Episode 71 - I'm Keegan!

Hon hade inte sminkat sig, bar akammat igenom håret. Men hon var ändå lika vackert.
'' Japp, råstar du ett par mackor och tar fram juicen och glas?''. 
Hon nickade och gjorde som jag sa. Jag stekte klart allt och la det på två taldrikar. 
allt var klart så det var bara att hugga in.
'' Fatta tänd jag blev på dig när jag såg dig laga mat, det är så sexigt!'' .flinade Tiffany.
'' Få inte igång mig då missar jag mitt flyg!''. skrattade jag och tog en tugga av min macka.
'' Nejdå, ska försöka!'' .sade hon och log snett.
Jag skakad epå huvudet.
'' jag älskar dig ändå!''. 
'' Det hoppas jag, när ska vi åka?''. 
'' Om ungefär 30min kanske! ''. 
Hon nickade och slängde en slängkyss till mig innan hon började äta. 
 

 
Vi satt nu i bilen, i Tiffanya Range rover, Jag, Tiddany Brianna, Ryan, Chaz, Shay och Emma!
Vi parkade bilen bakom flygplatsen. Lite avskilt. Där skulle Moshe, Scooter och resten möta upp oss.
När vi kommit ur bilen träffade den varma luften min hud.
Det var riktigt varmt i LA, nästan året om..
Jag visSte precis vart vi skulle eftersom vårt privata plan stog 'parkerad' en bit bort.
" följ mig!". log jag och flätade samman min och Tiffanys händer.
I planet satt Scooter, Mamma, Freddo, Moshe, Alison, Ryan och ett par till.
Resten fixade med konserten.
" Helloo!" Sade jag när vi kom in.
" hej gubben!". sade mamna och kramade om mig.
" hejhej!". sade Tiff och kramade om mamma hårt.
Vi alla slog oss ner i planet. Det skulle inte lyfta förns om 15minuter.
" Så vad har ni kids gjort?". sade Scooter och tittade på oss.
" Chillat bara..". svarade Chaz.
" kollat på filmer..". Fortsatte Tiffany.
" kört sanning och konka!". Ryan var den som avslutade meningen.
Då de blev en anning stelt. Jag kysste Tiffanys hand r att visa att de var henne jah älskade.
" okej..!" Svarade han stelt.
" Nämen vilka är ni?". sade mamma plötsligt och kollade på Shay oxh Emma
" Vi är Tiffanys vänner från skolan!." Sade Shay artigt.
" Jaha! Ni som fixade hit justin?". Flinade hon.
Dem nickade i tackt och log stort.
Vi pratade lite innan de var dags för dem och lämna oss.
Jag kramade om alla. Till och med Brianna även fast de var stelt.
Sedan tillslut min vackra flickvän.
" jag älskar dig, och vi ses om 2 veckor!". Sade jag och omfamnade henne.
" älskar dig med.. Två veckor kommer bli som 2månader..". Mumlade hon mot min hals.
Jag nickade svagt. " Vi klarar de, jag lovar att ringa dig 1 gång om dagen, eller smsa!". 
'' Men men! Tänk så dör din mobil? Eller nån tar den? eller om du är upptagen? så, så jag inte får nått sms eller att d-..''.
Jag avbröt hennes babbel med att trycka våra läppar hårt mot varandra.
Hon var dock inte beredd på det men strax efter besvarade hon den.
Jag flinade stort och mötte hennes blick.
'' Det kommer inte hända okej? Jag kommer ringa, eller smsa! Va lugn älskling!''. sade jag mot hennes läppar. 
 
Tumblr_m7xwh8iy6b1r0t3aeo1_r2_500_large
 
'' Bra.. jag älskar dig Justin!''. 
'' Jag älskar dig med !''. sade jag och kramade henne hårt innan hon klev av planet.
Jag släppte henne inte med blicken förns hon hoppat in i bilen och lämnat flygplatsen.
En suck lämnade min mun innan jag tog en pepsi och ett glas med is och slog mig ner i en av skin stolarna mitt emot alfredo.
'' Damn va snygg hon är!''. sade han.
Jag gav han en blick och sparkade på hans smalben.
'' ey bro chilla jag skoja!'. sade han och log retligt.
Jag skakade på huvudet och tog upp min mobil.
Alison som satt på sätet andra sidan gången med, mamma och Scooter. Brevid Alfredo satt Ryan som halvsov och platsen brevid mig var tom. Vilket var skönt då jag kunde lägga upp mina ben där.
'' Så Justin, när vi kommer fram till Brasilien ska du på en interjuv, där dem ställer ett par frågor. Sen åker vi till Arenan så du vet hur allt ser ut. Sen får du ta det lugnt och vila i en timme innan konserten börjar, är det okej?''. sade Alison.
Jag nickade. '' Visst!'' .
'' Bra, drick mycket vatten och ät!''. sade hon.
Jag nickade och gjorde tummen upp innan jag stoppade in hörlurarna i öronen och satte igång musik.
Jag twittrade lite innan jag slöt mina ögon och somnade.
 
TIFFANYS PERSPEKTIV:

Det var nu söndag. 5 dagar har gått sen Justin fortsatte sin turné.
Brianna och dem åkte hem dagen efter på kvällen. Vi träffades bara och sa hejdå!
Det har gått rättså bra. Vi har pratat varje kväll coh smsat lite under dagarna.
I måndags pluggade jag, Tisdag softade jag i soffan med Mamma, Onsdags var jag med Emma och Shay på stan, igår var jag coh Shay hos mig och snackade bara. 
Jag är lite smått sur på Emma, det var hennes fel Justin och Brianna var tvungna att hångla.
Jag har inte pratat med henne så mycket, inte Brianna heller. VI har inte snackat alls.
Bara jag och CHaz har snackat två-tre dagar här. ryan har bara smsat lite. 
Chaz var rätt så deprimerande, men jag har snackat med honom så han är okej. 
Det var Fredag idag. Ikväll var det en kille på skolan, han heter Keegan. Emmas lilla 'Chrush'.
Hon har gillat honom i flera år. Sen kom Ryan och hon fick en liten 'chrush' på honom. 
Jag Shay och Emma var hemma hos mig och skulle fixa oss till festen ikväll. 
Jag hade inte festat på evigheter, vilket var ovanligt. 
'' Sååå, Emma du och Keegan?''. flinade jag mot Emma som prövade toppar i m,itt rum.
'' Äsch! Han är väl snygg och så.. Men ja..''. 
'' Du och Ryan är inte tillsammans vettu. Han coh Resten är säkert hos Ryan eller nån nu.''. 
'' Mm vet.. Kanske jag ska slänga in en flört på honom!'. flinade hon.
Jag skattade och fortsatte sminka mig noga. När sminkningen var klar gick jag in i garderoben.
Där stog Shay i ett par blåajeans, med en söt blommig u-ringad toppå. 
'' Ha den, och dem här!''. sade jag och gav henne ett par matchande klackar!
'' åh tack!'. tjöt hon och drog på dem. Hon var vacker, utan tvekan. 
'' hm..''. sade jag coh började rota. Jag drog på mig mina älsklings jeans. Dem var svarta och väldigt tighta . man får väldigt bra rumpa i dem.
Till det tog jag en vit väldigt u-ringad topp och ett matchande bälte runt midjan. Det var riktigt snyggt.
Sen tog jag lite smycken och ett par svart/guldiga pumps. 
 
Bda892dd001afe564fef2d59_large
 
'' Kan jag gå så här?''. sade jag och Emma och Shay tittade upp och ner.
'' ah-ha!''. sade dem och nickade chockat.
'' heh bra!''. sade jag.
Jag tittade på Emma som hade en lila topp med ett par ljusajeans och ett par lila klackar!
Riktigt snyggt, vi alla var snygga.
'' Sååå, LETS GO PARTY!''. skrek jag och dem skrek med mig.
vi brast ut i skratt och tog våra mobiler och gick ner.
Jag låste dörren efter mgi och var på väg till min nya svarta cab och såg mamma komma upp på uppfarten i sin bil. Hon var med Ted, han var rätt snäll. Men jag undvek honom väldigt mycket. 
Han var tydligen polis. Inte bra.
'' Och vart ska du ?''. sade mamma surt och tittade upp och ner på mig.
'' Fest och du?''. sade jag nonchalant!
'' Har jag sagt att du får de?''. 
'' Tror du jag bryr mig? Du har varit bort nästan varenda dag den senaste veckan och du tror jag lyssnar på dig då? Jag lagade min mat SJÄLV, jag städade hela huset SJÄLV jag gjrode ALLT! Och du ska föreställa en mamma? F*ck off!''. röt jag och vi gick bort till min bil och hoppade in.
JAg skruvad eupp volymen på '' Where them girls at - David guetta '' så rutorna dunkade!
'' Bra sagt Tiff!'' .sade Emma.
Jag gav henne ett leende innan jag slog in adressen på GPS:en. 
Jag följde vägen från GPS:en tills vi kom fram till ett stort bieget hus. Men inte större än mitt. Det var massa bilar utanför och hög musik som hördes säkert över hela kvarteret. 
Jag log stort innan jag parkerade bilen och klev ut tillsammans med tjejerna.
Dom tog tag i mina armar och vi började gå.
På gången upp stog två par och råhånglade. Jag började genast tänka på Jusitn. Jag saknade honom.
Hans underbara läppar.
Vi öppnade dörren till huset och musiken vart dubbelts så hög. Inne stog massa folk och dansade och drack massa dricka ur röda muggar.
Gud va jag hade asknat det här.
'' Hey girls!''. sade en mörk röst. Jag vände blicken mot killen som stog framför oss.
Han hade brunt kort hår, isblåa ögon och vältränad kropp. Rätt snygg.
 
Klicka på bilden för att se den i fullstorlek
 
'' Hey!''. sade Emma och slängde sig runt halsen på honom.
Han måste vara Keegan. Jag har sett honom ett par gånger i skolan.
'' tja Em!''.log han. '' Jaaa, du är ju hon nya tjejen, Tiffany va?''. sade han och mötte min blick.
Jag nickade. '' Det är jag!''. 
Han log och tittade upp och ner på mig. Jag log snett och mötte Shay's blick.
'' Jaa, drickan är gratis, allt här är i stortsätt gratis! Så ta för er!'' .sade han och mötte min blick och lförtade lite. 
Jag gav han ett leende innan jag drog med tjejerna till baren. 
'' Tre Redbull Vodka! Tack!''. log jag mot den blonda killen i baren!
Han nickade och tog tre glas och började göra drinken.
'' Varsegod snygging!'. sade han och blinkade.
Jag log snett och tog drinkarna.
'' okeej, det här är sjukt gott! Testa!''. sade jag glatt och gav Emma och Shay varsitt glas.
Dem tog det och tog några klunkar från sugröret.
'' Mmmm!''. sade dom i kör.
Jag fnissade till och drack tre stora klunkar. Det brände i halsen som det alltid gjort, men drinken var så god.
Vi drack upp dem på nån minut innan vi beställde drink efter drink. Jag hade väldigt lätt att bli berusad så det här skulle inte sluta bra. 
'' vi dansar!''. sade Shay och vi joggade ut till det rätt så stora dansgolvet som fanns. 
Wow hans hus var fantastiskt. Musiken dunkade i öronen, adrenalinet pumpade och jag dansade glatt till musiken. 
Vi alla tre dansade innan jag kände ett par armar om min midja bakifrån.
Jag gned mig mot killen ett tag innan jag vände mig om. Där stog Keegan, ops.
'' Tja!''. sade jag och drack  någar klunkar ur min häxblandning.
'' Tja sötnos!'' .sade han och smekte min rumpa.
'' Du jag har.. kille! gå till Em, hon gillar dig!''. småskrek jag nära hans öra.
Han nickade och pussade mig på kinedn innan han gick till Emma och dem börajde dansa tätt intill varandra.
Jag log lite innan jag och Shay började dansa galet. Vi skrattade och sjöng med till musiken.
Jag hade inte sjungit på evigheter. Jag mindes så väl då jag sjöng på skolavslutningen med Justin!
Sen dess har jag inte sjungit. Och även fast jag skrek lät det rätt bra!
Vi dansade och dansade tills jag kände hur någon kom fram och tröck sina läppar hårt mot mina.

 
 
FÖRLÅÅÅÅÅT!!!!! 

Jag vet att det itne kommit nått men jag bor på hotell i Stockholm från Fredag - Söndag och har varit ute och shoppat! 
Förlåt, men nu fick ni ett!

Är så ledsen, älskar er!!:*

Kommentarer
Anonym

Mer, mer, mer !!! Hoppas 72 kommer ganska så snart <3



2012-08-12 @ 01:41:48
Anonym

Mer, mer, mer !!! Hoppas 72 kommer ganska så snart <3



2012-08-12 @ 01:41:48
Anonym

Mer, mer, mer !!! Hoppas 72 kommer ganska så snart <3



2012-08-12 @ 01:41:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback