Episode 77 - Just tell me..!

Jag suckade frustrerat.
'' Du gav mig just en hjärt attack!''. 
Justin flinade och smekte min kind. '' Jag lskar dig och vil ha dig här, men du kommer försent!''.
Jag kollade på klocka på skolväggen. 09.55.
' Jag älskar dig med, hämta mig här runt 16.00!''. 
Han nickade. Jag kysste honom mjukt innan jag klev ur bilen med allas blickar på mig.
JAg klistrade på ett leende och gick ingenom entrén. Där dök Zac upp och omfamnade mg i en stor kram.
'' hej Tifff!''. sade han.
'' tjaba!'' flinade jag.
Vi pratade i nån minut innan jag sprang frma till mitt skåp ochslängde in grejerna.
Där dök Shay och Em upp och följde mig till  Matten.
Sen  började ett helvete..

 
 
'' Såå, vi ses imorgon på en fika?''. sade Shay. Jag nickade och tittade sedan på Emma som nickade glatt.
'' Bra!!''. flinade hon.
Vi gick ut genom entré dörren, framför på gatan stog Justins bil, han satt  den med svarta solgalasögon och ett brett leende.
'' Men vi ses imorgon?''.
'' Japp!''. svarade dem och kramad emig.
Jag kramade glatt tillbaka och joggade fram till Justin.
Snabbt hoppade jag in och tröck mina läppar mot hans.
'' Jag har saknat dig!''. sade ajg.
'' Jag har saknat dig med!''. 
Han pussade mig igen och startade bilen.
Han lämnade skolansområde och började köra in mot stan. Justins mobil plingade till.
Då kom jag och tänka på det han och jasmine skrev om. 
Justin tittade på skärmen och la ner den i fickan.
'' Justin?''.sade jag enrvöst och tittade ner på mina fingrar.
'' Ja älskling?''. 
'' Häromdagen.. ''. började jag..'' Äsch det var inget..''. suckade jag.
'' Jo säg..''. sade han.
'' Nej.. det är inte viktigt..''. mumlade jag.
Justin suckade, precis som jag. Snabbt slog jag på radion så det inte skulle bli pinsamt tyst. 
Det var tyst hela vägen, det var bara radion som hördes. 
Justin körde in i parkeringshuset och parkerade bilen.
Vi gick in till rummet med två hissar. Jag tröck på hissknappen och hissen åkte ner.
Det plingade till och jag och justin klev in i hissen. Det var tomt, perfekt. 
Vi stog med en halvmeter ifrån varandra, det var ändast den otroligt dåliga hissmusiken som hördes.
Jag sneglade på Justin som småskakade, det var då det slog mig. Han var ju hissrädd.
Fan.. Stackarn! Varför hade jag inte tänk på det?
För att få honom glömma allt slängde jag mig runt hans hals och tröck mina läppar mot hans.
Han var chockad, men var snabb på att besvara den. Han välkomnade min tunga direkt.
'' det finns kameror!''.sade han.
'' bryr mig inte!''. fnissade jag.
Han fnissade och tröck sina läppar mot mina igen.
Justin var snabb med att bära upp mig och trycka mgi mot väggen. Wow, killen var helt underbar.
 
Tumblr_m7vh4gahia1qk0d6co1_500_large
 
Jag drog mina ben mot honommedans våra tungor dansade med varandra.
Hissen plingade till, ops.! Han släppte mig på nån sekund. 
Snabbt ställde jag mig upp och välkomnade in två damer i kanske 50års oldern.
Dem tittade på oss med stora leenden. Jag sneglade på Justin som hade tillruffsat hår.
Ops.. 
Snabbt fixade jag hans hår och han tittade p åmig med stora ögon. 
Damerna gick asv på våning 8, då brast vi båda ut i skratt.
'' Det var nära!''. sade jag och han skrattade.
'' Verkligen!''. 
Vi skrattade och gick ut ur hissen mot vårlägenhet.
Jag slog mig ner direkt i soffan och slog igång tv:n. Justin stog i köket och gjorde i ordning en sorts smoothie till sig själv.
Han tog sedan smoothien och gick in till vårat sovrum.
Efter 10min kom han ut i ett vittlinne och ett par gråa mjukis.
'' Jag tränar lite, så du inte tror att ja rymt!''. sade han och blinkade med ena ögat.
'' Okej!''. fnissade jag.
Han gav mig ett leende innan han gick in till vårat gym.
Det var Ellen DeGeneres show på tv:n, jag gillade Ellen, även fast jag inte träffat henne. Har hört massa bra saker om henne från Justin, som träffat henne ett x antal gånger!
Jag hörde hur musik skruvades upp från gymmet, typiskt Justin. Ska ha musik på vad han än gör.
Jag skrattade för mig själv. Min blick var fokuserad på tv:n då det plingade på.
Såklart hörde inte Justin så jag fick slösa ett par steg till dörren.
När jag öppnade stog Zac där, vad gör han här?''.
'' Det är en sak jag velat berätta för dig.. ''. började han direkt.
'' Okej?''. sade jag frågandes och höjde ögonbrynen och log.
Han såg helt seriöst ut. 
'' Jag är ledsen..Jag hittar inte dem rätta orden..''. mumlade han sedan och kliade sig i hårbotten.
 
Tumblr_m972n3o06a1r3yl4io1_500_large
 
Jag tittade ner. '' Säg det bara?''. log jag. 
Man såg att han var nervös. 
'' Ja-..''. 
'' ÄLskling pling-..''. Justin kom ut till hallen men avbröt sig själv när han såg Zac. 
'' Tja Zac!''. log han.
'' Hej..''. log Zac och såg besviken ut.
'' Skulle du berätta något?'' sade jag.
'' Nej.. Det är inte viktigt längre..''. suckade han.
'' Okej.. Men.. Vill du komma in?''. 
han skakade direkt på huvudet. 
'' Nej jag.. måste.. gör en sak!''. sade han.
Jag nickade. '' vi ses väl imorgon?'' .sade jag.
Han nickade. Jag gav honom en lätt kram och drog in doften av hans underbara parfym innan han gick bort mot hissen.
En rynka uppstod mellan mina ögonbryn innan jag stängde dörren. 
'' Vad ville han?''. 
Jag röck på axlarna. '' Han ville först säga något, men sen ångra han sig!'' .
Justin nickade och drog handen över pannan. Det var då jag insåg att han hade massa svettfläckar på det vita linnet och svett rann längs hans ansikte.
Det var sjukt sexigt.
Jag bet mig löst i läppen och gick fram till honom. '' Träna klat nu sexyboy och ta en dusch, du stinker!''. 
Han skrattade högt. '' Du tycker jag stinker? Är jag inte lite sexig d¨å?''. flinade han.
'' Sexig jo, men stanken förstör allt, gå nu!'' .sade jag och puttade på honom.
Han pussade mig på kinden och gick in till gymmet.
Jag skrattade för mig själv och gick in till vardagsrummet igen. Denna gång tog jag fram min Macbook och började surfa runt lite.
Då kom ja och tänka på Zac, jag måste prata med honom. Själv, inte när Justin är i närheten.
Varför han gav upp sin karriär! Ingen vet tydligen om det! 
Men jag skulle ta reda på det.
Skype poppade upp. Brianna, Chaz och Ryan hade bjudit in mig till ett videosamtal.
Jag klickade glatt på '' Svara '' och möttes av stora leenden.
'' HEY!'' .skrek dem i mun på varadra.
'' Hej på er med!''. skrattade jag.
'' hur mår du?''. började Brianna.
'' Jo.. Helt okej, nidå?''. 
'' Bara bra här!''. sade Brianna och Chaz som satt i samma rum. 
'' hur går det med The Biebs och eran lägenhet då?'' .flinade Ryan. 
'' Jätte bra, den är hur underbar som helst! EGet gym och allt!''. 
Dem öppnade munnarna och sedan börjae dem fråga om lägenheten hur den såg ut, hur stor den va, osv..
Jag vart då tvungen att visa den runt med webbcameran i hela lägenheten så dem skulle fås e allt.
Eftersom dem var en bit härifrån. 
'' Så är allt som vanligt?''. sade Brianna.
'' Typ.. Zac kom nyss förbi.. Han ville säga något, men när Justin kom ångrade han sig och ville fortsom bara dem där i från..''. sade jag med en liten suck.
'' Han kanske skulle fråga om du ville gifta dig med honom?''. sade Chaz.
'' Chaz!''. tjöt Brianna och slog till honom. 
'' Sorry Tiff!''. flinadeh an. Jag riktade blicken mot Ryans ruta, han låg och dö skrattade.
'' Ryan jag kan komma hem till dig med och slå till dig, dubbelts så hårt om du vill?''. varnade Brianna.
Ryan blev då seriös och slutade garva, istället började han rodna.
'' Förlåt, kunde inte hålla mig. ''. 
Jag nickade. '' Det är lugnt!''. 
 
Jag satt i min svarta Range Rover, skulle jag gå upp eller inte? Hade jag modet att säga det?
Mina fingrar drogs nervöst upp och ner för ratten, radion var på låg volym och blicken in i stenväggen framför mig.
'' du klarar det Zac..'' .intalade jag mig själv och slet upp dörren och gick ut. 
Jag låste bilen och gick in till hissarna. Snabbt tröck jag på ena hissen som stog redan på den här våningen.
Snabbt tryckte jag på 10:an. 
Hissen började åka uppåt. Kanske skulle jag ringt innan? Kanske hade vart bättre?
Sluta tänk så Zac, du klarar det ! Du msåte säga det innan det är försent!
Hissen plingade och jag klev ut. Jag gick nervöst fram till dörren där det stog '' Bieber & Jones '' på. 
Jag tog ett djupt andetag. Jag klarar det här.!
Nervöst tryckte jag på ringklockan och ångrade mgi genast, vad hade jag gett mig in på?
Vad hade jag gjort. Efter nån minut öppnades dörren. Där stog Tiffany, vacker som alltid.
I ett par skinny jeans och en tight t.shirt.!
'' Det är en sak jag velat berätta för dig.. ''. spottade jag snabbt ut. 
'' Okej?''. sade hon och höjde sina perfekt plockade ögonbryn.
Jag visste inte vad jag skulle säga, jag fick tunghäfta.
'' Jag är ledsen..Jag hittar inte dem rätta orden..''. sade jag och kliade mig i hårbotten.
'' Säg det bara!''. sade hon och tittade ner. 
Nervositeten steg. SKulle jag säga det jag alltid velat berättat så länge?
'' Ja-..''. började jag men vart avbruten av Justin som kom ut i hallen.
'' ÄLskling pling-..''. sade han och mötte min blick. '' Tja Zac!'' utbrast han glatt.
'' Hej..''. mumlade jag och log lite. 
'' Skulle du berätta något?'' sade Tiffany.
Jag skakade på huvudet.  '' Nej.. Det är inte viktigt längre..'' suckade jag.
'' Okej.. Men.. Vill du komma in?''. sade hon. 
Vad skulle du svara? Ja jag vill komma in och sitta helt ensam medans du och Justin sitter och hånglar?
Kom på något Zac!
'' Nej jag.. måste.. gör en sak!''. ljög jag. Just nu ville jag bara bort där i från.
'' Vi ses väl imorgon?''. 
Jag nickade. Hon gav mig en lätt kram och jag började sedan gå snabbt mot hissen.
Gick det där bra? Nej.. Det blev inte som jag hade tänkt mig.! 
Varför skulle hon bo med Justin? Han ska alltid förstöra allt. 
När jag stog i hissen skrek jag frustrerat till och drog mig i håret. 
Varför var jag en sån idiot?
 
 
Jag åkte snabbt ner till parkeringshuset och hoppade in i bilen och körde där ifrån. 
Min mobil plingade till. '' Keegan ''. stog det. 
Jag tog upp smset och läste. '' Berättade du för henne? ''
'' Nej.. Justin kom ivägen!''. 
'' Ey man! Du tror inte han är där också? Dem bor förfan tillsammans? Men du.. säg det till henne ensam! Och sanningen, kom inte på något skit som du brukar.. ''. 
Jag skrattade. Typiskt Keegan. ''. Okey Man! Men du vi hörs imorgon!''. 
'' Yes dude! ''. skrev han.
Jag började sedan köra mot mitt hus. Jag parkerade på uppfarten och gick in. 
Snabbt låste jag dörren och skrek ännu en gång frustrerat till.
Varför ska någon alltid förstöra? 
Jag suckade och slog mig ner i soffan och satte i gång tv:n.
Varför skulle allting vara så svårt? Och varför måste jag berätta en tusen grejer för henne? 
Varför just henne, jo för hon är speciel!

ojoj, nu börjar dramat ;) 

Två på en gång ;) 

'' the Jasmine thing''. 
och.
'' the Zac thing''. 
 
Tror ni Tiffany kommer ta modet att fråga Justin om han och Jasmines träff på stranden?
Vad tror ni Zac ska berätta för Tiffany ? ;) 

KOMMENTERA BABES!!
 
 
 
 

Kommentarer
Ewweh

I think zach likes Tiff :)<3



Blogg: http://justbiebzz.blogg.se
2012-08-23 @ 22:38:08
Anonym

Mer mer mer



2012-08-24 @ 13:57:26
Anonym

Mer mer mer



2012-08-24 @ 13:57:31
Reason2smile

Tänk om Zac och Jasmine försöker göra så att de ska göra slut? Alltså Justin och Tiff.?



Blogg: http://reason2smile.tumblr.com
2012-08-24 @ 15:29:12
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P



Blogg: http://flizanlizan.blogg.se
2012-08-24 @ 20:27:38
Zelma

Zac kanske vet om något om Jasmine och Justin? Skriv snälla!



2012-08-24 @ 22:45:26




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback