Episode 16 - " Im on the hospital!".

Önskar bara Tiffany var singel, men inget menat mot Jordan. Gör han henne illa slår jag ihjäl honom.
Hon är värd mycket bättre.
Jag väntade på Chaz, Ryan och Nolan och vi bestämde för att dra till Diana och Bruce.
Hade inte träffat dom på jätte länge.
När vi kom fram öppnade jag dörreen direkt.
" DIANA? BRUCE?". skrek jag och Diana kom ut från köket.
Tårarna rann på henne och hon var helt förstörd.
" Diana?? Vaad har hänt???".
Jag gick fram och la armarna om henne.
" han var med om en bilolycka, bruce är på sjukhuset! Dom vet inte om han klarar sig!!".snyftade hon och jag tittade chockat på killarna som stog blixtilla.
" varför har ni inte sagt något????". tjöt jag!.
" vi trodde han skulle klara sig!!".
" jag måste dit!!!! Jag tar eran bil!".
Jag tog bilnycklarna och rusade ut till bilen med killarna efter.
Jag hoppade i i förarasätet med Ryan på sidan om mig och Chaz och Nolan i baksätet.
Snabbt körde jag till sjukhuset.
Jag kämpade emot tårarna och bara släppte ett par!
Bruce hade varit med mig från första början, han får inte dö!
När jag kom in på sjukhusparkeringen parkerade jag och såg mammas och pappas bil stå utanför.
Vi rusade in och fram till receptionen.
" vart ligger Bruce ?".
" jaha hej justin! I rum nummer 14 längre ner i korridoren!".
Jag nickade och sprang till rum nummer 14 och slängde upp dörren.
Där inne låg Bruce på en säng med massa slangar och en hjärt apparat.
På sidan stog mamma och pappa och tittade genast upp när vi kom in.
" Justin!!". Sade mamma och kramadenom mig.
" varför har du inte ringt?!?!". Tjöt jag.
" du svarade inte!". Sadejon och jag tittade på min mobil.
7 missade samtal från Mamma!
" hur är han?". sade jag och fällde en tår.
" eh.. Han har problem med hjärtat, men ligger och sover just nu!".
Jag nickade och slog mig ner på stolen brevid Bruce's säng.
Jag bad till gud att han inte skulle dö.
Vi skulle snart få beskedet om han klarar sig eller inte.
Jag hoppade spå att han gjorde det. hur skulle Diana klara sig? 
Jag? Mamma? Det skulle bli så tomt.
Min mobil vibrerade och jag drog snabbt upp den.
' Tiffany xx '. Stog det och jag log lite.
'' Justin stäng av mobilen!!!''. fräste mamma.
'' Jag måste ta det här!!''. sade jag och sprang ut ur rummet.
Jag tröck på grön lur och svarade.
'' Heey!''.
'' Hej vart är du? Gick hem till dig men ingen hemma? din bil var hemma? ''.
'' Jag är på sjukhuset!''. sade jag och lutade mig mot sjukhus väggen med en suck.
'' Va?? Varför?!?''. sade hon chockat, men också lite oroligt.
'' Bruce har hamnat i en olycka och vi ska snart få beskedet om han klarar sig eller inte..''. mumlade jag och tårkade en tår och hoppades inte på att hon hörde mig gråta.
'' Jag kommer!''.
'' Ne-..''.
Jag han inte säga mer förns hon laggt på. Med en suck gled jag ner för sjukhus väggen och la ansiktet i händerna.
" JUSTIN!". Skrek en bekant röst och jag tittade up.
Där kom Tiffany speingandes fram mot mig.
Jag reste mig upp och hon slägde sig runt halsen på mig.
" bästavänner ska finnas här för varandra! Och du är min bästavän, då ska jag finnas här!". sade hon oc jag log.
" tack!". Jag kramade henne hårdare sedan gick vi in till resten.
Vi slog oss ner i soffan i tysdnad. Pinsma tystnad.
Efter några minuter öppnades dörren och doktorn kom in.
Alla reste sig upp och väntade på att doktorn skulle säga något.
" jo! Det är så att.. bruce konmer klara sig! Han har fått en medicin som han måste äta i 2-3 veckor! Det kommer hjälpa!".
Alla skrek av lycka och kramade varandra! Han skulle klara sig!!
Jag, Tiffany och killarna åkte hem till Diana och medelande att han skulle komma hem snart.
Sedan lämnade vi bilen där och började gå.
Om 2 dagar var min älskade födelsedag.
De märktes för alla betedde sig konstigt!
Jag följde Tiff hem och gav henne en kram och gck sedan hem.
2 DAGAR SENARE:

Jag fick ett sms av Tffany att jag skulle komma över. Hon hade tråkigt Och Jordan hade träning!
Det var lördag och solen lös starkt ute fast ön klockan var 16.00!
Imorse var jag hos Ellen och fick en överaskning av Scooter.
En sjukt cool och snygg ny bil. Vilket chockerade mig realt. Sen ett par Ellen grejer till, haha.
Jag knackade lätt på dörren och den öppnades av söta lilla Tiffany!
Helt uppklädd och tillfixad!
Mamma hade jobbat hela dagen så jag skulle träffa henne ikväll.
Alla var upptagna idag, utom tiff.
" HEY FÖDELSEDAGS BARNET!!!". Tjöt hon och kramade mig mjukt.
" heey!". sade jag glatt!.
" kom!". Sade hon och vi gick upp till hennes rum.
Jag slog mig ner i sängen medans honrotade bland sina lådor.
" grattis!". sade hon sedan och gav mig en liten present!.
Jag log och öppnade det.
Det var ett vitt iphoneskal med en bild på hon och mig sen stog det ' bestfriends '.
Brevid skalet låg ett armband, med fallskärmslina runt och en platta med silver på.
Där stog det datumet hon och jag träffades, på balen.
Att hon ens kom ihåg det?
Och riktigt snygg och precis i min smak.
" gud tack! Jag älskar det!!". tjöt jag och kraamade om henne och snurrade runt henne.
Hon började as garva och sedan släppte jag ner henne.
" jag är glad att du gillar den! Ska bara gå ner och hämta min mobil!".
Jag nickade och hon försvann ner.
Det blev tyst, för tyst.
Jag började unndra vart hon tagit vägen. Jag skulle precisresa mig upp och kolla vad det var när man
hörde ett högt skrik. Jag for upp ur sängen och ut ur rummet.
Ner för trappan och fick se två män antog jag set var med svarta kläder och svart mask dra ut Tiffany till ensvart skåpbil.
" TIFFANY!!!!". skrek jag och sprang efter.
Hennes fötter drogs mot marken och hon skrek.
" SLÄPP HENNE ERA IDIOTER!!!". fräste jag och slog till ena killen på kinden.
Dom sa inget utan 1 till kille kom bakifrån om mig och knöt fast mina händer baK på ryggen om mig.
Den andre satte en ögon bindel och tejp för min mun.
Sedan slängde dom in mig i skåpbilen.
Jag försökte skrika, hjärtat dunkade och svettet rann.
Vad skulle dom göra med oss?
Någon grät, antagligen Tiffany.
Jag var arg, jävligt arg! Jag började röra på mig som en galning och skrek så högt jag kunde.
Snabbt drog jag bak huvudet för att få av ögon bindeln, eller tejpen.
Men i stället slog ja i huvudet i skåpväggen och allt blev svart.


Eehh.. Uh-ooh ;o

Vafan idioter?;
Kommentera älsklingar :*

DET ÄR MIN FÖDELSEDAG IDAG!
Det var därför den blev kort!:/

Ledsen!:/

Kommentarer
madicken

omg vad bra !:)<3



happy b-day ;]]



2012-04-03 @ 09:42:03
Yasmine

Grymt bra episode! :D

Och Grattis! :D<3



2012-04-03 @ 13:25:02
Carroo

Jättebra!! Mermermer hihi :)



2012-04-03 @ 13:35:40
Anonym

Jättebra!! och Grattis<3



2012-04-03 @ 22:51:02
Linnéa

Awesome!:-**



meraaah!!!



2012-04-04 @ 10:50:01
Jonna

MEEEEEEER!!



2012-04-04 @ 10:50:45
★Jennifer★

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D (i efterskott)

vad fick du!? :D



AAAAAAAAAAAAAAAASBRA KAPITEL!!!!!!! :D

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!<3

Kjam! :)<3



Blogg: http://www.jennasliv.devote.se/
2012-04-04 @ 17:10:26




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback