Episode 24 - Sun is up!

Jag nickade.'' okej.. om du säger de så..''. sade jag och vände mig med ryggen mot hononm.
Han dök upp om min sida och al armen om mig.
Sedan började han gnugga sin haka vid min hals, vilket ktitlades.
'' JUSTIN!''. tjöt jag och försökte putta bort honom.
'' Säg ' Jag älskar dig Justin och jag vet att du aldrig kommer glömma mig! att du alltid finns vid min sida' !''.
Jag skrattade.
'' Jag älskar dig Justin och jag vet att du aldrig kommer glömma mig! att du alltid finns vid min sida!!''. tjöt jag och han slutade.
Han skrattade lite och jag suckade.
'' Tack! och jag älskar dig med!''. log han.
Jag skrattade och skakade sedan på huvudet med ett leende.
Jag vaknade med ett leende, Jag och Justin hdae riktigt kul igår.
Vi satt och spela kort halva natten och jag vann nästan alla gånger, haha.
Justin låg fortfarande och sov, hans hår var ruffsigt och munnen lite vidöppen.
'' justy pusty vakna!''. sade jag och skakade på honom.
Klockan var faktist 13.09! 
'' neej!''. mumlade han.
'' aja du bad om det!''. sade jag och gick in på toan och fyllde en vatten flaska med vatten.
Sedan öppnade ajg korken och hällde det över Justins ansikte.
'' JAG ÄR UPPE! JAG ÄR UPPE!''. skrek han och satte sig upp.
Vattnet rann ner för hans ansikte och jag började as garva. hans hår som brukade vara fluffigt låg ner och det såg så roligt ut.
'' Vad garvar du åt?''. skrattade Justin.
'' Inget!''. skrattade jag och slängde in flaskan i badkaret.
'' Nehep!''. sade han och kollade fundersamt på mig.
'' Gå in och duscha nu, medans jag tårkar sängen med en hårfön..''. sade jag och han nickade.
Han sprang in på toan och några minuter senare sattes duschen igång.
Jag satte igång hårfönen och satt och bl¨åste där det var blött. Jag orkade inte byta lakan och sånt.
'' I just only make you wet, da da da da!''. satt jag och sjöng och rörde smått på kroppen itakt med det jag sjöng.
Jag kände ett par kalla blöta armar om mig och personen var Justin.
'' SLÄPP MIG!''. skrek jag och han bara skrattade.
Han bar upp mig bakifrån och sprang in i duschen.
Han ställde sig mitt emot mig och log busigt.
'' titta inte ner Tiff.. Inte ner!''. tänkte jag och fick ögonkontakt med honom.
'' nu fick jag min revanch!''. log han.
'' jag är ialleflal inte blöt!''. log jag och han tog dusch grejen och hölll över mig.
Jag suckade när jag insåg att hela jag var blöt, och min pjamas.
När jag tänkte gå ut drog Justin tillbaka mig.
'' Justin.. Två bästavänner i samma dusch, en naken.. Inte bra..''. sade jag och log lite smått.
'' Jo! Du är ju inte naken? så de spelar väl ingen roll?''.
'' Jag ringer Selena och säger att du drog in mig i duschen, då är du rööökt!''. sade jag och Justin tittade chockat på mig.
'' Okej! snälla ring inte! jag ville bara.. ha revange!''. sade han och jag log.
'' Okej?! Vet itne om jag ska tro på det men.. Aja duscha klart nu, måste göra mig klar.. ''. sade jag och pussade han på kinden och gick sedan ut ur duschen.
Att stå med Tiffany i samma dusch, blöta. Var.. underbart.. Jag ville inte gå ut. Jag vet att jag inte ska känna så om min bästavän, men jag skämdes inte över nått med henne.
Hon var helt underbart perfekt. 
Men vi var bästavänner, och hon gillar inte mig, hon vill bara vara bästavänner försäkrade jag mig om.
Snabbt duschade jag klart och virrvlade en handuk runt midjan.
Jag lånade Tiff's hårfön och fönade mitt hår lite snabbt, sedan dro jag på mig kläderna som jag haft här förut som reserv och gick ut från toan.
Där stog Tiffany i ett par ljusa shorts och en grå tunika.
Hennes hår var i en fläta på ena hennes axel, sedan hade hon luggen uppsatt på samma sida.
Hon hade en liten portmoné i handen antagligen med mobil och sånt.
'' tjena beautiful!''. log jag.
'' tjena!''. sade hon och log.
Hon hade bara mascara och eyeliner, hon var vacker i allt. 
'' Jag ska bara ringa Sell!''. sade jag och tog min mobil och hon nickade.
toner gick fram sedan hördeh jag en ljus stämma.
'' Selena här?''. sade hon glatt.
'' Tja Sell, justin här!''. svarade jag.
'' Heey!''. sade hon och lät mycket gladare.
'' ska vi mötas vid parken igen eller? ska vi mötas nån annan stans?''.
'' det är sjukt varmt ute, vi möts vid stranden. Ta med badkläder!''.
'' Okej är där om 15min!''.
'' Okej ses då. Puss!
'' Puss!''. sedan la jag på.
Jag berättade för Tiff att vi skulle packa väskorna med badkläder. Genast gjorde vi det och tog hennes bil till stranden som låg en bit bort.
Det var nästan fullt på parkeringen och stranden nästan proppfullt. Och ärligt var det riktigt varmt.
'' Kom nu barbie!''. sade jag och hon skakade på huvudet.
Det hade blivit en vana att kalla henne Barbie, hon kallar mig justy. Vilket är gulligt!
Vi klev ut ur bilen och gick stranden. Jag tittade efter Selena coh resten coh såg dom ligga längst upp på stranden medlite mellan rum mellan sig.
Vi joggade dit. Zac låg utan tröja i sin abdshorts i kanten, och såklart la sig Tiff brevid honom.
Han hade mer muskler än mig. vilket alla faller för.
Jag drog av min tröja och al mig ner mellan Tiffany och Selena.
'' Hey!''. sade jag och gav henne en snabb kram.
'' Heey biebs!''. sade hon och log sött.
Hennes hår var upp satt och hon hade en lila bikini.
Jag satte på mig mian solglasögon så jag kunde spana in tjejer lite, haha!
Tiffany tog av sig sina kläder och hade bikinin på sig.
Den var rosa och väldigt snygg. Hennes kropp va perfekt i bikini.
Jag spanade in henne, och såg at Zac gjorde det samma.
då tittade jag bort.
'' Justin kan du smörja in mig med solkräm?''. sade Selena.
jag nickade och tog ut ganska mycket solkräm och smörjde in hennes rygg och axlar.
Sedan såg jag Zac smeta ut på Tiffany. 
Vanessa låg och lyssnad epå musik, och låg på mage. Hon hade nog somnat.
'' ska vi bada?''. sade Zac och Tiffany nickade.
'' Ska ni hänga med?''. hon kollad epå mig och Selena.
'' vi kommer snart gå före!''. sade jag och dom nickade.
Zac bar upp henne och sprang med henne ut i vattnet och dök under.
dom kom in upp och ajg börjad bli orolig.
'' kom vi badar!'. sade jag och drog med selena till vattnet.
Sen såg jag dom ute i vatnet skratta och skvätta vatten på varandra.
Avundsjukan steg och jag önskar jag var Zac just nu.
Jag gick ut till dom med Selena och vattnet var itne så farligt.
Efter ett tag när vi badat gick vi upp. 
Då hoppade Tiff på Zac's rygg och red upp.
Hennes hår såg svart ut när det var blött, eller kanske mörkbrunt!
Snygg iallefall. 
Jag gick också upp med Selena och vi la oss på våra handukar och solade lite.
Det kändes som sommar lov när det inte ens var nära.
'' Jag ska köpa glass vill nån hänga med?''. sade jag.
'' jag kan!''. svarade Zac.
Jag suckade så han inte hörde men gav han ett fake leende.
vi tog allas beställningar och gick mot koisken.
'' Såå.. gillar du Tiffany?''. sade jag och kliade mig i nacken.
'' Hon är väl en snäll coh söt tjej!''. sade han.
'' Okej.. Nice..''.
'' Dudå? Gillar du Sell?''.
'' Jo det kan man väl säga att jag gör..''. svarade jag och tittade ut i havet.
'' Eller?''. sade han och vi skrattade lite.
'' Jag vet inte.. Börjar få känslor för en jag verkligen inte kan få känslor för..''. mumlade han.
Varför sa jag allt? Kunde jag inte bara hålla käften?
VEm vet om han säger till hela världen ? Skriver de på twitteR? Vem veT?
'' tiffany?''.
Jag nickade som svar.
Sedan kom vi fram och tog bäställningarna och betalade.
När Zac och Justin gått iväg för att köpa glass passade jag på att snacka med Sell.
'' Gillar du Justin då?''. sade jag och gav henne ett leende.
'' Ja det gör jag.. eller asså inte så här KÄR men lite förälskad kanske!''. log hon.
'' Okej!''. sade jag och gav henne ett leende. Men det var inte äkta och jag hoppades på att hon inte såg de.
'' Du och Zac då? är det nått på g?''. sade hon och jag började skratta lite.
'' Vet inte.. Han är väl okej.. Men har känslor för en annan!''. sade jag och tittade ner.
'' Vem då?''. sade hon nyfiket och jag log.
'' Det är en hemlighet, och den är säkrast hemlig.. ''.
'' Jaha okej!''. log hon.
SEdan började vi prata om allt som fanns ungefär.
Killarnma kom äntligen med glassarna och vi väckte Vanessa och gav henne sin.
'' Tack!''. sade jag och log mot Justin.
'' Var så lite.'' log hon sött.
Zac och Justin la sig på mina sidor och vi käkade förfullt våra glassar.
'' Hänger nån med och badar?''. sade Selena.
'' Jag gör!''. svarade Nessa.
'' Och jag!''. svarade Justni och Zac i kör.
Men jag var itne ens sugen på att bada. Så jag skakade på huvudet.
Justin tittade lite besviket på mig sedan gick han ut till vattnet med dom andra.
Dom haed kul, och det var riktigt kul att se dom skämma ut sig själva hela tiden, haha!
Jag la mig ner och njöt av solen.
'' Hello!''. sa en bekant röst och sedan la sig den personen över mig med sin kalla blöta kropp.
Jag skrek, men inte högt. VIlle itne ha all uppmärksamhet.
Jag öppnade mina ögon och där låg Justin över mig, dyng sur.
'' JUSTIN!''. skrek jag och han bara skrattade.
SEdan rullade han över och la sig på sidan om mig.
Resten var fortfarande och badade så det var bara jag och Justin.
'' dum du är!''. mumlade jag och han la armen om mig och kramade mgi.
'' SLÄPP!''. skrek jag när hans kalla blöta kropp mötte min.
'' Haha förlåt!''. skrattade han och tog sin handuk och tårkade sig.
Jag la mig ner på mage för att sola ryggen och tittade på Justin som hade ögonen slutna.
Han var så vacker, allt på han. Hans leende, hår, kropp, ansiktsform, ögon, mun, allt!
'' vad tänker du på?''. sade Justin..
'' dig..''. sade jag innan jag äns han blinka eller tänka mig för.
'' och vad tänker du om mig?''.
'' eh..öh.. hur vacker du är!''.sade jag och vände syggen mot honom för att rodan.
Han skrattade och la sig bakom min rygg och böjde sig över mig.
'' du är också vacker!''. viskade han tätt intill mitt öra och pussade sedan min kind.
Sedan la han sig ner igen och jag kände suget börjad ekomma.
Jag ville kyssa hans blöta läppar, sååå hårt!.
Men jag försäkrade mig om att Justin bara ser mig som en bästavän.
Zac och resten kom upp från vattnet och la sig ner på handukarna.
Då slöt sig Justin till Selenas värld och glÖmde bort mig.
Men jag snackade bara med Zac, han var nog den snällaste här.
Dagen flöt på, vi gicl lite på stan och så.
Det var fredag och alla skulle sova över hos Justin!
När alla hade hämtat sina grejer drog dom till Justin.
Jag hade kommit för en timme sen ef teson jag inte behövde så mycket.
Jag och Justin hade fixat madrasser och så i vardagsrummet, dom skulle komma om typ 10-15 min.
Vi slog oss trötta ner i soffan och det blev direkt tyst.
Ikväll skulle jag låtsas ha känslor för Zac och sova med honom och sånt.
För att sr om Justin gör något.
" du?".
Justin satte sig nästan i mitt knä och la mitt ansikte i sina händer.
" ja?". log jag.
" vad som än händer ikväll ska du veta att jag alltid älskar dig och kommer inte lämna dig oavsett!".
Jag blev lite tårögd, de var så gulligt sagt.
" naw desamma Justin!". Sade jag och han la pannorna emot varandra.
Han närmade sig mina läppar sagta.
Man hörde våra tunga andetag och tv:n som var på låg volym.
Justin smekte min kind och tänkte precis trycka våra läppar emot varandra då dörren öppnades.
" halllå?". Skrek Selena.
I ett hopp hoppade jag och Justin till varsin sida om soffan och låssades som inget.
Nästa sekund dök Selenas ansikte upp en bit utanför hallen och tittade på oss.
" hey!". log hon sött och jag såg hur glad Justin blev.
" hejhej!". Svarade vi.
" KOLLA!". skrke hon och Vnessa i kär och visade massa chipspåsar, drickor och filmer.
" oboy, vi kommer bli feta!". skrattade jag och alla skrattade.
Dom gick in i köket och lämnade allting på köksbordet.
" tja!". sade Zac och kom in till vardagsrummet.
" ZAC!." utbrast jag glatt och sprang fram och kramase hårt om honom.
" TIFF!". skrek han och kramade tillbaka.
Sedan började vi asgarva. Jag hoppade upp på hans rygg och gick ut till köket.
Alla hjälptes åt att göra i ord ing allt, klockan var 18.43 och jag var vrål hungrig.
" kan inte vi beställa pizza?". sade jag när alla var samlade i soffan.
" ja håller med!". sade Nessa.
" okej, jag ringer!". sade Justin och tog allas beställningar.
Justin hade nu beställt och nu satt vi och väntade på att dem skulle komma.
Det plingade till på dörren och alla röck till.
'' Jag öppnar!''. sdae jag som satt i fotaöljen och resten i soffan.
Jag reste mig upp och tog pengarna från köksbordet och öppande.
Det stog en kille där med alla pizzor i famnen så jag inte såg vem det var.
'' Här!''. sade han och gav mig dom.
'' kommer snart och lämnar pengarna!'. sade jag och sprang in i köket och lämnade dom på diskbänken.
Sedan gick jag ut till hallen och mötte pizzagubbens blick.
Allt stannade.



Dam dam dam, what happeeeend?!?!:D

Tack för dom suuuuuper söta kommentarerna , FORSÄTT!!:* 

Btw, nån som vill göra länkbyte?:D

Då menar jag asså att man skriver ett inlägg ba '' Här är Mayas blogg, blablabla läs den blablabla!''. xD

kommenteraaa :*


Kommentarer
Mer

ÅH SÅ BRAA MEER!!!



Blogg: http://timeforever.blogg.se/
2012-04-17 @ 21:52:43
Feliciadutrakarstrand

DET VAR JORDAAAN!!! Hihi, meeer!



2012-04-17 @ 22:44:44
Anonym

MEEER!



2012-04-18 @ 16:06:26




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback