Episode 18 - Chill-day !

'' Till Avon St.!''.
'' Ska bli!''. han började köra och Tiffany lutade sitt huvud mot min axel och somnade strax efter.
Jag log och la min jacka om henne och bad taxin köra fortare.
När vi var hemma hos mig betalade ajg taxin och bar in Tiffany.
Jag låste upp dörren och gick in och låste efter mig.
snabbt sparkade jag av mgi mina skor och gick upp till mitt rum. Tiffany sov fortfarande så jag beddade ner henne i min säng.
Jag drog av mig mina kläder och hade bara på mig t-shirt och kallingar. 
Sedan gick jag in på toan och borstade tänderna. Jag släckte lampan och såg hur söt Tiffanyu var när hon sov.
Sedan kröp jag ner brevid henne och drog täcket närmre mig.
tänk att jag var nära på att kyssa henne igen. Men jag vet hur mycket hon skulle ongra det. 
Och hon var fullare än mig.
Osäkert la jag armen om henne, och ho gjorde inget motstånd.




NÄSTA MORGON/TIFFANYS PERSPEKTIV:

Jag vaknade av att solen lös rakt på mina ögonlock. Vilket var sjukt jobbigt.
Mitt huvud värkte och kroppen var slapp.
En varm arn var runt mig. Var det Jordan?
Jag vände mig om och röck till.
Det var Justin, hur fan kom han hit? Jag satte mig upp och tittade runt, vi var i Justins rum.
Hur kom jag hit? Vad hände igentligen igår?
Långsamt la jag mig ner i gen och skådade Justins vackra ansikte medans han sov.
Han var super söt när han sov, varför har jag aldrig sett det?
Jag låg dör ett tag tills han sagta öppnade ögonen och kisade på mig.
" hey !". sade han hest och kliade sig u håret.
" tjena!". Sade jag.
Han knögglade sig upp på ena armen och tittade runt i rummet oc gäspade.
Jag fnittrade lite pt hans morgon frilla, håret stog åt alla håll.
" eh vad är klockan?".
Jag tittade på klockan på mobilen.
" 12.27!".
" oj! ".
" föresten vad hände igår? Har minnes luckor.". Mumlade jag och såg hur han började le.
" okej.. Freaka inte ur? Det finns delar du inte kommer gilla!".
Jag nickade och han började berätta..
"....och här är vi nu!!". Jag öppnade munnen.
" så vi kysstes nästan?". Sade jag chockerat.
" mhm!". Jag kunde se att han log lite.
" och dansade så här sexigdancedance ?". Sade jag och han skrattade till.
" ja men skyll inte på mig!!! Du var fullare än mig!"..
Jag skrattade lite. " nejdå skyller inte på nån annan än mig själv!!".
Han nickade och vi la oss ner igen.
Jag tog upp min mobil och började messa med Jordan.
" kan Jordan komma hit? Han tar med sig Cailtinn?".
" beadles?". sade han chockat.
" ja ditt ex jag vet!".
" eh.. Visst!".
" tack tack tack!!!". Sade hon och slängde sig över mig och kramade mig.
Jag fick låna ett linne,kofta och tiggts av Pattie och sminket tvättade jag av mig!
Justin tg på sig ett psr mjukis och en t-shirt. Basic, som jag!
Vi gick ner och tog en snabb frukost slog oss ner i soffan och väntade på dom.
Dörren öppnades och in kom min älskling och Cailtinn.
" JORDAN!". skrek jag glatt oc slängde mig runt hans hals.
" tjena babe!". Han tröck våra läppar emot varandra ich våra tugor
Möttes en kort stund.
Han bar upp mig och bar mig till soffan.
Jordan slängde mig i soffan och la sig busigt över mig.
Sedan blrjade han kittla Mig.
Jag vred ich vände mig och skrek för livet. " JUSTIN HJÄLP!!!!". vrålade jag.
Men han skrattade bara.
" JORDAN SLUTA!!!!!". skrek jag och hanslutade.
" mohahaha!". Sade han med mörk röst!
Jag boxade honom så han ramlade om kull i soffan och la sg brevid mig.
Justin satt på min andra sida oc Cait breve honom.
Dom började prata lite om gamla minnen och skrattde.
Jag tror Justin vart riktigt glad att hon följde med, dom hade så mycket att prata om.
Dom hade inte pratat på länge.
Jordan låg med armen om mig och pillade med mitt hår.
Vi kollade på tv:n på ett as dåligt program.
" justin kan jag sätta på en film?". Sade jag och han nickade.
" ja visst!".
Jac sprang fram till  skåpet brevid tv:n och letade dfter en bra film.
Skåpet vsr proppfullt med filmer, från 2000 upp till 2012, säg nön film dom inte hade.
Flera hyllor också.
" åh den här!!!". sade jag och drog ut en film som låg underst i en hög.
Alla filmer som låg på hyllan flög på mig.
Det var säkert 10 + filmer.
" AHH!!". Skrek jag och höll upp händerna.
Jordan och Justin sprang automatiskt fram och tittade oroöigt på mig.
" jag är okej". Skrattade jag och dom suckade lättat.
" är de säkert älskling?". Jordan tittade på mig och jag niclade
" ja ta det lugnt! Gå och sätt er!".
Dom skrTtade och gick och satte sig. Jag ställde upp alla
Filmer igen och tog filmen ' the woman in black'.
En skräckis. Trotts att klockan var 14.13 var det ganska mörkt ute.
" TADAA!!". skrek jag och höll töntigt fram filmen.
Alla skratade åt mitt beteende oc jag satte i filmen.
Medans det var reklam sprang jag och Cait och hämtade chips och så.
Jag och Cait var inte direkt vänner, vi gick i parralell klass me gav varandr bara ett hej då och då.
" vänta ska vi busa lite? Vi tar en skål med godis och dom får En, så saltar vi deras godis?". Sade jag busigt.
" ja ja ja!!!". Sade hon och vi blrjade skratta.
Vi gjorde som jag sa och tog med 2l color och gla.
V ställde all på bordet och slog oss ner där vi satt först.
" här är min och cait's med våra favorit godis! Och ni får resten! Chipsen delar vi alöa på ocj drickan!".
Killarna nickade och tog varsin godis.
Båda tog en lakris så ingen märkte men precis när filmen började tog dom en napp.
Dom tittade på oss och vi brast ut i skratt.
" HAR NI SALTAT GODISEN?!?!?!". utbrast dom samtidigt.
" JAAA!!!". skrwk vi mellan skrattartackerbna.
Jordan blrjade kittla mig och Justin Cait!
" SÄG FÖRLÅT!".jordan tittade allvarligt på mig.
" OKEJ FÖRLÅT!!". skrk jag och dom slutade.
Vi åter gick till filmen och jag beredde mig på en mardröm!
Jordan hade armen om mig och jag låg med förterna i Justins knä.
Sen hade Justin armen om Caitlinn som säkert skulle börja gräta.
Filmen började ocj var lite läskig.
"BÖÖH!". SkrEk Jordan och Justin mitt i filmen så jag och Cailtinn skrek och slängde oss i deras famnar.
" fan ta er!!". Fräste Caitlinn men garvade efter.
Killarna bara garvade.
Sedan återgick vi till filmen.
Jordan masserade min nacke lite då och då, jag hade inte ens bett honom.
Vi kollade klart på hela filmen och jah hatade den, usch.
Alla hjälptes åt att plocka undan. Jag stog ensam i köket och hällde tillbaka godiset i påsen och kände ett par armar om mig.
Jag vände mig om oc mötte Jordans blick.
" tjena snygging!". sade jag och han log.
" tjena sexy!".
Våra läppar möttes och masserade Varandra.
Nån harklade sig, vi vände oss om och där stog Justin och Cait.
" jaja!". Mumlade vi ocj alla gicl ut o hallen.
Jag tog på mig mina skor och min jacka och alla andra, utom Justin.
Cait kramade Justin och gick ut, sedan Jordan!
" hejdå Justin! Vi ses u skolan" sade jag och kramade honom hårt.
" hejdå aa det gör vi!".
" och berätta inte för Jordan om våra heta grejer på festen!". Viskade jag sedan.
" aldrg sötnos!". Han gav mig en puss på kinden sen gick vi ut.
Cailtinngick åt vänster och jag och Jordan åt höger.
Han tog min hand och flätade samman dom och följde mig hem.
Vi stog vid min dörr och hadehänderna sammanflätade.
Han stog framför mig och log stort mot mig.
'' Vi ses i skolan imorgon va?''. sade han och jag nickade.
'' Klart vi gör!''. han la pannorna mot varandra och log.
'' Bra, saknar dig redan!''.
'' Jag har ju inte lämnat dig en?''. Jag skrattade.
'' Jag vet!''.
Han kysste mig och våra tungor möttes ett tag.
'' Jag älskar dig!!''.
Jag kunde inte sluta le.
'' Jag älskar dig med!''.
Sedan lämnade han mig.
Jag var så himla glad att jag hade han.. Mitt liv var perfekt. Hade alla som älskademig, och jag älskade dom!
När jag kom in möttes jag av en arg Nath.
'' Hörde att du var stup full igår..''. sade han och lade armarna i kors.
'' Baha.. nej..vad har du hört de i från?''. sade jag och lät oskyldig.
'' Jag SÅG.. Skulle gratta Justin och såg lixom typ allt.. Vad säger Jordan?''.
'' Nath.. vi pratar sen..''.
Han nickade.
'' Vart är mamma och pappa?''. sade jag chockat.
'' Hos mormor! Hon mådde inge bra så dom stannar tills imorn..''.
'' Okej..''. sade jag och satte mig trött i soffan.
Jag pustade ut och la en filt om mig. Jag frös, var trött, ont i huvudet. Antagligen var det från igår.
Men det var riktigt kul, det jag kommer ihåg iallefall!
Jag ringde Brianna och bad henne komma hit, orkade inte vara ensam med Nath.
Han var så tråkig.
Det plingade på på dörren och jag sprang och öppnade.
'' HEEY!''. skrek jag och kramade henne.
'' HEJ!''. skrek hon tillbax.
Vi gick upp till mitt rum och jag berättade om allt som hänt i helgen, och kyssen som nästan hände med justin.
Jordan visste inte, det kanske var bäst så?
Vad skulle han göra om han fick reda på dE? Justin litade jag på, han skulle aldrig säga. Det är säkert.
Och inte brianna eller megan.
'' wow.. Både Justin och Jordan är ju bra killar..''. började Bri.
''... men har du känslor för Justin?''.
Jag skakade på huvudet.
'' Nej! Dem försvan när jag var med Jordan, han fick mig älska honom.. och det gör jag.. jag älskar Jordan..''.
Hon nickade.
'' Kan vi inte ta liet kort?''. sadde hon gulligt.
'' Jo visst!''-
Vi tog massa ego bilder på oss och srkattade ihjäl när vi såg minerna.
Bri och jag har varit vänner mer änMegan och Jag.
Megan kom in 2-3 år senare efter jag och Bri umgåts.
Megan har varit konstig på sista tiden, väldigt konstig.
" känner du av att Megab har blivit konstig sen jag och Jordan blev tillsamans?".
Brianna nickade lågt.
" ja.. Hon är säkert arg för hon fortfarande är singel, ochdu inte har lika myclet tid föroas?".
" förlåt.. Men justins morfar dog.. Och jag fanns där, han är jj min bästavän.. Sen var hans födelsedag och massa annat..".
" ja jag förstår att du varit upptagen, men tydlgen inte Megan.. Men vi pratar med henne i morgon ?".
Jag mm:ade lätt och kramade henne.
Vi pratade lite om minnen från när vi var runt 3 och badade i lera
" du! Jag måste gå hem nu!.. Men i helgen så har du och jag en egen tjejkväll, bara du och jag!!".
Jag nckade glatt.
" självklart.. Med manikyr, pedikyr, vi kan ha mitt spa! Kolla på sorliga filmer, kuddkrig! Precis som förr! Gud va kul!".
utbrast jag glatt.
" gud ja!!".
Jg följde henne ner och sa hejdå.
Sedan gick jag upp för att ta en dusch, jag sde längtat efter det.
Jag lät mitt hår vara blött och drog på mig mitt nattlinne.
"GODNATT!". skrek jag till nath.
"GODNATT!!". skrek han tillbaka.
Jag kröp ner i sängen och ställde klockan.
Imorgon var det skola, usch.
NÅGRA DAGAR SENARE/TIFFANY OCH BRI'S TJEJKVÄLL:

Det var fredag och jag och Bri kom in rusandes frå bilen med massa kassar fulla med aaker tills ikväll.
Vi förberede mitt spa i källaren.
Mitt spa var ganska stort, och mysigt.
Bri satte på lugn bra musik och vi tog på iss bikinis.
Det var bekvämast, än att vara naken.
Sedan smetade vi in ansiktsmasker på varndra och la två gurkor på var öga.
Sedan kröp vi ner i de varma bubbelbadet och bara njöt.
Vi pratade om att all snön var borta och om nån månad var det äntligen sommarlov.
Solen lös redan och det var i början på Mars!
Det var i för sig bra, men sommarn kanske blir kortare då!
Vi skrattade åt gamla minnen, när jag ramlade i matsalen och fick hela soppan över mig.
När hon tappade bilkinin på badet i skolan.
Vi skrattade så vi fick tårar.
" varsegod!". Sade jag och räckte henne ett glas champange.
" tackar!". sade hon och tig emot det.
" okej.. Har du sett hur konstig Meg har blivit? Hon pratar mycket mer med Jordan, håller hemligheter för iss?".
" ja jag vet!! Jordan har blivit lite småskum..". Svarade hon.
Jag nickade och suckade tungt.
Hon hade rätt, Jordan hade blivit skum. Väldigt skum. Iallefall i skolan i närheten av Drake eller Megan.
Han berättade inte heller vad det var. Men han kunde ma lita på! Eller?
Vi njöt av spat och duschade av oss allt. Jag tvättade håret och tog sedan på mig min morgon rok och birtvlade mitt hår i en talliban ( heter de så?).
Brianna gjordesamma sak sedan gick vi upp.
Vi satt på mitt rum och målade våra naglar. Tills det plingade på dörren.
" jag tar det!". sade jag och sprabg ner.
Det pligade mer och mer.
" jag kommer!!". Skrke jag och sprang fram till dörren och öppnade.
Där stog Justin. Andfådd och syngblöt av regnet.
" hej!". Sade jag choclat och rodnade.
" jag måste berätta en sak..". Sade han och tittade ledset på mig.
" vad hadlar det om?".
" Jordan..".


Uh-oh!!!;o

Vad är det som hänt?:D

Visst vart set lagom långt kapittel?;D

Kommentera :*

(lägger in bild när jag har data, bloggar från mobilen!).

Kommentarer
ida

mer nu kom igen :P nu nu nu nu!!!



Blogg: http://mspmirabell.blogg.se/
2012-04-06 @ 14:51:05
Anonym

meeeeer!!! :)



2012-04-06 @ 16:02:08
Linn

Jätte bra! Inte bara kapitlet hela bloggen. Läste igenom kapitlena idag, as bra!



Meeeer! Det går ju inte att sluta såhär! (Enligt mig o mina teorier, när jag är onödigt nyfiken)



2012-04-06 @ 19:23:56
Anonym

Meen!!! vrf sluta här :( vill ha mer nu



2012-04-07 @ 08:58:45




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback