta började han kyssa upp längs mina lår till mina ljumskar, där han då började slicka lite.
Han händer vandrade upp längs min mage och tog ett fast grepp om mina bröst.
Vilket jag älskade! Jag stönade högt, jag kunde verkligen inte hålla det inne!
Hoppas inerligt ingen stog utanför just nu.
Jag drog mina händer igenom hans hår och bet mig hårt i läppen.
'' Justin!''. stönade jag fram. Han svarade inte utan tröck in tre fingrar i mig.
Nu ställde han sig upp och tröck sina läppar mot mina. Hungern växte mer och mer.
En hunger jag aldrig haft förut. Den här var annorlunda. Men jag var tvungen att behärksa mig så jag inte slet av honom kläderna och tog honom här och nu!
 
Jag upplevde en orgasm som jag aldrig känt tidigare. DEn var så stark att jag tappade allt.
Allt svartnade till för nån sekund och när jag väl slog upp dem låg jag ner på bänken med Justin mellan mina särade ben.
'' Är du okej?''. sade han och jag nickade.
Jag tog tag om hans nacke och drog han ner över mig. Vi kysstes hungrigt, hungrigare än någonsin.
Han tröck in tre fingrar i mig igen, jag stönade högt men Justins läppar kväde det värsta.
Jag knuffade lätt bort honom och ställde mig upp på mina ben. Han tittade på mig med rädlsa i ögonen.
SOm att jag skulle bara lämna honom. Men då hade han fel.
Han kom fram till mig och kysste mig mjukt, våra saliv blandades och han smekte min rumpa hårt.
Medans vi kysstes drog jag ner hans kalsonger som han haft på sig så dem var vid knäna.
JAg ville ge samma sak han gett mig, njutning.!
Jag puttade honom så han satte sig på toalettstolen.
Sedans tällde jag mig på knä mellan hans ben. Jag var inte nervös, jag hade gjort det här tidigare och Jusitn älskade det.
Först tog jag honom i handen sedan i munnen.
Han flätade in sin händer i mitt hår och trökcmig närmre honom. Det var inga problem.
Han stönade högt, väldigt högt. Men det var meningen.
'' jag kommer snart..''. stönade han.
Jag log och ställde mig upp och mötte hans läppar.
 
Jag satte mig gränsle över honom och lät honom tränga in i mig. Vi båda stönade högt, som aldrig förr!
MEn denna gång kom något som aldrig hänt, det gjorde inte ont! Vilket var en befrielse!
Han kysste mig med sina blöta läppar och stönade då och då. PRecis som jag.
JAg reste mig upp och gick och la mig på bänken igen. Sekunden senare låg Justin över mig och var inne i mig ännu en gång.
JAg fäste mina ben om hans midja och lät han komma in längre och hårdare.
Han började smeka mina bröst och samtidigt kyssa mina blöta läppar.
'' hårdare!''. nästan skrek jag.
Hans leende blev bredare mot mina läppar och han trängde sig in i mig hårdare.
Mina stön vart till skrik, men som tur var var Justin snabb att dämpa dem.
Svettet rann från oss båda och bänken var hal som bara den. DEt var ett under att vi inte glidit ner.
'' baby.. ''. stönade Justin.
Hela jag spände mig, precis samtidigt som Jsutin. '' fortsätt!''. stönade jag.
Han trängde in sig i mig snabbare och hårdare, vilket fick oss båda komma, samtidigt.
Höga stön lämnade åvra läppar. JAg slappnade av och la mig ner med en trött Justin över mig.
'' ska vi gå ut?''. sade jag.
Justin nickade andfått och kysste mina läppar en sista gång innan han klev av mig och drog på sig sina kallingar.
JAg satte mig på bänkkanten i bh, och dinglade med benen med ett brett leende.
Jsutin stog i sina Jeans och skor med sin tröja i handen och kollade på mig.
'' Vad är de?''. flinade han.
Hans leende, åh. 
'' inget!''. fnissade jag.
HAn kom fram till mig och drog handen upp för mitt lår och lutade sina läppar mot mitt ena öra.
.'' Vill du ha mer?''. viskade han med hes sexig röst.
'' Maybe..''. sade jag och slickade mig om läpparna.
Hans hand gled lite längre ner, för sagta enligt mig!
Jag tog hans hand och drog den snabbare ner mellan mina ben.
 
Tumblr_lo9gj0t0mi1qaqqy8o1_500_large
 
Han började genast smeka mig och det var deen bästa känslan ever.
Efter ett tag slutade han och kysste mina läppar.
'' Kom nu, vi kan fortsätta hemma!''. sade han.
Jag nickade och hoppad ener från bänken och halkade till men som tur var tog Justin emot mig.
'' Är de..?''. Justin nickade.
'' Euw..''. sade jag och skrattade.
Han skrattade med mig och vi drog snabbt på våra kläder och tvättade rent bänken samt toaletten!
Jag fixade till sminket och håret och sedan Justins ruffsiga hår.
Vi gick ut från toaletten och som tur var fanns det flera så inga stog i kö.
Han flätade samman våra händer och gick ut till dansgolvet.
Jag letade upp Shay och dem som satt vid ett bord, allihop Alfredo, Keega, Shay alla.
Dem alla tittade upp när vi kom dit och jag rodnade.
'' Jag vill inte veta..''. sade Alfredo och alla brast ut i skratt.
Justin satte sig ner och dåinsåg jag att alla platser var upptagna.
MEn sekunden senare drog Justin ner mig i sitt knä och kysste mig på halsen.
'' jag älskar dig!''. viskadehan.
'' och jag dig..''. sade jag och tog en av alla typ 10 drinkar av bordet och började dricka.
 Jag började smått känna hur alkoholen rann ur kroppen, men det var rätt sknöt.
Då startade min hjärna.
Jag kanske skulle ta ett snack med tjejen Justin dansat med?
Äsch jag gör det sen.
Vi fortsatte dircka och ha kul tills klockan närmade sig 03.23!
'' SKa vi åka hem?''. sade jag till Justin.
Han nickade trött och gäspade sedan.
'' Guys, vi ALLA borde åka hem! Iallefall jag, Keeg, Shay och Em!''. flinade jag.
'' Ja.. JAg är jätte trött!''. sade Shay.
'' Bra, kom nu!''. sade jag och vi alla lämnade clubben.
När vi kom ut i det frisk aluften såg jag papsen lite längre bort, men just nu brydde jag mig inte.
'' Ska vi vinka in en taxi?''. sade Alfredo.
'' Ja, gör det! Vi tar en, ni tar varsin!''. sade Justin.
Jag tittade runt lite då jag såg samma tjej som dansat med Justin lite längre bort.
Hon stog med två blonda tjejer och skrattade och rökte.
'' Ehm.. Jag kommer snart!'' .sade jag och började gåmed mina höga klackar.
När jag kom fram till henne slog jag henne löst på axeln.
'' Ursäkta men rör du mi..-''.
Tjejen vände sig om med ett brett leende. Det kunde inte vara sant. Vad gör hon här.
'' Hey Tiff!''. sade hon.
'' Megan...''. sade jag och hade munnen på vidkavel.
'' Just precis! Ser att du fortfarande kommer ihåg mig!''. sade hon bitchigt.
JAg spände mina käkar och knytnävar och andades stort.
'' Vafan gör du här?''. röt jag argt.
'' Festar ser du väl? LA har ju en ny klubb såklart man ska testa den? ''. sade hon och .log stort.
JAg blev äcklad, att hon rört min pojkvän. Att den idioten stog framför mig och log.
'' Jag säger så här, RÖR DU JUSTIN IGEN SÅ SLÅR JAG IHJÄL DIG FATTAR DU?''.
Justin, och gänget var snabbt framme vid i´min sida och Justin stoppade mig från att slå till henne.
Han tittade chockat på Megan och hans mun föll ner.
'' Tja snygging! Hoppas du gillade dansen!'. sad eMegan och bet sig i läppen samtidigt som hon log.
Justin stog där chockad.
'' HÅLL KÄFT IDIOT!!''. röt jag och puttade till henne så hon flög ner mot marken.
'' vafan gör du?'. röt hon och ställde sig upp.
'' Tiff lugna dig!''. sade Alfredo.
'' Lunga mig? den här idioten har RÖRT min POJKVÄN!''. sade jag argt.
'' Allvarligt Tiff, chilla!''. Nu var det Keegan som pratade.
JAg andades djupt och lugnade ner mig.
'' Ser jag dig i LA 1 gång till, då ser du inte ljuset längre! Fattar du?''. sade jag och ställde mig närmre henne.
'' Vadå, äger du LA elleR?'. sade hon och hennes blonda kompisar skrattade.
'' Nej, men du har ingne rätt att vara här! LA är inte för idioter så STICK!''. sade jag argt.
Jag såg rädlsan speglas i hennes ögon, hon har aldrig sett mig arg. Inte så här arg.
Och jag kunde bli argare.
'' JAg har visst rätt att vara här!''. sade hon bitchigt.
Den kvinnan kunde få mig spåra ur.
'' Hörde du något av vad jag sa till dig?''. spottade jag fram.
 
Tumblr_m97d8ayed31rcu1vho1_500_large
 
Justin ställde sig snabbt emellan oss och tröck iväg mig mot Alfredo och KEegans armar som höll ett fast grepp om mig.
'' Megan ÅK HEM! INGEN vill ha dig här okej? Du är äcklig, dra upp tröjan vafan!'. sade Justin och då insåg jag hur mycket push-up hon hade.
'' Vadå gillar du det inte?''. sade hon och klämde på sina bröst.
Keegan samt resten av killarna kollade äckligt på henne.
'' Nej absolut inte! Du är äcklig Megan! Dra här ifrån okej? kom ldrig tillbaka!''. röt Justin.
Papsen stog ett par meter ifrån oss och filmade och fottade.
Jag suckade och hoppade in i taxin med Justin efter mig.
Shay, Keegan,  Em och Keegans kompis tog en och Justins crew en.
Allt blev kaos och jag fattar inte hur Jusitn DANSAT med MEgan..
Jag suckade och tittade ut från fönstret och skådade alla människor på gatorna.
'' Tiffany..''. suckade Jusitn.
JAg svarade inte. Han kunde väl kollat henne i ansiktet?
'' Tiffany förlåt! Jag såg inte att det var henne, hon komf ram och jag tyckte om hennes kropp oc-..''.
''-.. Du tyckte om hennes kropp?''. avbröt jag honom.
'' Nej! Jag menar inte så!''.
'' Jo precis så! Så du tycker hon har snygg kropp?''. sade jag och tittade åretigen ut för fönstret.
Justin flyttade sig närmre mig och drog mitt ansikte mot sitt.
'' Jag älskar dig, och din kropp! Du har mycket snyggare än henne, jag lovar!''.
Jag suckade. '' Tror dig inte..'' .
'' kom igen babe.. du är as sexig..''. sade han och började kyssa min hals.
Jag stönade smått och tröck sedan bort honom.
'' Det där hjälper inte!''. suckade jag. ÄVen fast det gjorde det ville jag inte erkänna det.
'' Nehepp, det här då..''. sade han och drog sin hand längs mitt lår och började smeka mig utanpå mina tights samtidigt som han viskade sexiga grejer i mitt öra.
DEt där var farligt upphetsande men jag skulle inte ge upp.
'' Nepp!''. ljög jag.
'' det här då..''. sade han och la mig ner och började kyssa mig mellan brösten samtidigt som han smekte mig där nere.
'' Nepp!'. sade jag.
'' Vi är framme!''. sade Taxi chaffören.
Ops. Jag hadehelt glömt bort att vi var i en taxi. Justin gav honom pengarna och vi klev ur.
Det var knappt nå paps här osm tur var så vi skyndade oss in och in i hissen.
Vi stog tysta brevid varandra och kollade på nummrerna. 3..4..5..6.. och sedan gick den upp till 10:an.
Hissen plingade til loch vi gick ut.
Jag låste upp dörren och klev in. Direkt slängde jag av mina höga klackar och gick in till sovrummet.
Jag drog av mina kläder och la mig i mina små spetstrosor i sängen.
Strax efter kom Justin in och slängde sina kläder på golvet innan han la sig ner bakom mig.
'' Va inte sur baby'''. viskade han nära mitt öra.
Han la sig tätt intill min rygg och drog sin hand från min höft sagt ner till min klitoris.
Jag bet mig hårt i läppen för att inte stöna. Du klrar dig Tiffany, du klara det här! andas!
Han drog handen innan för mina trosor och började smeka mig samtidigt som han gav mig blöta kyssar på axeln.
Jag ville ha honom. Men jag ville inte förlora.
'' Jag vet att du inte kan hålla dig..''. sade han likt en viskning.
'' åh!!''. morrade jag frutsrerat och puttade ner honom i sängen och satte mgi gränsle över honom.
JAg började kyssa honom hårt och ett leende uppstod på hans läppar.
JAg hatade hur lätt han kunde få mig. För lätt.
Han smekte mina bröst samtidigt som våra tungor dansade.
Våra höga andetag vart högre och högre, jag älskade hono mså mycket. Det gjorde nästan ont.
'' tänk.. att Megan rört.. Jerry!'. sade jag mellan kyssarna.
Han slutade kyssa mig och mötte min blick. '' Säg inte att du ska kalla min grej Jerry också?''. sade han.
'' Jopp, det är rätt sött! Jerry.. Min Jerry!''. flinade jag busigt.
'' Vår!''. rättade han mig.
Jag skrattade högt innan jag kysste honom.
'' JAg måste sova, tror jag ska till skolan imorgon!''.
'' föresten varför gick du ut på en skoldag?''. sade Jusitn och jag la mig ner brevid honom.
'' Emma och SHay drog med mig!''. flinade jag.
Han skakade på huvudet och kysste min panna. '' Sov nu babe!''.
Jag nickade och la mig på hans bröst. Nästan all alcohol hade försvunnit ur kroppen.
Rätt skönt. Men min andedräckt var nog inte det godaste, jag hade ingen lust att borstatändern anu så jag gör det imorgon.
Eftersom vi börjar 10.30 imorgon ställde jag klockan på 09.00, det hinner jag på.
Justin la sin arm runt mig och jag slöt mina ögon.
Kvällen hade varit kul, tills slutet då. MEn jag saknade Zac, det gjorde jag verkligen.
Efter ett tag kände jag hur allt blev svart och jag somnade.

Det var en som gissade på Megan, men hon kom i slutet ;)
 
Förlåt för den VÅLDSAMMA sexdelen haha! :p
 
Men eftersom demv ar fulla och man blir lättare upphetsad så fick det bli så ;)
 
Tror ni Zac klarar sig i kriget?
Tror ni Megan verkligen lyssnar på Justin och Tiffany och lämnar LA ? ;)
 
MEN KOMMENTERA!:*
 
 

Kommentarer
Zelma

Bra att du tog med Megan för att då blir det drama! Men låt INTE Tiffany misshandla Megan för då hamnar Tiffany på samma plats som Selena........



2012-08-31 @ 10:04:21




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback