Episode 28 - Forget him!

När jag kom till vardagsrummet där alla var skämdes jag.
" justin kan du ta mina andra under kläder i min väska?". Sade jag och rodnade.
Han nickade och log sexigt och rotade i min vädka.
Justin höll upp en babyblå spets bh och ett par matchande spets trosor.
" sexigt!". log han.
" kasta hif!". Skrattade jag och han kastade hit dom.
Jag log som tack och sedan bas jag han slänga hit min neccesär och så.
Efter han rotat igenom min väska oc slängt hit allt kände jag nån ta låss min handuk runt mig.
Jag stannade chockat till och försökte få tag i den.
Men det var försent. Handuken hade nuddat golvet.
Allas blickar var på mig!
Ett högt skrik flög ur min mun och jag slängde mig ner efter handuken.
Snabbt virtvlade jag den runt mig och kände rodnaden stiga.
Alla hade sett allt.
Jag vände mig om och såg Ryan stå där med ett busigt flin.
" IDIOT!". Skrek jag och slog till han.
Alla började skratta och jag tittade på Justin som satt och bet sig i läppen hela tiden.
Snabbt sprang jag in på toa och låste.
Jag lutade mig mot dörren och gled ner. Det där var det pinsamaste som hänt mig på länge.
Efter ett tag reste jag mig upp och drog på mig mina underkläder sen ett par kläder jag lånat av Pattie.
När jag klätt på mig och sminkat mig med mitt smink och borstat håret gick jag ut.
Jag gick osäkert in i vardagsrummet med eett illrött ansikte.
Alla kollade på mig med leenden på läpparna. Det var pinsamt. Riktigt pinsamt.
Jag slog mig ner brevdi brianna få jag insåg att alla madrasser och så var borta.
Så man fick mer utymme!
" så nu kan jag checka av att jag sett dig naken!". sade Justin och jag boxade honom på axeln.
" det var Ryans fel.. Han ska få revange..". mumlade jag.
Alla skrattade och jag satte armarna i kors och surade.
Justin kramade om mig medans han skrattade.
" du är så söt när du spelar sur! Men du är sötare naken!". skrattade han.
" sluta !!". mumlade jag och reste mig upp. " kom Brianna! Vi drar hem till mig!". sade jag surt.
Men det var bara Bri som märkte att jag spelade.
" okej !". Skrattade hon och reste sig upp.
Vi började packa ihop våra utspridda grejer direkt.
" ey Tiff kom igen! Jag skojade !!". sade Justin och följde med ut till hallen..
Jag ignorerade honom och drog på mig mina skor.
" hejdå Chaz och Ryan!". skrek jag.
" hejdå!". skrek dom tiööbaka!
Jag öppnade dörren och gick ut med Brianna strax efter.
'' TIFFANY!! Kom tillbaka!! EY TIFFANY!''. skrek Justin bakom mig.
Jag började skratta och fortsatte gå.
'' Hur länge ska du gör det här 'fake-arg-heten' då?''. skrattade Brianna.
'' Nån vecka! Kanske mer! Vem vet?''. skrattade jag.
Hon knuffade lätt till mig och vi drog hem till mig.
4 JUNI :


Det var nu den 4 Juni.. 1 vecka innan skolavslutningen! Jag var fortfarande 'sur' på Justin!
Men vi hade slängt några 'vad  gör du' konversationer!
Men vi hade inte träffats. Han hade varit med Selena!
Jag hade varit med Zac, Brianna, Vanessa, Ryan och Chaz nästan hela tiden!
Selena och Justin hade varit ensamma för de mesta. Men det gjorde inte mig nåt.
Han gillade väl henne? Men att inte vi umgåts gjorde honom frustrerad. Välldigt frustrerad!
Men det roliga är att jag inte ens var sur! För jag har varit lålssas sur på nästan alla mina kompisar för att se om dom var äkta!
Och Brianna gjorde allt för mig förut. Hon gick fram till en kille som jag visste hon gillade och kysste honom.
Men det var för typ 2 år sen. Hon hade alltid velat göra det. 
Jag tog tillbaka henne och nu är vi tajtare än tajtas.
Megan hade gjort samma sak. Men hon kan bara dra åt helvete!
Det hade regnat i typ 2 veckor och varit välldigt dåligt väder!
Men som tur var var det underbart väder!
Justin har försökt pratat med mig på lektioner och så i skolan. Men också kommit hem till mig.
Men jag har bett mamma sagt att jag inte var hemma, just då!
Just nu satt jag och hela gänget, utom Justin och Selena hemma hos Ryan och kollade på tv.
Dom gömde nått för mig. Jag kände den energin. 
Alla hade betett sig konstigt den tidigare veckan, jag hade försökt förstå varför.
Men kom inte på något.
'' Tiffany?''. sade Zac nervöst.
'' Aa ?''. sade jag och smålog.
'' Bli inte sur? ''. sade han.
'' Okej? ''.
'' Men... Jag och gänget, vilket inklusive Justin ska till Hawaii dagen efter skolavslutningen.. Och.. du ska följa med!''. sad ehan och kliade sig i nacken.
Jag hade alltid velat åka till Hawaii, och der roliga var att det var bara Brianna som visste jag var låssas sur på Justin.
'' Okej.. går bra för mig!''. log jag.
'' Och ehm.. ''. började han.
Alla tittade på mig med osäkra blickar, vadå vad hade dom bestämt nu? 
'' Du ska dela rum med Justin..''. sade han.
Jag höll bak ett leende som jag så himla gärna ville visa. Men eftersom jag var ''sur'' fick jag tänka på annat.
Jag var faktist glad att jag fick dela rum med Justin.
'' Skojar ni?''. sade jag surt.
'' Nej.. Vi är ledsna.. Men Selena ville sova med Vanessa..  Och Ryan och Chaz och Brianna ville inte sova med Justin, och jag tycker inte det är bekvämt att sova med Justin eftersom ni bråkar och jag är på din sida!''. sade han och jag nickade.
'' Jahapp.. Men då tänker jag ha en annan säng, i ett annat rum..''. sade jag surt och gav alla en sur blick.
'' Jo.. angående det.. Ehm.. Just det rummet ni får.. är..ehm.. det en dubbelsäng.. bara..''.
'' Men vafan!!! Får jag inte ens en egen säng?!??!''. tjöt jag argt.
Men ärligt  talat var jag jävligt glad över det. Jag hade saknat Jusitn, så otroligt mycket!
'' Jag är ledsen.. Men.. jag kunde itne göra nått..''. sade Zac och kramade mig.
'' Kan man inte be om en extra säng?''.
'' Nej tydligen var dom slut till ett företag som bor där samtidigt som oss.. som är typ 50 pers..''.
Jag suckade och gick ut på Ryans balkong och stängde dörren om mig.
'' JAAAAAA!!!!''. skrek jag glatt och började hoppa av glädje.
Jag såg verkligen fram emot att sova med Justin, få se Selenas arga blickar, haha!
När jag skrikit klart gick jag in igen och alla tittade på mig.
'' Varför kunde inte Selena sova me dJustin? och du Nessa med Zac och jag med Brianna?''. mumlade jag och slog mig ner.
'' Selena vill inte sova med Justin.. hon är obekväm med honom.. och du har ju tydligen visat dig naken för Justin så varför skämmas? ''.
Jag boxade till Zac på axeln och log lite.
'' Det var Ryans fel!! kan vi bara glömma de?''. sade jag och alla började garva.
'' Ehm.. Selena vill att jag ska möta upp henne och hon okmmer hit är det okej?''. sade Vanessa.
Alla nickade och hon försvan ner.
Alla örjade snacka på om att hotellet var super lyxigt med roomservice och hela fadderullan.
Vilket jag gillade!
Dörren till Ryans rum öppnades och Selena kom in med ett stort leende på läpparna.
Dom slog sig ner brevid oss i soffan och Selena frotsatte le.
'' Varför ler du så mycket?''. log jag.
'' Justin är så gullig.. Han är så omtänksam och allt...''. log hon.
'' Är ni tillsammans då?''. sade jag och fake log.
'' Nej gud nej! Vi måste umgås lite till och så.. Allt kan hända i Hawaii right?''. log hon.
'' Juste varför villdu inte sova med Justin?'. log jag.
Hon flyttade sig närmre mig och viskade sedan.
'' har min vecka då.. så.. blir bara pinsamt..''.
Jag tittade på henne och nickade
'' Jaha.. då förstår jag! Jag äter p-piller så jag slipper det!'. log jag.
'' Kan inte äta det. Min släkt har blodpropp i sig så jag kan få det, och vill gärna inte det...''. viskade hon,
Jag nickade och sedan börjad jag prata med Brianna.
°°°
Dagarna gick och jag hade hängt upp min skolavslutnings outfit på min garderobs dörr.
Jag hade den undebraraste faktist. Var riktigt nöjd.
Mitt rum var rätt stökigt över all min packning till Hawaii!
Det var dagen innnan skolavslutningen! och Brianna, jag och min jobbbiga bror Nath satt i soffan och glodde på gamla avsnitt av X Factor!
'' Hur känns det.. skolavslutning?''. sade Nath och jag och Bri log.
'' Otroligt kul! Sen ska vi till Hawaii ju?''.
'' Ja juste! Åh det är underbart där!''. log han.
'' Jag såg bilde rpå internet, wow..''. sade Brianna.
Mamma och pappa kom hem med kina mat åt oss alla.
Tack och lov, alla var vrål hungriga men ingen orkade laga någon mat.
Vi slog oss ner i köket med all mat och började käka.
När jag och Bri var klara så ställde v in disken i diskmaskinen och sa godnatt.
Vi var båda trötta efter veckan som vart. Vi hade jobbat som galningar.
När vi kom upp städade v upp lite och slog på nån film och kröp ner i sängen.
" tänk att imorgon är det slut.. Slut på skolan.. Och slipper alla tråkiga läxor!". Sade Brianna oc log stort.
" jaa! Gud!". skrattade jag.
Tänk att skolan tog slut imorgon.. Imorgon..
Jag ska börja jobba nu. Det här året har varit nästan fanttastiskt.
Mina tankar flög i på Jordan. Hans leende, skratt. Han var under ar.
Då förstörs allting! Jag kunde inte fatta det.
Några tårar rann ner för mina kinder.
Det gjorde det alltid när jag tänkte på honom.
" vad tänker du på?". sade  Brianna oroligt.
" Jordan..". mumlade jag och kollade upp i taket.
" naw gumman! Tänk inte på honom! Nu ska vi ha kul i 2 veckor på Hawaii med underbart sällskap!.". log Brianna.
Jag skrattade till lite och tårkade tårarna.
" ja, du och Zac ska ju dela rum!". skojade jag.
" ska du säga! Du och Justin i en svit.. Ensamma.. I 2 veckor.. Ni kommer ligga första natten!.". skrattade Brianna.
'' eey!''. skrattade jag och boxade henne på axeln. '' vi är bar vnner.. eller bästavänner! Kolla ringen kvinna!''. skrattade jag och höll upp min hand.
'' alla kommer tro att ni är gifta..''.
''' nej Justin har skrivit på twitter attt det r en bästavän ring! Så ta't lugnt!''. log jag.
'' jaja.. tror fortfarande inte på det!''. sade hon.
Jag drog bort hennes kudde under hennes huvud och började slå henne med den.
Sedan tog hon min och vi började köra kuddkrig.
Det flög dun över allt i rummet och sängen var full.
Vi skrattade så tårarna rann och vi var tvungana att ta bilder till vårt ' Minne album '.
Mina ögon lock blev tyngre och tyngre. Vi tvättade av oss sminket och drog på oss pjamasena.
Sedan kröp vi återigen ner i sängen.
'' godnatt!''. sade Brianna.
'' godnatt!''. log jag.
Sedan slöt jag ögonen och somnade djupt.



Kort jag vet!!! Förlåt!! Och jävligt tråkigt!!!:((

Men jag mår ju inge bra och gråter floder varje timme..:(


Kommentarer
Madicken

aww Du är skit duktig!



finns om du vill prata!<3



Blogg: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
2012-04-25 @ 19:31:44
Linn

Komenterade förra inlägget, kan inte säga att jag vet hur du mår/känner, men jag evt hur det känns att mår skit, om det hjälper dig så ska du ta en bloggpaus eller att du bara skriver när du känner för det, känner inte dig, men känns inte bra att vi läsare ska pressa dig att skriva mer och mer när du har viktigare saker att ta hand om.



2012-04-25 @ 19:58:32
Burcu

Finns här om du vill snacka! <33

Bäästa novellen<33



Blogg: http://buurcus.blogg.se/
2012-04-25 @ 20:10:34
Felicia

Jättebra! Finns det något du vill snacka om så finns vi läsare! (:



Blogg: http://facebook.com/feliciaadutrakarstrand
2012-04-26 @ 10:13:46
Emilija med J

Grymt bra !

Du känner mig inte jag vet, men jag hatar när andra mår dåligt.. så om du vill skriva av dig, eller bara skriva med mig eller något, så kan du Maila mig :) [email protected]



Blogg: http://rromaites.blogg.se/
2012-04-26 @ 19:44:15




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback