Episode 75 - Your home!

JAg drog av mig kläderna och la dem i en av tvättkorgarna och klev sedan in i duschen.
Det varma vattnet rann ner för min kropp, mitt hår var genomblött. Jag ville inte gå ut här ifrån.
Det vart en svag dimyta över glasdörrarna. Jag log lite och skrev sedan '' i love you, xx your Tiffany!''.
Jag tog lite duschkräm och smörjde den över min kropp.
Jag böjde mig framåt för att smörja in mina ben, för att sedan raka dem.
När jag ställde mig upp igen tog jag duschstrålen och slog igång vattnet.
Jag skulle precis skölja av min kropp då jag kände två armar om min midja.
Ett tyst skrik lämnade mina läppar och duschhandtaget föll mot kakelgolvet.

 
 
En haka lutades mot min axel. JAg stog blixstilla. Jag rörde inte en fena.
''Hey!''.sade en hes sexig röst.
JAg hoppade till och slängde mig mot kakelväggen.
Ännu ett skrik lämnde mina läppar, denna gång av arghet!
Jag möttes av dem underbara hazzelbruna ögonen som tillhörde min underbara pojken Justin!
'' ÅHH! JUSTIN!''. skrek jag och satte handen för hjärtat.
Han tittade på mig med ett busigt leende innan han började skratta.
'' Fan dig..''. mumlade jag och lutade mitt ansikte mot hans bröst så jag slapp rodna inför honom..
 
0d4f11ccd5dc5392efa57cf4c1a430cf_large
 
'' Förlåt älskling, menade inte att skräma dig!''. sade han och la armarna om mig och började smeka mitt bakhuvud.
Det var då jag insåg att han också var naken. Vilket fick mig rodna ännumer.
'' Vad tror du jag ska fatta att det är du eller? Det kunde varit vem som helst?''. sade jag och tittade upp och mötte hans blick.
'' förlåt!''. fnissade han fram.
'' ååh!''. suckdae jag och la mina armar om hans nacke och dröck hans kropp närmre mig.
Vilket fick fjärilarna i magen vakna upp. Jag hade sakat dem. 2 veckor utan dem underbara fjärilarna!
'' men jag älskar dig ändå!''. sade jag och la våra pannor emot varandra.
'' jag älskar dig med!'' .sade han.
Duschstrålen började flyga runt i duschen vilket fick mig och Justin börja skrika.
Innan jag fick tag i den var Justin på golvet och jag satt gränsle över honom,skrattandes.
'' Okej, det där var.. roligt..''. fnissade jag.
'' haha ja!'.sade han.
Jag insåg nu hur fel jag satt. Rakt på hans..
Justin märkte det då jag kände nått växa. Jag började fnittra lite tyst innan jag tröck mina läppar mot hans.
Hans händer började genast smeka mig över ryggen, samtidigt som han verkligen bad om att låta sin tunga glida in i min mun, med ett flin på läpparna särade jag på mina läppar och lät hans tunga snabbt börja brottas med min om domenans. 
Han ställde sig upp och lyckades få med mig, för att sedan trycka mig hårt mot väggen.
Mina händer drogs igenom hans sexiga blöta hår.
Hans höga andetag hördes mellan kyssarna, det var itne mycket man behövde göra för att få den killen i sängen, eller nu duschen!
Vattnet rann över oss vilket fick mig bita mgi i läppen, vilket jag inte skulle gjort åd Justin vart galnare.
Han började kyssa mig längs halsen och började samtidigt prata.
'' vill - kyss - ha - kyss - dig !''. sade han mellan kyssarna.
JAg bet mig hårt i läppen och stönade tyst. '' Ta mig då!''. 
Jag kände ett brett flin mot min hals, sedan började han kyssa ner mot brösten.
Han sög på det ena medans han andra hand smekte mitt lediga bröst.
Jag stönade högt och drog mina naglar över hans rygg.
Han var precis på väg att trycka sina läppar mot mina då hans mage kurrade till, högt.
Jag brast ut i skratt och lutade min panna mot hans.
'' Grannarna kanske inte blir så glada om vi är högljudda första natten?'', flinade jag.
Jag log stort. '' Nej, kom nu! Vi myser ner oss i soffan! Jag handlade med Kenny och Mamma så vi har frukost och massa gott!'' .sade Jusitn-
'' Bra!''. sade jag och kysste han mjukt innan jag duschade klar och klev ut.
 
Jag tog en handuk om min kropp och en för håret. Justin tog en rut midjan, har han tränat ännu mer?
'' Ser du nått du gillar?''. flinade Justin.
'' Har du tränat igen?''. 
'' Jupp, måste vara sexig inför min sexiga flickvän!''. flinade han.
En ljusrodnad spreds på minakinder. Han skrattade till och gick fram och tog mitt ansikte i sina händer.
'' sötnos!''. var det ända han sa innan han kysste mig och lämnade badrummet.
Jag log ltie för mig själv och smörjde in min kropp med hudlotion och gick sedan ut till sovrummet.
Där stog Justin, i ett par gråa mjukis och en v-ringad vit t-shirt.
Jag bet mig löst i läppen innan jag gick in i min garderob för att ta fram ett par rena underkläder, samt mjukis och ett linne.
Jag tårkademitt hår snabbt med handuken så det vart rätt tort innan jag skuttade ut till Justin.
Jag hörde massa smällar från köket, vad höll ungen på med?
När jag kom ut i köket stog Justin med en skål nypoppade popcorn. Hela lägenheten stank popcorn, vilket var ett plus.
'' Välj film. !''. sade han.
Jag tittade frågandes på honom då det inte fanns en ända film i vardagsrummet.
'' Tryck på den svarta knappen på väggen, nästan brevid tv:n!''. flinade Justin.
Jag gjorde som han sa och gickf ram och tröck p¨knappen.
Då dem två vita ytorna brevid tv:n öppnades och där var det flera hyllor med filmer.
'' Va coolt!!''. utbrast jag glatt.
Justin skrattade högt innan han kom med popcornskålen och tvåglas med cola i!
'' Vänta!''.sade jag och gick och hämtade ett täcket och två kuddar i något klädskåp i hallen.
Han log gulligt mot mig innan jag la mig mellan hans ben och lutade mig mot hans bröst.
Jag la täcket över oss och satte popcornsk¨ålen i min famn.
Jag satte igång filmen, det blev '' LOL ''. Med Miley Cyrus.
När jag tittade upppå Justin såg jag att han satt och log.
'' vad är det ?''. flinade jag.
'' Är bara så glad..''.
'' För att?''. 
'' JAg har dig, mina fans, familj.. vänner! Jag kunde inte vart lyckligare!''.
'' Naw! Jag älskar dig Justin!''. sade jag och han log.
'' jag älskar dig med !''. 
Han pussade mig lite lätt innan vi återgick till filmen. 
Douglas Booth var faktist rätt snygg, men det kunde jag inte säga till Justin! För då blir han väl sur.
Mitt i filmen började Justins mobil vibrera mit mitt ben,vilket fick mig fnittra till.
''Du fick sms!''. 
Han svarade inte utan tog upp mobilen och läste på skärmen.
'' Vem var det?''.
'' Jasmine!''. 
'' Jasmine vem?''. Varför hade han inte berättat om henne?
'' Villegas!''.
'' Hon som är i baby videon + ditt ex?''. sade jag lite småsurt.
'' Ja!''. 
'' Varför smsar du emd henne?''. 
'' Hon var med på min turné. Hon var mitt öppningsnummer! ''.
'' Varför har du inte sagt det för?''. 
'' Hon är min vän? Du umgås ju med Zac?''.
Jag nickad och vände blicken mot tv:n. 
Varför vart han så sur så fort jag frågade vem det var? 
Jag röck på axlarna och koncentrerade mig på filmen.
 
'' baby, ska vi gå och lägga oss?''. sade Justin.
Jag nickade lätt och stängde av tv:n. Jag sprang in på toan och borstade min tänder för att sedan lägga mig ner i sängen.
Vilken var jätte skön.
'' åååh, Justin världens skönaste säng..''. sade jag.
Justin skrattade från badrummet. Jag skådade han hur han stog och borstade tänderna.
Så gulligt. 
'' Varför stirrar du när jag borstar tänderna?'' .sade han med tankkräm i munnen.
Jag fnissade. '' för du är söt!''. 
Han skakade på huvudet och spottade ut tandkrämen och släckte lampan och kröp ner brevid mig.
Han tröck sina läppar mot mina i en panssionerad kyss.
Jag la mig i ren reflex över honom och stack in min tunga i hans mun.
VIlket han gärna accepterade. Hans hand strävade upp och ner för min kropp och min hand drogs igenom hans hår.
Hans perfekta händer mot min hud var allt jag ville ha. Hans fantastiska berörningar.
På nån sekund svepte Justin runt oss så han låg över mig.
Frustrerat började han kyssa mig längs halsen och göra små bitmärken. VIlket var farligt skönt.
Jag stönde lågt och bet mig hårt i läppen. 
Justins flin växte mot min hals innan han drog av mitt linne på nån sekund. 
Han började kyssa mig ner längs mellan brösten över magen. 
Han stannade vid min tros kant och tittade upp påmig.
Jag nickade hastigt och han slet av dem. Jag tror till och med att de gick sönder.
Det var bara ett par enkla string.
Han kysste mig ner över min klitoris och började försiktigt slicka mig. 
Stön lämnade mina läppar. Han stack sedan in ett finger i mig samtidigt som han slickade mig.
'' justin!''. stönade jag och han tittade upp på mig.
Jag formade mig själv som en brygga och försökte knipa med mina ben åd Justin höll fast dem.
Stönen vart högre och högre och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
'' my turn!''.sade jag mellan stönan och drog upp han i min höjd och slet av hans tröja.
Han flinade busigt innan jag tröck ner honom emot madrassen.
Jag började nu göra samma sak som han gjort påmig, kyssa ner för halsen.
Det var hans svaga punkt, och verkligen att göra små sugmärken och bitmärken.
Jag flinade lite innan mina läppar trävade ner för hans vältränade mage. 
Hela han rös, vilket fick mig vilja fortsätta.
Jag kom ner till hans kallingar och bet ner dem en bit med hjälp av mina tänder innan jag drog av dem.
Med både Justins hjälp och min.
Jag började sagta ta honom i mina händer för att sedan när han var tillräckligt hård ta honom i munnen.
Han spände sig efter några minuter. Han spände sig välldigt mycket.
Jag visste snart vad som skulle hända, men jag var berädd på det.
Precis som jag trott kom han i min mun, vilket var lätt att svälja, som en t-sked!
Jag slutade därefter suga och kysste hans läppar hungrigt.
'' ta.. mig..''. viskade ja mot hans läppar.
'' med..nöje!''. stönade han.
Han rullade nu runt och drog upp mina ben runt honom för att sedan komma in i mig.
Jag stönade högt och kände hur hela kroppen först spändes, sedan släppnade den av.
Justin kysste mina läppar medans han var i mig.
Vi båda stönade. Väldigt högt.
Mina fingrar drogs över hans rygg medans stön lämnade mina läppar.
Han tröck sina läppar hungrigt mot mina. JAg välkomnade hans tunga och dem började brottas.
Jag stönade då och då mellan kyssarna. Han var fantastisk, det hör var fantastiskt.. 
Fattar inte att man kan älska en peron så här mycket.
'' jag.. älskar.. dig!'' .stönade han mot mina läppar.
'' jag.. dig!''. stöande ja tillbaka.
Han var i mig i några minuter til innan han la sig ner brevid mig.
Jag drog täcket över mina bröst och lyssnade på Justins höga flåsningar.
Ett flin spreds över mina läppar, sen la jag mig över hans svettiag bröst.
Men just nu sket jag i det, jag var lika svettig själv.
'' fatta hur länge jag väntat på det där.. ''.flåsade Justin.
'' samma här..''.flinade jag.
Han la armen om mig, som var helt genomblöt. Vilket var en gnutta äckligt, men jag hade honom här, det var det ända jag ville just nu.
Justins mobil plingade till. Han drog bort armen om mig och lutade sig mot sängbordet.
Det var då jag insåg alla rivmärken på hans rygg. 
 
 
''Omg Justin!'' .tjöt jag och drog försiktigt mina fingrar över rivsåren.
'' Ah!''. småfärste han.
'' Förlåt!''.sade jag. 
'' Vad är de?''. sade han och försökte nå märkerna.
Jag drog bort hans hand och suckade.
'' rivmärken, förlåt justin!''. sade jag.
'' aj shit va ont det gör!''. sade han.
Jag kände tårarna bränna innanför ögonlocken, vad hade jag gjort? Kunde jag inte hålla fingrarna istyr?
'' jag hämtar plåster och så..''. sade jag med tjockröst och drog på mig en morgonrock och lämnade sovrummet.
När jag stog i köket och letade i medicinskåpe efter nån salva och lite rengöringsmedel och ett par bomullstussar.
Ett par tårar kom. Han hade säkert jätte ont. Jag tårkade dem men det kom fler.
Skärp dig Tiffany, gråt inte!. intalade jag mig själv.
'' babe..''. sade Justin och la armarna om min midja.
Jag tårkade snabbt mina tårar och nickade.
'' mm?''.
'' Du behöver inte gråta! Det är itne så farligt, det svider bara lite! ''. sade han ¨nära mitt öra.
Jag nickade. '' Men jag kunde gjort dig illa..'' .mumlade jag.
'' Tiff.. titta på mig!''. sade han.
Jag vände mig om och lutade mig mot köksbänken och mötte hans vackra ögon.
Han smekte min kind innan han log. Vilket fick mig le.
''Det är lugnt! okej?''. sade han i lugn ton.
'' förlåt ändå..''. sade jag.
'' jag ä'lskar dig!''. sade han och närmade sig mina läppar.
'' jag älskar dig med!''. sade jag. '' men sätt dig ner i soffa så fixar jag din rygg!''.
Han nickade och satte sig i soffan.
Jag satte mig bakom honom och tog lite rengöringsmedel på en tuss.
'' Det här kommer svida lite!''. 
'' Okej!''. sade han och bet ihop.
Jag duttade försiktigt på dem mest upprivna såren. Hans svor tyst vilket fick mig sluta.
'' förlåt..''. sade jag igen.
'' det svider bara, fortsätt!''. sade han.
Jag gjorde som han sa och fortsatte rengöra allt. Sedan tog jag på en bedövande salva på det så han kunde sova ikväll iallefall. Så ser vi imorgon om det är bättre.
'' Du får sova på sidan i natt! eller magen, inte ryggen!''.sade jag och han vände sig om.
'' okej! tack älskling!¨''. 
Jag gav han ett litet leende innan jag plockade undan allt.
'' Så nu går vioch lägger oss!''.sade han.
Jag tog hans hand och vi gick till sovrummet.
Jag kröp ner i sängen och la mig på sida med Justin mittemot mgi.
Han tittade in i mina ögon och jag i hans. Tillslut började jag fnittra.
'' vad är de?''. flinade han.
'' du är så söt!''.
' 'du är!''.
'' nej du!''.
'' Du!!''.
'' Du!!''. tjöt jag och han skrattade.
Han skulle precis protestera då jag kysste hans mjuka läppar och fick tyst på honom.
'' typiskt du!''. sade han.
Jag skrattade och al mig närmre honom.
'' Godnatt!''. sade han ochj pussade mitt huvud.
'' Godnatt!''. sade jag och slöt mina ögon.
 

 
Såå..Jaa.. Justin är hemma!;)
 
Lurade ett par när dem frågade vem det var, så sa ajg att det var Zac för att skrämma er lite ;)

haha men vad tror ni Jasmine skriver till Justin för? Har det hänt något på turnen?;)

kommentera!
 
 
 
 

Kommentarer
Ilham sabah <3

Mer mer mer



2012-08-18 @ 16:58:04
Anonym

Bra men lite äckligt när du skriver om sexscenen, hoppar alltid över det >.< <3 men bra, försök att inte ha så mycket detaljer med när du skriver om det :)



2012-08-18 @ 17:00:08
Anonym

Bra men lite äckligt när du skriver om sexscenen, hoppar alltid över det >.< <3 men bra, försök att inte ha så mycket detaljer med när du skriver om det :)



2012-08-18 @ 17:00:08
Anonym

Bra men lite äckligt när du skriver om sexscenen, hoppar alltid över det >.< <3 men bra, försök att inte ha så mycket detaljer med när du skriver om det :)



2012-08-18 @ 17:00:13
håller med :/

Håller med :/



2012-08-18 @ 17:01:50
Sonja

NEJNEJNEJ!!!! Bry dig inte om de två över!!!:O de är absolut i te för mycket! Hur gamla är ni egentligen? XO herregud! Älskade detta kapitel!:) du är grym!! Vill ha ett till nu!^^



2012-08-18 @ 21:12:44
ANimAA

Håller med Sonja! Kapitlet var helt awesome!



2012-08-18 @ 23:22:27
Zelma

Du äger!!!!!!!!



2012-08-19 @ 19:39:50
Myybieberstoory

Ja, men det är mig hon härmar. Och Danger. Och Abduction. Jag hade berättat en idé men hon tog den..



Blogg: http://www.myybieberstoory.blogg.se
2012-08-19 @ 21:13:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback